Die reputatie hebben ze wel ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn de mannen daar niet direct dan? Hmm, wellicht maak ik bij de zuiderburen dan wel een kans.
quote:
quote:
Mannen zijn hier niet zo direct.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn de mannen daar niet direct dan? Hmm, wellicht maak ik bij de zuiderburen dan wel een kans.
Wees maar zekerquote:
De vrouwen daar weten niet (of sommigen wel) wat ze missen. Een directe Nederlander met een Turks temperament.quote:
Dat komt omdat Hollanders niet zacht en lief zijn. Daarom verdienen ze meestal een klap.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kom binnenkort wel een keer naar België complicate! Laten we samen uitgaan en het aantal meiden (van wie ik een klap heb gekregen) tellen..
Mijn Turkse achtergrond maakt een hoop goed.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat komt omdat Hollanders niet zacht en lief zijn. Daarom verdienen ze meestal een klap.
Ja wie weet...quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vrouwen daar weten niet (of sommigen wel) wat ze missen. Een directe Nederlander met een Turks temperament.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn Turkse achtergrond maakt een hoop goed.
quote:
Zonnebril.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:23 schreef complicate het volgende:
Wel 1 tip, kijk niet continu naar haar borsten oid, want dan loopt ze weg. Beetje subtiel kijken. haha
Nice plan.quote:
Jaja je durfde gewoon niet om naar de andere kant te gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm, de metro stond net even stil op een metrostation (goh). Er stonden best knappe dames te wachten op het perron...Jammer dat ze de andere kant op moesten rijden.
Ik heb een afspraakje...quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Jaja je durfde gewoon niet om naar de andere kant te gaan.
Een date?quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Een gesprek aanknopen of telefoonnummer krijgen is zo makkelijk, wees gewoon een gentleman.Wij wijn zó zeldzaam dat we binnenkort wellicht in aanmerking komen voor wettelijke bescherming (beschermde menssoort).
Ik heb 2 jaar achtereenvolgens een godsvermogen op ibiza uitgegeven, zou willen dat ik dat geld nu nog hadquote:
Precies Yolo!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar achtereenvolgens een godsvermogen op ibiza uitgegeven, zou willen dat ik dat geld nu nog had
Maar ach je leeft maar 1 keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |