Maar girls just wanna have fun enzo.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Takaiki het volgende:
Oh spec, vrouwen die na een paar biertjes (te veel) de benen wijd doen vind ik ook matig hoor
Als ze daarna denken een relatie te hebben zijn ze gewoon sneu
Ze willen alleen een warme frikandel. Wat an sich prima is.quote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar girls just wanna have fun enzo.
Vrouwen die hun benen gesloten houden zijn matig.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Takaiki het volgende: vrouwen die na een paar biertjes (te veel) de benen wijd doen vind ik ook matig hoor
Neu hoor, die laten de matige gasten gewoon niet toequote:Op zondag 20 april 2014 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen die hun benen gesloten houden zijn matig.
Ja, maar niks mis met de benen even bij elkaar houden en zoiets niet met een dronken kop doenquote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar girls just wanna have fun enzo.
Met de paar tellen die we hier op aarde aanwezig zijn, gaan we niet al te moeilijk doen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neu hoor, die laten de matige gasten gewoon niet toe ;-)
Als je dronken bent is de snackbar makkelijker te vinden.quote:Op zondag 20 april 2014 18:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, maar niks mis met de benen even bij elkaar houden en zoiets niet met een dronken kop doen
Maar hoezo? Als je het een leuke man vindt en je hebt er een leuke avond mee.. Als je het veilig doet is daar niks mis mee, vind ik.quote:Op zondag 20 april 2014 18:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, maar niks mis met de benen even bij elkaar houden en zoiets niet met een dronken kop doen
Vrolijker dan denken 'mijn god wat ben ik dom geweest, had ik maar niet zo lopen sloeren'quote:Op zondag 20 april 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met de paar tellen die we hier op aarde aanwezig zijn, gaan we niet al te moeilijk doen.
Ben je straks 85 en kun je zeggen dat je altijd een good girl bent geweest. Word je ook niet vrolijk van.
Takkie haat nu alle mannen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoezo? Als je het een leuke man vindt en je hebt er een leuke avond mee.. Als je het veilig doet is daar niks mis mee, vind ik.
quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoezo? Als je het een leuke man vindt en je hebt er een leuke avond mee.. Als je het veilig doet is daar niks mis mee, vind ik.
Plezier (willen) hebben is dom?quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vrolijker dan denken 'mijn god wat ben ik dom geweest, had ik maar niet zo lopen sloeren'
Onveilig is er ook niets mis mee.quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb je niet alleen met de benen wijdquote:
Nouja als het op dat moment leuk was is het toch niet zo erg?quote:Op zondag 20 april 2014 18:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vrolijker dan denken 'mijn god wat ben ik dom geweest, had ik maar niet zo lopen sloeren'
Okee dat snap ik, maarja dat betekent niet dat vrouwen die het wel leuk vinden om nog dezelfde avond met iemand het bed in te duiken meteen een slet zijn ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Duurt bij mij sowieso langer, vertrouwenskwestie enzo
Nou ja, ik steek zo niet in elkaarquote:Op zondag 20 april 2014 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nouja als het op dat moment leuk was is het toch niet zo erg?
Ik zie het niet als fijn relatiemateriaal zullen we maar zeggenquote:Op zondag 20 april 2014 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dat snap ik, maarja dat betekent niet dat vrouwen die het wel leuk vinden om nog dezelfde avond met iemand het bed in te duiken meteen een slet zijn ofzo.
Ik heb gister tijdens gourmetten zoveel mogelijk vlees naar binnen gewerkt.quote:Op zondag 20 april 2014 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Uit mijn bloedafname van vorige week kwam trouwens een perfect vitamine b12 gehalte. Vegetarisch dieet is gewoon the best.
Voortent heeft daar geen gourmet voor nodig.quote:Op zondag 20 april 2014 18:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb gister tijdens gourmetten zoveel mogelijk vlees naar binnen gewerkt.
Ik heb gisteren aspergesoep gehad en spinazie-ricotta ravioli. Nom nom nomquote:Op zondag 20 april 2014 18:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb gister tijdens gourmetten zoveel mogelijk vlees naar binnen gewerkt.
Van asperge gaat je pis stinken heb ik gehoord.quote:Op zondag 20 april 2014 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb gisteren aspergesoep gehad en spinazie-ricotta ravioli. Nom nom nom
Vitamine B12 zit ook in bier.quote:Op zondag 20 april 2014 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Uit mijn bloedafname van vorige week kwam trouwens een perfect vitamine b12 gehalte. Vegetarisch dieet is gewoon the best.
Is dat zo? Ik dacht alleen in zuivelproducten en dieren.quote:
Haha ja is wel zo, gaat er gek van ruiken. Maar dan moet je wel veel op hebben denk ik.quote:Op zondag 20 april 2014 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van asperge gaat je pis stinken heb ik gehoord.
Vond het maar een vreemd verhaal, alsof het normaal zo lekker ruikt.
Oh uit gist, wist ik niet.quote:
Gister nog een kriek gedronken, niks mis meequote:Op zondag 20 april 2014 18:48 schreef Drugshond het volgende:
Owke, beetje meer respect voor bier de volgende keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hadden wij vandaag geen date.quote:Op zondag 20 april 2014 18:53 schreef Tem het volgende:
Asperges en bier, dan heb je wel een flink ruftende mossel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viesbruine Jack wast zijn handen in onschuld.quote:Op zondag 20 april 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
Genieten zometeen bij Studio Vies Dik.
Spannend.quote:Op zondag 20 april 2014 21:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ajax heeft nog 1 punt nodig ... als ze zo spelen als vandaag; dan verliezen ze volgende week ook
en feyenoord gaat vol gas , die winnen alles met 5-0
dan moet ajax op de laatste speelronde 1 punt pakken, anders is feyenoord kampioen
Ja jaquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Drugshond het volgende:
Dat het op een bordeel lijkt zijn slechts geruchten.
Ik heb de plaatjes gekeken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier heb je wat spannends te lezen. In de tijd dat we nog niet zo moeilijk deden.
Klinkt raar, maar Polen is wel behoorlijk laid back. Als het gaat om kroeg en hoe ze het wel of niet verzorgen. Heb gelukkig wel iets van uitgaanscultuur opgestoken uit Warshau.quote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja jageen schaarsgeklede serveersters?
Een Irisch whisky met een extra toefje on top.. En dan bedoel ik niet het chocolda boontje. Zo'n tent is het dus niet.quote:
Extra toefje op welke top?quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een Irisch whisky met een extra toefje on top.. En dan bedoel ik niet het chocolda boontje. Zo'n tent is het dus niet.
Niks, maar ook een uitgemolken conceptquote:
Haha, wel leuk gedaan.quote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar Polen is wel behoorlijk laid back. Als het gaat om kroeg en hoe ze het wel of niet verzorgen. Heb gelukkig wel iets van uitgaanscultuur opgestoken uit Warshau.
Dit was me weer iets te wazig.
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel gaaf uitquote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Staat op de return list. Erg gaaf cafe. dark 1900 sfeer. Doorgang van de ene van de andere ruimte is via een kast.
Die is ook bijzonder zwaar gaaf. Met wazige trip hop muziek uit de speakers.quote:
Hmja dat zijn barvrouwen zo vaakquote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die is ook bijzonder zwaar gaaf. Met wazige trip hop muziek uit de speakers.
[ afbeelding ]. Die meid is overigens een bitch.
Oh daar ben ik dan niet zo goed inquote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee is niet helemaal waar, je moet voorbij hum comfort zone zien te komen/verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |