quote:Op zondag 20 april 2014 20:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Een meet zonder mij tof vinden
Dan moet je komen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zal denk ik morgen bij het douchen moeten blijken. Gezicht iets rood maar dat was weinig en trekt dus wel bij. Denk wel een klein tintje, maar voor bruin zal er toch nog meer of vaker zon moeten zijn.quote:
De zomer komt nogquote:Op zondag 20 april 2014 22:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zal denk ik morgen bij het douchen moeten blijken. Gezicht iets rood maar dat was weinig en trekt dus wel bij. Denk wel een klein tintje, maar voor bruin zal er toch nog meer of vaker zon moeten zijn.
Vandaag helaas niet echt zomer meer. Maar wel nog ff lekker ontspannen op zich.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De zomer komt nog
En het is nog altijd beter dan je middelvinger verbranden aan de hete grillplaat
Elke vrije dag is er 1. Vind het wel lekker zoquote:Op maandag 21 april 2014 13:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vandaag helaas niet echt zomer meer. Maar wel nog ff lekker ontspannen op zich.
Ben maar ff wassen en strijken. Rustig aan met de tv aan.quote:Op maandag 21 april 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke vrije dag is er 1. Vind het wel lekker zo
Ik heb niks te doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:36 schreef sylvesterrr het volgende:
En ik heb weer een spoedklusje te pakken.Of ik voor 9u nog iets kan opleveren. Ik ben niet eens op kantoor (compensatie van de overuren van vorige week).
Niks te doen? Damn.. Ik kan de rest van het jaar zonder extra opdrachten werken, zo lang is mijn todo-list..quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb niks te doen
Ja, manual aanpassen maar het is ook echt niks vandaag. Wachten tot de teamleider er is.
De teamleider vult mijn lijst aan, maar dat heeft ie nu niet gedaan. En hij komt pas laat binnen dus ik ben nu zelfstudie aan het doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niks te doen? Damn.. Ik kan de rest van het jaar zonder extra opdrachten werken, zo lang is mijn todo-list..![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moet je komen jaMoetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pannenkoekenquote:
Helloquote:
quote:
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
LOLquote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben maar ff wassen en strijken. Rustig aan met de tv aan.
natuurlijk kunnen we dat welquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:39 schreef complicate het volgende:
[..]
LOL
Dit is een grapje, neem ik aan. Mannen kunnen niet strijken
Leugens of je bent een Newman.quote:
Zie, een echte man.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:43 schreef habitue het volgende:
Ik strijk gewoon niks, ga gewoon voor de gekreukelde look![]()
Tssk...quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:39 schreef complicate het volgende:
[..]
LOL
Dit is een grapje, neem ik aan. Mannen kunnen niet strijken
Oh ja hoe was het in Leuven btw? Ik ben een echte curieuzeneus hequote:Op dinsdag 22 april 2014 14:46 schreef habitue het volgende:
Ik heb strijkvrij overhemden. Superhandig!
How you doin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |