De aanstaande rader gewoon een punt ontnomen!quote:
Ja, daar kwam ik ook iets later achter, sorry.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De aanstaande rader gewoon een punt ontnomen!
Doe inderdaad maar een makkelijke...quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook iets later achter, sorry.
Makkelijke dan maar:
[ afbeelding ]
Nope.quote:
Zich vreemd uitdossen is hem dan ook niet vreemd. De band waarin hij speelde is echter wel iets invloedrijker geweest dan Right Said Fred.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:13 schreef lubje25 het volgende:
Soort mix van right said fred en Little Steven
Wat van wie?quote:Well, the lady buys a thrill
Excitement in succession
But a heartache won't partake
In articulate obsession
Ja, dat kun je wel zeggen!quote:
quote:is een Techno/Rave project van Jam El Mar & Mark Spoon (Jam & Spoon) onder het pseudoniem Trancy Spacer & Spacy Trancer.
In Nederland isvooral bekend geworden door de hit "
", hun tweede single. Deze single behaalde de 3de plaats in de Top 40 en verbleef 10 weken in deze lijst, en was ook de enige single die de Top 40 haalde.
Stand topic #1301quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:42 schreef Litpho het volgende:
Everybody wants to run the world (ipv rule). Dacht ik.
Passende titel, heb alleen de tekst nooit verstaanquote:Op woensdag 23 april 2014 06:51 schreef Litpho het volgende:
Om bij bands te blijven die ondanks dat ze niet op Live Aid stonden, zich er toch bij betrokken voelden: "Welke band maakte zich zorgen over hongersnood, het voedsel wat met de opbrengst van Live Aid was aangeschaft en de NASA shuttle die in de zee valt?"
Stand topic #1301quote:
Welke wereldhit van welke amerikaanse zngeres meent Google zo te moeten vertalen?quote:u mijn probleem te zien is dit
Ik droom weg
willen dat helden
ze werkelijk bestaan
Ik huil, het kijken naar de dagen
kan je niet zien dat ik een dwaas
op zoveel manieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |