Nope, helaas voor jou heb ik dat nog nooit bij de hand gehad...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
Ik heb laatste tijd een beetje smet op de ballen, iemand tips?
Ik heb wat uierzalf geprobeerd, dat prikte best een beetje en geen succes..quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nope, helaas voor jou heb ik dat nog nooit bij de hand gehad...
Schuurpapiertje grove korrel, of de bandschuur eroverheen zeau opgelostquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
Ik heb laatste tijd een beetje smet op de ballen, iemand tips?
Doe ik niet altijd, maar af en toe maak ik daarvan, en van de kontjes, aspergesoep.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef Pavement het volgende:
schillen niet weggooien maar laten trekken, zeven en room bij gooien.
Aspergesoep
Aftershave na de een scheerbeurt is ook geen pretjequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wat uierzalf geprobeerd, dat prikte best een beetje en geen succes..
Lekker soepje!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Soury het volgende:
Ik spaar we de kontjes en schillen voor het eerst, Even kijken of ik daar wat van kan maken
Risicofactoren voor smettenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn vader dacht dat het uien zalf wasquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dacht ik eerst ook, stinkt ook een beetje, komt van koeienuiers invetten hequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader dacht dat het uien zalf was
Aangezien ik niet geloof dat je voortijdig aan Alzheimer bent gaan lijden, schaar ik dit antwoord onder de categorie "gelul".quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de betrokkenheid van de internetvolgers is ook nooit eerder zo groot geweest
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dacht ik eerst ook, stinkt ook een beetje, komt van koeienuiers invetten he
oei wat beter uit laten druppelen zou kunnen, nooit geduld voor. Nog uitdruppel tips?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Risicofactoren voor smetten
Overgewicht
Decubitus
ADL-afhankelijkheid (ADL = Activiteiten dagelijks leven, dus ADL afhankelijkheid betekent dat de persoon hulp nodig heeft bij activiteiten die te maken hebben met gewone dingen uit het dagelijks leven, zoals aankleden, uitkleden, lopen, eten, enzovoorts).
Vochtige huid als gevolg van urineverlies of urine-incontinentie
Ga beffen trutquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aangezien ik niet geloof dat je voortijdig aan Alzheimer bent gaan lijden, schaar ik dit antwoord onder de categorie "gelul".
Of je moet al die zakken fanpost, vliegtuigjes, sierraden, antieke pianopartituren, bloemen, en weet ik wat allemaal nog meer zijn vergeten. Dus ga nou niet beginnen over betrokkenheid van kijkers
En jij weet exact wat er op de redactie van Utopia aan prullaria en andere suffe cadeautjes binnenkomt? Buiten Bossche Bollen met cyanide.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Aangezien ik niet geloof dat je voortijdig aan Alzheimer bent gaan lijden, schaar ik dit antwoord onder de categorie "gelul".
Of je moet al die zakken fanpost, vliegtuigjes, sierraden, antieke pianopartituren, bloemen, en weet ik wat allemaal nog meer zijn vergeten. Dus ga nou niet beginnen over betrokkenheid van kijkers
ik eaukquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader dacht dat het uien zalf was
quote:
Ik heb deze daarvoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Aftershave na de een scheerbeurt is ook geen pretje
ik scheer het meestal omdat het geweaun lekkerder zit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb deze daarvoor![]()
[ afbeelding ]
De goeie haal je gewoon bij de welkoop ofzo... bus van een liter voor de zelfde prijs als een potje bij de drogist...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dacht ik eerst ook, stinkt ook een beetje, komt van koeienuiers invetten he
Ga verder soppen, mutsquote:
Uitslingeren als ware het een helikopter!quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei wat beter uit laten druppelen zou kunnen, nooit geduld voor. Nog uitdruppel tips?
Okquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
Uitslingeren als ware het een helikopter!
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei wat beter uit laten druppelen zou kunnen, nooit geduld voor. Nog uitdruppel tips?
lol the taint pressquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:26 schreef Pavement het volgende:
[..]http://www.reddit.com/r/A(...)e_last_drips_of_pee/
Je bent welkom hoor, we horen graag meer over je complottheorietjesquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
edit: Kut, ik zit in de SC te kotsen zie ik ineens![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:26 schreef Pavement het volgende:
[..]http://www.reddit.com/r/A(...)e_last_drips_of_pee/
quote:I pretend to tuck my wang back into my pants, but quickly let it out again. That seems to trick whatever spiteful god rules over piss leakage into making the dribble happen there and then. I then raise my hands above my head and let out a cry of victory and defiance towards the heavens.
Je bent welkom hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
edit: Kut, ik zit in de SC te kotsen zie ik ineens![]()
Al aan het indrinken? Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:36 schreef Pavement het volgende:
jeaux, zit al 15min en biertje is nog 3/4vol
nergens, maar bij het eten van een knakworst heurt toch een biertje. Vanavond geen plannen geweaun lekker hangen achter mn pcquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Al aan het indrinken? Waar ga je heen?
Waarom kom je niet gewoon lekker hier in de SC baggeren...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat heeft te maken met de overgang tussen dagstand en avondstand qua licht (dit is de dagstand met een ondergaande zon) Daarnaast staan de streams net een tikkie donkerder, dit omdat de uitzendingen door de kleurcorrectie heen gaan. Maar dat wordt een heel technisch verhaal.
*plop*quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
nergens, maar bij het eten van een knakworst heurt toch een biertje. Vanavond geen plannen geweaun lekker hangen achter mn pc
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Waarom kom je niet gewoon lekker hier in de SC baggeren...
Daar kun je prima hele uitgebreide technische verhalen kwijt!
Ben je knecht van Gert?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:02 schreef Inodder het volgende:
Ik ik maar TR's versturen zoals verzocht door Gert....
Denk je dat de mods zich nu laten zien
Been there done that!quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doe nou maar tubgirl een keertje in de COS![]()
Sja je moet vooral heel snel zijn danquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Pavement het volgende:
Topickaap
ik had de lapo![]()
had zeau mooie tt
De COS kan je niet kapen.... zoals je zelf ook prima weet....quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Pavement het volgende:
Topickaap
ik had de lapo![]()
had zeau mooie tt
ik kan alles kapenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
De COS kan je niet kapen.... zoals je zelf ook prima weet....
lekker flooden zekerquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef Pavement het volgende:
vroeger kon je vaker achterelkaar posten, dat gaf best leuk effect
quote:
ik kijk nooit streams en zelfs weinig op tv, maar als je een beetje weet wie er slecht is en het daarvoor opneem heb je de avond van je leven, heb Gert alleen belooft dat ik me zou gedragenquote:
simpel, tis een tv programma daar moeten dingen in gebeuren soms camera's worden vervangen etc etc. Zeker om het programma te verkopen moet het er goed uitzien en is het butt om negative reclame te hebben dat de nieuwe potentiële kijkers bereikt (de buyers weten wel beter)quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:12 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Wellicht heb je het al eens uitgelegd hoor.... Maar vertel eens waarom die algehele streamlocks....
Is dat gewoon een soort van panicbutton? En dus makkelijker/sneller dan een stream switch als jullie iets niet op de streams willen hebben?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
simpel, tis een tv programma daar moeten dingen in gebeuren soms camera's worden vervangen etc etc. Zeker om het programma te verkopen moet het er goed uitzien en is het butt om negative reclame te hebben dat de nieuwe potentiële kijkers bereikt (de buyers weten wel beter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |