SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLL exit en wie mag blijven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.023.
dus hij wil lekker lamballen in utopiaquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:06 schreef Ransjih het volgende:
mike heeft electrotechniek gedaan, en een onafgemaakte HBO opleiding
hij weet niet wat hij worden wil als hij later groot is![]()
zijn passie is race en ralley auto's restaureren
Over eetbaar begint ze maar nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:07 schreef Persefoneia het volgende:
Het moet betaalbaar blijven volgens Vanas.
eetbaar is ook belangrijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:07 schreef Persefoneia het volgende:
Het moet betaalbaar blijven volgens Vanas.
Dennis is een engerd.. teveel YT gekeken en z'n Ex had het ook snel door blijkbaarquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
Als Dennis blijft gaat hij geweldig clashen met Vanas, ik voorspel dat binnen een week de vonken eraf vliegen, die gaat dit niet pikken.
You'r rightquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:08 schreef Jian het volgende:
ik hou niet van bloemkool, anders was ik zeker gegaan.
Ja en? Wil je weer een "Lauw" erin ofzo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dennis is een engerd.. teveel YT gekeken en z'n Ex had het ook snel door blijkbaar
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:10 schreef Jian het volgende:
Lauw gaat het hele verhaal van Utopia op haar rug laten tatoeëren als ze eruit is. Kneusje
vergeet zijn Tantra feestjes niet hequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Mike weet nu, 32 jaar, nog steeds niet wat hij wil worden.
Hij heeft een onafgemaakte HBO opleiding, omdat zijn leraren hem niets meer konden leren. Hij wist alles al. Toen is hij na 1 jaar gestopt.
Daarna is hij gaan werken, van alles en nog wat, van restauratie van oldtimers tot tapijtlegger.
Het liefst zou hij een restaurant en een surfschool hebben.
Maar hij weet het allemaal niet.
In Utopia hoopt hij te leren de daad bij het woord te voegen, want hij maakt altijd veel beloftes die hij niet nakomt.
Hij maakt een rommeltje van zijn agenda en vergeet afspraken.
De afgelopen jaren heeft hij al zijn geld opgemaakt aan festivals, het afgelopen jaar leefde hij uit zijn auto met zijn vuile was links in de kofferbak en de schone rechts.
Ook als hij niet in Utopia terecht komt, dan ziet hij deze dagen als 'turning point'.
Kortom: komt allemaal niks van terecht, een stuurloos persoon die zijn beloftes niet na blijft komen.
Ik? Ik wil dat de Show een keer eerlijk gespeeld wordt.. en de bewoners de keus uit álle kandidaten krijgen en niet alleen die 3 die Regie er in wil hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en? Wil je weer een "Lauw" erin ofzo?
Is daar nog plek dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura wil na Utopia haar verblijf vast leggen op haar rug met een tatoo.
Ja, ik vind het best hoor, maar hoe gek ben je dan. Nog los van het feit dat je het zelf niet eens kan lezen dan ......quote:
Zou lachen zijn als ze bij vertrek zeggen: "De groetjes aan de zenderkamer..."quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat zijn twee neukertjes van Huub stagiaires, dat zie je zo.
[ afbeelding ]
Dat heb ik gelukkig even gemist.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vergeet zijn Tantra feestjes niet he
Perfect voor Utopia, veel gelijk gestemde zielen. Doe toch maar Dennis.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Mike weet nu, 32 jaar, nog steeds niet wat hij wil worden.
Hij heeft een onafgemaakte HBO opleiding, omdat zijn leraren hem niets meer konden leren. Hij wist alles al. Toen is hij na 1 jaar gestopt.
Daarna is hij gaan werken, van alles en nog wat, van restauratie van oldtimers tot tapijtlegger.
Het liefst zou hij een restaurant en een surfschool hebben.
Maar hij weet het allemaal niet.
In Utopia hoopt hij te leren de daad bij het woord te voegen, want hij maakt altijd veel beloftes die hij niet nakomt.
Hij maakt een rommeltje van zijn agenda en vergeet afspraken.
De afgelopen jaren heeft hij al zijn geld opgemaakt aan festivals, het afgelopen jaar leefde hij uit zijn auto met zijn vuile was links in de kofferbak en de schone rechts.
Ook als hij niet in Utopia terecht komt, dan ziet hij deze dagen als 'turning point'.
Dit alles uitgesproken op slome monotone wijze a la 'het zal allemaal wel'.
Kortom: komt allemaal niks van terecht, een stuurloos persoon die zijn beloftes niet na blijft komen.
dus datquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Perfect voor Utopia, veel gelijk gestemde zielen. Doe toch maar Dennis.
Eerlijk, eerlijk, ik wil toffe streams, jij met je eerlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik? Ik wil dat de Show een keer eerlijk gespeeld wordt.. en de bewoners de keus uit álle kandidaten krijgen en niet alleen die 3 die Regie er in wil hebben
Viel mij ook op .quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:09 schreef sjampoeh het volgende:
t filmpje van Isa en JoeyEersteklas lul die Joey..
3 stemmen waren absoluut niet persoonlijk bedoeld of als een aanval.......
Isa liep even weg en dan tegen Dennis en Ron over haar roddelen, dat ze raar discussieert en dat uitlachen niet pikte
uhmkee![]()
![]()
Wat mij betreft heeft het meisje zich al flink lelijk toegetakeld, ik zie dat ook al als demente 85 jarige met ruim vel in bed liggen, met een luier!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best hoor, maar hoe gek ben je dan. Nog los van het feit dat je het zelf niet eens kan lezen dan ......
En dat andere filmpje waar ze over haar ex wil vertellen tegen mike.. blért vanas ertussen door over een mailtje..quote:
Toffe streams...elke maand is een herhaling van de vorige met één uitzondering dat er een Nieuwe Nixnut mag meedoen en een een Ouwe Nixnut weg magquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerlijk, eerlijk, ik wil toffe streams, jij met je eerlijk
kasTquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
Vanass heeft alle asperges dood laten gaan in de kas, hebben jullie al asperges gegeten lieve COS-ers?
Joey vult even de asperges aan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:20 schreef Chanel5 het volgende:
Dennis over de heerschappij van Vanas in de keuken. Hij is het er niet mee eens.
Nee, mijn man en ik houden niet van aspergesquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
Vanass heeft alle asperges dood laten gaan in de kas, hebben jullie al asperges gegeten lieve COS-ers?
Ja, leuk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dennis, Joey en Emil roddelen over die kenau, heerlijke streams!!!![]()
![]()
Lust ik nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
Vanass heeft alle asperges dood laten gaan in de kast, hebben jullie al asperges gegeten lieve COS-ers?
Met ham, kaas, ei, lekker botersausjequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
Vanass heeft alle asperges dood laten gaan in de kast, hebben jullie al asperges gegeten lieve COS-ers?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
Is een deel van gebruikt voor haar soep en voor hapjes op het Joling gebeuren. De rest heeft ze laten liggen. Ik denk dat zij meer weggooit dan dat de bewoners en wij weten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Joey vult even de asperges aan.
Dat ze die van W&D krijgen, maar dat Vanes ze direct achter slot en grendel legt.
En dat ze vervolgens liggen te verdrogen.
-edit- kom ik aan met mijn kak-verbinding. Staat inmiddels al tig x boven me![]()
Als Limburger had je ze al lang kunnen hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met ham, kaas, ei, lekker botersausjeEn vooral de kopjes zijn lekker
Maar nee, nog niet
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Joey vult even de asperges aan.
Dat ze die van W&D krijgen, maar dat Vanes ze direct achter slot en grendel legt.
En dat ze vervolgens liggen te verdrogen.
-edit- kom ik aan met mijn kak-verbinding. Staat inmiddels al tig x boven me![]()
Nicoline heeft wel eens verteld dat er hele rode kolen op de composthoop lagen, en dat ze de dag ervoor rode kool uit pot hadden gegetenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is een deel van gebruikt voor haar soep en voor hapjes op het Joling gebeuren. De rest heeft ze laten liggen. Ik denk dat zij meer weggooit dan dat de bewoners en wij weten.
Maar die sukkelade paaseieren staan in de kas!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is een deel van gebruikt voor haar soep en voor hapjes op het Joling gebeuren. De rest heeft ze laten liggen. Ik denk dat zij meer weggooit dan dat de bewoners en wij weten.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:26 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Nicoline heeft wel eens verteld dat er hele rode kolen op de composthoop lagen, en dat ze de dag ervoor rode kool uit pot hadden gegeten![]()
Dat dus. Echt verspilling.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:26 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Nicoline heeft wel eens verteld dat er hele rode kolen op de composthoop lagen, en dat ze de dag ervoor rode kool uit pot hadden gegeten![]()
Dan heeft ze het dus goed geregeldquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus. Echt verspilling.
En wat ik ook niet kan hebben is dat mee eten en drinken in het restaurant op kosten van het restaurant. Gaat echt niet van haar zakgeld af hoor.
Nico heeft ook wel eens hele kolen op de composthoop(autoband) gevonden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vertel...vertel. Leukquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dennis, Joey en Emil roddelen over die kenau, heerlijke streams!!!![]()
![]()
Laat die idd maar schuiven.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan heeft ze het dus goed geregeld
Wat zei ze?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
bill... over ruud ... mike zit er naast
dat ze stress heeft.. iedereen .. je hoeft je geen zorgen maken.. mike zit erbijquote:
Utopia is uitzitten tot eind December.. ik zie niets de moeite waard tot nu toequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:35 schreef Flow3r het volgende:
Ze vinden Andrea wel utopia en Robin niet, Robin vinden ze nep.
Ik moet er niet aan denken nog een maand naar Andrea te kijken![]()
Bovendien, wat is utopia? ultiem geluk of complete chaos, ik geloof het laatste als ik de streams zo zie, dus laten we daar maar voor gaan en Ruud er uit tiefen
Als ze zegt te begrijpen dat nl het leuk zou vinden als ze uit elkaar gehaald worden is ze toch slimmer als ik dacht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat ze stress heeft.. iedereen .. je hoeft je geen zorgen maken.. mike zit erbijdat ze wel begreep dat nl het leuk zou vinden, als ze uit elkaar gehaald worden
mike zei niks..
nu maken ze dree en robin zwart.. eigenlijk meer robin nu.. dat ze nep en geen utopia is
Een goed jaar!!quote:
Laatst stelde Lot voor om van bedden te ruilen, hoe het precies zat weet ik niet maar kwam er op neer dat Robin naar de kamer van Bil zou gaan.Billy stelde heel stellig dat dat NIET zou gebeuren omdat zij het niet wildequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:37 schreef Persefoneia het volgende:
Billy irriteert zich rot aan Robin.
Van mij mag ze blijven
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laatst stelde Lot voor om van bedden te ruilen, hoe het precies zat weet ik niet maar kwam er op neer dat Robin naar de kamer van Bil zou gaan.Billy stelde heel stellig dat dat NIET zou gebeuren omdat zij het niet wilde![]()
Daarom : Robin er in en Ruud er uit
Ik zie prachtige TV voor me............gaat helaas niet gebeuren!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laatst stelde Lot voor om van bedden te ruilen, hoe het precies zat weet ik niet maar kwam er op neer dat Robin naar de kamer van Bil zou gaan.Billy stelde heel stellig dat dat NIET zou gebeuren omdat zij het niet wilde![]()
Daarom : Robin er in en Ruud er uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |