OMG, ik ga je beginnen haten. * complicate is jelly jelly jelly jelly jelly jelly jelly nanananananaquote:Op woensdag 23 april 2014 13:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Morgenmiddag begint mijn weekend. Volgende week ook rustig: dinsdag cursus, vrijdag vrij (donderdagmiddag ook), maandag erop ook vrij.

Ik ook van jou.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:39 schreef complicate het volgende:
[..]
OMG, ik ga je beginnen haten. * complicate is jelly jelly jelly jelly jelly jelly jelly nananananana
Vergeet niet, haten is liefde

ohquote:

Hehehe mijn zoektocht zet ik verder hoor. Je wou een vrouw met grote tieten he?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
Als dat geen leuk koppel wordt, weet ik het ook niet meer
Stuur je vriendinnen maar hierheen comp

Handvol is wel het absolute minimum jaquote:Op woensdag 23 april 2014 17:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehehe mijn zoektocht zet ik verder hoor. Je wou een vrouw met grote tieten he?

Ik ga morgenochtend weer hardlopen.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:43 schreef xFriendx het volgende:
En ik net weer hardlopen. Prima weer zo (hier nog droog). Nu wel echt honger ondertussen.

Nog ff en je kan meedoen in het volgende deel van 300quote:Op woensdag 23 april 2014 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend weer hardlopen.

quote:Op woensdag 23 april 2014 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog ff en je kan meedoen in het volgende deel van 300

We zullen je aanmoedigen dan!quote:Op woensdag 23 april 2014 18:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn doel is om dit jaar mee te doen aan de Damloop (10EM) en de Zevenheuvelenloop (15km geloof ik).
Als het allemaal meezit wellicht ergens volgend jaar een HM.

Wie weetquote:

Ik heb een conditie van niks, maar misschien doe ik gewoon meequote:Op woensdag 23 april 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen overtuigende "nee", dus is het een "ja".

Nice.quote:
A'dam?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:55 schreef xFriendx het volgende:
Nu tot Koningsdag maar rustig aan anders is zelfs slenteren door A'dam nog zwaar met vermoeide benen.
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Handvol is wel het absolute minimum ja

Amsterdam, duhquote:Op donderdag 24 april 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Nice.
[..]
A'dam?
[..]
[ afbeelding ]

Ah ok, mercikes, wist niet wat het betekende.quote:

Het zou ook nog Alblasserdam kunnen zijn, maar die kans is heel kleinquote:Op donderdag 24 april 2014 01:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, mercikes, wist niet wat het betekende.
En wat een vraag

Kon je toch zien aan de link? En inderdaad het had gekund maar dan had ik het via DM gestuurdquote:Op donderdag 24 april 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zou ook nog Alblasserdam kunnen zijn, maar die kans is heel klein
Nouja het had toch gekunnen of niet dan?

De link bekijken is wel het laatste waar ik aan dachtquote:Op donderdag 24 april 2014 01:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Kon je toch zien aan de link? En inderdaad het had gekund maar dan had ik het via DM gestuurd
Alblasserdam , haha, ik had echt geen idee van wat het zou betekenen.
Ik weet ook niet alles

Je denkt ook niet veel na hequote:Op donderdag 24 april 2014 01:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
De link bekijken is wel het laatste waar ik aan dacht
 Maar maak je geen zorgen, je bent nog jong om na te denken.
  Maar maak je geen zorgen, je bent nog jong om na te denken. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |