quote:
Dit moet wel Rika Zarai zijn, die had er een grote hit mee eind jaren 60quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:54 schreef Onnoman het volgende:
die super koning die dit nummer weet te vinden (artiestnaam) is echt mijn aller grootste held..
zojuist van casette naar mp3 naar youtube gezet
zie trouwens deze oproep: MUZ / Help, ik zoek...#284
ter info.. heb bijna alle artiesten via itunes en youtube beluisterd
Weet je meer over het nummer dat je zoekt? Het zou ook nog kunnen dat je gewoon een andere versie van het nummer hebt gehoord. Blue Monday is nogal een klassieker. Het is verschillende keren opnieuw geremixt, onder meer in 1988 en in 1995.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer wat erg bij mij door het hoofd gaat, maar niet helemaal kan benoemen.
Het doet me erg denken aan dit nummer (vanaf ongeveer 2:00)
Zijn er toevallig nummers die hier sterk op lijken of hier aan verwant zijn?
Koning Voetbal - Willy Schootemeyerquote:Op zondag 20 april 2014 11:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heet het vrij bekende riedeltje dat hier gespeeld wordt?
Bedankt!!quote:
Better van The Delta Riggsquote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef 2cv het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-months-pregnant_fun
Wie weet de titel en uitvoerende artiest van het eerste liedje in die video ?
Bedankt !quote:
denk dat dit hem is.quote:Op maandag 21 april 2014 15:04 schreef tinoz het volgende:
Ik weet niet precies of die tekst klopt , het kan ook zijn " all the power and ( the ) glory" ofzo
Volgens mij komt de tekst voor in een happy hardcore nummer ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Dit nummer is geïnspireerd op de volgende vier nummers:quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer wat erg bij mij door het hoofd gaat, maar niet helemaal kan benoemen.
Ik heb altijd direct dit nummer in mijn hoofd:quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 20:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
denk dat dit hem is.Thanks maar het is m nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Save Us From Fashion !
quote:Op maandag 21 april 2014 00:50 schreef tinoz het volgende:
Kan alleen nog een stukje tekst herinneren van een liedje , weet verder niets meer , er komt een tekst invoor , iets als "for all the power and the glory" ??
zegt iemand dat wat ? ik kan er maar niet op komen en ik zit er nu al best lang over te piekeren !
Mooi Wark wellicht?quote:Op maandag 21 april 2014 22:24 schreef -niemand- het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een band, Een kameraad had een cd ervan gevonden maar is die nu kwijt geworden
Het is boerenrock en een nummer heette john deere, en een ander iets met tieten en kont
Mijn google kunsten zijn helaas niet goed genoeg.
denk het nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:49 schreef IMEddy het volgende:
[..]
Dit moet wel Rika Zarai zijn, die had er een grote hit mee eind jaren 60
Stoere patsers?quote:Op maandag 21 april 2014 22:24 schreef -niemand- het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een band, Een kameraad had een cd ervan gevonden maar is die nu kwijt geworden
Het is boerenrock en een nummer heette john deere, en een ander iets met tieten en kont
Mijn google kunsten zijn helaas niet goed genoeg.
Nee daar lijkt het niet echt op.quote:
Dit komt al dichter in de buurt, maar het is zeker niet van de stoere patsers (quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:02 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Stoere patsers?
zitten ook in dat genre met de intelligente muziek
Ik hoor iets anders hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 12:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www73.zippyshare.com/v/27913567/file.html
Dit is alles wat ik heb aan audio
Lyrics
" ... she talking dirty in my ear and shit, biting on my neck and moving down on to my chest"
Iemand enig idee wie/wat dit is?
Wat hoor jij dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoor iets anders hoorSowieso geen talking dirty en biting on my neck.
Voldoet niet helemaal aan de omschrijving maar ik moest meteen aan deze denken:quote:Op woensdag 23 april 2014 13:08 schreef Spinosaurus het volgende:
Ik zoek een technohouse of techno of house nummer. Weet het verschil niet zo.... In het begin hoor je een vrij hoge mannenstem in een leuke melodie ''oh oh oh'' zingen. En ergens verder in het liedje hoor je: ''if I could get one minute with you'' vaak herhaald.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef klaas_th het volgende:
Gister rond een uur of 11:00-11:15 was er der opening-mix met de herhalende zinnen:
It's a kind of shame me, ... and me baby
(Dit is wat ik heb onthouden)
Iemand die weet wat voor lounge mix het was, omdat je er bij was?
Alvast bedankt!
Zit al heel de dag in m'n hoofd
Sorry dat is m niet...quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus, donroyco... ik wist dat je snel was, maar het antwoord geven voordat de vraag is gesteld... da's wel HEUL erg hoor!
Nope, is hem niet maar bedankt voor het reageren. Het nummer wat ik zoek is rustiger, heeft een chille flow.quote:Op zondag 27 april 2014 04:30 schreef Prixie het volgende:
[..]
Voldoet niet helemaal aan de omschrijving maar ik moest meteen aan deze denken:
quote:Op maandag 28 april 2014 08:44 schreef Superdinges het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat de sound heeft van Queens of the Stone Ages. De zang heeft iets weg van Child in Time van Deep Purple, het hoge gezang/geschreeuw dus. Het nummer is een steving rock nummer met als refrein dus dat "aaaaaah-haaaaa.......aaaah-haaaaaa". De toonhoogte is "hoog - zeer hoog .... zeer hoog - hoog. Kan iemand me helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |