quote:Op zondag 20 april 2014 20:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Een meet zonder mij tof vinden Dan moet je komen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
Dan moet je komen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"

Zal denk ik morgen bij het douchen moeten blijken. Gezicht iets rood maar dat was weinig en trekt dus wel bij. Denk wel een klein tintje, maar voor bruin zal er toch nog meer of vaker zon moeten zijn.quote:

De zomer komt nogquote:Op zondag 20 april 2014 22:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zal denk ik morgen bij het douchen moeten blijken. Gezicht iets rood maar dat was weinig en trekt dus wel bij. Denk wel een klein tintje, maar voor bruin zal er toch nog meer of vaker zon moeten zijn.

Vandaag helaas niet echt zomer meer. Maar wel nog ff lekker ontspannen op zich.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De zomer komt nog
En het is nog altijd beter dan je middelvinger verbranden aan de hete grillplaat

Elke vrije dag is er 1. Vind het wel lekker zoquote:Op maandag 21 april 2014 13:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vandaag helaas niet echt zomer meer. Maar wel nog ff lekker ontspannen op zich.

Ben maar ff wassen en strijken. Rustig aan met de tv aan.quote:Op maandag 21 april 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke vrije dag is er 1. Vind het wel lekker zo

Of ik voor 9u nog iets kan opleveren. Ik ben niet eens op kantoor (compensatie van de overuren van vorige week).
 Of ik voor 9u nog iets kan opleveren. Ik ben niet eens op kantoor (compensatie van de overuren van vorige week).  

Ik heb niks te doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:36 schreef sylvesterrr het volgende:
En ik heb weer een spoedklusje te pakken.Of ik voor 9u nog iets kan opleveren. Ik ben niet eens op kantoor (compensatie van de overuren van vorige week).

Niks te doen? Damn.. Ik kan de rest van het jaar zonder extra opdrachten werken, zo lang is mijn todo-list..quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niks te doen
Ja, manual aanpassen maar het is ook echt niks vandaag. Wachten tot de teamleider er is.

De teamleider vult mijn lijst aan, maar dat heeft ie nu niet gedaan. En hij komt pas laat binnen dus ik ben nu zelfstudie aan het doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niks te doen? Damn.. Ik kan de rest van het jaar zonder extra opdrachten werken, zo lang is mijn todo-list..

quote:Op zondag 20 april 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moet je komen jaMoetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Pannenkoekenquote:
Pannenkoekenquote: Helloquote:
Helloquote: quote:
quote: 1) No love without freedom, no freedom without love
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel

LOLquote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben maar ff wassen en strijken. Rustig aan met de tv aan.

natuurlijk kunnen we dat welquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:39 schreef complicate het volgende:
[..]
LOL
Dit is een grapje, neem ik aan. Mannen kunnen niet strijken

Leugens of je bent een Newman.quote:

Zie, een echte man.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:43 schreef habitue het volgende:
Ik strijk gewoon niks, ga gewoon voor de gekreukelde look

Tssk...quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:39 schreef complicate het volgende:
[..]
LOL
Dit is een grapje, neem ik aan. Mannen kunnen niet strijken

Oh ja hoe was het in Leuven btw? Ik ben een echte curieuzeneus hequote:Op dinsdag 22 april 2014 14:46 schreef habitue het volgende:
Ik heb strijkvrij overhemden. Superhandig!

How you doin?quote:

Like a real man who needs a real women! Zo hoort het.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:49 schreef habitue het volgende:
Alles om de strijkbout niet te hoeven gebruiken. Ik heb sws een hekel aan huishoudelijke taken en strijken staat daarvan aardig bovenaan!

Heel leuk! Vooral lekker vh weer genoten veel aan de oude markt gezetenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja hoe was het in Leuven btw? Ik ben een echte curieuzeneus he

Met me alles ok, ik heb u gemistquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog een uurtje werken...Verder prima.
En met u?

Stofzuigen doe ik zelden sinds ik een robothulpje heb.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:49 schreef habitue het volgende:
Alles om de strijkbout niet te hoeven gebruiken. Ik heb sws een hekel aan huishoudelijke taken en strijken staat daarvan aardig bovenaan!
 Dat, samen met dweilen, vind ik vervelend.
 Dat, samen met dweilen, vind ik vervelend.

Aahw, ik heb u ook gemist.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Met me alles ok, ik heb u gemist
Allee goed werken he!

Leuk zeg! Voor herhaling vatbaar?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Heel leuk! Vooral lekker vh weer genoten veel aan de oude markt gezeten

Een kuisvrouw bedoel je? Of een echte robot?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stofzuigen doe ik zelden sinds ik een robothulpje heb.Dat, samen met dweilen, vind ik vervelend.

Neato xv25 heet mijn hulpje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Een kuisvrouw bedoel je? Of een echte robot?

Zeker er zijn alleen nog zoveel andere steden die ik nog eens zou willen bezoekenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk zeg! Voor herhaling vatbaar?

Ja, dat hulpje werkt 7 dagen per week. Ik hoef hooguit het afvalbakje om de paar dagen te legen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is zo klein? Vind je dat handig?
[ afbeelding ]

Cool, What 's your next destination?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Zeker er zijn alleen nog zoveel andere steden die ik nog eens zou willen bezoeken

Ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, dat hulpje werkt 7 dagen per week. Ik hoef hooguit het afvalbakje om de paar dagen te legen.
Zo nu en dan pak ik Henry (van Numatic) nog uit de kast voor het betere schoonmaakwerk.

Dat is goed voor u.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het doe, maar ik kan het wel

Waauw zo directquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom maar weer een keer langs, dan laat ik het je wel zien.

Als het even meezit: Melbournequote:Op dinsdag 22 april 2014 15:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Cool, What 's your next destination?

Oh Nice.quote:

Zijn de mannen daar niet direct dan? Hmm, wellicht maak ik bij de zuiderburen dan wel een kans.quote:

Ga je daar de diva uithangenquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh Nice.
Ik wil volgende keer naar Saint-Tropez gaan.

Die reputatie hebben ze wel ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn de mannen daar niet direct dan? Hmm, wellicht maak ik bij de zuiderburen dan wel een kans.

quote:
quote:

Mannen zijn hier niet zo direct.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn de mannen daar niet direct dan? Hmm, wellicht maak ik bij de zuiderburen dan wel een kans.

Wees maar zekerquote:

) tellen..
 ) tellen..

De vrouwen daar weten niet (of sommigen wel) wat ze missen. Een directe Nederlander met een Turks temperament.quote:

Dat komt omdat Hollanders niet zacht en lief zijn. Daarom verdienen ze meestal een klap.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kom binnenkort wel een keer naar België complicate! Laten we samen uitgaan en het aantal meiden (van wie ik een klap heb gekregen) tellen..

Mijn Turkse achtergrond maakt een hoop goed.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat komt omdat Hollanders niet zacht en lief zijn. Daarom verdienen ze meestal een klap.

Ja wie weet...quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vrouwen daar weten niet (of sommigen wel) wat ze missen. Een directe Nederlander met een Turks temperament.

quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn Turkse achtergrond maakt een hoop goed.
quote:

Jammer dat ze de andere kant op moesten rijden.
 Jammer dat ze de andere kant op moesten rijden.  

Zonnebril.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:23 schreef complicate het volgende:
Wel 1 tip, kijk niet continu naar haar borsten oid, want dan loopt ze weg. Beetje subtiel kijken. haha

Nice plan.quote:

Jaja je durfde gewoon niet om naar de andere kant te gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm, de metro stond net even stil op een metrostation (goh). Er stonden best knappe dames te wachten op het perron...Jammer dat ze de andere kant op moesten rijden.

Ik heb een afspraakje...quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Jaja je durfde gewoon niet om naar de andere kant te gaan.

Een date?quote:
 Of tandarts oid?
  Of tandarts oid?

Wij wijn zó zeldzaam dat we binnenkort wellicht in aanmerking komen voor wettelijke bescherming (beschermde menssoort).
 Wij wijn zó zeldzaam dat we binnenkort wellicht in aanmerking komen voor wettelijke bescherming (beschermde menssoort).  

quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Een gesprek aanknopen of telefoonnummer krijgen is zo makkelijk, wees gewoon een gentleman.Wij wijn zó zeldzaam dat we binnenkort wellicht in aanmerking komen voor wettelijke bescherming (beschermde menssoort).
 Aldus, versiertip van de dag
 Aldus, versiertip van de dag   

Ik heb 2 jaar achtereenvolgens een godsvermogen op ibiza uitgegeven, zou willen dat ik dat geld nu nog hadquote:

Precies Yolo!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar achtereenvolgens een godsvermogen op ibiza uitgegeven, zou willen dat ik dat geld nu nog had
Maar ach je leeft maar 1 keer

en het weer
 en het weer   , en oh het eten
 , en oh het eten   

precies! En muziek. Ik noem het de ibiza vibequote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef complicate het volgende:
Precies en al die mannen met spieren aan het zwembad
en het weer
, en oh het eten

WE LOVE IBIZAquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:20 schreef habitue het volgende:
[..]
precies! En muziek. Ik noem het de ibiza vibe

quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:23 schreef complicate het volgende:
Wel 1 tip, kijk niet continu naar haar borsten oid, want dan loopt ze weg. Beetje subtiel kijken. haha

Kan je subtiel kijken of heb je ook een zonnebril nodig?quote:

OMG!quote:

Als een vrouw een mooie voorgevel heeft kan ik er niet subtiel naar kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je subtiel kijken of heb je ook een zonnebril nodig?

hAHA dat was subtielquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een vrouw een mooie voorgevel heeft kan ik er niet subtiel naar kijken

Misschien, maar het is gewoon zoquote:
 En sommige dames hebben behoorlijke... laten we zeggen, blikvangers
 En sommige dames hebben behoorlijke... laten we zeggen, blikvangers  

quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, maar het is gewoon zoEn sommige dames hebben behoorlijke... laten we zeggen, blikvangers

Daar dacht ik ook aan!quote:

Tight fit.quote:

* complicate  kan niet koken na na na na na
 * complicate  kan niet koken na na na na na   

Nou, bij jou komen we dus al niet eten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
Mijn gerecht is mislukt en over een uurtje komt mijn buurmeisje eten, ik had haar een fantastisch gerecht beloofd* complicate kan niet koken na na na na na
Ik ga gewoon nu snel een tortilla opwarken

Kan beterquote:

Dank je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je smaak ten aanzien van vrouwen bevalt me wel.

Klopt, we gaan dan naar het frietkot BE frietjes etenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, bij jou komen we dus al niet eten.
Tenzij Vlaamse friet. Dan wel.

Kom maar samen met je buurmeisje hierheen. Ik kook wel voor jullie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
Mijn gerecht is mislukt en over een uurtje komt mijn buurmeisje eten, ik had haar een fantastisch gerecht beloofd* complicate kan niet koken na na na na na
Ik ga gewoon nu snel een tortilla opwarken

Dat is lief, maar tegen dat we in Holland zijn , zijn we uitgehongerdquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom maar samen met je buurmeisje hierheen. Ik kook wel voor jullie.

Zekerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, we gaan dan naar het frietkot BE frietjes eten

Dit aanbod zou ik niet afslaan comp!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom maar samen met je buurmeisje hierheen. Ik kook wel voor jullie.

Des te meer reden om te gaanquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is lief, maar tegen dat we in Holland zijn , zijn we uitgehongerd

Kan Syl goed koken ? haha wat een vraag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Dit aanbod zou ik niet afslaan comp!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |