Ik was een plaatje aan het zoeken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
Goddammit, ik denk ik kom even het topic binnenvallen met "Of je worst lust"
Nou, laat maar dan. Puh.
Wat?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom zeggen eigenaren van honden die duideijke tumoren etc hebben trouwens altijd dat ze oud zijn en dat het niet zo erg is dat het eruit ziet?
liever warme worst?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet, echt smakelijk ziet het er zo niet uit.
ik wil dit niet dubbelzinnig opvatten,maar tochquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet, echt smakelijk ziet het er zo niet uit.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grillworst!
Ik had hier over na moeten denken voor ik deze TT gebruikte.
Dat bedoel ik warme grillworst... of warme rookworst... braadworst... BBQ worst.... enz...quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grillworst!
Ik had hier over na moeten denken voor ik deze TT gebruikte.
lust jij worst?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal schunnig hoor. Zoiets vraag je toch niet?
Ik zeg dus juist niet wat ik wil. Moet het altijd worst zijn? Misschien heb ik wel trek in een kroketje.quote:
Zo nu en dan is paardenvlees niet eens verkeerd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg dus juist niet wat ik wil. Moet het altijd worst zijn? Misschien heb ik wel trek in een kroketje.
Ik hoorde daar gisteren over in een radioprogramma genaamd Magnare of zoiets. Schijnt erg mals te zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo nu en dan is paardenvlees niet eens verkeerd.
Blijkbaar wel... je wilt dat ik een viespeuk ben... Anders had je mn vraag wel anders geïnterpreteerdquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg dus juist niet wat ik wil. Moet het altijd worst zijn? Misschien heb ik wel trek in een kroketje.
Nah, de echte viespeuk hier is natuurlijk Liesje.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Blijkbaar wel... je wilt dat ik een viespeuk ben... Anders had je mn vraag wel anders geïnterpreteerd
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het gaat niet om de worst, het gaat om wat je er mee doet.
Nah daar ben ik wel weer ff klaar mee nu. net vandaag de laatste van een pak van 20 van die echte Knak-worsten naar binnen gewerkt..... toch een paar weken zoet mee geweest...quote:
Heb net een stokbrood gehaald en idd de echte KNAK worst niet die slappe rubberen pikkies uit blikquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nah daar ben ik wel weer ff klaar mee nu. net vandaag de laatste van een pak van 20 van die echte Knak-worsten naar binnen gewerkt..... toch een paar weken zoet mee geweest...
van deze dus
[ afbeelding ]
knakwurst in rosbiefquote:
Asperges voor het eerst weer.quote:
Precies! deze had ik dus...quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb net een stokbrood gehaald en idd de echte KNAK worst niet die slappe rubberen pikkies uit blik
speklapje erbij en deze saus die is zo lekker daar ga ik geen moeite voor doen.quote:
niks mis met die sausquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
speklapje erbij en deze saus die is zo lekker daar ga ik geen moeite voor doen. [ afbeelding ]
Dikke eigenlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeehh ik morgen, mooie stengels dit jaar?
Die hebben ze niet in mijn ah dus sla ik er gelijk een stuk of 4 in.quote:
Ik snap ballen in spaghetti nooit zoquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:52 schreef Inodder het volgende:
Maar nu eet ik Spaghetti
Met ballen![]()
no pun intended
[ afbeelding ]
Ik vorige week voor het eerst en vandaag weer een kilo gehaald op de markt.quote:
schillen niet weggooien maar laten trekken, zeven en room bij gooien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vorige week voor het eerst en vandaag weer een kilo gehaald op de markt.
Mag je dan ook geen paprikachips eten?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als er iets is dat ik niet lust zijn het witte asperges, ik eet nog liever paprika(waar ik allergisch voor ben(inc uitslag en maagpijn)) dan die smerige dinbgen,
Ik spaar we de kontjes en schillen voor het eerst, Even kijken of ik daar wat van kan makenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vorige week voor het eerst en vandaag weer een kilo gehaald op de markt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
schillen niet weggooien maar laten trekken, zeven en room bij gooien.
Aspergesoep
Hoe heb jij ballen graag dan?quote:
Ik heb er ook totaal geen liefhebberij aan... niet lusten is wat anders, maar een plezier die je me er zeker niet meequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als er iets is dat ik niet lust zijn het witte asperges, ik eet nog liever paprika(waar ik allergisch voor ben(inc uitslag en maagpijn)) dan die smerige dinbgen,
Ik kom het wel een keer proberenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoe heb jij ballen graag dan?
ps ik schuif eerst wat spaghetti op mijn vork en prik er dan een bal aan, zodoende blijft alles op je vork. Even draaien op de bodem van je bord en je schuift het mooi zonder te knoeien naar binnen...
(hamblokjes kunnen hier ook prima voor dienen maar ik vind goed gekruid gehakt lekkerder)
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom het wel een keer proberenDe ballen
Nope, helaas voor jou heb ik dat nog nooit bij de hand gehad...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
Ik heb laatste tijd een beetje smet op de ballen, iemand tips?
Ik heb wat uierzalf geprobeerd, dat prikte best een beetje en geen succes..quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nope, helaas voor jou heb ik dat nog nooit bij de hand gehad...
Schuurpapiertje grove korrel, of de bandschuur eroverheen zeau opgelostquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
Ik heb laatste tijd een beetje smet op de ballen, iemand tips?
Doe ik niet altijd, maar af en toe maak ik daarvan, en van de kontjes, aspergesoep.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef Pavement het volgende:
schillen niet weggooien maar laten trekken, zeven en room bij gooien.
Aspergesoep
Aftershave na de een scheerbeurt is ook geen pretjequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wat uierzalf geprobeerd, dat prikte best een beetje en geen succes..
Lekker soepje!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Soury het volgende:
Ik spaar we de kontjes en schillen voor het eerst, Even kijken of ik daar wat van kan maken
Risicofactoren voor smettenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn vader dacht dat het uien zalf wasquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dacht ik eerst ook, stinkt ook een beetje, komt van koeienuiers invetten hequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader dacht dat het uien zalf was
Aangezien ik niet geloof dat je voortijdig aan Alzheimer bent gaan lijden, schaar ik dit antwoord onder de categorie "gelul".quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de betrokkenheid van de internetvolgers is ook nooit eerder zo groot geweest
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dacht ik eerst ook, stinkt ook een beetje, komt van koeienuiers invetten he
oei wat beter uit laten druppelen zou kunnen, nooit geduld voor. Nog uitdruppel tips?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Risicofactoren voor smetten
Overgewicht
Decubitus
ADL-afhankelijkheid (ADL = Activiteiten dagelijks leven, dus ADL afhankelijkheid betekent dat de persoon hulp nodig heeft bij activiteiten die te maken hebben met gewone dingen uit het dagelijks leven, zoals aankleden, uitkleden, lopen, eten, enzovoorts).
Vochtige huid als gevolg van urineverlies of urine-incontinentie
Ga beffen trutquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aangezien ik niet geloof dat je voortijdig aan Alzheimer bent gaan lijden, schaar ik dit antwoord onder de categorie "gelul".
Of je moet al die zakken fanpost, vliegtuigjes, sierraden, antieke pianopartituren, bloemen, en weet ik wat allemaal nog meer zijn vergeten. Dus ga nou niet beginnen over betrokkenheid van kijkers
En jij weet exact wat er op de redactie van Utopia aan prullaria en andere suffe cadeautjes binnenkomt? Buiten Bossche Bollen met cyanide.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Aangezien ik niet geloof dat je voortijdig aan Alzheimer bent gaan lijden, schaar ik dit antwoord onder de categorie "gelul".
Of je moet al die zakken fanpost, vliegtuigjes, sierraden, antieke pianopartituren, bloemen, en weet ik wat allemaal nog meer zijn vergeten. Dus ga nou niet beginnen over betrokkenheid van kijkers
ik eaukquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader dacht dat het uien zalf was
quote:
Ik heb deze daarvoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Aftershave na de een scheerbeurt is ook geen pretje
ik scheer het meestal omdat het geweaun lekkerder zit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb deze daarvoor![]()
[ afbeelding ]
De goeie haal je gewoon bij de welkoop ofzo... bus van een liter voor de zelfde prijs als een potje bij de drogist...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dacht ik eerst ook, stinkt ook een beetje, komt van koeienuiers invetten he
Ga verder soppen, mutsquote:
Uitslingeren als ware het een helikopter!quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei wat beter uit laten druppelen zou kunnen, nooit geduld voor. Nog uitdruppel tips?
Okquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
Uitslingeren als ware het een helikopter!
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei wat beter uit laten druppelen zou kunnen, nooit geduld voor. Nog uitdruppel tips?
lol the taint pressquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:26 schreef Pavement het volgende:
[..]http://www.reddit.com/r/A(...)e_last_drips_of_pee/
Je bent welkom hoor, we horen graag meer over je complottheorietjesquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
edit: Kut, ik zit in de SC te kotsen zie ik ineens![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:26 schreef Pavement het volgende:
[..]http://www.reddit.com/r/A(...)e_last_drips_of_pee/
quote:I pretend to tuck my wang back into my pants, but quickly let it out again. That seems to trick whatever spiteful god rules over piss leakage into making the dribble happen there and then. I then raise my hands above my head and let out a cry of victory and defiance towards the heavens.
Je bent welkom hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
edit: Kut, ik zit in de SC te kotsen zie ik ineens![]()
Al aan het indrinken? Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:36 schreef Pavement het volgende:
jeaux, zit al 15min en biertje is nog 3/4vol
nergens, maar bij het eten van een knakworst heurt toch een biertje. Vanavond geen plannen geweaun lekker hangen achter mn pcquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Al aan het indrinken? Waar ga je heen?
Waarom kom je niet gewoon lekker hier in de SC baggeren...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat heeft te maken met de overgang tussen dagstand en avondstand qua licht (dit is de dagstand met een ondergaande zon) Daarnaast staan de streams net een tikkie donkerder, dit omdat de uitzendingen door de kleurcorrectie heen gaan. Maar dat wordt een heel technisch verhaal.
*plop*quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
nergens, maar bij het eten van een knakworst heurt toch een biertje. Vanavond geen plannen geweaun lekker hangen achter mn pc
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Waarom kom je niet gewoon lekker hier in de SC baggeren...
Daar kun je prima hele uitgebreide technische verhalen kwijt!
Ben je knecht van Gert?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:02 schreef Inodder het volgende:
Ik ik maar TR's versturen zoals verzocht door Gert....
Denk je dat de mods zich nu laten zien
Been there done that!quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doe nou maar tubgirl een keertje in de COS![]()
Sja je moet vooral heel snel zijn danquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Pavement het volgende:
Topickaap
ik had de lapo![]()
had zeau mooie tt
De COS kan je niet kapen.... zoals je zelf ook prima weet....quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Pavement het volgende:
Topickaap
ik had de lapo![]()
had zeau mooie tt
ik kan alles kapenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
De COS kan je niet kapen.... zoals je zelf ook prima weet....
lekker flooden zekerquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef Pavement het volgende:
vroeger kon je vaker achterelkaar posten, dat gaf best leuk effect
quote:
ik kijk nooit streams en zelfs weinig op tv, maar als je een beetje weet wie er slecht is en het daarvoor opneem heb je de avond van je leven, heb Gert alleen belooft dat ik me zou gedragenquote:
simpel, tis een tv programma daar moeten dingen in gebeuren soms camera's worden vervangen etc etc. Zeker om het programma te verkopen moet het er goed uitzien en is het butt om negative reclame te hebben dat de nieuwe potentiële kijkers bereikt (de buyers weten wel beter)quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:12 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Wellicht heb je het al eens uitgelegd hoor.... Maar vertel eens waarom die algehele streamlocks....
Is dat gewoon een soort van panicbutton? En dus makkelijker/sneller dan een stream switch als jullie iets niet op de streams willen hebben?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
simpel, tis een tv programma daar moeten dingen in gebeuren soms camera's worden vervangen etc etc. Zeker om het programma te verkopen moet het er goed uitzien en is het butt om negative reclame te hebben dat de nieuwe potentiële kijkers bereikt (de buyers weten wel beter)
dat zal technisch gezien niet mogelijk zijn denk ik, en sturing is nu eenmaal bij elk programma nodig. Vergeet niet dat het voor het eerst is met zoveel camera's zou mij niet verbazen als er een compleet nieuw systeem voor is bedachtquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:16 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
En daarvoor is een algehele streamlock nodig? dan kunnen ze niet een ander deel van het terein of groepje bewoners live zetten?
Vandaar dus mijn vraag aan ditisHuub ..... Wij kunnen hier wel gaan speculeren....quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat zal technisch gezien niet mogelijk zijn denk ik, en sturing is nu eenmaal bij elk programma nodig. Vergeet niet dat het voor het eerst is met zoveel camera's zou mij niet verbazen als er een compleet nieuw systeem voor is bedacht
truequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vandaar dus mijn vraag aan Huub..... Wij kunnen hier wel gaan speculeren....
Mag ik je nog 1 keer verzoeken even naar bovenstaande posts UTO / [UTOPIA SC #51]Of je worst lust. en vraag te kijken? Bvd.quote:
Je kunt beter U zeggen denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mag ik je nog 1 keer verzoeken even naar bovenstaande posts UTO / [UTOPIA SC #51]Of je worst lust. en vraag te kijken? Bvd.
Denk dat liesje mij niet meer lief vind na mijn puntje van kritiekquote:
Maar ik wel, en ik trek aan alle touwtjes, dus geen stress.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Denk dat liesje mij niet meer lief vind na mijn puntje van kritiek
Dat heb ik even gemist denk ik?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Denk dat liesje mij niet meer lief vind na mijn puntje van kritiek
Dat je Huub en de vragen aan zijn adres niet even naar de SC verwijst....quote:
Ach, niets mis met vastklampen aan regels en structuur. Alleen verwijzen we sowieso maar zelden door naar de SC toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat je Huub en de vragen aan zijn adres niet even naar de SC verwijst....
Snap dat het erg tof is dat hij er is (vind ik zelf ook) maar vind het niet kunnen dat regels daarom ineens niet meer gelden...
Tja ben nou eenmaal een beetje een rare wat dat betreft...
Klamp mij vast aan regels en structuur....
Ja, jammer is datquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach, niets mis met vastklampen aan regels en structuur. Alleen verwijzen we sowieso maar zelden door naar de SC toch?
Ik wilde eigenlijk de TT veranderen maar ik hou me sterk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen het niet iedereen naar de zin maken helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de TT veranderen maar ik hou me sterk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar: of je wortels lust?
Ik houd niet zo van wortel.![]()
Liesje gaat voor the real deal!!!!quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar: of je wortels lust?
Ik houd niet zo van wortel.
Welke COS zitten jullie?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooh nice! Is dit ook jouw geboorteCOS! of komt ie nog?
Oquote:
Shit had we je in de vorige moeten eren!quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oik zat nog in 1980
![]()
Maar ehh... Ja rond deze jaren ben ik wel ter wereld gekomen...
Kan jij begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Shit had we je in de vorige moeten eren!
Die typische stem van die zangeres he!quote:
Ik had er een bandje van.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die typische stem van die zangeres he!![]()
Hebben nog veel meer toffe nummers!
Wat ben je lekker aan het dubbelpostenquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die typische stem van die zangeres he!![]()
Hebben nog veel meer toffe nummers!
lol voeg je die nou net nog toe? anders was ik blind.. maar geen HD versie die van jouquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wat ben je lekker aan het dubbelposten
[..]
NIet net nog... maar was wel een edit idd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol voeg je die nou net nog toe? anders was ik blind.. maar geen HD versie die van jou
Ik kan een goed soepje ook wel waarderen... maar wie niet denk ik dan?quote:Op zondag 20 april 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind ze te zoet. Stom genoeg doen ze ze vaak in soep. En ik ben gek op soep.
Mensen die soep haten.quote:Op zondag 20 april 2014 00:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik kan een goed soepje ook wel waarderen... maar wie niet denk ik dan?
of zijn er echt veel soep haters
De goedkoopste California tomatensoep uit blik is een van de smakelijkste....quote:Op zondag 20 april 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen die soep haten.
Ik vind zo ongeveer alle soep lekker. Was grappig, ik was een keer met iemand in de winkel en we wilden soep. Dus ik zeg, kies jij maar, ik lust ze allemaal. Koos hij champignonsoep, en dat vind ik smerig.
Maar de meeste soep lust ik graag, maar liever zonder wortel.
Wellicht lag het meer aan jouquote:Op zondag 20 april 2014 00:22 schreef Specularium het volgende:
Liesje met haar droge champignon houdt niet van natte wortel.
En champignons.quote:Op zondag 20 april 2014 00:22 schreef Specularium het volgende:
Liesje met haar droge champignon houdt niet van natte wortel.
Wat precies?quote:
Dat je (volgens specie) een droge champignon had, en geen zin in (zijn) wortel...quote:Op zondag 20 april 2014 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En champignons.
Alleen in hele kleine stukjes gesneden op een pizza.
[..]
Wat precies?
Volgens mij zit hij gewoon te trollen hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 00:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat je (volgens specie) een droge champignon had, en geen zin in (zijn) wortel...
Vrij vertaald naar Specularium
Goed gezien...quote:Op zondag 20 april 2014 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij gewoon te trollen hoor.
Heb wel eens vaker met hem gepraat en heb dat bij hem meestal wel door.quote:
Ik ben in shock.quote:Op zondag 20 april 2014 00:49 schreef Joezi het volgende:
Ik haat de meeste soep, behalve dikke maaltijd soepen
O nee, juist niet...quote:Op zondag 20 april 2014 00:49 schreef Joezi het volgende:
Ik haat de meeste soep, behalve dikke maaltijd soepen
quote:Op zondag 20 april 2014 00:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
O nee, juist niet...
Moet ook heel wat gebeuren wil ik zin hebben in erwtensoep ofzo...
ien die stevige soepen enzo van unox
Bullshitquote:Op zondag 20 april 2014 01:13 schreef LompeHork het volgende:
Na de halve finale durf ik toch wel te zeggen dat Jan-Kees een goede kans maakt om de ronde als voorsprong te beschouwen.
Ik zie je er zó tussenlopen.quote:Op zondag 20 april 2014 01:19 schreef LompeHork het volgende:
Oja, ik kijk soms ook Utopia, maar dat komt meer omdat ik dan een beetje wil huilen.
Nog steeds té grappig dat ik ben uitgenodigd voor de auditiesik dacht écht dat het om een survival-iets ging
"Rien hou je bek" *beuk* Goddamn hippies!quote:
Bijna! Nog 1 nachtje bij mijn moeder logeren, dan mag ik weer terug naar de Heimat.quote:Op zondag 20 april 2014 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Totaal off topic maar dat schijnt te mogen!
Mootie is terug uit Duitsland!
Is gewoon een uitdrukking, Kutje Koba en Pikkie Nougat.quote:Op zondag 20 april 2014 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?
Ik sta vanavond op een andere zender afgesteld ofzo, ik snap jullie niet.
Ik heb je gemist!quote:Op zondag 20 april 2014 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijna! Nog 1 nachtje bij mijn moeder logeren, dan mag ik weer terug naar de Heimat.
quote:Op zondag 20 april 2014 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Is gewoon een uitdrukking, Kutje Koba en Pikkie Nougat.
Eigenlijk was het gewoon hoi!
OMG, zit je daar nog steeds....quote:Op zondag 20 april 2014 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijna! Nog 1 nachtje bij mijn moeder logeren, dan mag ik weer terug naar de Heimat.
Nee joh, lekker kraaltjes rijgen met Lot.quote:Op zondag 20 april 2014 01:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Rien hou je bek" *beuk* Goddamn hippies!
Yes, that would be awesome
Nooit van gehoord. Hoi Moots.quote:Op zondag 20 april 2014 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Is gewoon een uitdrukking, Kutje Koba en Pikkie Nougat.
Eigenlijk was het gewoon hoi!
Je weet alleen nooit wat al die oude mensen voor enge besmettelijke ziektes meedragen.quote:Op zondag 20 april 2014 01:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
OMG, zit je daar nog steeds....
en je leeft nog!
*proest*quote:Op zondag 20 april 2014 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, lekker kraaltjes rijgen met Lot.
Altijd teveel cola.quote:Op zondag 20 april 2014 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe zit je lippenstift, drink je niet te veel cola?
Ja natuurlijk! Ik dacht gisteravond nog aan je. "Die zit natuurlijk met haar moeder in DL". Heb je wel kunnen genieten?quote:Op zondag 20 april 2014 01:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Weeee! In elk geval 1 iemand die me miste.
Het viel best mee. Alleen het gebrek aan privacy vind ik echt afschuwelijk. Nooit een momentje alleen.quote:Op zondag 20 april 2014 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Hoi Moots.
Zit je daar nog steeds joh? Heb je al je haar nog? Behoefte aan krassen?
Ach welja, als je er eenmaal bent moet je wel. Anders is het ook zonde van de tijd.quote:Op zondag 20 april 2014 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ik dacht gisteravond nog aan je. "Die zit natuurlijk met haar moeder in DL". Heb je wel kunnen genieten?
Joah, grote mond, klein hartje.quote:Op zondag 20 april 2014 01:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*proest*ja echt, zie je het voor je?
Schrale troost, bij elk off topic gelul dacht ik aan jouquote:Op zondag 20 april 2014 01:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach welja, als je er eenmaal bent moet je wel. Anders is het ook zonde van de tijd.
Yes! Weer lekker thuis, huismus dat ik er rondloop.quote:Op zondag 20 april 2014 01:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schrale troost, bij elk off topic gelul dacht ik aan jouEn zij aan jou.
Uiteraard terzijde. Morgen back in town?
Goed om te horen! Jammer dat je dat vooraf nooit weet he? Scheelt al een hoop ergernis.quote:Op zondag 20 april 2014 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het viel best mee. Alleen het gebrek aan privacy vind ik echt afschuwelijk. Nooit een momentje alleen.
Mens, jij bent geen huismus, je bent een kikker .quote:Op zondag 20 april 2014 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Yes! Weer lekker thuis, huismus dat ik er rondloop.
Kutje, had dat eerder gezegd! Een magneet van de Bremer Stadsmuzikanten was tof geweest.quote:Op zondag 20 april 2014 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed om te horen! Jammer dat je dat vooraf nooit weet he? Scheelt al een hoop ergernis.
Morgen lekker weer in je eigen bed.
Heb je nog tijd om een koelkastmagneet voor me te kopen? @
Wat een opwindende woordkeus heb je vanavondquote:Op zondag 20 april 2014 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Kutje, had dat eerder gezegd! Een magneet van de Bremer Stadsmuzikanten was tof geweest.
Ja ik dacht er nu pas aan.quote:Op zondag 20 april 2014 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Kutje, had dat eerder gezegd! Een magneet van de Bremer Stadsmuzikanten was tof geweest.
Staan nog op mijn foonquote:Op zondag 20 april 2014 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Maar is misschien ook wel anders als je met een groep bent.
Zien!
Van de dagelijkse COS idioten, die blijkbaar elke COS mogen vol plempen met hun gifjes, you tubes.quote:Op zondag 20 april 2014 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Blij dat ik terug ben. Pas na 2 posten kreeg ik een sneer.
hmm... Ben niet zo van de whiskyquote:
100.000 pond. SOB.quote:Op zondag 20 april 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
Ik nuttig een glaasje Dalmore 64 Trinitas, had ik nog liggen toevallig.
Maar heb je bier?quote:Op zondag 20 april 2014 02:17 schreef Inodder het volgende:
Heb gister de absint al opgemaakt helaas... en de jagermeister is ook al op
Ik ben voornamelijk van de heupbewegingen ja.quote:Op zondag 20 april 2014 02:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Speklap, heb je feeling in je heupen?
Er kwam een varkenslachje uit mijn neus.quote:Op zondag 20 april 2014 02:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk van de heupbewegingen ja.
Jij kan ook motorrijden?quote:Op zondag 20 april 2014 02:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk van de heupbewegingen ja.
Ik wil liesje wel een keer rondrijden.... benieuwd hoe ze dat zal vindnen...quote:Op zondag 20 april 2014 02:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hou op schei uit, teveel rottum gezien om dat te doen. En is niks voor mij.
Ik wil Liesje ook wel een keer rondrijden hoor. En ook ik ben benieuwd hoe ze dat zal vinden.quote:Op zondag 20 april 2014 02:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik wil liesje wel een keer rondrijden.... benieuwd hoe ze dat zal vindnen...
Whahahahaaahah! Ik had al het gevoel dat er iets niet klopte. Inderdaad. Al zullen saved by the bell gifjes ook heel stom zijn!quote:
^ bedoel je zekerquote:Op zondag 20 april 2014 02:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wil Liesje ook wel een keer rondberijden hoor. En ook ik ben benieuwd hoe ze dat zal vinden.
Ik kan nu een heel leuk gifje plaatsen van iemand die helicopter-style gaat, maar ik denk niet dat Liesje 'm kan waarderen. Of wel Lies?quote:
Kreeg net een DM van Lies: JA! ...moest ik doorgevenquote:Op zondag 20 april 2014 02:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan nu een heel leuk gifje plaatsen van iemand die helicopter-style gaat, maar ik denk niet dat Liesje 'm kan waarderen. Of wel Lies?Er zijn geen tetta's en piemels te zien, zeg maar 'ja'.
![]()
Als jij het zegt zal het wel waar zijn. Ik ga 'm weer even zoeken.quote:Op zondag 20 april 2014 03:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kreeg net een DM van Lies: JA! ...moest ik doorgeven
Dat zijn geen mensen.quote:
Jij bent de uitzondering. Wat heb jij met MJ?quote:
De vraag is hoe kan je niet iets met MJ hebben.quote:Op zondag 20 april 2014 03:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering. Wat heb jij met MJ?
Dat is geen vraag maar een verwijt. Ik heb weinig met de legende.quote:Op zondag 20 april 2014 03:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De vraag is hoe kan je niet iets met MJ hebben.
In Utopia hebben ze het vaak over 'hij/zij is zo'n puur mens'. Ik heb dat met MJ.quote:Op zondag 20 april 2014 03:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is geen vraag maar een verwijt. Ik heb weinig met de legende.
Die gast was alles behalve puur. Die werd nog met de naalden naast zijn bed gevonden, zijn neus in staat van ontbinding.quote:Op zondag 20 april 2014 03:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In Utopia hebben ze het vaak over 'hij/zij is zo'n puur mens'. Ik heb dat met MJ.
Zo puur dat ie met kleine kindertjes naar bed gingquote:Op zondag 20 april 2014 03:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In Utopia hebben ze het vaak over 'hij/zij is zo'n puur mens'. Ik heb dat met MJ.
een RLS als Utopia is over het algemeen ook alles behalve puur.quote:Op zondag 20 april 2014 03:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gast was alles behalve puur. Die werd nog met de naalden naast zijn bed gevonden, zijn neus in staat van ontbinding.
Er zijn een paar nummers die ik wel leuk vind.quote:Op zondag 20 april 2014 03:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is geen vraag maar een verwijt. Ik heb weinig met de legende.
Als jij de verhalen op die manier interpreteert sta je aan de andere kant van de rivier.quote:Op zondag 20 april 2014 03:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gast was alles behalve puur. Die werd nog met de naalden naast zijn bed gevonden, zijn neus in staat van ontbinding.
Dat mag jij geloven. Ik ga je niet overtuigen.quote:Op zondag 20 april 2014 03:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zo puur dat ie met kleine kindertjes naar bed ging
Welke rivier? Die gast had zoveel issues, dat 'ie er blank van werd, geheel natuurlijk, uit der aard der zaak.quote:Op zondag 20 april 2014 03:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als jij de verhalen op die manier interpreteert sta je aan de andere kant van de rivier.
Heb niet echt zin om erop in te gaan. Ik geloof dat hij goede intenties had, jullie waarschijnlijk niet. Kan toch.quote:Op zondag 20 april 2014 03:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke rivier? Die gast had zoveel issues, dat 'ie er blank van werd, geheel natuurlijk, uit der aard der zaak.
Goeie intenties maken nog geen neus die eraf valt. Ik voel even aan de mijne. Hij zit vast.quote:Op zondag 20 april 2014 03:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om erop in te gaan. Ik geloof dat hij goede intenties had, jullie waarschijnlijk niet. Kan toch.
Ik sta aan jouw kantquote:Op zondag 20 april 2014 03:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om erop in te gaan. Ik geloof dat hij goede intenties had, jullie waarschijnlijk niet. Kan toch.
Er kunnen hele vervelende dingen gebeuren, zelfs met de beste intenties van de wereld.quote:Op zondag 20 april 2014 03:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goeie intenties maken nog geen neus die eraf valt. Ik voel even aan de mijne. Hij zit vast.
Haten op MJquote:Op zondag 20 april 2014 03:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 03:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke rivier? Die gast had zoveel issues, dat 'ie er blank van werd, geheel natuurlijk, uit der aard der zaak.
quote:Op zondag 20 april 2014 03:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goeie intenties maken nog geen neus die eraf valt. Ik voel even aan de mijne. Hij zit vast.
Ja, dat kan, maar ga dan niet lullen dat je een huidziekte hebt terwijl je jaren in klinieken doorbrengt om je huid te bleken.quote:Op zondag 20 april 2014 03:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er kunnen hele vervelende dingen gebeuren, zelfs met de beste intenties van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |