Maar qua afkomst, ik spreek niet over religie (dan zou het hindoe zijn)?quote:
Ik ben Surinamer. Waarom de interesse? Ik ben gewoon een man hoor. Geen meisje ofzo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar qua afkomst, ik spreek niet over religie (dan zou het hindoe zijn)?
Welke etnische groep...quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:55 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ik ben Surinamer. Waarom de interesse? Ik ben gewoon een man hoor. Geen meisje ofzo.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:56 schreef Charismatisch het volgende:
Je weet als 'Surinamer' niet wat Hindoestaan betekent. Moeilijk te geloven.
Hindoestanen zijn meestal hindoes. Omdat ik het over soennieten en sjiieten had, dacht ik dat zijn vraag gericht was op mijn religie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:56 schreef Charismatisch het volgende:
Je weet als 'Surinamer' niet wat Hindoestaan betekent. Moeilijk te geloven.
Hindoestanen staat gewoon een beetje bekend om hun haat tegen moslims naar mijn weten, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:57 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Hindoestanen zijn meestal hindoes. Omdat ik het over soennieten en sjiieten had, dacht ik dat zijn vraag gericht was op mijn religie.
Nee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:09 schreef hafez1234 het volgende:
Binnenkort in Syrië om Assad te steunen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pro-Assad en met niveau gaan niet samen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:11 schreef theunderdog het volgende:
Waar is Veldkamp eigenlijk heen?
Dat was een echte pro-Assad figuur, maar wel eentje met niveau.
Nee, maar met Assad aan het roer, garantie voor conflict. Is dat wat je wenst?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
En zonder Assad aan het roer? Garantie voor vrede?
beter een dictator die af en toe mensenrechten schendt ,maar wel stabiliteit brengt dan een land dat in een uitszichtloze geweldsspiraal zit van aanslagen bendes en burgeroorlogen. Assad was en is gewoon de beste optie voor stabiliteit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 05:35 schreef Djibril het volgende:
[..]
Pro-Assad en met niveau gaan niet samen.
Hij(en met hem meerdere hier) erkennen niet dat assad een dictator is die in het verleden en heden mensenrechten heeft geschonden. Dan heb je in mijn ogen geen niveau maar ben je eerder hypocriet en gehersenspoeld bezig.
Ach kom op. Je begrijpt toch wel dat er een wereld van verschil is tussen Hezbollah en ISIS, behalve dat de ene sjiitisch en de andere 'soennitisch' is?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nogmaals, subjectief geblaat.
Volgens mij is er onder Assad juist instabiliteit ontstaan. Hij heeft dusdanig dom gehandeld dat hij niet in staat was om de protesten op een zuivere manier te beeindigen. En dit zijn allemaal de gevolgen hiervan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:38 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
beter een dictator die af en toe mensenrechten schendt ,maar wel stabiliteit brengt dan een land dat in een uitszichtloze geweldsspiraal zit van aanslagen bendes en burgeroorlogen. Assad was en is gewoon de beste optie voor stabiliteit.
Als je nu de Iraniers en Saoudis aan een tafel zet met de Russen en Amerikanen erbij , kan deze proxy oorlog zo opgelost worden. Assad kan dan gewoon blijven.
Volle laag van de bevoling kreeg? Are you serious?quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is er onder Assad juist instabiliteit ontstaan. Hij heeft dusdanig dom gehandeld dat hij niet in staat was om de protesten op een zuivere manier te beeindigen. En dit zijn allemaal de gevolgen hiervan.
Assad dacht wel even de rit uit te zitten, terwijl dictator na dictator de volle laag van de bevolking kreeg. Nou niet dus. Misschien had hij een cursusje protestbeheersing bij Mo de zesde moeten volgen.
Onzin, dat Arabische complotdenken dat mag je achterwege laten. Niks aangewakkerd van buitenaf, het is pure onvrede van de bevolking over de machthebbers. In Egypte, in Tunesie, in Libie, in Bahrein, in Marokko, in Algerije - tot zelfs Saoedie Arabie zelf aan toe. De bevolking in al deze landen begint steeds minder te tolereren van machthebbers - en terecht. Ze zijn zich steeds meer bewust van hoe het ook kan, hoe het moet - mede dankzij social media, internet etc.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Volle laag van de bevoling kreeg? Are you serious?
Er waren inderdaad opstanden, aangewakkerd door buitenaf, net zoals dat gebeurde in de landen er om heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |