SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLL exit en wie mag blijven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.023.
dus hij wil lekker lamballen in utopiaquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:06 schreef Ransjih het volgende:
mike heeft electrotechniek gedaan, en een onafgemaakte HBO opleiding
hij weet niet wat hij worden wil als hij later groot is![]()
zijn passie is race en ralley auto's restaureren
Over eetbaar begint ze maar nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:07 schreef Persefoneia het volgende:
Het moet betaalbaar blijven volgens Vanas.
eetbaar is ook belangrijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:07 schreef Persefoneia het volgende:
Het moet betaalbaar blijven volgens Vanas.
Dennis is een engerd.. teveel YT gekeken en z'n Ex had het ook snel door blijkbaarquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
Als Dennis blijft gaat hij geweldig clashen met Vanas, ik voorspel dat binnen een week de vonken eraf vliegen, die gaat dit niet pikken.
You'r rightquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:08 schreef Jian het volgende:
ik hou niet van bloemkool, anders was ik zeker gegaan.
Ja en? Wil je weer een "Lauw" erin ofzo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dennis is een engerd.. teveel YT gekeken en z'n Ex had het ook snel door blijkbaar
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:10 schreef Jian het volgende:
Lauw gaat het hele verhaal van Utopia op haar rug laten tatoeëren als ze eruit is. Kneusje
vergeet zijn Tantra feestjes niet hequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Mike weet nu, 32 jaar, nog steeds niet wat hij wil worden.
Hij heeft een onafgemaakte HBO opleiding, omdat zijn leraren hem niets meer konden leren. Hij wist alles al. Toen is hij na 1 jaar gestopt.
Daarna is hij gaan werken, van alles en nog wat, van restauratie van oldtimers tot tapijtlegger.
Het liefst zou hij een restaurant en een surfschool hebben.
Maar hij weet het allemaal niet.
In Utopia hoopt hij te leren de daad bij het woord te voegen, want hij maakt altijd veel beloftes die hij niet nakomt.
Hij maakt een rommeltje van zijn agenda en vergeet afspraken.
De afgelopen jaren heeft hij al zijn geld opgemaakt aan festivals, het afgelopen jaar leefde hij uit zijn auto met zijn vuile was links in de kofferbak en de schone rechts.
Ook als hij niet in Utopia terecht komt, dan ziet hij deze dagen als 'turning point'.
Kortom: komt allemaal niks van terecht, een stuurloos persoon die zijn beloftes niet na blijft komen.
Ik? Ik wil dat de Show een keer eerlijk gespeeld wordt.. en de bewoners de keus uit álle kandidaten krijgen en niet alleen die 3 die Regie er in wil hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en? Wil je weer een "Lauw" erin ofzo?
Is daar nog plek dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura wil na Utopia haar verblijf vast leggen op haar rug met een tatoo.
Ja, ik vind het best hoor, maar hoe gek ben je dan. Nog los van het feit dat je het zelf niet eens kan lezen dan ......quote:
Zou lachen zijn als ze bij vertrek zeggen: "De groetjes aan de zenderkamer..."quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat zijn twee neukertjes van Huub stagiaires, dat zie je zo.
[ afbeelding ]
Dat heb ik gelukkig even gemist.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vergeet zijn Tantra feestjes niet he
Perfect voor Utopia, veel gelijk gestemde zielen. Doe toch maar Dennis.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Mike weet nu, 32 jaar, nog steeds niet wat hij wil worden.
Hij heeft een onafgemaakte HBO opleiding, omdat zijn leraren hem niets meer konden leren. Hij wist alles al. Toen is hij na 1 jaar gestopt.
Daarna is hij gaan werken, van alles en nog wat, van restauratie van oldtimers tot tapijtlegger.
Het liefst zou hij een restaurant en een surfschool hebben.
Maar hij weet het allemaal niet.
In Utopia hoopt hij te leren de daad bij het woord te voegen, want hij maakt altijd veel beloftes die hij niet nakomt.
Hij maakt een rommeltje van zijn agenda en vergeet afspraken.
De afgelopen jaren heeft hij al zijn geld opgemaakt aan festivals, het afgelopen jaar leefde hij uit zijn auto met zijn vuile was links in de kofferbak en de schone rechts.
Ook als hij niet in Utopia terecht komt, dan ziet hij deze dagen als 'turning point'.
Dit alles uitgesproken op slome monotone wijze a la 'het zal allemaal wel'.
Kortom: komt allemaal niks van terecht, een stuurloos persoon die zijn beloftes niet na blijft komen.
dus datquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Perfect voor Utopia, veel gelijk gestemde zielen. Doe toch maar Dennis.
Eerlijk, eerlijk, ik wil toffe streams, jij met je eerlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik? Ik wil dat de Show een keer eerlijk gespeeld wordt.. en de bewoners de keus uit álle kandidaten krijgen en niet alleen die 3 die Regie er in wil hebben
Viel mij ook op .quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:09 schreef sjampoeh het volgende:
t filmpje van Isa en JoeyEersteklas lul die Joey..
3 stemmen waren absoluut niet persoonlijk bedoeld of als een aanval.......
Isa liep even weg en dan tegen Dennis en Ron over haar roddelen, dat ze raar discussieert en dat uitlachen niet pikte
uhmkee![]()
![]()
Wat mij betreft heeft het meisje zich al flink lelijk toegetakeld, ik zie dat ook al als demente 85 jarige met ruim vel in bed liggen, met een luier!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best hoor, maar hoe gek ben je dan. Nog los van het feit dat je het zelf niet eens kan lezen dan ......
En dat andere filmpje waar ze over haar ex wil vertellen tegen mike.. blért vanas ertussen door over een mailtje..quote:
Toffe streams...elke maand is een herhaling van de vorige met één uitzondering dat er een Nieuwe Nixnut mag meedoen en een een Ouwe Nixnut weg magquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerlijk, eerlijk, ik wil toffe streams, jij met je eerlijk
kasTquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
Vanass heeft alle asperges dood laten gaan in de kas, hebben jullie al asperges gegeten lieve COS-ers?
Joey vult even de asperges aan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:20 schreef Chanel5 het volgende:
Dennis over de heerschappij van Vanas in de keuken. Hij is het er niet mee eens.
Nee, mijn man en ik houden niet van aspergesquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
Vanass heeft alle asperges dood laten gaan in de kas, hebben jullie al asperges gegeten lieve COS-ers?
Ja, leuk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dennis, Joey en Emil roddelen over die kenau, heerlijke streams!!!![]()
![]()
Lust ik nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
Vanass heeft alle asperges dood laten gaan in de kast, hebben jullie al asperges gegeten lieve COS-ers?
Met ham, kaas, ei, lekker botersausjequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
Vanass heeft alle asperges dood laten gaan in de kast, hebben jullie al asperges gegeten lieve COS-ers?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
Is een deel van gebruikt voor haar soep en voor hapjes op het Joling gebeuren. De rest heeft ze laten liggen. Ik denk dat zij meer weggooit dan dat de bewoners en wij weten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Joey vult even de asperges aan.
Dat ze die van W&D krijgen, maar dat Vanes ze direct achter slot en grendel legt.
En dat ze vervolgens liggen te verdrogen.
-edit- kom ik aan met mijn kak-verbinding. Staat inmiddels al tig x boven me![]()
Als Limburger had je ze al lang kunnen hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met ham, kaas, ei, lekker botersausjeEn vooral de kopjes zijn lekker
Maar nee, nog niet
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Joey vult even de asperges aan.
Dat ze die van W&D krijgen, maar dat Vanes ze direct achter slot en grendel legt.
En dat ze vervolgens liggen te verdrogen.
-edit- kom ik aan met mijn kak-verbinding. Staat inmiddels al tig x boven me![]()
Nicoline heeft wel eens verteld dat er hele rode kolen op de composthoop lagen, en dat ze de dag ervoor rode kool uit pot hadden gegetenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is een deel van gebruikt voor haar soep en voor hapjes op het Joling gebeuren. De rest heeft ze laten liggen. Ik denk dat zij meer weggooit dan dat de bewoners en wij weten.
Maar die sukkelade paaseieren staan in de kas!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is een deel van gebruikt voor haar soep en voor hapjes op het Joling gebeuren. De rest heeft ze laten liggen. Ik denk dat zij meer weggooit dan dat de bewoners en wij weten.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:26 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Nicoline heeft wel eens verteld dat er hele rode kolen op de composthoop lagen, en dat ze de dag ervoor rode kool uit pot hadden gegeten![]()
Dat dus. Echt verspilling.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:26 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Nicoline heeft wel eens verteld dat er hele rode kolen op de composthoop lagen, en dat ze de dag ervoor rode kool uit pot hadden gegeten![]()
Dan heeft ze het dus goed geregeldquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus. Echt verspilling.
En wat ik ook niet kan hebben is dat mee eten en drinken in het restaurant op kosten van het restaurant. Gaat echt niet van haar zakgeld af hoor.
Nico heeft ook wel eens hele kolen op de composthoop(autoband) gevonden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vertel...vertel. Leukquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dennis, Joey en Emil roddelen over die kenau, heerlijke streams!!!![]()
![]()
Laat die idd maar schuiven.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan heeft ze het dus goed geregeld
Wat zei ze?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
bill... over ruud ... mike zit er naast
dat ze stress heeft.. iedereen .. je hoeft je geen zorgen maken.. mike zit erbijquote:
Utopia is uitzitten tot eind December.. ik zie niets de moeite waard tot nu toequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:35 schreef Flow3r het volgende:
Ze vinden Andrea wel utopia en Robin niet, Robin vinden ze nep.
Ik moet er niet aan denken nog een maand naar Andrea te kijken![]()
Bovendien, wat is utopia? ultiem geluk of complete chaos, ik geloof het laatste als ik de streams zo zie, dus laten we daar maar voor gaan en Ruud er uit tiefen
Als ze zegt te begrijpen dat nl het leuk zou vinden als ze uit elkaar gehaald worden is ze toch slimmer als ik dacht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat ze stress heeft.. iedereen .. je hoeft je geen zorgen maken.. mike zit erbijdat ze wel begreep dat nl het leuk zou vinden, als ze uit elkaar gehaald worden
mike zei niks..
nu maken ze dree en robin zwart.. eigenlijk meer robin nu.. dat ze nep en geen utopia is
Een goed jaar!!quote:
Laatst stelde Lot voor om van bedden te ruilen, hoe het precies zat weet ik niet maar kwam er op neer dat Robin naar de kamer van Bil zou gaan.Billy stelde heel stellig dat dat NIET zou gebeuren omdat zij het niet wildequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:37 schreef Persefoneia het volgende:
Billy irriteert zich rot aan Robin.
Van mij mag ze blijven
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laatst stelde Lot voor om van bedden te ruilen, hoe het precies zat weet ik niet maar kwam er op neer dat Robin naar de kamer van Bil zou gaan.Billy stelde heel stellig dat dat NIET zou gebeuren omdat zij het niet wilde![]()
Daarom : Robin er in en Ruud er uit
Ik zie prachtige TV voor me............gaat helaas niet gebeuren!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laatst stelde Lot voor om van bedden te ruilen, hoe het precies zat weet ik niet maar kwam er op neer dat Robin naar de kamer van Bil zou gaan.Billy stelde heel stellig dat dat NIET zou gebeuren omdat zij het niet wilde![]()
Ze is ook behoorlijk irritant de laatste dagenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:40 schreef Ransjih het volgende:
rienk heeft een enorm kort lontje naar isa toe de laatste dagen
Ik hoop zo enorm dat Ruud eruit gaat. Ten eerste omdat ik hem een vieze niksnut vindt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dre mag nog wel ff bljiven..quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Billy denkt dat zij allesbepalend is daar.
Ik hoop ook dat Robin blijft en dat Ruud eruit gaat.
Dan mute ik wel als Dré in beeld is.
De eerste 15 zijn er toch ook in gestopt? Je mag als show toch zelf casten, wat heeft dat met oneerlijkheid te maken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik? Ik wil dat de Show een keer eerlijk gespeeld wordt.. en de bewoners de keus uit álle kandidaten krijgen en niet alleen die 3 die Regie er in wil hebben
lolquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor Rienk op de achtergrond en zijn stem doet mij al tijden aan iemand denken. Maar ik kon er nooit mijn vinger opleggen.
Nu weet ik het!
Hij spreekt op dezelfde manier als Douwe! Die excentriekeling van Expeditie Robinson
[ afbeelding ]
Heb ook geen spanning!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:41 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind het nog steeds moeilijk om te zeggen wie ik het liefst zie gaan. Vind de 3 genomineerden allemaal niets....Geen spanning bij mij dus
Ja! Ook zo'n creep.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor Rienk op de achtergrond en zijn stem doet mij al tijden aan iemand denken. Maar ik kon er nooit mijn vinger opleggen.
Nu weet ik het!
Hij spreekt op dezelfde manier als Douwe! Die excentriekeling van Expeditie Robinson
[ afbeelding ]
En Robin heeft/is..quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:40 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Robin helemaal geweldig.
Vies jaloers wijf die Billy omdat ze het niet kan hebben dat Gio met Robin omgaat.
Precies, Dree had er al lang geleden uit gemoeten, toen we haar allemaal zat waren, dát was toen schokkend geweestquote:
Ruud eruit, een compleet hysterische Billy achterlatende is zoooo mijn Utopia!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies, Dree had er al lang geleden uit gemoeten, toen we haar allemaal zat waren, dát was toen schokkend geweest![]()
Maar ze hebben het laten aankabbelen en nu boeit Dree niet meer zo, laat haar maar blijven en ik hoop ook dat Ruud er uit gaat
Ik schakel ook over als Klef en Bef in beeld zijn, kan ze allebei niet hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
Ruud wordt er niet uitgestemd, want de regie vindt ruud een dikke aanwinst met z'n grappen. grollen en geneuk![]()
![]()
![]()
Als ruud blijft stop ik met kijken.. kan vieze bill en ruud niet meer zien
Complete chaosquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ruud eruit, een compleet hysterische Billy achterlatende is zoooo mijn Utopia!
er wordt "meegeschoven" met het geluid, zodat de streamers mee kunnen kijken en je niet alles doorelkaar hoort. We nemen wel alles op zodat in de montage er altijd nog een zender "bij kan worden gezet" Maar er is een basisvolume, misschien je scherm wat harder zetten?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:44 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
hoi huub mag ik vragen of het geluid harder mag,soms heel moeilijk te horen
De mijne ook maar eerst zien en dan geloven.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ruud eruit, een compleet hysterische Billy achterlatende is zoooo mijn Utopia!
Ik hoop dat je zelf begrijpt wat je post.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef ditisHuub het volgende:
De eerste 15 zijn er toch ook in gestopt? Je mag als show toch zelf casten, wat heeft dat met oneerlijkheid te maken?
Dat doe ik ook altijd. Ook als Rienkolien in beeld zijnquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik schakel ook over als Klef en Bef in beeld zijn, kan ze allebei niet hebben
misschien eens aan de stiekeme smiespels zeggen dat fluisteren niet mag?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er wordt "meegeschoven" met het geluid, zodat de streamers mee kunnen kijken en je niet alles doorelkaar hoort. We nemen wel alles op zodat in de montage er altijd nog een zender "bij kan worden gezet" Maar er is een basisvolume, misschien je scherm wat harder zetten?
DAT.. lot heeft er ook een handje vanquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
misschien eens aan de stiekeme smiespels zeggen dat fluisteren niet mag?
Ik heb vaak alles voluit, maar dan nog heb ik moeite met een aantal gesprekken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er wordt "meegeschoven" met het geluid, zodat de streamers mee kunnen kijken en je niet alles doorelkaar hoort. We nemen wel alles op zodat in de montage er altijd nog een zender "bij kan worden gezet" Maar er is een basisvolume, misschien je scherm wat harder zetten?
alles staat voluit hier en koptelefoon,kan hem wel zachter zetten maar niet meer harder.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Oh ja, bij die 2 doe ik dat ook, vooral bij Rienk, zo zompig, wobbelig en week lichaam, ieuw!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Ook als Rienkolien in beeld zijn
Dat stond er dus..de oneerlijkheid zit 'm in het feit dat de Utopianen maar 3 stuks voorgeprogrammeerde types ten keuze krijgen uit de poel van veel meer karakters, sturing ligt voor de hand dan!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
De eerste 15 zijn er toch ook in gestopt? Je mag als show toch zelf casten, wat heeft dat met oneerlijkheid te maken?
Je SCHERM wat harder zetten?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
van familiequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:48 schreef Mylene het volgende:
Lot heeft een gouden retro Casio horloge, waar vandaan?
Of microfoontje heel sneaky een btje verstoppen. Mic tussen elkaar indrukken. Over de mic wrijven(dat zie je wel minder gebeuren nu)quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
Als ruud blijft stop ik met kijken.. kan vieze bill en ruud niet meer zien
tijdens bezoek geruild met vriendin voor een armbandje uiteraardquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:48 schreef Mylene het volgende:
Joh, volgens Kees dragen sommigen hun zenders verkeerd. Niet zeuren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:46 schreef Laysa het volgende:
Vooral Andrea is meestal moeilijk te verstaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik zeur niet...ik wil het anders wel zelf komen vertellenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, volgens Kees dragen sommigen hun zenders verkeerd. Niet zeuren.
Bedankt voor de vraag rene, ik erger me ook vaak aan het omgaan van de bewoners met de micro's, ze realiseren zich blijkbaar niet hoe rot het klinkt als ze kraken of blazen in dat ding.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:47 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
alles staat voluit hier en koptelefoon,kan hem wel zachter zetten maar niet meer harder.
maar als het door opname niet kan begrijp ik het. dank je wel
Geruild voor een armbandje. Marktconform.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:48 schreef Mylene het volgende:
Dat wil ze toch graag?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:51 schreef RVer het volgende:
Billy doet dramatisch
Ze is gewoon een neukertje voor Ruud
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef mazaru het volgende:
Nu weet ik het!
[ afbeelding ]
En als ik Rienk zie moet ik elke keer denken aan ":Dagboek van een herdershond"quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:20 schreef Chanel5 het volgende:
Dennis over de heerschappij van Vanas in de keuken. Hij is het er niet mee eens.
Nee, Billy denkt door te neuken dat hij van d'r gaat houdenquote:
Ik zit dan heel geconcentreerd te luisteren, ik heb een hoorprobleem.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Bedankt voor de vraag rene, ik heb erger me ook vaak aan het omgaan van de bewoners met de micro's, ze realiseren zich blijkbaar niet hoe rot het klinkt als ze kraken of blazen in dat ding.
Mooie capsquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
Waarom naar buiten gaan, hier hebben we ook zon
[ afbeelding ]
Ze snapt de liefde niet, best sneu.............quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, Billy denkt door te neuken dat hij van d'r gaat houden
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Bedankt voor de vraag rene, ik erger me ook vaak aan het omgaan van de bewoners met de micro's, ze realiseren zich blijkbaar niet hoe rot het klinkt als ze kraken of blazen in dat ding.
Wat zegt ze?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:51 schreef RVer het volgende:
Billy doet dramatisch
Ze is gewoon een neukertje voor Ruud
Jepquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze snapt de liefde niet, best sneu.............
Of de bekende: EEEEEEUUUUJJJJJJJJJJJquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik zit dan heel geconcentreerd te luisteren, ik heb een hoorprobleem.
Maar dan komt er wel weer een doorheen met een boer of overdreven schaterlach. En die klapt er dan weer extreem bovenuit.
Dat is heel vervelend.
Kijkt naar username: ben jij dat Vanes?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:52 schreef DeKenau het volgende:
[..]
[..]
En als ik Rienk zie moet ik elke keer denken aan ":Dagboek van een herdershond"
Die gaat straks zo van die roze wolk kletteren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef RVer het volgende:
Ze is helemaal in LOVE, had het totaal niet verwacht etc
ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:55 schreef Mylene het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan Billy, samen met die idioot van een Ruud.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:55 schreef Mylene het volgende:
Eigenlijk verdienen ze elkaarquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:55 schreef Mylene het volgende:
Billy heeft toch ook al met Paul gezoend in de eerste maand? Onder de douche?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:54 schreef sjampoeh het volgende:
Toen ruud voor t eerst zag,dacht ze al... dit is hem.. ze heeft t nog een maand ontkent
dat moeten ze gewoon verbieden inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ruilen mag dus maar dat moet dan qua prijs toch rëeel zijn? Een hele garderobe voor een armbandje vind ik dan weer het andere uiterste. Pa een schilderij verkopen voor 20 euro terwijl een bezoeker er 175 voor moet betalen vind ik ook niet kloppen.
na 4 dagen alquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Billy heeft toch ook al met Paul gezoend in de eerste maand? Onder de douche?
(Terwijl ze verkering had met Bram, maar dat vergeet ze nu allemaal maar ff voor het gemak)
Daarom ging ze in haar string s'nachts steeds bij Gio op bed liggenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:54 schreef sjampoeh het volgende:
Toen ruud voor t eerst zag,dacht ze al... dit is hem.. ze heeft t nog een maand ontkent
Waarom? Het zou zou maar wel echt zijn. Ik gun dat niemandquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat straks zo van die roze wolk kletteren.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
De meesten gaan voor Dennis.
Dennis had het over een zij die hij weg ging sturen, dat is dan weer minder.
Robin of Dreequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Billy is ruim het grootste monster in die loodsquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:55 schreef Mylene het volgende:
Dit groepje lijkt het er over eens, vorige maand wilden ze geen van beiden (Robin/Wytze) en deze maand willen ze ze allebei houden.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kijkt naar username: ben jij dat Vanes?
Ja maar de man/vrouw verhouding moet weer iets recht getrokken worden ..quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, maar geldt voor beiden, dus Ruud gaat sowieso niet wie er ook blijft. Dus dan maar Dennis.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
En ze denken zelf dat ze heel populair zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Billy is ruim het grootste monster in die loods
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Flow3r het volgende:
Bij een volgense Rls zou ik gaag zien dat de kijker meer in te brengen had, want wij willen Ruud naar huis
oke, vreemd. We zenden het gewoon op normale tv standaard uit, ik heb er als ik zelf stream bijvoorbeeld geen last van.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral Andrea is meestal moeilijk te verstaan.
En zelfs als je het volume op zijn hoogst hebt is het geluid van de streams echt zacht.
Ze was ook heel blij met een brief van haar "schoonmoeder".quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:55 schreef Copycat het volgende:
Die gaat straks zo van die roze wolk kletteren.
En dan blijft alles hetzelfde!quote:
Terwijl de concurrentie ook niet mals is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Billy is ruim het grootste monster in die loods
Eens kijken of hij de pannenkoek van Vanes kan laten verdwijnenquote:
please stuur er op aan, dat ruud eruit moet.. kusjesquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, vreemd. We zenden het gewoon op normale tv standaard uit, ik heb er als ik zelf stream bijvoorbeeld geen last van.
Emiel had gezegd als hij alsnog Ruud zou wegsturen ze 4 weken ruzie zouden hebben, of iets van die strekking.quote:
Dan krijg je alleen maar meer Politiek Correct gedrag. Van die verschrikkelijke kleffe big brother toestanden, waar alle leuke en kleurrijke mensen altijd vrij snel het veld ruimen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Flow3r het volgende:
Bij een volgense Rls zou ik gaag zien dat de kijker meer in te brengen had, want wij willen Ruud naar huis
Ja, maar jij hebt ook geen streamlocksquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, vreemd. We zenden het gewoon op normale tv standaard uit, ik heb er als ik zelf stream bijvoorbeeld geen last van.
Ze wilde toen Ruud natuurlijk jaloers maken .Want hij beseft niet eens hoe geliefd zij is .quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Billy heeft toch ook al met Paul gezoend in de eerste maand? Onder de douche?
(Terwijl ze verkering had met Bram, maar dat vergeet ze nu allemaal maar ff voor het gemak)
oh gelukkig, ruud is niet kleurrijk.. lui en vies, dat welquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar meer Politiek Correct gedrag. Van die verschrikkelijke kleffe big brother toestanden, waar alle leuke en kleurrijke mensen altijd vrij snel het veld ruimen.
Ben heel af en toe thuis, en zie ze dan ook als ik pech heb. (praktisch iedere dag aan het werk en dan nog streamen, dat is heel erg)quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook geen streamlocks
Zeg meneer de redacteur, als je hier nog rond hangt; denken jullie nog na over wat innovatieve ingrepen binnen het programma, ik bedoel ook jullie moeten in de gaten hebben dat er steeds meer sprake is van een herhaling van zetten en dat er een zeker matheid optreedt, of niet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Goede argumenten. Ik stem voorquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef renevanlaaren het volgende:
stel dat ruud eruit moet
hele groep boos
vanessa trekt dennis niet
billy razend dat ruud eruit moet
emil zijn maatje kwijt
gio ook boos
ron trekt dennis ook niet best
robin blijft dat trekt bil weer niet
robin maakt rienk af
hoe mooier kan je het hebben
dennis erin ruud eruit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl de concurrentie ook niet mals is.
Vooral 's avonds is het irritant. Kijk je ten eerste tegen een bijna zwart scherm aan en je kan ook nog eens niet horen. Zeker niet met dat gefluister.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl de concurrentie ook niet mals is.
G switchte op het laatste moment ook naar Lau dus verwacht het onverwachte morgen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Huub kan zoveel scripts niet aan, hij heeft opdracht om safe te spelen, want iedereen, de kijker, zit te wachten op duurzaam en meer van hetzelfde!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef renevanlaaren het volgende:
stel dat ruud eruit moet
hele groep boos
emil zijn maatje kwijt
gio ook boos
robin maakt rienk af
![]()
Andrea moffelt haar zender onder een sjaal of rommelt er net zo lang mee tot ie naar beneden gezakt is en dat doet ze vooral op momenten als ze wat te zeiken heeftquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral Andrea is meestal moeilijk te verstaan.
En zelfs als je het volume op zijn hoogst hebt is het geluid van de streams echt zacht.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef renevanlaaren het volgende:
stel dat ruud eruit moet
hele groep boos
emil zijn maatje kwijt
gio ook boos
robin maakt rienk af
![]()
ben ik niet helemaal met je eens, maar misschien veranderd jouw perspectief zo dat jij dat vindt, dat zou kunnen. Kijkcijfers absoluut dalen iets, maar marktaandelen zijn hetzelfde, en zijn de afgelopen week weer gestegen ten opzichte van de week daarvoor. Dus jouw vermeende matheid laat zich niet zien in de cijfers.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg meneer de redacteur, als je hier nog rond hangt; denken jullie nog na over wat innovatieve ingrepen binnen het programma, ik bedoel ook jullie moeten in de gaten hebben dat er steeds meer sprake is van een herhaling van zetten en dat er een zeker matheid optreedt, of niet?
en daar gaat Rienk op flippen want dat is des duivelsquote:
heel irritant, en daar spreken we haar ook zeker op aan!quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Andrea moffelt haar zender onder een sjaal of rommelt er net zo lang mee tot ie naar beneden gezakt is en dat doet ze vooral op momenten als ze wat te zeiken heeft![]()
Zeer bewust
Yeah!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef renevanlaaren het volgende:
stel dat ruud eruit moet
hele groep boos
emil zijn maatje kwijt
gio ook boos
robin maakt rienk af
![]()
Ik kan me er best iets bij voorstellen, het laat je niet los.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ben heel af en toe thuis, en zie ze dan ook als ik pech heb. (praktisch iedere dag aan het werk en dan nog streamen, dat is heel erg)
Maar jij krijgt er voor betaaldquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ben heel af en toe thuis, en zie ze dan ook als ik pech heb. (praktisch iedere dag aan het werk en dan nog streamen, dat is heel erg)
Kunnen ze niet even bij jou op cursus? Jij kunt ze wel een paar dingetjes bijbrengenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar meer Politiek Correct gedrag. Van die verschrikkelijke kleffe big brother toestanden, waar alle leuke en kleurrijke mensen altijd vrij snel het veld ruimen.
3 keer zendercheck, vervolgens naar de zenderkamer.... En paar uur later doet ze het gewoon weer...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heel irritant, en daar spreken we haar ook zeker op aan!
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Goh, entertaiment in da house. Vanas is niet interessant meer.quote:
Ik zeg ook niet dat ik het haar gun, maar dat is Omo wel het meest reeële scenario.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef Soury het volgende:
Waarom? Het zou zou maar wel echt zijn. Ik gun dat niemand
we horen toch alles, dus soms is het ook cool als mensen denken dat ze niet gehoord worden. (net zoals Billy laatst in de uitzending, op de avond van Gerard Joling)quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heel irritant, en daar spreken we haar ook zeker op aan!
Graag kappen met al die streamlocks Huub. Dit is bezopen zoals het nu gaat. Het is in 15 jaar RLS nog nooit zo erg geweest.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
een gevecht zonder end!quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
3 keer zendercheck, vervolgens naar de zenderkamer.... En paar uur later doet ze het gewoon weer...
Verdomd dat zou best kunnen ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Andrea moffelt haar zender onder een sjaal of rommelt er net zo lang mee tot ie naar beneden gezakt is en dat doet ze vooral op momenten als ze wat te zeiken heeft![]()
Zeer bewust
Ga jij dan meteen bellen om te vragen wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dus Ruud is volgens jou leuk en kleurrijk?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Eens, niet doen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Altijd dusquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zeer bewust
Wat is het verschil met dit dan? Poepescheetje, liefurrd, schatje, ihouvanjou?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Och, je kent het verhaal wel.. Op Bonaire kon iedereen haar altijd verstaanquote:
de betrokkenheid van de internetvolgers is ook nooit eerder zo groot geweestquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Graag kappen met al die streamlocks Huub. Dit is bezopen zoals het nu gaat. Het is in 15 jaar RLS nog nooit zo erg geweest.
via de appquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ga jij dan meteen bellen om te vragen wat er aan de hand is
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de betrokkenheid van de internetvolgers is ook nooit eerder zo groot geweest
DGK ging veel dieper.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Normaal doen is ook een vakquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ga jij dan meteen bellen om te vragen wat er aan de hand is
Jij wast in Omo. Kewl wasmiddel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik het haar gun, maar dat is Omo wel het meest reeële scenario.
ik vind alle inwoners een duidelijk eigen profiel hebben, ik heb niet de emotionele betrokkenheid die "kijkers" of "fans" hebben. Ik denk niet in termen van leuk of niet leuk als het gaat om de inwoners. Daarnaast ken ik al hun verhalen, want heb uren met ze gesproken, en vindt ze stuk voor stuk uniek en bijzonder.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dus Ruud is volgens jou leuk en kleurrijk?
Mwoah, zolang je zelf nog boodschappen haalt (ipv laat bezorgen om niks te missen) en zelf kookt (ipv thuisbezorgd.nl) valt het nog mee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dus jullie hebben al besloten dat Andrea mag blijven en Dennis erin komt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Heb jij een favoriet? Of mag je dat niet zeggen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind alle inwoners een duidelijk eigen profiel hebben, ik heb niet de emotionele betrokkenheid die "kijkers" of "fans" hebben. Ik denk niet in termen van leuk of niet leuk als het gaat om de inwoners. Daarnaast ken ik al hun verhalen, want heb uren met ze gesproken, en vindt ze stuk voor stuk uniek en bijzonder.
BB is 1 grote populariteitscontest, daar waar jij aan refereert is in mijn ogen eerder een tijdsbeeld dan een RLS ding.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat is het verschil met dit dan? Poepescheetje, liefurrd, schatje, ihouvanjou?![]()
Bijzonder inderdaad, bijzonder....quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind alle inwoners een duidelijk eigen profiel hebben, ik heb niet de emotionele betrokkenheid die "kijkers" of "fans" hebben. Ik denk niet in termen van leuk of niet leuk als het gaat om de inwoners. Daarnaast ken ik al hun verhalen, want heb uren met ze gesproken, en vindt ze stuk voor stuk uniek en bijzonder.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dus Ruud is volgens jou leuk en kleurrijk?
Ze is dyslectisch hequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je Dre 3x iets zegt vergeet ze het nog. Dus geen toneelspel maar ze is echt zo?
Internet en streams zijn ook nog nooit zo toegankelijk geweestquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Kom op zeg. Tijdens de DGK was ik niet van mijn PC weg te slaan. Dat is nu wel anders.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:06 schreef ditisHuub het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met knippen en plakken kan je een hoop verbloemen natuurlijk, de vraag is hoelang, maar zelfs de bewoners hoor ik daarover "saai er gebeurt niet veel" Je kan mij bijvoorbeeld niet wijsmaken dat de meeste mensen die bezoekende eters wel zo'n beetje gezien hebben. En je zegt het, het daalt wel iets ..... en de zomer komt eraan, ik zie ze nu al bij elke zonnestraal op hun rug in de wei gaan liggen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben ik niet helemaal met je eens, maar misschien veranderd jouw perspectief zo dat jij dat vindt, dat zou kunnen. Kijkcijfers absoluut dalen iets, maar marktaandelen zijn hetzelfde, en zijn de afgelopen week weer gestegen ten opzichte van de week daarvoor. Dus jouw vermeende matheid laat zich niet zien in de cijfers.
laat het antwoord dan voortaan hier even zien. Weten wij het ookquote:
Je leest dingen die je wil lezenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus jullie hebben al besloten dat Andrea mag blijven en Dennis erin komt.
En Robin eruit...
Bedankt voor je eerlijke antwoord. TOP!!!
naarmate een programma langer duurt worden de excessen van fans groter. Al is het vertrekpunt van Utopia het eindpunt van DGK geweest. Ik zie dezelfde mensen fanpost sturen die bijvoorbeeld Brian of mij ook post stuurden.quote:
Hier gaan ook de kleurrijke personen eruit. Een Joey, Gio daarentegen....wat is nu precies hun toegevoegde waarde? Gio nu ff met Robin? Ook niet echt spraakmakend zover. Misschien de jaloezie, maar dat is het dan wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Leuke en kleurrijke mensen???? Ben het niet met je eens Ze zijn gewoon vreemdquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Echt een groot verschil.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg. Tijdens de DGK was ik niet van mijn PC weg te slaan. Dat is nu wel anders.
Het is begeleid wonen voor een jaar.. met PGBquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef formule het volgende:
[..]
Leuke en kleurrijke mensen???? Ben het niet met je eens Ze zijn gewoon vreemd
Is het echt zo moeilijk (logistiek en of programma technisch) om er meer voor elkaar te krijgen? Wordt dat daardoor geremd?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
naarmate een programma langer duurt worden de excessen van fans groter. Al is het vertrekpunt van Utopia het eindpunt van DGK geweest. Ik zie dezelfde mensen fanpost sturen die bijvoorbeeld Brian of mij ook post stuurden.
Daar verbazen zich wel meer mensen overquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
naarmate een programma langer duurt worden de excessen van fans groter. Al is het vertrekpunt van Utopia het eindpunt van DGK geweest. Ik zie dezelfde mensen fanpost sturen die bijvoorbeeld Brian of mij ook post stuurden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |