Ik zie vaak lelijke mensen. Die doen pijn aan mijn ogen. Mag ik die een papieren zak met oogjes geven?quote:Op zondag 20 april 2014 21:47 schreef totalvamp het volgende:
Op paaspop constant rokers die zonodig binnen hun kankerstokje moeten inhaleren en daarbij iedereen irriteren met hun gore stank.
Klacht: egoistische rokers.
Oplossing: vrijwilligers met supersoakers die elke binnenroker nat spuiten
Rokers omgeving is of de buitenlucht of het rookhok.quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Dven het volgende:
Echte klacht betreft anti-figuren gelijk TS die niet kunnen omgaan met andere mensen in hun omgeving. Daarom ga ik enkel nog naar festivals die niet door zulk soort randfiguren bezocht worden.
Typisch ook dat het van kwaad tot erger gaat. 20 jaar geleden klaagde niemand over roken in de kroeg. Nu huilt iedereen. Nu niet meer roken in de kroeg gewoon is, gaan de anti's over naar de volgende stap. Niet meer roken in de buitenlucht. Eng volk.
*Rokersomgevingquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Rokers omgeving is of de buitenlucht of het rookhok.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:51 schreef gargamelnl het volgende:
Meeroken is meebetalen. Peuken zijn al duur zat.
Mee eens, opvallend eigenlijk hoe snel dat is gegaan, paar jaar geleden kon je zelfs nog roken in de trein.quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Dven het volgende:
Echte klacht betreft anti-figuren gelijk TS die niet kunnen omgaan met andere mensen in hun omgeving. Daarom ga ik enkel nog naar festivals die niet door zulk soort randfiguren bezocht worden.
Typisch ook dat het van kwaad tot erger gaat. 20 jaar geleden klaagde niemand over roken in de kroeg. Nu huilt iedereen. Nu niet meer roken in de kroeg gewoon is, gaan de anti's over naar de volgende stap. Niet meer roken in de buitenlucht. Eng volk.
Tegenwoordig rookt iedereen toch gewoon weer in de kroeg?quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Dven het volgende:
wat klaag je dan, buiten mag dat en anders niet het rokershok ingaanquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Rokers omgeving is of de buitenlucht of het rookhok.
Geen flauw idee hoe dat tegenwoordig in Nederland gaat.quote:Op zondag 20 april 2014 21:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Tegenwoordig rookt iedereen toch gewoon weer in de kroeg?
Klinkt gezellig, met jou naar een festival gaan.quote:Op zondag 20 april 2014 21:59 schreef totalvamp het volgende:
Al die rokers in dit topicen ja het is binnen in een tent. En nee ik drink rook en blow niet. Als je zonodig wilt roken spring een kampvuur in.
Toen klaagden er ook genoeg mensen over maar toen had je meer rokers. Rokers zijn nu in de minderheid dus het wordt nu makkelijker om ze te verbannen. Gore rotzooi is het, dat je jezelf wil verkankeren is prima, maar anderen hebben er gewoon last van. Je wil niet weten hoe afgrijselijk het is voor een niet-roker als hij thuiskomt uit de kroeg en er hangt een idioot gore shagwalm in z'n kleding, haar en zelfs huid. Eerste wat ik dan altijd doe is alles uittrekken, in de was en douchen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Dven het volgende:
Als je zonodig wil zeiken laat je dan in je bek piesenquote:Op zondag 20 april 2014 21:59 schreef totalvamp het volgende:
Al die rokers in dit topicen ja het is binnen in een tent. En nee ik drink rook en blow niet. Als je zonodig wilt roken spring een kampvuur in.
Zoveel is het aantal rokers ook weer niet gedaald.quote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Toen klaagden er ook genoeg mensen over maar toen had je meer rokers. Rokers zijn nu in de minderheid dus het wordt nu makkelijker om ze te verbannen. Gore rotzooi is het, dat je jezelf wil verkankeren is prima, maar anderen hebben er gewoon last van. Je wil niet weten hoe afgrijselijk het is voor een niet-roker als hij thuiskomt uit de kroeg en er hangt een idioot gore shagwalm in z'n kleding, haar en zelfs huid. Eerste wat ik dan altijd doe is alles uittrekken, in de was en douchen.
Als ik ergens naartoe moet en ik weet dat daar gerookt wordt dan trek ik bij voorbaat al ouwe kleding aan omdat ik geen rooklucht in m'n goede kleding wil zoals m'n jas. Heb ik er daarna nog een week 'plezier' van.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, met jou naar een festival gaan.
Beter dan met iemand die niet zonder nicotine en alcohol kan.quote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, met jou naar een festival gaan.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:09 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Beter dan met iemand die niet zonder nicotine en alcohol kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |