Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Nee, die van mijn moeder.quote:
negeren of z.s.m. spanning opbouwen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:16 schreef r0dawa het volgende:
Als het gesprek dood loopt waar beginnen julllie dan over?
Vast over de kalknagels van zijn moede... Jezus hoe moeilijk kan het zijn om een gesprek beetje te laten lopen.. Oke oke je hebt kutjes die alleen ja en nee antwoorden, maar daar neem je toch heel snel afscheid van....quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:35 schreef Trankilo het volgende:
[..]
negeren of z.s.m. spanning opbouwen.
Waar praat je over dan?
Dat mag ik hopen... Maar ik denk dat het wel heel erg belangrijk is om te weten hoe hij praat en waarover. 80% van de chicks op Tinder doen het puur voor hun eigenwaarde. Ze willen het idee krijgen dat ze het lekkerste wijf van NL zijn en elke kerel om hun vinger kunnen winden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:38 schreef practics het volgende:
[..]
Vast over de kalknagels van zijn moede... Jezus hoe moeilijk kan het zijn om een gesprek beetje te laten lopen.. Oke oke je hebt kutjes die alleen ja en nee antwoorden, maar daar neem je toch heel snel afscheid van....
Hahaha tinder pakt je terug voor het patat/friet verhaal, lekker voor je!quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:55 schreef Belgosome het volgende:
Kut app , laatste tijd altijd mensen die al 2 dagen niet meer op tinder zijn geweest. Kunnen ze niet de recentste actieve gebruikers tevoorschijn laten komen zoals enkele weken geleden????
Hoe hou je dat bij?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:21 schreef Knipoogje het volgende:
Inmiddels mijn 1000e vrouw geliked
score: 15 matches, 1 date.
kut-app dus
Ik krijg toch echt juist het idee dat het eerder andersom is...ik zit altijd een beetje te auwehoeren en klieren en chicks willen me toevoegen op fb op whatsapp onder het motto "alle jongens beginnen hier meteen over seks"quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:45 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen... Maar ik denk dat het wel heel erg belangrijk is om te weten hoe hij praat en waarover. 80% van de chicks op Tinder doen het puur voor hun eigenwaarde. Ze willen het idee krijgen dat ze het lekkerste wijf van NL zijn en elke kerel om hun vinger kunnen winden.
Ben je saai en praat je over koetjes en kalfjes dan spring je er niet uit en voed je hun diva-gedrag.
Nou heb weet niet hoeveel geliked weet niet hoeveel matchjes (100-150) 30 goede gesprekken 2 dates en 1x raak...quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:21 schreef Knipoogje het volgende:
kut-app dus
Volgens mij zitten er veel meer mannen dan vrouwen op, daardoor wordt je als man (denk ik) bijv van de 10 likes misschien niet eens aan iedere vrouw getoond omdat je op plek #232 staatquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:21 schreef Knipoogje het volgende:
kut-app dus
Wat houdt "raak" in?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:27 schreef practics het volgende:
[..]
Nou heb weet niet hoeveel geliked weet niet hoeveel matchjes (100-150) 30 goede gesprekken 2 dates en 1x raak...![]()
Het is maar net hoe je het bekijkt. Verwacht niet binnen een maand je liefde van je leven.
Klopt dit viel mij ook op, juist lekker luchtig dom van je aflullen helpt prima.. Later als er een klik is word het wel serieuzer, en gaat het ook werkelijk ergens over.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt juist het idee dat het eerder andersom is...ik zit altijd een beetje te auwehoeren en klieren en chicks willen me toevoegen op fb op whatsapp onder het motto "alle jongens beginnen hier meteen over seks"
Sekquote:
Ik denk dat het een smoes is want die hoor ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
chicks willen me toevoegen op fb op whatsapp onder het motto "alle jongens beginnen hier meteen over seks"
Ow zo, kijk goeie zaak!quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:30 schreef practics het volgende:
[..]
Dat ik nu 4-6 dates verder ben, en word geacht dat ik op de paasbrunch verschijn.
Ik wilde seks posten maar dat zal ook wel gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:30 schreef practics het volgende:
[..]
Dat ik nu 4-6 dates verder ben, en word geacht dat ik op de paasbrunch verschijn.
Ja ik bedoelde het aantal mensen dat je geliked, heb inmiddels een prima poel opgebouwd maar was even benieuwd wat de succesratio is :p .quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:27 schreef practics het volgende:
[..]
Nou heb weet niet hoeveel geliked weet niet hoeveel matchjes (100-150) 30 goede gesprekken 2 dates en 1x raak...![]()
Het is maar net hoe je het bekijkt. Verwacht niet binnen een maand je liefde van je leven.
Die date duurde wel een maand ja. Ze was ook een stuk knapper dan mijn normale 'datingsite' veroveringen. Dus het deed extra pijn toen ze er een punt achter zette. Meestal ben ik degene die dat doe.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:27 schreef practics het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:38 schreef practics het volgende:
[..]
Vast over de kalknagels van zijn moede... Jezus hoe moeilijk kan het zijn om een gesprek beetje te laten lopen..
Herken het wel ja, ergens voel je je dan toch in je eer getast ondanks dat je het tig keer bij een ander hebt gedaan...quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die date duurde wel een maand ja. Ze was ook een stuk knapper dan mijn normale 'datingsite' veroveringen. Dus het deed extra pijn toen ze er een punt achter zette. Meestal ben ik degene die dat doe.
Maar goed, weet ik in ieder geval ook eens hoe het is als je met een dame gearmd loopt en alle mannen kijken naar je (naar de dame dan). Stiekem best leuke ervaring
Haha ja juist. Maar eigenlijk genieten ze van die aandacht. Hoe vaak hebben jullie het wel niet meegemaakt dat een meisje die "vroeger makkelijk was maar nu niet meer" toch met je naar bed gaat op de eerste date?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt juist het idee dat het eerder andersom is...ik zit altijd een beetje te auwehoeren en klieren en chicks willen me toevoegen op fb op whatsapp onder het motto "alle jongens beginnen hier meteen over seks"
Niet mee eens, als ik je goed begrijp. Natuurlijk is er eerst een beetje een gesprek, aftasten, elkaar een beetje leren kennen. Maar dan komt het toch al snel neer op 'wat zoek je op Tinder'. En dan kun je eerlijk antwoorden of liegen. Of aangeven dat je iets zoekt maar de ander dat niet heeft. En vanaf dat punt kun je verder of kap je het af.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:20 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Haha ja juist. Maar eigenlijk genieten ze van die aandacht. Hoe vaak hebben jullie het wel niet meegemaakt dat een meisje die "vroeger makkelijk was maar nu niet meer" toch met je naar bed gaat op de eerste date?
Is een bevestiging van hetgeen waar ze naar op zoek zijn. Naar mijn inziens worden vrouwen niet gek op een kerel waar ze lekker mee kunnen praten (friendzone alert!). Ze worden gek op iemand die een spannend sfeertje (chemie) weet te creëren. Dan moet je natuurlijk niet als een boer direct over seks praten, beetje subtiel aanpakken.
Dat toevoegen op Facebook vergelijk ik graag met een jager die een trofee aan de muur heeft hangen. Allemaal bevestiging van zijn zgn. 'skills'. Ga maar eens met een meid samen op Tinder, grappig om te zien hoe ze veel kerels aan een lijntje houden.
Ik paar weken geleden nog meegemaakt dat een meisje die alleen met d'r vriendjes sex had gehad notabene zelf vroeg om bij mij te blijven slapen na date 2 (ook zodat ze wijn kon drinken moet ik erbij zeggen).quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:20 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Haha ja juist. Maar eigenlijk genieten ze van die aandacht. Hoe vaak hebben jullie het wel niet meegemaakt dat een meisje die "vroeger makkelijk was maar nu niet meer" toch met je naar bed gaat op de eerste date?
Hoezo...was gewoon gezellig en ze had geen zin om na 2 wijntjes over te moeten op fris..quote:
Mensen die vragen "wat zoek je op tinder?" krijg ik altijd zo'n raar idee bij...wat is dat voor een vraag?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niet mee eens, als ik je goed begrijp. Natuurlijk is er eerst een beetje een gesprek, aftasten, elkaar een beetje leren kennen. Maar dan komt het toch al snel neer op 'wat zoek je op Tinder'. En dan kun je eerlijk antwoorden of liegen. Of aangeven dat je iets zoekt maar de ander dat niet heeft. En vanaf dat punt kun je verder of kap je het af.
DAt hadden we ook.... ik vind een slet eerder iemand die zo uit de kroeg met iemand naar huis gaat die ze totaal niet kent.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:38 schreef Tarbot het volgende:
oh sorry, ik dacht dat jullie seks hadden. my bad.
Dat is echt een vraag zonder goed antwoord. Antwoord je seks, ben je een smeerpijp, antwoord je dat je op zoek bent naar een relatie, is het ook niet goedquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Mensen die vragen "wat zoek je op tinder?" krijg ik altijd zo'n raar idee bij...wat is dat voor een vraag?
Ik vraag toch ook niet wat zoek je op fok? of in de kroeg "wat zoek je in deze kroeg?"
Alsof je dan verplicht/geforceerd moet zeggen ik wil een relatie oid, wat voor een antwoord verwacht je met die vraag?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef Basxt het volgende:
Ben verslaafd als ik weet niet wat. Heb ieder mogelijke vrouw geliked op 100 km.
Zij ZEGT dat ze alleen met haar vriendjes sex heeft gehad, maar vervolgens blijft ze na date 2 slapenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik paar weken geleden nog meegemaakt dat een meisje die alleen met d'r vriendjes sex had gehad notabene zelf vroeg om bij mij te blijven slapen na date 2 (ook zodat ze wijn kon drinken moet ik erbij zeggen).
Als je allebei op zoek bent naar hetzelfde, wat maakt 't dan uit?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:11 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Zij ZEGT dat ze alleen met haar vriendjes sex heeft gehad, maar vervolgens blijft ze na date 2 slapen. Bij mij is 1+1=2. Als ik hééél eerlijk ben vind ik dit een beetje naïef denken van je. Je moet niet alles geloven wat ze zeggen. Tinder zit echt vol met dat soort meiden. Maar aan de andere kant, je hebt het voor elkaar gekregen, chapeau
.
Is het nog wat geworden met jullie? (ik zou zeggen van niet, maar ben nieuwsgierig)
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:11 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Zij ZEGT dat ze alleen met haar vriendjes sex heeft gehad, maar vervolgens blijft ze na date 2 slapen. Bij mij is 1+1=2. Als ik hééél eerlijk ben vind ik dit een beetje naïef denken van je. Je moet niet alles geloven wat ze zeggen. Tinder zit echt vol met dat soort meiden. Maar aan de andere kant, je hebt het voor elkaar gekregen, chapeau
.
Is het nog wat geworden met jullie? (ik zou zeggen van niet, maar ben nieuwsgierig)
Ja het antwoord maakt ook niks uit, ik zeg altijd gewoon kijken of ik leuke mensen tegen kom.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:51 schreef Tarbot het volgende:
Zeg dan dat je interessante mensen wilt ontmoeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |