quote:
Dit moet wel Rika Zarai zijn, die had er een grote hit mee eind jaren 60quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:54 schreef Onnoman het volgende:
die super koning die dit nummer weet te vinden (artiestnaam) is echt mijn aller grootste held..
zojuist van casette naar mp3 naar youtube gezet
zie trouwens deze oproep: MUZ / Help, ik zoek...#284
ter info.. heb bijna alle artiesten via itunes en youtube beluisterd
Weet je meer over het nummer dat je zoekt? Het zou ook nog kunnen dat je gewoon een andere versie van het nummer hebt gehoord. Blue Monday is nogal een klassieker. Het is verschillende keren opnieuw geremixt, onder meer in 1988 en in 1995.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer wat erg bij mij door het hoofd gaat, maar niet helemaal kan benoemen.
Het doet me erg denken aan dit nummer (vanaf ongeveer 2:00)
Zijn er toevallig nummers die hier sterk op lijken of hier aan verwant zijn?
Koning Voetbal - Willy Schootemeyerquote:Op zondag 20 april 2014 11:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heet het vrij bekende riedeltje dat hier gespeeld wordt?
Bedankt!!quote:
Better van The Delta Riggsquote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef 2cv het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-months-pregnant_fun
Wie weet de titel en uitvoerende artiest van het eerste liedje in die video ?
Bedankt !quote:
denk dat dit hem is.quote:Op maandag 21 april 2014 15:04 schreef tinoz het volgende:
Ik weet niet precies of die tekst klopt , het kan ook zijn " all the power and ( the ) glory" ofzo
Volgens mij komt de tekst voor in een happy hardcore nummer ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Dit nummer is geïnspireerd op de volgende vier nummers:quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer wat erg bij mij door het hoofd gaat, maar niet helemaal kan benoemen.
Ik heb altijd direct dit nummer in mijn hoofd:quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 20:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
denk dat dit hem is.Thanks maar het is m nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Save Us From Fashion !
quote:Op maandag 21 april 2014 00:50 schreef tinoz het volgende:
Kan alleen nog een stukje tekst herinneren van een liedje , weet verder niets meer , er komt een tekst invoor , iets als "for all the power and the glory" ??
zegt iemand dat wat ? ik kan er maar niet op komen en ik zit er nu al best lang over te piekeren !
Mooi Wark wellicht?quote:Op maandag 21 april 2014 22:24 schreef -niemand- het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een band, Een kameraad had een cd ervan gevonden maar is die nu kwijt geworden
Het is boerenrock en een nummer heette john deere, en een ander iets met tieten en kont
Mijn google kunsten zijn helaas niet goed genoeg.
denk het nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:49 schreef IMEddy het volgende:
[..]
Dit moet wel Rika Zarai zijn, die had er een grote hit mee eind jaren 60
Stoere patsers?quote:Op maandag 21 april 2014 22:24 schreef -niemand- het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een band, Een kameraad had een cd ervan gevonden maar is die nu kwijt geworden
Het is boerenrock en een nummer heette john deere, en een ander iets met tieten en kont
Mijn google kunsten zijn helaas niet goed genoeg.
Nee daar lijkt het niet echt op.quote:
Dit komt al dichter in de buurt, maar het is zeker niet van de stoere patsers (quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:02 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Stoere patsers?
zitten ook in dat genre met de intelligente muziek
Ik hoor iets anders hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 12:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www73.zippyshare.com/v/27913567/file.html
Dit is alles wat ik heb aan audio
Lyrics
" ... she talking dirty in my ear and shit, biting on my neck and moving down on to my chest"
Iemand enig idee wie/wat dit is?
Wat hoor jij dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoor iets anders hoorSowieso geen talking dirty en biting on my neck.
Voldoet niet helemaal aan de omschrijving maar ik moest meteen aan deze denken:quote:Op woensdag 23 april 2014 13:08 schreef Spinosaurus het volgende:
Ik zoek een technohouse of techno of house nummer. Weet het verschil niet zo.... In het begin hoor je een vrij hoge mannenstem in een leuke melodie ''oh oh oh'' zingen. En ergens verder in het liedje hoor je: ''if I could get one minute with you'' vaak herhaald.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef klaas_th het volgende:
Gister rond een uur of 11:00-11:15 was er der opening-mix met de herhalende zinnen:
It's a kind of shame me, ... and me baby
(Dit is wat ik heb onthouden)
Iemand die weet wat voor lounge mix het was, omdat je er bij was?
Alvast bedankt!
Zit al heel de dag in m'n hoofd
Sorry dat is m niet...quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus, donroyco... ik wist dat je snel was, maar het antwoord geven voordat de vraag is gesteld... da's wel HEUL erg hoor!
Nope, is hem niet maar bedankt voor het reageren. Het nummer wat ik zoek is rustiger, heeft een chille flow.quote:Op zondag 27 april 2014 04:30 schreef Prixie het volgende:
[..]
Voldoet niet helemaal aan de omschrijving maar ik moest meteen aan deze denken:
quote:Op maandag 28 april 2014 08:44 schreef Superdinges het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat de sound heeft van Queens of the Stone Ages. De zang heeft iets weg van Child in Time van Deep Purple, het hoge gezang/geschreeuw dus. Het nummer is een steving rock nummer met als refrein dus dat "aaaaaah-haaaaa.......aaaah-haaaaaa". De toonhoogte is "hoog - zeer hoog .... zeer hoog - hoog. Kan iemand me helpen?
quote:Op maandag 28 april 2014 16:57 schreef Harker het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met voetstappen die over een grindpad lopen.
Het nummer heb ik vroeger gehoord toen ik klein was, en juist dat het nummer begon met voetstappen maakte onuitwisbare indruk. Ik heb ook geen herinnering meer aan de muziek zelf (handig voor dit topic), maar ik vermoed dat het een nummer uit de jaren '80 of '70 was en het genre richting de classic rock. Het zal geen heel obscure muzikant/band zijn geweest.
Alvast dank
Alstuquote:
Sorry, iets te vroege post, got it;quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:05 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand welk nummer onder dit filmpje gebruikt wordt? LET WEL: FILMPJE ZWAAR NSFW.
Hoort bij de Notenkraker suitequote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:34 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik zoek een (volgens mij vrij bekende) klassieke compositie die ook te horen is in deze reclame. Wat is de naam van dit bekende deuntje? Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef bambino het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nummer maar heb redelijk weinig details, dus hopelijk weet iemand het
Het is oud, 90's
Lead zinger en een grote groep.
Allemaal zelfde outfit, Zilver met wit (een van de 2 gesminked, ander kostuum).
Lead zingt iets, en groep reageert met iets korts (2 lettergrepen ofzo).
Allemaal puntmuts op geloof ik en volgens mij speelt het zich af in de ruimte ofzo.
Je ziet een soort ruimtestad.
Iemand enig idee???
Nee, bedanktquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Go_West_(song)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef bambino het volgende:
Weet iemand trouwens waar het nummer origineel vandaan komt van "ga staan als je voor xxx bent"
Waar is dat nummer op gebaseerd?
En we hebben een winnaarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Go_West_(song)
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef bambino het volgende:
[..]
En we hebben een winnaar
Dit is ook het nummer wat hierboven bedoeld werd, helaas is die vriend van mij niet helemaal 100 dus de details klopten voor geen ruk.
Toch bedankt
De details klopten wel (ongeveer dan):quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef bambino het volgende:
En we hebben een winnaar
Dit is ook het nummer wat hierboven bedoeld werd, helaas is die vriend van mij niet helemaal 100 dus de details klopten voor geen ruk.
Toch bedankt
Faul & Wad Ad vs. Pnau - Changes (official video): Dit is hem denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:19 schreef trigt013 het volgende:
Ik zoek een nummer, nu veel op de radio. Het is een soort popnummer met kinderkoor wat telkens hetzelfde refrein zingt.
Klinkt als: And i will love you so......
Ye half, maar toch niet helemaalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De details klopten wel (ongeveer dan):
Pet Shop Boys hebben het nummer gecovered
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
Faul & Wad Ad vs. Pnau - Changes (official video): Dit is hem denk ik.
Dit klinkt meer als een backing track gemaakt voor die aflevering en niet als een officieel nummer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:46 schreef Faazz het volgende:
Iemand bekend met het liedje dat begint @ 10:58
http://www.spi0n.com/zap-spi0n-com-n217/ ?
Deze?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:24 schreef densmee het volgende:
Iemand enig idee wat het tweede nummer is in de laatste reclame van Hi, ik kan helaas niets op YouTube vinden
dank je, het is dus hetzelfde nummer maar dat stukje wat ik bedoelde begint pas 2:40quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef densmee het volgende:
[..]
dank je, het is dus hetzelfde nummer maar dat stukje wat ik bedoelde begint pas 2:40
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:46 schreef BostonGeorge het volgende:
Ik zoek het nummer wat gedraaid word vlak voor het begin van het optreden in dit filmpje.
Is het duidelijkst te horen vlak na 9:21. Wel heel erg kort, maar wie niet waagt..
Als ik af ga op deze link dan is het gemaakt voor de reclame, en geen al bestaand nummer wat ze hiervoor hebben gebruikt.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:45 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik zoek het nummer dat van 0:19 te horen is in deze reclame. Kent iemand dit nummer?
Ah, lijkt mij wel ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik af ga op deze link dan is het gemaakt voor de reclame, en geen al bestaand nummer wat ze hiervoor hebben gebruikt.
U-Niq - Klein, Klein Jongetjequote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef DeLuna het volgende:
Ik zoek een soort rapnummer, in het Nederlands, volgensmij door twee artiesten gemaakt.
Met de tekst zoiets als:
Ik ben een klein, klein jongetjeeee
Ik ben een klein, klein jongetjeeee
wordt een man, wordt een man
Soms denk ik terug, (terug) aan die tijd (tijd), toen ik nog klein was
Ik wil terug naar toeehoeeen, ik wil terug naar toehoeeen.
Gaat nergens over dat nummer verder maar ik zoek hem tochIk heb een klein fragment van 15 seconden ervan, maar Shazam en Soundhound kunnen er niks van maken helaas.
Nee... die had ik ook gevonden maar dat was hem dus helaas niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:32 schreef Spinosaurus het volgende:
Help ik zoek een nummer
Dat vandaag op de radio was
Black buddy ''bamarang''(?) werd vaker herhaald. Wie kan mij helpen? Het is voor mijn vader
Dat is hem, je maakt m'n vader nu heel blij haha, bedankt. En mij ook, komt ie niet meer in mijn kamer om dat nummer op te zoekenquote:
Chat eens even via http://www.myswitzerland.com/en/home.htmlquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik zoek het nummer dat te horen is in deze reclame. Kent iemand dit nummer? Is het überhaupt wel een bestaand nummer?
Alcatraz, crying at the discotequequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef bammetjekwak het volgende:
Wie weet hoe het liedje heet die je ongeveer bij 1,35 te horen krijgt?
vraag me niet waarom ik dit kijk xD
http://www.google.nl/url?(...)lPCmXHTQZKIE_FipcVggquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef bammetjekwak het volgende:
Wie weet hoe het liedje heet die je ongeveer bij 1,35 te horen krijgt?
vraag me niet waarom ik dit kijk xD
heel erg bedankt!!!!quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Alcatraz Alcazar, crying at the discoteque
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef JaToch101Kadavers het volgende:
Ik heb al de hele dag een nummer in me hoofd dat ik iemand een tijd geleden hoorde draaien. Het is een al wat ouder (maximaal 5 jaar ofzo) elektronisch (geen techno of dubstep ofzo) nummer dat volgens mij een Frans nummer was (ik dacht dat de titel Frans was). Het nummer gaat in een aardig snel tempo.
Het is een elektronisch nummer dat eigenlijk steeds hetzelfde stuk herhaald met af en toe een stuk met een viool.
Het gaat iets van: Tu tu turu, tu tu turu, turururururu, tu turu, tu tu turu (paar keer herhaald)
en het deel met de viool tu tu tu tu tu tu, tutututu, tutututututu, tududududu (sneller gedeelte), tu tu tu.
Ik weet dat het een beetje vaag, maar misschien herinnert iemand het nummer zich.
Alleen is Stromae een Belg zover ik weet...quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef Herpderphawk het volgende:
Ik zoek een nummer. Ik dacht dat het van Stromae was - maar het kan ook nog wel eens een vergelijkbare Franse rapper(groep) zijn.
Franstalig danquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen is Stromae een Belg zover ik weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |