precies! En muziek. Ik noem het de ibiza vibequote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef complicate het volgende:
Precies en al die mannen met spieren aan het zwembad![]()
en het weer
, en oh het eten
![]()
WE LOVE IBIZAquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:20 schreef habitue het volgende:
[..]
precies! En muziek. Ik noem het de ibiza vibe
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:23 schreef complicate het volgende:
Wel 1 tip, kijk niet continu naar haar borsten oid, want dan loopt ze weg. Beetje subtiel kijken. haha
Kan je subtiel kijken of heb je ook een zonnebril nodig?quote:
OMG!quote:
Als een vrouw een mooie voorgevel heeft kan ik er niet subtiel naar kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je subtiel kijken of heb je ook een zonnebril nodig?
hAHA dat was subtielquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een vrouw een mooie voorgevel heeft kan ik er niet subtiel naar kijken![]()
Misschien, maar het is gewoon zoquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, maar het is gewoon zoEn sommige dames hebben behoorlijke... laten we zeggen, blikvangers
Daar dacht ik ook aan!quote:
Tight fit.quote:
Nou, bij jou komen we dus al niet eten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
Mijn gerecht is mislukt en over een uurtje komt mijn buurmeisje eten, ik had haar een fantastisch gerecht beloofd* complicate kan niet koken na na na na na
Ik ga gewoon nu snel een tortilla opwarken
Kan beterquote:
Dank je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je smaak ten aanzien van vrouwen bevalt me wel.
Klopt, we gaan dan naar het frietkot BE frietjes etenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, bij jou komen we dus al niet eten.
Tenzij Vlaamse friet. Dan wel.
Kom maar samen met je buurmeisje hierheen. Ik kook wel voor jullie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
Mijn gerecht is mislukt en over een uurtje komt mijn buurmeisje eten, ik had haar een fantastisch gerecht beloofd* complicate kan niet koken na na na na na
Ik ga gewoon nu snel een tortilla opwarken
Dat is lief, maar tegen dat we in Holland zijn , zijn we uitgehongerdquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom maar samen met je buurmeisje hierheen. Ik kook wel voor jullie.
Zekerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, we gaan dan naar het frietkot BE frietjes eten
Dit aanbod zou ik niet afslaan comp!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom maar samen met je buurmeisje hierheen. Ik kook wel voor jullie.
Des te meer reden om te gaanquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is lief, maar tegen dat we in Holland zijn , zijn we uitgehongerd
Kan Syl goed koken ? haha wat een vraag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Dit aanbod zou ik niet afslaan comp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |