De aanstaande rader gewoon een punt ontnomen!quote:
Ja, daar kwam ik ook iets later achter, sorry.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De aanstaande rader gewoon een punt ontnomen!
Doe inderdaad maar een makkelijke...quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook iets later achter, sorry.
Makkelijke dan maar:
[ afbeelding ]
Nope.quote:
Zich vreemd uitdossen is hem dan ook niet vreemd. De band waarin hij speelde is echter wel iets invloedrijker geweest dan Right Said Fred.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:13 schreef lubje25 het volgende:
Soort mix van right said fred en Little Steven
Wat van wie?quote:Well, the lady buys a thrill
Excitement in succession
But a heartache won't partake
In articulate obsession
Ja, dat kun je wel zeggen!quote:
quote:is een Techno/Rave project van Jam El Mar & Mark Spoon (Jam & Spoon) onder het pseudoniem Trancy Spacer & Spacy Trancer.
In Nederland isvooral bekend geworden door de hit "
", hun tweede single. Deze single behaalde de 3de plaats in de Top 40 en verbleef 10 weken in deze lijst, en was ook de enige single die de Top 40 haalde.
Stand topic #1301quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:42 schreef Litpho het volgende:
Everybody wants to run the world (ipv rule). Dacht ik.
Passende titel, heb alleen de tekst nooit verstaanquote:Op woensdag 23 april 2014 06:51 schreef Litpho het volgende:
Om bij bands te blijven die ondanks dat ze niet op Live Aid stonden, zich er toch bij betrokken voelden: "Welke band maakte zich zorgen over hongersnood, het voedsel wat met de opbrengst van Live Aid was aangeschaft en de NASA shuttle die in de zee valt?"
Stand topic #1301quote:
Welke wereldhit van welke amerikaanse zngeres meent Google zo te moeten vertalen?quote:u mijn probleem te zien is dit
Ik droom weg
willen dat helden
ze werkelijk bestaan
Ik huil, het kijken naar de dagen
kan je niet zien dat ik een dwaas
op zoveel manieren
Stand topic #1301quote:Op donderdag 24 april 2014 13:19 schreef pipster het volgende:
Britney Spears - Oops, i did it again.
Slechts eenklapsquote:Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef WeezerButler het volgende:
tweeklaps vervolgvraag alert ?
Jocelyn Brown ?
Yep.quote:
Nana Mouskouri ?quote:Op zondag 27 april 2014 13:01 schreef Burnett het volgende:
Wie zat er dan op dat gekaapte schip in die tijd...?
quote:Op maandag 28 april 2014 13:59 schreef pipster het volgende:
Ik ken geen Yannis M. dus een wilde gok op Styx.
quote:
Stand topic #1301quote:
Niet voor RHCP. Ergens paste dat gewoon niet. Laat Dave maar lekker Jane's Addiction onveilig maken.quote:
Kloptquote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet voor RHCP. Ergens paste dat gewoon niet. Laat Dave maar lekker Jane's Addiction onveilig maken.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:19 schreef methodmich het volgende:
Zat daar een artiest op? Of bedoel je niet de Achille Lauro?
Hmmm, dan valt Alice In Chains af...quote:Op maandag 28 april 2014 21:15 schreef Litpho het volgende:
Hint: de band komt uit Seattle.
Extra hint: vandaag is het breaking news dat de oorspronkelijke zanger zijn rechten in de bandnaam verkocht heeft.
Stand topic #1301quote:
3 top 40-hits in '90 en '91, waarvan 1 top 10-notering.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef Mark het volgende:
Weet wel wie het is, maar onder welke naam....
oja, nou je't zegt...quote:Op woensdag 30 april 2014 10:15 schreef Berkery het volgende:
Nee, het was echt BB King. Omdat hij op dat moment optrad op het Norf fea jaff festival.
quote:In April 2013, the Official Charts Company confirmed thathad broken The Beatles' Please Please Me chart record of spending the most consecutive weeks in the UK's Official Albums Chart Top 10 of any debut album.
Geen Adèle?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef Berkery het volgende:
![]()
Het betreft een zangeres-songwriter uit de UK.
Stand topic #1301quote:
Die werd pas echt populair na haar tweede album, geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij heeft iemand flink in wikipedia zitten kutten ooit en heb ik dat destijds klakkeloos overgenomen.
Ingrid Simons is niet Inge Severijnse en dat is idd BB Queen.
Ingrid maakte pas in 1992 een solo-debuut...
edit: hier, gewoon 2 mensen samengevoegd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingrid_Simons
Alles over Say When en BB Queen gaat niet over mama Simons. Haar 'echte naam' dus ook niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dus toch...
Op basis van je hint was het antwoord logisch, maar ik kende haar dus alleen van T-Spoon en Elstak.
Die single hoes bracht me helemaal aan het twijfelen, maar omdat ze bij die andere 2 groepen ook niet (altijd) in beeld was, wist ik het ook niet meer...
Ik moet beter lezenquote:
Wat van wie?quote:My mother went to town to buy a little bike
And when she see the price she nearly loose her sight.
Ca dis a judgement time slang bong
Lord ca dis a judgement time
Slang bong bong bong.
quote:
Had gekund: het is alleen ouder.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:01 schreef methodmich het volgende:
Zonde. Was een gok. Had gekund, gezien die rare tekst.
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef Mark het volgende:
Dan wellicht Pass the Dutchie van die andere youth, namelijk de musical?
Ik kon geen ander nummer bedenken van die jongensquote:Op woensdag 30 april 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Met toestemming van Mark:
The Youth Of Today - Musical Youth
Wees blij.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik kon geen ander nummer bedenken van die jongens
Stand topic #1301quote:Op woensdag 30 april 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Met toestemming van Mark:
The Youth Of Today - Musical Youth
Redenatie van Lubje was juist, maar dan moet 'ie er wel een titel bij noemen...quote:
quote:was een Britse band die in 1968 werd opgericht door Brian May en zijn schoolvriend Tim Staffell, Brian May plaatste een brief op een prikbord waarin hij vroeg naar een 'Ginger Baker/Mitch Mitchell type drummer' en onder anderen Roger Taylor reageerde hierop dankzij een kamergenoot van hem. Vanaf het begin was er chemie tussen Staffell, May en Taylor en laatstgenoemde werd als derde lid toegevoegd aan de band. De drie heren besloten om de groep de naam
mee te geven en gingen in de herfst van 1968 hard aan het werk om de band van de grond te krijgen. Het harde werken werd op 26 oktober 1968 beloond toen zij in het voorprogramma zaten van Pink Floyd. Het daaropvolgende jaar introduceerde Staffell een vriend aan de groep, dit was het eerste contact tussen Brian, Roger en Freddie Mercury.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:01 schreef Mark het volgende:
Weinig inspiratie, ik doneer Shanice met I love your smile voor de rest.
Eigenwijs!quote:
Isley Brothers/Mathilde Santing - Behind A Painted Smilequote:Op donderdag 1 mei 2014 13:36 schreef belsen het volgende:
Elaltica - Smile
Shanice - I like your smile
Prince - Judas smile
André van Duin - Dag, dag, heerlijke lach
The Monkees - Smile
Paul Weller - Paper smile
Milburn - Chesire cat smile
Ash - Innocent smile
Weezer - Smile
Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
Wim Hoogenkamp - Lach, want je bent geprogrammeerd
Sandy...?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:29 schreef belsen het volgende:
Wie nam een liedje op met de Lachkabouters in een poging Vader Abraham naar de kroon te steken?
quote:
quote:
Wat van wie?quote:We have been quite a few days together
But I can't help to think you don't like it this way
First you make me feel this was all forever
It's so sad to know that it's different today
That's why I wonder what you're gonna do
When I say, when I say, yeah
Stand topic #1301quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef Gambolputty het volgende:
Sandy Coast - True love (That's a wonder) :-)
Stand topic #1301quote:
O dit bedoel je, sorry overheen gelezenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg ik nog even dat de gevraagde wie Bløf is...![]()
Dat zou best eens goed kunnen zijn. Die laatste band hebben ze in elk geval vaak gekopieerd.quote:
Belsen denkt er nog over na...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:34 schreef belsen het volgende:
Naar welke 2 bands heeft Bløf een Marlboro Flashback gedaan?
Stimmt.quote:
Rustig weekendje, schijnbaar.quote:
Die ken ik nietquote:Op maandag 5 mei 2014 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij is het Munchener Freiheit
Bijna...quote:
quote:(Groningen, 24 maart 1940 - Enschede, 16 augustus 2006) was een Nederlands presentator. Hij werd vooral bekend als medepresentator (naast Ad Visser) van het AVRO-programma Toppop.
was eind jaren '60 manager van de Groningse band RO-D-YS. Later presenteerde hij het AVRO-programma Hollands Glorie. In de jaren '80 vertrok hij met zijn toenmalige vrouw Freda Keuker naar Curaçao, maar
keerde eind jaren '90 terug naar Nederland. Hij werd presentator bij Holland FM, Radio 192, Enschede FM, Radio Oost, stadionspeaker bij FC Twente en music director van TV Oranje.
Ook bekend van iets wat net geen Toontje Lager wasquote:
En ene Marjon van Rijn naar het schijnt, maar die kan ik me niet herinneren...quote:
1e is goedquote:
Abracadabra=Revolver, Everest=Abbey Road (ze wilden eigenlijk de hoesfoto ook op Mt. Everest doen, maar dat was ze teveel moeite , toen hebben ze maar een foto net buiten de studio gemaakt)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:23 schreef Blogman het volgende:
Gokje op Revolver? Maar ik zou niet weten welke titel bij welk album zou horen.
Leonard Cohen? Of was dat de lief van Peaches Geldof tijdens haar begrafenis...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:42 schreef Blogman het volgende:
Oh ja, stealing a little point there..
Van wie zong Mick Jagger een liedje op de begrafenis van zijn lief?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Leonard Cohen? Of was dat de lief van Peaches Geldof tijdens haar begrafenis...
Idd: Just Like a Woman.quote:
Dat heb je goed gezegd danquote:
quote:C'mon billy
Come to me
You know i'm waiting
I love you endlessly
C'mon billy
You're the only one
Don't you think it's time now
You met your only son ?
Gecheckt...quote:
Wat van wie?quote:is een single van
van zijn derde solo-album
. Het nummer gaat over een persoon die "Billy" heet. De zanger hoopt deze persoon te vinden (en hoopt dat Billy nog steeds zijn nummer heeft). De single kwam uit in 1985, hetzelfde jaar dat het album uitkwam. In de Verenigde Staten bereikte
de vierde plaats in de hitlijsten.
Stand topic #1301quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:10 schreef Litpho het volgende:
Don't lose my number van Phil Collins? Was dat een Billy?
Oeh, dat was snel!quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Annifrid van voorheen ABBA en Philip Bailey...
Maar wat is er absoluut wel volgens de songtekst?quote:... no money
... no power
... no fame
quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:41 schreef iggyinthehouse het volgende:
komt van Freed from Desire van Gala zo te zien...weet niet of je dat bedoelt?
De reden dat ik de vraag zo stelde was dat ik jaren lang geen idee heb gehad wat ze nou precies zong in die regels. Stromboli of zoiets, verstond ik, maar het leek me stug dat ze over een vulkaan zong. Afgelopen week heb ik het maar eens opgezocht...quote:
Stand topic #1301quote:
quote:Peaches Geldof had a row on a train with husband Thomas Cohen over her obsession withjust four days before she died
Yup.quote:
quote:De maker van het nummerwas in eerste instantie onbekend. De Nederlandse DJ Sander van Doorn heeft de single gepromoot en uitgebracht, maar ontkende de producer te zijn. De Britse DJ Pete Tong bevestigde op 16 augustus 2013 dat het nummer het werk is van
, toen hij het afspeelde tijdens zijn show op BBC Radio 1.
Het tijdschrift Billboard noemde het "de meest gedraaide tune op de negende editie van het Belgische dancefestival Tomorrowland". Op 2 september 2013 werd Tsunami officieel uitgebracht door Doorn Records.
Laat ik hem maar goedkeuren: DVBBS & Borgeousquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:05 schreef pipster het volgende:
Iets van dit was Tsunami: DWDD (maardananders) en Borgous
Mary werd 2e met 'Knock, Knock, Who's There'...quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
France Gall - Poupee de cire..
Mary Hopkin - Those were the Days
Teach In - Ding a Dong
Johnny Logan - What's another year
Je zat er met je eerste antwoord niet zo heel ver naast...quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, dan kan ik Anne Marie David ook wel afschrijven, want die werd toen 1e volgens mij ..
geef mijn portie maar aan Vicky Leandros, ik ben er even doorheen
Pop aan een touwtje...quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:47 schreef pipster het volgende:
Sandie Shaw heb in die tijd ook nog eens gewonnen, maar waarmee....
Fucketyfuck..quote:
Binnengekopt...quote:
Welke band?quote:Zang: M. Shadows
Lead gitaar: Synyster Gates
Ritmisch gitaar: Zacky Vengeance
Basgitaar: Johnny Christ
Drums: Arin Ilejay
En doorrrrrrrr...quote:
Jazeker. Van toen ze nog geen industrial metal maakten.quote:
Dat was de eerste industrial plaat. With Sympathy is eigenlijk best goeie eighties synthpop.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:31 schreef pipster het volgende:
Ah op die fiets, mijn eerste plaat van Ministry was the land of rape and honey.
NL-band, jaren 80, Verrukkullijke 15 etc.quote:I think you are the most important
To me, to me
My sunken footsteps put theirselves on
Through this gallery of deceased
I think their lives must be deceived
Like the sham nowadays
Ha ja, niet dat ik ooit iets van de tekst verstaan heb.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:30 schreef Burnett het volgende:
Lyrics: wat van wie?
[..]
NL-band, jaren 80, Verrukkullijke 15 etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |