Syl is een meester in de keuken, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan Syl goed koken ? haha wat een vraag.

Nee joh. Denk aan het lekkere eten (en/of aan mij) en je overleeft het wel...quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is lief, maar tegen dat we in Holland zijn , zijn we uitgehongerd

Mannen die goed kunnen kokenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Syl is een meester in de keuken, heb ik me laten vertellen.

Bij mij kun je enkel terecht,quote:

Sometimes you talk like Chuck Norrisquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee joh. Denk aan het lekkere eten (en/of aan mij) en je overleeft het wel...

Vleesquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij mij kun je enkel terecht,
Voor een vleesgerecht.

Vlees is altijd goedquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Vlees
Allee, ik ben weg, tweede poging want ze is hier bijna.

Wanneer ik bij familie/vrienden op bezoek ben kom ik vaak in de keuken terecht. Of ze vinden mijn gerechten lekker of ze zijn lui.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan Syl goed koken ? haha wat een vraag.

quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Sometimes you talk like Chuck Norris

Ik had net beet.quote:

quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had net beet.
Madame die de stoptrein naar Den Haag (vanaf Utrecht) pakt terwijl ze naar Leiden wil... Net toen ze wilde uitstappen vertrok de trein. Ik ben maar zo vriendelijk geweest om voor haar uit te zoeken hoe ze toch naar Leiden moet.
In ruil daarvoor mocht ik mijn telefoonnummer opslaan op haar telefoon: "lost? Call me!" heb ik ervan gemaakt.
Binnenkort eens wat drinken.

Een beetje luiheid (niet scheren) begin dit jaar heeft geheel onverwacht geleid tot positieve reacties. Daarna maar de baard laten staan.quote:

Als ik ooit in de pubertijd kom en baardgroei krijg zal ik het overwegenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een beetje luiheid (niet scheren) begin dit jaar heeft geheel onverwacht geleid tot positieve reacties. Daarna maar de baard laten staan.
Zo zie je maar, luiheid is goed!

You go man!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had net beet.
Madame die de stoptrein naar Den Haag (vanaf Utrecht) pakt terwijl ze naar Leiden wil... Net toen ze wilde uitstappen vertrok de trein. Ik ben maar zo vriendelijk geweest om voor haar uit te zoeken hoe ze toch naar Leiden moet.
In ruil daarvoor mocht ik mijn telefoonnummer opslaan op haar telefoon: "lost? Call me!" heb ik ervan gemaakt.

Gast, er hing zowat een deurmat aan je kin zondagquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ooit in de pubertijd kom en baardgroei krijg zal ik het overwegen

Oh dan moet ik mij toch eens scherenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, er hing zowat een deurmat aan je kin zondag

We konden erop wachtenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:32 schreef sylvesterrr het volgende:
LIF / Het FOK! baarden topic #2 > The bearded truth

Wawieeee eindelijk iemand die tips uitvoertquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had net beet.
 Had ik eigenlijk niet van u verwacht * complicate  is onder de indruk van Syl
  Had ik eigenlijk niet van u verwacht * complicate  is onder de indruk van Syl    
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik scheer eigenlijk regelmatig, niet zo'n fan van die haren op het gezicht. Soms wel eens paar dagen niet, maar dat is dan ook wel meteen de max.
Mannen met baardquote:
 soms niet leuk om te zoenen, maar wel leuk om te zien
 soms niet leuk om te zoenen, maar wel leuk om te zien   

Hoezo dan? Al geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
Geen baard voor mij. Staat me voor geen meter

Meerdere keren maar ik vind het zelf niksquote:
 Stoppelbaardje is het beste wat eruit komt
 Stoppelbaardje is het beste wat eruit komt  

Dan moet je dat maar doenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meerdere keren maar ik vind het zelf niksStoppelbaardje is het beste wat eruit komt

Zeker dat. Tijd voor bed. De groeten!quote:

quote:Op woensdag 23 april 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker dat. Tijd voor bed. De groeten!
 bonne nuit
 bonne nuit

Goedemorgen mensen!quote:

In jouw wereld misschienquote:

Onder of bovenkant gezicht?quote:Op woensdag 23 april 2014 07:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Na het werk maar eens mijn kapster bezoeken... Het is alweer bijna twee maanden geleden.

Die vinden het vooral leuk om met een baard te spelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 07:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoofdhaar.
Van mijn gezichtshaar blijven ze mooi af, vooral kapsters.

Totdat ze een schaar of mesje in hun handen hebben. Brrr.quote:Op woensdag 23 april 2014 07:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die vinden het vooral leuk om met een baard te spelen.

Dan moet je blij zijn dat ze bij je hoofd blijven inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Totdat ze een schaar of mesje in hun handen hebben. Brrr.

Tjaquote:Op woensdag 23 april 2014 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
Ik verveel me op het werk. Beetje door saaie tests heen drukken nu

Vriendelijk zijn is mijn persoonlijkheid hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Wawieeee eindelijk iemand die tips uitvoertHad ik eigenlijk niet van u verwacht * complicate is onder de indruk van Syl

IRL kan ik dat enkel beamenquote:Op woensdag 23 april 2014 09:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vriendelijk zijn is mijn persoonlijkheid hoor.

Oh ja als je beleefd bent, dan ben je niet aan het flirten. Ik was uw theorie vergeten.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vriendelijk zijn is mijn persoonlijkheid hoor.

Werkenquote:Op woensdag 23 april 2014 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
Ik verveel me op het werk. Beetje door saaie tests heen drukken nu

Haha!quote:Op woensdag 23 april 2014 12:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja als je beleefd bent, dan ben je niet aan het flirten. Ik was uw theorie vergeten.

Am a good student.quote:

Ja doe maar alsof het oh zo leuk is om elke ochtend op te staan om te gaan werkenquote:

Morgenmiddag begint mijn weekend. Volgende week ook rustig: dinsdag cursus, vrijdag vrij (donderdagmiddag ookquote:Op woensdag 23 april 2014 13:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja doe maar alsof het oh zo leuk is om elke ochtend op te staan om te gaan werken
 ), maandag erop ook vrij.
), maandag erop ook vrij.  

OMG, ik ga je beginnen haten. * complicate is jelly jelly jelly jelly jelly jelly jelly nanananananaquote:Op woensdag 23 april 2014 13:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Morgenmiddag begint mijn weekend. Volgende week ook rustig: dinsdag cursus, vrijdag vrij (donderdagmiddag ook), maandag erop ook vrij.

Ik ook van jou.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:39 schreef complicate het volgende:
[..]
OMG, ik ga je beginnen haten. * complicate is jelly jelly jelly jelly jelly jelly jelly nananananana
Vergeet niet, haten is liefde

ohquote:

Hehehe mijn zoektocht zet ik verder hoor. Je wou een vrouw met grote tieten he?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
Als dat geen leuk koppel wordt, weet ik het ook niet meer
Stuur je vriendinnen maar hierheen comp

Handvol is wel het absolute minimum jaquote:Op woensdag 23 april 2014 17:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehehe mijn zoektocht zet ik verder hoor. Je wou een vrouw met grote tieten he?

Ik ga morgenochtend weer hardlopen.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:43 schreef xFriendx het volgende:
En ik net weer hardlopen. Prima weer zo (hier nog droog). Nu wel echt honger ondertussen.

Nog ff en je kan meedoen in het volgende deel van 300quote:Op woensdag 23 april 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend weer hardlopen.

quote:Op woensdag 23 april 2014 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog ff en je kan meedoen in het volgende deel van 300

We zullen je aanmoedigen dan!quote:Op woensdag 23 april 2014 18:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn doel is om dit jaar mee te doen aan de Damloop (10EM) en de Zevenheuvelenloop (15km geloof ik).
Als het allemaal meezit wellicht ergens volgend jaar een HM.

Wie weetquote:

Ik heb een conditie van niks, maar misschien doe ik gewoon meequote:Op woensdag 23 april 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen overtuigende "nee", dus is het een "ja".

Nice.quote:
A'dam?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:55 schreef xFriendx het volgende:
Nu tot Koningsdag maar rustig aan anders is zelfs slenteren door A'dam nog zwaar met vermoeide benen.
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Handvol is wel het absolute minimum ja

Amsterdam, duhquote:Op donderdag 24 april 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Nice.
[..]
A'dam?
[..]
[ afbeelding ]

Ah ok, mercikes, wist niet wat het betekende.quote:

Het zou ook nog Alblasserdam kunnen zijn, maar die kans is heel kleinquote:Op donderdag 24 april 2014 01:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, mercikes, wist niet wat het betekende.
En wat een vraag

Kon je toch zien aan de link? En inderdaad het had gekund maar dan had ik het via DM gestuurdquote:Op donderdag 24 april 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zou ook nog Alblasserdam kunnen zijn, maar die kans is heel klein
Nouja het had toch gekunnen of niet dan?

De link bekijken is wel het laatste waar ik aan dachtquote:Op donderdag 24 april 2014 01:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Kon je toch zien aan de link? En inderdaad het had gekund maar dan had ik het via DM gestuurd
Alblasserdam , haha, ik had echt geen idee van wat het zou betekenen.
Ik weet ook niet alles

Je denkt ook niet veel na hequote:Op donderdag 24 april 2014 01:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
De link bekijken is wel het laatste waar ik aan dacht
 Maar maak je geen zorgen, je bent nog jong om na te denken.
  Maar maak je geen zorgen, je bent nog jong om na te denken. 

Ik denk best veel na hoor, maar soms wordt dat opeens uitgeschakeld. Heel vreemdquote:Op donderdag 24 april 2014 01:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Je denkt ook niet veel na heMaar maak je geen zorgen, je bent nog jong om na te denken.
Denken is voor 50 plus

Soms.... zoals, als je aan tieten denkt en blote vrouwen. Feli, u bent gezond.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk best veel na hoor, maar soms wordt dat opeens uitgeschakeld. Heel vreemd

quote:Op donderdag 24 april 2014 01:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms.... zoals, als je aan tieten denkt en blote vrouwen. Feli, u bent gezond.

Natuurlijk dan beeld ik me een naakte gespierde man met groot mitraillette.quote:

Een mitrawatte?quote:Op donderdag 24 april 2014 01:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Natuurlijk dan beeld ik me een naakte gespierde man met groot mitraillette.

Wapen van elke man.quote:

quote:

Feli, U bent zeer goed bezig.quote:

Ik ben een dansshow aan het voorbereiden, ik mag dat zelf binnenkort presenteren. Best wel vermoeiend dus ben nog een choreo in elkaar aan het steken. Gaat redelijk traag.quote:

Ow tofquote:Op donderdag 24 april 2014 01:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben een dansshow aan het voorbereiden, ik mag dat zelf binnenkort presenteren. Best wel vermoeiend dus ben nog een choreo in elkaar aan het steken. Gaat redelijk traag.
En je? nog niet aan het slapen?
 Succes daarmee
 Succes daarmee 

Dank u.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow tofSucces daarmee
Nah nog geen zin om te slapen. Hoef er pas om 1 uur uit, en ga zo nog even spelletje spelen ofzo. Ben nu een beetje plaatjes op de speler aan het gooien.

quote:Op donderdag 24 april 2014 01:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank u.
Geniet maar van uw spelletje, ik ga nu ook wat verder doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |