Ligt dat aan de app dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:21 schreef Knipoogje het volgende:
Inmiddels mijn 1000e vrouw geliked
score: 15 matches, 1 date.
kut-app dus
In het begin is het inderdaad geen denderende vraag. Maar ik vind het wel chill als die vraag mij gesteld wordt, kan ik gewoon aangeven dat ik alleen een leuke avond/nacht wil en nouja als hij er goed in is kans op herhaling en anders niet. Lopen de verwachtingen ook niet uiteen, wel zo prettig toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Hoezo..dat ben je toch sowieso als je daar op zit (of seksdates misschien).
Hoeveel mensen zitten er nou echt op om gewoon dom te chatten met mensen en verder niks. Als je tinder installeert doe je dat toch met de intentie te gaan daten/elkaar te ontmoeten. Dus wat zoek je....ja...weetikveel....
Vraag gewoon een normale vraag, zoals hoe was je dag oid denk ik dan. En dan moet ik erbij zeggen dat ik die afkeer met name heb als mensen dat gelijk al aan het begin van het gesprek vragen.
Dus dan spreek je af puur en alleen met als uitgangspunt om seks te hebben? Waarom wil je dat van tevoren al vastleggen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
In het begin is het inderdaad geen denderende vraag. Maar ik vind het wel chill als die vraag mij gesteld wordt, kan ik gewoon aangeven dat ik alleen een leuke avond/nacht wil en nouja als hij er goed in is kans op herhaling en anders niet. Lopen de verwachtingen ook niet uiteen, wel zo prettig toch?
Ik heb gewoon niet zo'n zin in een echte date of iemand die me wil versieren. Drankje doen samen, kijken of het klikt en dan het bed in. Ik ben ook niet op zoek naar spontaniteit, gewoon naar fun die ik niet kan hebben met vrienden/vriendinnen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dus dan spreek je af puur en alleen met als uitgangspunt om seks te hebben? Waarom wil je dat van tevoren al vastleggen?
Ik denk spreek gewoon af en als het leuk is en je beland toevallig samen in bed prima, en anders ook goed. Lijkt me weinig spontaans meer aan als je op die manier afspreekt.
Ik ben meer van het spontane ipv dat geforceerde denk ik, en dat ik dat daarom domme vragen vind.
Dit soort opvattingen zijn vrij zeldzaam onder vrouwen, helaasquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zo'n zin in een echte date of iemand die me wil versieren. Drankje doen samen, kijken of het klikt en dan het bed in. Ik ben ook niet op zoek naar spontaniteit, gewoon naar fun die ik niet kan hebben met vrienden/vriendinnen.
echt jammerquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit soort opvattingen zijn vrij zeldzaam onder vrouwen, helaas.
Mja voor het eerst echt single en toch behoeftes enzo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit soort opvattingen zijn vrij zeldzaam onder vrouwen, helaas. Althans degenen die ik tegenkom.
Nee maar je bent wel een van de weinige die het ook gewoon zegtquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mja voor het eerst echt single en toch behoeftes enzo.Maar ik heb het veel te druk om serieus met iemand te gaan daten, en ik heb het geld er niet voor over. Als er echt een leukje voorbij komt die goed in bed is en mij wel ziet zitten, kan ik daar altijd nog over nadenken. En daar ben ik echt niet de enige in, als vrouw.
Ja fuck dat erom heen draaien, daar word ik dus niet goed van.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee maar je bent wel een van de weinige die het ook gewoon zegt.
Maar zo'n gedoe zal dat toch niet zijn? Als je een beetje leuk er uit ziet, kun je extreem kieskeurig je matches liken . De allerlekkerste hunken zitten er ook alleen maar voor 1 ding, dus die vraag hoef je dan niet eens te stellen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja fuck dat erom heen draaien, daar word ik dus niet goed van.Ben ik ook domweg heel slecht in, raden van wat iemand bedoelt of wil. Duidelijkheid.
De vraag wordt aan mij gesteld, ik stel 'm niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar zo'n gedoe zal dat toch niet zijn? Als je een beetje leuk er uit ziet, kun je extreem kieskeurig je matches liken . De allerlekkerste hunken zitten er ook alleen maar voor 1 ding, dus die vraag hoef je dan niet eens te stellen.
Nou Basje, laat die Sarasi maar eens zien dat ze het op een oude fiets moet lerenquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Sarasi, Groningen, wil geen gedoe.
Hmmm
Cool, toffe instelling voor een meidquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zo'n zin in een echte date of iemand die me wil versieren. Drankje doen samen, kijken of het klikt en dan het bed in. Ik ben ook niet op zoek naar spontaniteit, gewoon naar fun die ik niet kan hebben met vrienden/vriendinnen.
Op Tinder stikt het daar toch van? Ze zeggen het inderdaad niet in de eerste zin omdat ze weliswaar wel willen neuken, maar niet met de eerste de beste geile mongool die zich aanbiedt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit soort opvattingen zijn vrij zeldzaam onder vrouwen, helaas. Althans degenen die ik tegenkom.
Dit ja. En geef ze eens ongelijk dat ze eerst willen zien wat voor vlees ze in de kuip hebben. Als er 1 datinggebeuren is waar je kunt neuken tot je een ons weegt is het Tinder wel. Tenminste, als je een beetje normaal doet en je niet als een drietraps randdebiel manifesteert.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op Tinder stikt het daar toch van? Ze zeggen het inderdaad niet in de eerste zin omdat ze weliswaar wel willen neuken, maar niet met de eerste de beste geile mongool die zich aanbiedt.
quote:Zolang ik een gezicht heb, heb jij een plek om te zitten
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:09 schreef Ireyon het volgende:
Ik had verwacht gelijk geblocked te worden maar soms werkt-ie ook nog:
[..]
Dat is een cheat om gebronste halfgod-modus te unlocken. Heb je hem wel eerst uitgespeeld op hard?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:32 schreef inderdaad1982 het volgende:
Waarom krijg ik van tinder een SMS met een code die vervolgens nooit werkt? Heb al 20 keer sms gehad met verschillende codes maar geen eentje die werkt bij het invoeren.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is een cheat om gebronste halfgod-modus te unlocken. Heb je hem wel eerst uitgespeeld op hard?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is een cheat om gebronste halfgod-modus te unlocken. Heb je hem wel eerst uitgespeeld op hard?
Met slechts een ''hey'' terug reageren. Fuck it, laat haar het gesprek maar maken. Maar ik geef je tien tegen één dat je er niks meer van hoort. Ze zijn nogal gewend dat de ander het initiatief daarin neemt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En de tiende keer dat een meid het gesprek begint. En wederom de tiende keer dat er niets anders komt dan "Hey". Jezus man. Wat moet ik daar nou mee dan.
Wees blij. Sommige mensen onder ons worden helemaal niet aangesproken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En de tiende keer dat een meid het gesprek begint. En wederom de tiende keer dat er niets anders komt dan "Hey". Jezus man. Wat moet ik daar nou mee dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |