Als je verliefd bent ja..quote:Op maandag 21 april 2014 22:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet dat hij blijft slapen dan? Is toch heerlijk samen
Gezegd dat hij maar hoefde te appen als hij zin had en langs wilde komen, duidelijk gemaakt wat er wmb nog op de planning mag (en dat was volgens mij echt geen vreemd verzoek...), dat soort dingen. Of hij is echt hard aan de studie of ik heb hem misschien toch ergens afgeschrikt. Normaal zou het me boeien, maar hij is echt heel heel heel goed in bed.quote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe heb je het tot nu toe gevraagd dan?
Hoeft niet hoor... ochtendseks mensen ochtendseksquote:
Ochtendseks is lekker, maar past mi niet bij een sexdate.quote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor... ochtendseks mensen ochtendseks![]()
Bovendien vind ik het ook eigenlijk lekker om leppeltje leppeltje te liggen
Maar ik snap wel wat je bedoeld Sarasi, geen gedoe
Merkt ie he-le-maal niets van als jij s'ochtends met je hoofd onder de dekens zitquote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ochtendseks is lekker, maar past mi niet bij een sexdate.Dan doe ik toch mijn best om er leuk/sexy uit te zien, dan wil ik niet m'n make-up hoeven afhalen of mijn lenzen uit te doen.
Ja idc ik vind het afbreuk doen aan. Liever gewoon een spetterende avond en gewoon de volgende dag weer lekker je eigen ding kunnen doen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Merkt ie he-le-maal niets van als jij s'ochtends met je hoofd onder de dekens zit
Ik denk niet dat er ook maar 1 man gaat klagen als hij s'ochtends gewekt word door een gewillige vrouw. Ik heb er in ieder geval nooit moeite mee gehad en totaal niet op make up of iets gelet op dat moment.quote:Op maandag 21 april 2014 22:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ochtendseks is lekker, maar past mi niet bij een sexdate.Dan doe ik toch mijn best om er leuk/sexy uit te zien, dan wil ik niet m'n make-up hoeven afhalen of mijn lenzen uit te doen.
Met opstaan heb ik ook geen moeite, wel met het naar bed gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar 1 man gaat klagen als hij s'ochtends gewekt word door een gewillige vrouw. Ik heb er in ieder geval nooit moeite mee gehad en totaal niet op make up of iets gelet op dat moment.
Dat laatste is een belangrijk onderscheid. Dan snap ik het wel als je niet wil dat hij blijft slapen. Het 'naar bed gaan' is nooit echt een probleem lijkt me. Na een (of meestal een paar) keer seks ben je meestal toch moe genoeg om niet echt op de ander te letten en gewoon in slaap te vallen. En dat hoeft echt niet altijd lepeltje lepeltje te zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Met opstaan heb ik ook geen moeite, wel met het naar bed gaan.Dat vind ik gewoon awkward. Bovendien is het duidelijker als je niet lepeltje lepeltje in slaap valt, dan krijgt je van die situaties waarin de één meer wil dan de ander enzo. Deze gast geeft mij geweldige seks, maar ik denk ook dat ik er verliefd op zou kunnen worden. Dus dan liever gewoon alleen seks want ik heb niet de behoefte om verliefd te worden.
Bij de 2e date kon ik al blijven slapen, verder niks gebeurd nog hoor maar bij dit meisje doe ik graag rustig aan als dat beter is voor de toekomstquote:
Die hint is duidelijk genoeg voor mij, dus voor alle mannenquote:Op maandag 21 april 2014 22:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Gezegd dat hij maar hoefde te appen als hij zin had en langs wilde komen, duidelijk gemaakt wat er wmb nog op de planning mag (en dat was volgens mij echt geen vreemd verzoek...), dat soort dingen. Of hij is echt hard aan de studie of ik heb hem misschien toch ergens afgeschrikt. Normaal zou het me boeien, maar hij is echt heel heel heel goed in bed.
En ik wil de seks, niet het knuffelen. Geen behoefte aan. Dan moet je ook ontbijt maken en iemand er weer uit wieberen 's ochtends... Nee. Gewoon 's avonds weer weggaan.
Ja het is allemaal de schuld van de appquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:21 schreef Knipoogje het volgende:
Inmiddels mijn 1000e vrouw geliked
score: 15 matches, 1 date.
kut-app dus
Sletvrees.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:11 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Zij ZEGT dat ze alleen met haar vriendjes sex heeft gehad, maar vervolgens blijft ze na date 2 slapen. Bij mij is 1+1=2. Als ik hééél eerlijk ben vind ik dit een beetje naïef denken van je. Je moet niet alles geloven wat ze zeggen. Tinder zit echt vol met dat soort meiden. Maar aan de andere kant, je hebt het voor elkaar gekregen, chapeau
.
Is het nog wat geworden met jullie? (ik zou zeggen van niet, maar ben nieuwsgierig)
Precies, ik merk hints niet zo snel maar dit staat nog net niet op haar voorhoofd geschreven, zo duidelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die hint is duidelijk genoeg voor mij, dus voor alle mannen
Duh, tuurlijk zeggen ze dat. Schep jij op dat je elke week een ander uit elkaar trekt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Sletvrees.
Hoevaak ik wel niet zondagochtend heb gehoord "dit is echt de eerste keer dat ik dit doe, dat doe ik normaal echt nooit" nadat je ze de avond ervoor in de kroeg hebt opgepikt.
Ik ben er altijd open en eerlijk over geweest ja. "Doe je dit vaker, meisjes meenemen uit de kroeg naar huis"?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Duh, tuurlijk zeggen ze dat. Schep jij op dat je elke week een ander uit elkaar trekt?
Volgens mij had 'ie het gewoon echt heel druk dit weekend oid, inmiddels reageert 'ie weer heel duidelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Precies, ik merk hints niet zo snel maar dit staat nog net niet op haar voorhoofd geschreven, zo duidelijk
Niet jezelf zijn en zo snel mogelijk naar haar huis gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:38 schreef CasperH01 het volgende:
Vanavond date met iemand, eerst eten bij Subway () en daarna weerwolven met huisgenoten voor een scriptie ofzo (don't ask
)
Nog tips?
Ik dacht dat je zei dat ik niet mezelf moest zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:51 schreef Serene het volgende:
[..]
en zo snel mogelijk naar haar huis gaan.
Scherp. Veel plezier in ieder geval, kan vast weinig fout gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:59 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat ik niet mezelf moest zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:50 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee, door Tinderen jullie
Same here...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel mij ook op ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef SiIk het volgende:
Ik zie trouwens al een paar weken niet keer de gemeenschappelijke vrienden/likes. Ben ik de enige? Wel jammer in ieder geval.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:50 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee, door Tinderen jullie
Jij vind ook wel iemand unicorn, daar ben ik van overtuigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb expres gekozen voor niet de "beste" foto van mijzelf zo ben ik benieuwd wie er alsnog mij gaat liken zo zal ik in het echt ook niet tegevenvallenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:47 schreef Brinxter het volgende:
Nou, bedankt voor al jullie leuke verhalen en anekdotes.
Werkelijk, heb een paar keer bijna in mn broek gezeken...
Uiteraard gebruik ik ook Tinder, maar onderhand tegen beter weten in :-P
Echt, ik snap er geen hol van, misschien kunnen de dames hier mij eens vertellen welke informatie zij graag zien in iemands bio?
Zet ik eens een echt leuke foto van mezelf erop, en weet je een whatsapp te ontfutselen, krijg je later na uitwisselen van fotos te horen dat je er niet op lijkt (wtf) en hoor je nix meer.
Tsja, ik ben helaas al weer ff single (8jr) single, en weet ondertussen dat ik praktisch geen reactie krijg als ik andere foto's erop zet.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:20 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik heb expres gekozen voor niet de "beste" foto van mijzelf zo ben ik benieuwd wie er alsnog mij gaat liken zo zal ik in het echt ook niet tegevenvallen
Is Tinder het wel helemaal voor jou? als ik je zo hoor kan je beter in het "echt" op zoek gaan naar iemand.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:39 schreef Brinxter het volgende:
[..]
Tsja, ik ben helaas al weer ff single (8jr) single, en weet ondertussen dat ik praktisch geen reactie krijg als ik andere foto's erop zet.
Iets wat mij altijd verwonderd heeft, want ik ben echt een leuke gozer
Dus dan kies ik ervoor mezelf goed op de vleeskeuring te zetten, dan heb ik tenminste nog enig contact...
Herkenbaar 'probleem' Syl.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef SiIk het volgende:
Ik val alleen op mbo'ers blijkbaar. Zo vermoeiend als zo'n match begint te praten, maar er geen fatsoenlijk woord uitkomt
Ik vind het heel ongemakkelijk dat je me steeds Syl noemt, eigenlijk. Verder ben je wel lief hoor.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 23 april 2014 15:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb bijna altijd een hoger opgeleide te pakken als het een gesprek wordt. Bevalt me wel.
Mwoah, dat komt op gelegenheid neer, en ik moet eerlijk zijn, die creëer ik niet, aangezien ik er een schurfthekel aan heb om in mn eentje uit te gaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:40 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Is Tinder het wel helemaal voor jou? als ik je zo hoor kan je beter in het "echt" op zoek gaan naar iemand.
Misschien zie ik er gewoon dom uit.quote:
Vrienden familie waar je mee op stap kan ? hoe oud ben je ?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:14 schreef Brinxter het volgende:
[..]
Mwoah, dat komt op gelegenheid neer, en ik moet eerlijk zijn, die creëer ik niet, aangezien ik er een schurfthekel aan heb om in mn eentje uit te gaan.
Hahaha denk dat het misschien het type dames is waar je op valt?quote:
34, iedereen om me heen zit al tot over hun oren in de kids.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Vrienden familie waar je mee op stap kan ? hoe oud ben je ?
Het is puur hoe je over komt denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:32 schreef Brinxter het volgende:
[..]
34, iedereen om me heen zit al tot over hun oren in de kids.
En begin aub niet over speed daten oid, dat heb ik nu een keer of 4 gedaan (wauw wat een leuke vrouwen overigens) maar is nog niets uit gekomen (niet eens een reactie).
Verder als dat weleens op auditie geweest voor tv shows ed. maar nooit verder dan auditie gekomen.
Ergens vermoed ik dat de combinatie van bot eerlijk en bijdehand niet zo'n geslaagde combinatie is
Dat, kijk, laten we het erop houden dat ik 0 ervaring heb met daten.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Het is puur hoe je over komt denk ik.
Toen ik net vrijgezel was was ik nogal bezig met iemand nieuws zoeken wat uitloopte op een ramp.
toen heb ik tegen mijzelf gezegt dat ik het rustig aan ga doen en lekker ga stappen en gezellig met vrienden weg! nu ben ik een maand later en komt de aandacht vanzelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |