Syl is een meester in de keuken, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan Syl goed koken ? haha wat een vraag.
Nee joh. Denk aan het lekkere eten (en/of aan mij) en je overleeft het wel...quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is lief, maar tegen dat we in Holland zijn , zijn we uitgehongerd
Mannen die goed kunnen kokenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Syl is een meester in de keuken, heb ik me laten vertellen.
Bij mij kun je enkel terecht,quote:
Sometimes you talk like Chuck Norrisquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee joh. Denk aan het lekkere eten (en/of aan mij) en je overleeft het wel...
Vleesquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij mij kun je enkel terecht,
Voor een vleesgerecht.
Vlees is altijd goedquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Vlees![]()
Allee, ik ben weg, tweede poging want ze is hier bijna.
Wanneer ik bij familie/vrienden op bezoek ben kom ik vaak in de keuken terecht. Of ze vinden mijn gerechten lekker of ze zijn lui.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan Syl goed koken ? haha wat een vraag.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Sometimes you talk like Chuck Norris
Ik had net beet.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had net beet.
Madame die de stoptrein naar Den Haag (vanaf Utrecht) pakt terwijl ze naar Leiden wil... Net toen ze wilde uitstappen vertrok de trein. Ik ben maar zo vriendelijk geweest om voor haar uit te zoeken hoe ze toch naar Leiden moet.
In ruil daarvoor mocht ik mijn telefoonnummer opslaan op haar telefoon: "lost? Call me!" heb ik ervan gemaakt.
Binnenkort eens wat drinken.
Een beetje luiheid (niet scheren) begin dit jaar heeft geheel onverwacht geleid tot positieve reacties. Daarna maar de baard laten staan.quote:
Als ik ooit in de pubertijd kom en baardgroei krijg zal ik het overwegenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een beetje luiheid (niet scheren) begin dit jaar heeft geheel onverwacht geleid tot positieve reacties. Daarna maar de baard laten staan.
Zo zie je maar, luiheid is goed!
You go man!quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had net beet.
Madame die de stoptrein naar Den Haag (vanaf Utrecht) pakt terwijl ze naar Leiden wil... Net toen ze wilde uitstappen vertrok de trein. Ik ben maar zo vriendelijk geweest om voor haar uit te zoeken hoe ze toch naar Leiden moet.
In ruil daarvoor mocht ik mijn telefoonnummer opslaan op haar telefoon: "lost? Call me!" heb ik ervan gemaakt.
Gast, er hing zowat een deurmat aan je kin zondagquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik ooit in de pubertijd kom en baardgroei krijg zal ik het overwegen
Oh dan moet ik mij toch eens scherenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, er hing zowat een deurmat aan je kin zondag
We konden erop wachtenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:32 schreef sylvesterrr het volgende:
LIF / Het FOK! baarden topic #2 > The bearded truth
Wawieeee eindelijk iemand die tips uitvoertquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had net beet.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik scheer eigenlijk regelmatig, niet zo'n fan van die haren op het gezicht. Soms wel eens paar dagen niet, maar dat is dan ook wel meteen de max.
Mannen met baardquote:
Hoezo dan? Al geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
Geen baard voor mij. Staat me voor geen meter
Meerdere keren maar ik vind het zelf niksquote:
Dan moet je dat maar doenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meerdere keren maar ik vind het zelf niksStoppelbaardje is het beste wat eruit komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |