Maar girls just wanna have fun enzo.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Takaiki het volgende:
Oh spec, vrouwen die na een paar biertjes (te veel) de benen wijd doen vind ik ook matig hoor
Als ze daarna denken een relatie te hebben zijn ze gewoon sneu
Ze willen alleen een warme frikandel. Wat an sich prima is.quote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar girls just wanna have fun enzo.
Vrouwen die hun benen gesloten houden zijn matig.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Takaiki het volgende: vrouwen die na een paar biertjes (te veel) de benen wijd doen vind ik ook matig hoor
Neu hoor, die laten de matige gasten gewoon niet toequote:Op zondag 20 april 2014 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen die hun benen gesloten houden zijn matig.
Ja, maar niks mis met de benen even bij elkaar houden en zoiets niet met een dronken kop doenquote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar girls just wanna have fun enzo.
Met de paar tellen die we hier op aarde aanwezig zijn, gaan we niet al te moeilijk doen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neu hoor, die laten de matige gasten gewoon niet toe ;-)
Als je dronken bent is de snackbar makkelijker te vinden.quote:Op zondag 20 april 2014 18:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, maar niks mis met de benen even bij elkaar houden en zoiets niet met een dronken kop doen
Maar hoezo? Als je het een leuke man vindt en je hebt er een leuke avond mee.. Als je het veilig doet is daar niks mis mee, vind ik.quote:Op zondag 20 april 2014 18:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, maar niks mis met de benen even bij elkaar houden en zoiets niet met een dronken kop doen
Vrolijker dan denken 'mijn god wat ben ik dom geweest, had ik maar niet zo lopen sloeren'quote:Op zondag 20 april 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met de paar tellen die we hier op aarde aanwezig zijn, gaan we niet al te moeilijk doen.
Ben je straks 85 en kun je zeggen dat je altijd een good girl bent geweest. Word je ook niet vrolijk van.
Takkie haat nu alle mannen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoezo? Als je het een leuke man vindt en je hebt er een leuke avond mee.. Als je het veilig doet is daar niks mis mee, vind ik.
quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoezo? Als je het een leuke man vindt en je hebt er een leuke avond mee.. Als je het veilig doet is daar niks mis mee, vind ik.
Plezier (willen) hebben is dom?quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vrolijker dan denken 'mijn god wat ben ik dom geweest, had ik maar niet zo lopen sloeren'
Onveilig is er ook niets mis mee.quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb je niet alleen met de benen wijdquote:
Nouja als het op dat moment leuk was is het toch niet zo erg?quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vrolijker dan denken 'mijn god wat ben ik dom geweest, had ik maar niet zo lopen sloeren'
Okee dat snap ik, maarja dat betekent niet dat vrouwen die het wel leuk vinden om nog dezelfde avond met iemand het bed in te duiken meteen een slet zijn ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Duurt bij mij sowieso langer, vertrouwenskwestie enzo
Nou ja, ik steek zo niet in elkaarquote:Op zondag 20 april 2014 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nouja als het op dat moment leuk was is het toch niet zo erg?
Ik zie het niet als fijn relatiemateriaal zullen we maar zeggenquote:Op zondag 20 april 2014 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dat snap ik, maarja dat betekent niet dat vrouwen die het wel leuk vinden om nog dezelfde avond met iemand het bed in te duiken meteen een slet zijn ofzo.
Ik heb gister tijdens gourmetten zoveel mogelijk vlees naar binnen gewerkt.quote:Op zondag 20 april 2014 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Uit mijn bloedafname van vorige week kwam trouwens een perfect vitamine b12 gehalte. Vegetarisch dieet is gewoon the best.
Voortent heeft daar geen gourmet voor nodig.quote:Op zondag 20 april 2014 18:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb gister tijdens gourmetten zoveel mogelijk vlees naar binnen gewerkt.
Ik heb gisteren aspergesoep gehad en spinazie-ricotta ravioli. Nom nom nomquote:Op zondag 20 april 2014 18:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb gister tijdens gourmetten zoveel mogelijk vlees naar binnen gewerkt.
Van asperge gaat je pis stinken heb ik gehoord.quote:Op zondag 20 april 2014 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb gisteren aspergesoep gehad en spinazie-ricotta ravioli. Nom nom nom
Vitamine B12 zit ook in bier.quote:Op zondag 20 april 2014 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Uit mijn bloedafname van vorige week kwam trouwens een perfect vitamine b12 gehalte. Vegetarisch dieet is gewoon the best.
Is dat zo? Ik dacht alleen in zuivelproducten en dieren.quote:
Haha ja is wel zo, gaat er gek van ruiken. Maar dan moet je wel veel op hebben denk ik.quote:Op zondag 20 april 2014 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van asperge gaat je pis stinken heb ik gehoord.
Vond het maar een vreemd verhaal, alsof het normaal zo lekker ruikt.
Oh uit gist, wist ik niet.quote:
Gister nog een kriek gedronken, niks mis meequote:Op zondag 20 april 2014 18:48 schreef Drugshond het volgende:
Owke, beetje meer respect voor bier de volgende keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hadden wij vandaag geen date.quote:Op zondag 20 april 2014 18:53 schreef Tem het volgende:
Asperges en bier, dan heb je wel een flink ruftende mossel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viesbruine Jack wast zijn handen in onschuld.quote:Op zondag 20 april 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
Genieten zometeen bij Studio Vies Dik.
Spannend.quote:Op zondag 20 april 2014 21:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ajax heeft nog 1 punt nodig ... als ze zo spelen als vandaag; dan verliezen ze volgende week ook
en feyenoord gaat vol gas , die winnen alles met 5-0
dan moet ajax op de laatste speelronde 1 punt pakken, anders is feyenoord kampioen
Ja jaquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Drugshond het volgende:
Dat het op een bordeel lijkt zijn slechts geruchten.
Ik heb de plaatjes gekeken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier heb je wat spannends te lezen. In de tijd dat we nog niet zo moeilijk deden.
Klinkt raar, maar Polen is wel behoorlijk laid back. Als het gaat om kroeg en hoe ze het wel of niet verzorgen. Heb gelukkig wel iets van uitgaanscultuur opgestoken uit Warshau.quote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja jageen schaarsgeklede serveersters?
Een Irisch whisky met een extra toefje on top.. En dan bedoel ik niet het chocolda boontje. Zo'n tent is het dus niet.quote:
Extra toefje op welke top?quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een Irisch whisky met een extra toefje on top.. En dan bedoel ik niet het chocolda boontje. Zo'n tent is het dus niet.
Niks, maar ook een uitgemolken conceptquote:
Haha, wel leuk gedaan.quote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar Polen is wel behoorlijk laid back. Als het gaat om kroeg en hoe ze het wel of niet verzorgen. Heb gelukkig wel iets van uitgaanscultuur opgestoken uit Warshau.
Dit was me weer iets te wazig.
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel gaaf uitquote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Staat op de return list. Erg gaaf cafe. dark 1900 sfeer. Doorgang van de ene van de andere ruimte is via een kast.
Die is ook bijzonder zwaar gaaf. Met wazige trip hop muziek uit de speakers.quote:
Hmja dat zijn barvrouwen zo vaakquote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die is ook bijzonder zwaar gaaf. Met wazige trip hop muziek uit de speakers.
[ afbeelding ]. Die meid is overigens een bitch.
Oh daar ben ik dan niet zo goed inquote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee is niet helemaal waar, je moet voorbij hum comfort zone zien te komen/verdienen.
Lijkt me best vervelend als je altijd klachten krijgt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef Drugshond het volgende:
Heb wel eens achter de bar gestaan.... muziek, bartap/mixen incógnito en zo. Kreeg nooit geen klachten.
Vast veel geile emails gestuurd.quote:
voor jou een vraagquote:Op maandag 21 april 2014 13:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahahaahahaah,,,,,,,passen 2 vingers ook. O wacht.
Ik zal minderen.quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vast veel geile emails gestuurd.
Ik krijg nog steeds de volslanke single adds, hmpf.
Ik vond het in begin leuker dan nu.quote:Op maandag 21 april 2014 10:25 schreef Uccie het volgende:
Toren C
Ik zie weleens van die stukjes bij DWDD, echt geen ruk aan.
Aangepaste openingstijden in 2014 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 april 2014 16:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Pasen is het allermooiste wat er is.
Het houdt meer in dan het eten van een paasstol.
Nee hoor net boodschappen gehaald.quote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef Webschip het volgende:
Zit iedereen aan het paasmaal of iets dergelijks?
Pasen is bijna weer voorbij...quote:Op maandag 21 april 2014 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aangepaste openingstijden in 2014 bijvoorbeeld.
En dan een beetje de Voorschrift uithangen?quote:Op maandag 21 april 2014 17:25 schreef Webschip het volgende:
Het lijkt me leuk om een enorm verlicht kruis te hebben.
Lief zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan een beetje de Voorschrift uithangen?
Wel Californication en ik heb een nieuwe serie gedownload, Salem. Kijken of dat wat is.quote:Op maandag 21 april 2014 17:21 schreef Specularium het volgende:
Geen Family Guy en American Dad ook.
Leuk! Waarheen?quote:
Oh leuk, met een vriendin ofzo?quote:
Nee, is voor de 50e verjaardag van mijn ooms vriendje (woont daar), hij komt vaak ook hier voor een feestje enzo, en een aantal familieleden willen hem verrassen door daar heen te gaanquote:
Haha tof idee, zo'n verrassing.quote:Op maandag 21 april 2014 18:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, is voor de 50e verjaardag van mijn ooms vriendje (woont daar), hij komt vaak ook hier voor een feestje enzo, en een aantal familieleden willen hem verrassen door daar heen te gaan
Aangezien deze weken niet gereisd wordt heb ik gezegd dat ik ook wel mee wil
Overige vakantiedagen bewaar ik wel voor het zoeken en inrichten van een nieuw huisje
Noeeesssquote:Op maandag 21 april 2014 20:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk dat ze het roze olifantje vermoord hebben en aan het plafond hebben gehangen,
Holy shit.quote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
Die bolle weer bij DWDD.
[ afbeelding ]
Zo dik is die van dwdd nou ook weer niet.quote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
Die bolle weer bij DWDD.
[ afbeelding ]
Nee, valt best mee.quote:Op maandag 21 april 2014 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo dik is die van dwdd nou ook weer niet.
quote:Op maandag 21 april 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, valt best mee.Wow okee, zittend lijkt het minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op maandag 21 april 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, valt best mee.`Daar kun je een circus in houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zware botten.quote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zal wel iets aan d'r schildklier hebben ofzo.
Hoor je altijd.
Kutprogramma dat.quote:
Jomanda heeft het uiteindelijk toch goed voorspeld.quote:Op maandag 21 april 2014 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kutprogramma dat.
Zo'n letdown altijd na een kostelijke VI om dan deze bagger te zien.
Wat?quote:Op maandag 21 april 2014 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jomanda heeft het uiteindelijk toch goed voorspeld.
Wat een grote stokquote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh, zelfs dat is te vinden op 9Gag tegenwoordig.[ afbeelding ]
Zo te zien wel.quote:
quote:
Yes! Wanneer is dat? Ga ik speciaal even mijn laptop aandoen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef Peunage het volgende:
Als je op houdt met zeuren mag je het in de laatste post van deze pagina zetten.
Post nr 200 denk ik.quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Yes! Wanneer is dat? Ga ik speciaal even mijn laptop aandoen.
Okee, nog eventjes geduld dus.quote:
Ja dat ga ik dus niet kijken.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
Beetje een hippieshow bij P&W.
Njovlilen zal het wel leuk vinden, een item over tarwegras.
En er zijn altijd 12 pagina's, plus de Lapo op de 13e.quote:Op maandag 21 april 2014 23:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, er gaan maar 25 op een pagina toch.
Oh ok, heb ik het verkeerd gelezen dus. Ja dat is 200 dan.quote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef Peunage het volgende:
Als je op houdt met zeuren mag je het in de laatste post van deze pagina zetten.
Je leest niet goed jong. Laatste post van deze pagina, niet het hele topic.quote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef Latert het volgende:
[..]
En er zijn altijd 12 pagina's, plus de Lapo op de 13e.
Niet alleen maar hoor, geen zorgen.quote:
Ik zei het toch, ze worden er jaloers van.quote:Op maandag 21 april 2014 23:22 schreef Peunage het volgende:
Als jullie hommeltjes haar d'r gang lieten gaan waren er er nu van af.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet alleen maar hoor, geen zorgen.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:34 schreef Specularium het volgende:
Ah leuk, een lidmaatschapskaart van Martijn.
Welke vrouwen?quote:Op maandag 21 april 2014 23:35 schreef Tem het volgende:
Waarschijnlijk hebben die vrouwen een enorme scheurkalender.
Het was voor mij toch reden om te zappen naar Humberto. Vind ik steeds beter worden.quote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter dan de afgelopen 2 maanden bij elkaar. Kun je nagaan.
Omdat jij wil fappen op Kooijerman.quote:Op maandag 21 april 2014 23:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het was voor mij toch reden om te zappen naar Humberto. Vind ik steeds beter worden.
Dat kan je beter Voorbips vragen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij wil fappen op Kooijerman.
Ik ook niet, we worden gewoon zo afgeschilderd omdat we hier posten.quote:
Nee joh....de enige die mannen haat is Takiki. Jullie zijn lieve hippies.quote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook niet, we worden gewoon zo afgeschilderd omdat we hier posten.
In hun hoofd geven ze elkaar een high five bij elke grap.quote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook niet, we worden gewoon zo afgeschilderd omdat we hier posten.
Ik stuur Specu en Tem elke keer een DM.quote:Op maandag 21 april 2014 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In hun hoofd geven ze elkaar een high five bij elke grap.
Om te vragen of ze even om je willen lachen?quote:Op maandag 21 april 2014 23:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik stuur Specu en Tem elke keer een DM.
Om ze te feliciteren met hun gevatte leuke grapjes natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om te vragen of ze even om je willen lachen?
Dat is lief! Ik denk dat ze je steun zeer waarderen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Om ze te feliciteren met hun gevatte leuke grapjes natuurlijk.
Mannenquote:Op maandag 21 april 2014 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....de enige die mannen haat is Takiki. Jullie zijn lieve hippies.
Luiwammes, daar had makkelijk wortelmeisje bij gekund.quote:Op maandag 21 april 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
Liesje gaat net iets te tof doen met haar natte wortel.
Put the oil in the lamp.quote:Op maandag 21 april 2014 23:59 schreef Peunage het volgende:
De heks is weg bij Utopia heb ik gelezen
quote:Op maandag 21 april 2014 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar geen aanleiding geven.
Aww.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:50 schreef YokiKater het volgende:
Goedemiddag, goedemiddag.
Nou, ik heb zondagavond/nacht en maandagochtend dus even in de inrichting doorgebracht. Verhaaltje staat hier R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #129
Was weer een hele ervaring, deze week maar eens aan de slag met de rest van de hulpverlening en ik blijf ivm schoolvakantie maar even weg bij mijn eigen woning.
Kom in Limburg wonen: rust, ruimte, bossen en betaalbaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:50 schreef YokiKater het volgende:
Nou, ik heb zondagavond/nacht en maandagochtend dus even in de inrichting doorgebracht. Verhaaltje staat hier R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #129
Was weer een hele ervaring, deze week maar eens aan de slag met de rest van de hulpverlening en ik blijf ivm schoolvakantie maar even weg bij mijn eigen woning.
Het was ook echt een avontuur.. De mensen die daar zitten zitten er ook niet voor niets en varieert van vrij normaal (ik die even tot rust moet komen) tot suicidale mensen of mensen met psychoses. Maar ik heb mij wel vermaakt met die Poolse, erg druk en knettergek maar wel gezellig en vriendelijk en behulpzaam. Ik snap DH nu ook veel beter met zijn Polen "fetish", wat een pit zat er in dat mens zeg, fantastisch. Poolse vrouwenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww.Hoewel je het beschrijft als een waar avontuur.
Ja, kon dat maar even makkelijk.. Zou het echt wel willen hoor, wat landelijker wonen en zo. Eerst maar even de loterij winnen of zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kom in Limburg wonen: rust, ruimte, bossen en betaalbaar
Fixed.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kom in Limburg wonen: rust, ruimte, bossen haar en betaalbaar
Dat conferentiecentrum + hotel wat ik een aantal jaar geleden in het PDD topic poste met het idee om een auticentrum van te maken.. gigantisch object midden in de bossen, van alle gemakken voorzien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:24 schreef Webschip het volgende:
Het allerleukste is natuurlijk een prachtige villa midden in de bossen.
Een bos is inderdaad zeer rustgevend. De geur ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat conferentiecentrum + hotel wat ik een aantal jaar geleden in het PDD topic poste met het idee om een auticentrum van te maken.. gigantisch object midden in de bossen, van alle gemakken voorzien.
Ik ben altijd fan van Volvo geweest. Niet patserig maar wel klasse. Daar hou ik vanquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volvo, altijd goed. Mijn eerste auto was ook een Volvo.
En veilig. En nog snel ook als het moet. Hoog koppel bij lage toeren, goede sleurbakken zijn het.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben altijd fan van Volvo geweest. Niet patserig maar wel klasse. Daar hou ik van
Zo'n V70...quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En veilig. En nog snel ook als het moet. Hoog koppel bij lage toeren, goede sleurbakken zijn het.
Zou ik ook graag willen hoor, en een 850 doet het bij mij ook nog steeds goed. Een C70 vind ik ook wel erg netjes maar die is minder praktisch.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zo'n V70...
Het model draait alweer jaartjes mee. Maar vind het nog steeds een prachtbak. Zou hoog op mijn verlanglijstje staan.
Die ouwe bakken vind ik misschien nog wel mooier.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zou ik ook graag willen hoor, en een 850 doet het bij mij ook nog steeds goed. Een C70 vind ik ook wel erg netjes maar die is minder praktisch.
Die oudjes hebben iets, tijdloos ook gewoon en ze blijven doorgaan.. echt goede auto's. En die oudjes hebben dan minder actieve veiligheidsmiddelen dan de nieuwste modellen maar de passieve veiligheid was toen al gigantisch groot bij die dingen. Het zijn gewoon tanks.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die ouwe bakken vind ik misschien nog wel mooier.
Maar ik las net je verhaal in PDD. Wat heftig, auti.
Ik hoop dat het weer wat beter gaat.
Ook dat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:35 schreef Tem het volgende:
Je kan er tenminste een hoop zooi mee vervoeren.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die oudjes hebben iets, tijdloos ook gewoon en ze blijven doorgaan.. echt goede auto's. En die oudjes hebben dan minder actieve veiligheidsmiddelen dan de nieuwste modellen maar de passieve veiligheid was toen al gigantisch groot bij die dingen. Het zijn gewoon tanks.
En het gaat al beter hoor, en de problemen gaan we gewoon aanpakken en zien wel hoe dat uitpakt.
Wat een verhaal. Wel fijn dat je hulp hebt gezocht en goed bent opgevangen. Ben je wel een beetje tot rust gekomen? Lijkt me ook erg inspannend, zoveel nieuwe mensen en indrukken en dan ook nog die brand en de suicidale medepatient..quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:50 schreef YokiKater het volgende:
Ja, het personeel was echt super relaxed en ik kon er ondanks een zéér drukke medebewoonster toch tot rust komen en ik zat iig veilig, altijd personeel aanwezig die echt zeer vriendelijk waren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een verhaal. Wel fijn dat je hulp hebt gezocht en goed bent opgevangen. Ben je wel een beetje tot rust gekomen? Lijkt me ook erg inspannend, zoveel nieuwe mensen en indrukken en dan ook nog die brand en de suicidale medepatient..
Verblijf je nu bij je ouders?
Yep.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
Dus je moet opgenomen worden in een inrichting door geluid van spelende kinderen of een feestje bij de buren?
Bedoel het niet onaardig ofzo, maar kan me er werkelijk waar niks bij voorstellen.quote:
De stepjes, skates en skateboards langs mijn zijgevel klinken als onweergerommel.. constant. En je voelt het doortrillen in de vloer. Dan is er nog af en toe het gevoetbal tegen mijn zijgevel, dat zijn harde bonken met af en toe een klap tegen 1 van mijn zijruitjes (die het wonderbaarlijk nog steeds hebben gehouden want die zijn van enkel glas).quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bedoel het niet onaardig ofzo, maar kan me er werkelijk waar niks bij voorstellen.
Maar wel kut voor je.
Dan snap ik het niet echt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef YokiKater het volgende:
Sirenes maak je mij juist weer hartstikke blij mee, en geluid van verkeer heb ik ook geen last van.
Al vind ik toeteren wel weer vreselijk irritant.
*vindtquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
Ok, kan me er nog steeds weinig bij voorstellen maar kan me wel verplaatsen in je dat jij het vervelend vind denk ik. Ben zelf wel gewend om in de drukste plekken in steden te wonen, constant sirenes, lawaai, mensen, dat soort. Maar zoals ik zei, dat zal wel persoonlijk zijn.
In een rustige buurt word ik juist gek, dan heb je niks geen "prikkels".
quote:
Beiden mag, Seppuku is de schrijftaal waar Harakiri de spreektaal is.quote:
Hmja, ik begrijp wel dat sommige van die geluiden heel hinderlijk zijn, vooral als je er zo gevoelig voor bent. Dat voetballen tegen de muur is echt irritant, doet de buurjongen van mijn vader ook regelmatig en dan hoor je binnen steeds van die harde bonken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De stepjes, skates en skateboards langs mijn zijgevel klinken als onweergerommel.. constant. En je voelt het doortrillen in de vloer. Dan is er nog af en toe het gevoetbal tegen mijn zijgevel, dat zijn harde bonken met af en toe een klap tegen 1 van mijn zijruitjes (die het wonderbaarlijk nog steeds hebben gehouden want die zijn van enkel glas).
Al het gejoel en geschreeuw doet je denken alsof je op een schoolplein zit ipv lekker chill op de bank in je huiskamer en dan zijn er nog ouders die tegen mijn zijgevel gaan zitten of tegen mijn tuinhek aanhangen die je dan steeds hoort kleppen, alsof ze in mijn huiskamer staan.
Kan je je er dan al iets bij voorstellen? Normale mensen zullen er ook last van ondervinden, je ontkomt er namelijk niet aan en sommige dingen zijn ook gewoon asociaal.. zoals mijn tuinhek als hangplek gebruiken of tegen mijn gevel aan zitten.. Dat valt onder hinderlijk ophouden bij iemands woning, het mag dan ook niet. Vandaar dat er een gaaswerk met beplanting tegen mijn gevel aan gaat komen.
Maar dan komt er nog eens bij dat ik dingen veel harder hoor dan normale mensen, het komt bij mij dus nog harder binnen dan bij anderen en sommige geluiden kan ik er ook niet uitfilteren en dan raak je gewoon in een sensory overload
In de weekenden en in de vakanties, bij mooi weer, is het gewoon allemaal teveel. En er was mij juist een rustige woning in een rustige omgeving toegezegd.. Maar ik lijk regelmatig op een superdruk schoolplein te zitten. Dat is een beetje wat het probleem is, het zijn huisjes uit de jaren 30 en zijn nu niet echt bijzonder goed geisoleerd. Ook ben ik niet de enige die klaagd, afgelopen zomer heeft het klachten geregend.. Dus het komt wel goed, er gaat wel wat aan gebeuren.
Tja.. dat vind ik dus zorgwekkend en erg jammer allemaal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, ik begrijp wel dat sommige van die geluiden heel hinderlijk zijn, vooral als je er zo gevoelig voor bent. Dat voetballen tegen de muur is echt irritant, doet de buurjongen van mijn vader ook regelmatig en dan hoor je binnen steeds van die harde bonken.
En van dat praten begrijp ik ook dat het irritant kan zijn. Sommige mensen denken ook echt niet aan anderen ofzo. Ik zat gisterenavond in de trein en een stukje verder in de wagon zaten drie jongens te praten, waarvan er één echt keihard praatte. En elke minuut zo ongeveer begon hij ook extreem hard te lachen, echt een soort bulderende schreeuwlach. Steeds zag ik mensen heel geirriteerd kijken maar niemand zei er iets van. Uiteindelijk ben ik er maar heen gegaan terwijl ik het verste weg zat. Na mijn vriendelijk verzoek om niet zo te schreeuwen waren ze wel stil, maar toen ik later langs ze liep om uit te stappen kreeg ik een middelvinger
Jongens in de leeftijd van (pakweg) 14-35 zijn verantwoordelijk voor ongeveer 90% van alle overlast/criminaliteit en meer van dat soort ellende. Je vraagt je af waarom er nog nooit een politicus heeft gevraagd om minder jongens in Nederland.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, ik begrijp wel dat sommige van die geluiden heel hinderlijk zijn, vooral als je er zo gevoelig voor bent. Dat voetballen tegen de muur is echt irritant, doet de buurjongen van mijn vader ook regelmatig en dan hoor je binnen steeds van die harde bonken.
En van dat praten begrijp ik ook dat het irritant kan zijn. Sommige mensen denken ook echt niet aan anderen ofzo. Ik zat gisterenavond in de trein en een stukje verder in de wagon zaten drie jongens te praten, waarvan er één echt keihard praatte. En elke minuut zo ongeveer begon hij ook extreem hard te lachen, echt een soort bulderende schreeuwlach. Steeds zag ik mensen heel geirriteerd kijken maar niemand zei er iets van. Uiteindelijk ben ik er maar heen gegaan terwijl ik het verste weg zat. Na mijn vriendelijk verzoek om niet zo te schreeuwen waren ze wel stil, maar toen ik later langs ze liep om uit te stappen kreeg ik een middelvinger
Had je al gezegd.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jongens in de leeftijd van (pakweg) 14-35 zijn verantwoordelijk voor ongeveer 90% van alle overlast/criminaliteit en meer van dat soort ellende. Je vraagt je af waarom er nog nooit een politicus heeft gevraagd om minder jongens in Nederland.
Minder mannen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar minder jongens betekent ook minder leuke mannen later
Mensen moeten gewoon wat meer aan anderen denken en wat minder aan zichzelf.
Het gedeelte noordelijk van de rivier is wel oke.quote:
Aan later heb ik niks natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar minder jongens betekent ook minder leuke mannen later
Mensen moeten gewoon wat meer aan anderen denken en wat minder aan zichzelf.
Hans Klok met z'n drugs en vertiefde harses is beter dan die huilhomo, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:02 schreef Specularium het volgende:
Die ene homo die bij DWDD zit is wel een kuthomo he?
Hans Klok is nog een beetje een bazenhomo ondanks dat haar.
Ik vind hem best wel leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:02 schreef Specularium het volgende:
Die ene homo die bij DWDD zit is wel een kuthomo he?
Hans Klok is nog een beetje een bazenhomo ondanks dat haar.
quote:
3 dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |