Jij bent gewoon lelijk, dat weten we nu wel. Kan de rest ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wees blij. Sommige mensen onder ons worden helemaal niet aangesproken.
Jij hebt zeker liever 10 kutjes in de lucht dan 1 in de hand.
Que?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent gewoon lelijk, dat weten we nu wel. Kan de rest ook niks aan doen.
In het begin reageerde ik altijd met "Kom op, je kan veel beter dan alleen 'hey'. Je mag me álles vragen." En dan nog kwam er niets uit. Flikker dan ook maar op. Het zijn ook altijd de iets minder mooie meiden die een gesprek zelf beginnenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met slechts een ''hey'' terug reageren. Fuck it, laat haar het gesprek maar maken. Maar ik geef je tien tegen één dat je er niks meer van hoort. Ze zijn nogal gewend dat de ander het initiatief daarin neemt.
.Ja en de rest is vaak nog erger dan die lellekerd die sowieso nog iets zegt.Daarnaast niks mis met Hoi/Hey/Goeindageem... Een openingszin die je 100.000x herhaald is pas afgezaagdquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
In het begin reageerde ik altijd met "Kom op, je kan veel beter dan alleen 'hey'. Je mag me álles vragen." En dan nog kwam er niets uit. Flikker dan ook maar op. Het zijn ook altijd de iets minder mooie meiden die een gesprek zelf beginnen
Liefst wel een vaste, maar dan moet 'ie wel goed zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Cool, toffe instelling voor een meid![]()
Maar dan wel steeds met iemand anders? Of met dezelfde?
Je bent daar zeker niet de enige in, maar wel een van de weinigen die daar eerlijk in is. De meeste vrouwen die ik tref zijn (ondanks dat ze soms al lange tijd vrijgezel zijn) beweren allemaal dat seks slechts bijzaak is en ze vooral op zoek zijn naar een serieuze relatie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mja voor het eerst echt single en toch behoeftes enzo.Maar ik heb het veel te druk om serieus met iemand te gaan daten, en ik heb het geld er niet voor over. Als er echt een leukje voorbij komt die goed in bed is en mij wel ziet zitten, kan ik daar altijd nog over nadenken. En daar ben ik echt niet de enige in, als vrouw.
Bij 'voordeel van de twijfel gevalletjes' komt er alleen een gesprek wanneer hij begint. Dudes die te leuk zijn om te laten lopen spreek ik wel degelijk aanquote:Op zondag 20 april 2014 16:54 schreef Creeg het volgende:
Ik snap niet wtf mensen op deze app doen als je niet gaat praten.
Als dat voor iedereen zo is beloofd dat wat voor mijn datequote:Op zondag 20 april 2014 19:22 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Bij 'voordeel van de twijfel gevalletjes' komt er alleen een gesprek wanneer hij begint. Dudes die te leuk zijn om te laten lopen spreek ik wel degelijk aan
Ik heb een paar keer iemand uit mezelf aangesproken nav een leuke bio, maar dat eindigde altijd in heel 'grappige' grapjes van de heer in kwestie, waar hij kostelijk om lachte. Dus dat doe ik eigenlijk niet meer. Ik antwoord wel altijd, zelfs op 'heyy'.quote:Op zondag 20 april 2014 19:22 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Bij 'voordeel van de twijfel gevalletjes' komt er alleen een gesprek wanneer hij begint. Dudes die te leuk zijn om te laten lopen spreek ik wel degelijk aan
Ik ben nog nooit aangesprokenquote:Op zondag 20 april 2014 19:22 schreef Ladylicious het volgende:
Dudes die te leuk zijn om te laten lopen spreek ik wel degelijk aan
Ik wilde dit ontkennen, maar zie net dat jij idd begon..quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wilde dit ontkennen, maar zie net dat jij idd begon..
Ik ben altijd te lui om te beginnen, wat er toe heeft geleid dat ik met de helft van mijn matches nooit een woord heb gewisseld.quote:Op zondag 20 april 2014 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Ben wel een paar keer aangesproken ofzo maar dat vind ik niet echt tellen. 99 van de 100 keer begin ik.
Tinder jij weleens in de trein? En anders hebben mensen je geliket op een punt dat dicht bij jou is. Voorbeeld: Mijn filter staat op 20km had een match die 3 km van mij af zat. In de avond toen ik een berichtje van hem kreeg stond er ineens 40km, hij werkt bij mij om de hoek maar woont 40km verder.quote:Op zondag 20 april 2014 23:23 schreef elkravo het volgende:
Hoe werkt die afstandsmeting... zit 60 km van Amsterdam vandaan, en krijg bij filteren op 25 km mensen uit Amsterdam???
Ik had zelfs een match met een jongen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:40 schreef thenxero het volgende:
En ik ben hetero maar er komen soms kerels langs![]()
Nee hoor, Tinder laat je automatisch iemand van hetzelfde geslacht zien wanneer je te veel van het andere geslacht naar links veegt. Zie het als een subtiele hint.quote:Op maandag 21 april 2014 10:48 schreef wc-eend het volgende:
Als je mannen tegenkomt dan komt dat omdat hun op hun FB-profiel vrouwelijk hebben ingevuld als geslacht...
Nou hèhè heb je eindelijk je eerste match. Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 april 2014 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik had zelfs een match met een jongen.
Oh ik word wel met pareltjes gematched hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 12:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou hèhè heb je eindelijk je eerste match. Gefeliciteerd
Kan gebeuren, Tinder is best buggy hèquote:Op maandag 21 april 2014 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh ik word wel met pareltjes gematched hoor.
Is dit zo?quote:Op maandag 21 april 2014 12:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee hoor, Tinder laat je automatisch iemand van hetzelfde geslacht zien wanneer je te veel van het andere geslacht naar links veegt. Zie het als een subtiele hint.
Kan je ook in Tinder veranderen.quote:Op maandag 21 april 2014 10:48 schreef wc-eend het volgende:
Als je mannen tegenkomt dan komt dat omdat hun op hun FB-profiel vrouwelijk hebben ingevuld als geslacht...
Ik vraag me vooral af waarom zoveel mannen/jongens met een baby/kind op de foto staan... Of mensen die alleen groepsfoto's hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 17:24 schreef wheehehe het volgende:
Zijn jullie wel eens iemand tegenkomen die de echografiefoto's van haar zwangerschap op tinder plaatst? Dit is toch iets nieuws voor mij. o.Õ
Oh, en ze is 16..
Die kom ik niet eens zo heel vaak tegen. In ieder geval niet als 'profielfoto'. Foto's met een klein negertje daarentegenquote:Op maandag 21 april 2014 17:52 schreef Stink-ui het volgende:
Dolfijnen zwem foto's ! Kap daar eens mee vrouwen haha echt een no go
Kom vaak van die vrouwen tegen. Voor de grap like gedaan gelijk een paar matchesquote:Op maandag 21 april 2014 18:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voor de gein de leeftijd op 35/55+ gezet...... Volgens mij zoekt half Nederland een toyboy
Ja wat is dat voor wazig iets instant dislikequote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Die kom ik niet eens zo heel vaak tegen. In ieder geval niet als 'profielfoto'. Foto's met een klein negertje daarentegen
'Kijk mij eens maatschappelijk betrokken zijn' ofzo. Maar ondertussen jezelf wel veel belangrijker vinden dat die Afrikaantjes.quote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja wat is dat voor wazig iets instant dislike
Kom anders ook genoeg dudes tegen die er een hebben..quote:Op maandag 21 april 2014 17:52 schreef Stink-ui het volgende:
Groepsfoto's, dolfijnen, zonnebrillen, negertjes echt een instant dislikequote:Op maandag 21 april 2014 18:21 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Kom anders ook genoeg dudes tegen die er een hebben..Zonnebrillenpics ben ik inmiddels ook wel aardig klaar mee
En alle foto's waarop het huisdier als enige goed in beeld is gebracht en verder alleen een stuk neus te zien is ofzo. En badkamerselfies. Allemaal direct nope.quote:Op maandag 21 april 2014 18:27 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Groepsfoto's, dolfijnen, zonnebrillen, negertjes echt een instant dislike
Mannen doen dat ook, ziet er zó gay uit omdat het vaak van die kijk-flipper-mij-een-kusje-geven foto's zijnquote:Op maandag 21 april 2014 17:52 schreef Stink-ui het volgende:
Ja dat zal het zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan gebeuren, Tinder is best buggy hè
Nee, je kan een nieuw album maken op fb, deze instellen als prive.quote:Op maandag 21 april 2014 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil mijn foto veranderen maar moet je hem perse als profiel foto op fb instellen om hem op tinder te zetten? Ik had hem in een apart album geplaatst die niemand kan zien maar tinder vindt die foto niet. Ik heb op fb ook geen profiel foto.
Ik dacht even mijn account te verwijderen en opnieuw in te stellen. Kan ik niet eens meer inloggen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee, je kan een nieuw album maken op fb, deze instellen als prive.
En als je dan op tinder foto's zoekt kan je de foto wel op tinder zetten maar ziet niemand van je vrienden de foto of dat je de foto hebt geplaatst.
De eerste die bij mij begon was meteen precies het type vrouw waar ik op val qua uiterlijk, gedrag en alles.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
In het begin reageerde ik altijd met "Kom op, je kan veel beter dan alleen 'hey'. Je mag me álles vragen." En dan nog kwam er niets uit. Flikker dan ook maar op. Het zijn ook altijd de iets minder mooie meiden die een gesprek zelf beginnen
Als ik iets geleerd heb dan is het wel dat mannen gewoon die subtiele hints meestal niet snappen. Gewoon lekker direct vragen dusquote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef Sarasi het volgende:
Ik loop een beetje vast. Ik wil graag nog een keer afspreken met een Tinderdate, want hij was echt geweldig in bed.Gezellige avond gehad ook verder, beetje oppervlakkig slap lullen en drinken. Ging prima, smooth, niks mis. Ik heb het idee dat ik hints krijg dat hij ook wel in is voor herhaling, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb inmiddels zoveel 'hints' gegeven dat het bijna obsceen voelt om nu nog direct te vragen wanneer hij langskomt. Hij begint wel uit zichzelf me te appen, dus ik begrijp er geen aars meer van.
"Heb je zin om vanavond te blijven slapen?"quote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef Sarasi het volgende:
Ik loop een beetje vast. Ik wil graag nog een keer afspreken met een Tinderdate, want hij was echt geweldig in bed.Gezellige avond gehad ook verder, beetje oppervlakkig slap lullen en drinken. Ging prima, smooth, niks mis. Ik heb het idee dat ik hints krijg dat hij ook wel in is voor herhaling, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb inmiddels zoveel 'hints' gegeven dat het bijna obsceen voelt om nu nog direct te vragen wanneer hij langskomt. Hij begint wel uit zichzelf me te appen, dus ik begrijp er geen aars meer van.
Ik wil eigenlijk niet dat hij blijft slapen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"Heb je zin om vanavond te blijven slapen?"
Als hij het dan nog niet snapt weet ik 't ook niet meer.
Hoezo wil je niet dat hij blijft slapen dan? Is toch heerlijk samenquote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet dat hij blijft slapen.Erop, eraf, naar huis en dan lekker alleen in mijn eigen bedje kruipen.
Maar de strekking is wel goed op zich. Ga ik proberen morgen, vannacht echt even wat slaap nodig. En ik ga me pushy voelen omdat hij aangaf dat hij echt even zijn prioriteiten bij de studie moest leggen, maar niet geschoten is altijd mis inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |