quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:50 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee, door Tinderen jullie
Same here...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel mij ook op ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:18 schreef SiIk het volgende:
Ik zie trouwens al een paar weken niet keer de gemeenschappelijke vrienden/likes. Ben ik de enige? Wel jammer in ieder geval.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:50 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee, door Tinderen jullie
Jij vind ook wel iemand unicorn, daar ben ik van overtuigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb expres gekozen voor niet de "beste" foto van mijzelf zo ben ik benieuwd wie er alsnog mij gaat liken zo zal ik in het echt ook niet tegevenvallenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:47 schreef Brinxter het volgende:
Nou, bedankt voor al jullie leuke verhalen en anekdotes.
Werkelijk, heb een paar keer bijna in mn broek gezeken...
Uiteraard gebruik ik ook Tinder, maar onderhand tegen beter weten in :-P
Echt, ik snap er geen hol van, misschien kunnen de dames hier mij eens vertellen welke informatie zij graag zien in iemands bio?
Zet ik eens een echt leuke foto van mezelf erop, en weet je een whatsapp te ontfutselen, krijg je later na uitwisselen van fotos te horen dat je er niet op lijkt (wtf) en hoor je nix meer.
Tsja, ik ben helaas al weer ff single (8jr) single, en weet ondertussen dat ik praktisch geen reactie krijg als ik andere foto's erop zet.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:20 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik heb expres gekozen voor niet de "beste" foto van mijzelf zo ben ik benieuwd wie er alsnog mij gaat liken zo zal ik in het echt ook niet tegevenvallen
Is Tinder het wel helemaal voor jou? als ik je zo hoor kan je beter in het "echt" op zoek gaan naar iemand.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:39 schreef Brinxter het volgende:
[..]
Tsja, ik ben helaas al weer ff single (8jr) single, en weet ondertussen dat ik praktisch geen reactie krijg als ik andere foto's erop zet.
Iets wat mij altijd verwonderd heeft, want ik ben echt een leuke gozer
Dus dan kies ik ervoor mezelf goed op de vleeskeuring te zetten, dan heb ik tenminste nog enig contact...
Herkenbaar 'probleem' Syl.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef SiIk het volgende:
Ik val alleen op mbo'ers blijkbaar. Zo vermoeiend als zo'n match begint te praten, maar er geen fatsoenlijk woord uitkomt
Ik vind het heel ongemakkelijk dat je me steeds Syl noemt, eigenlijk. Verder ben je wel lief hoor.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 23 april 2014 15:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb bijna altijd een hoger opgeleide te pakken als het een gesprek wordt. Bevalt me wel.
Mwoah, dat komt op gelegenheid neer, en ik moet eerlijk zijn, die creëer ik niet, aangezien ik er een schurfthekel aan heb om in mn eentje uit te gaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:40 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Is Tinder het wel helemaal voor jou? als ik je zo hoor kan je beter in het "echt" op zoek gaan naar iemand.
Misschien zie ik er gewoon dom uit.quote:
Vrienden familie waar je mee op stap kan ? hoe oud ben je ?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:14 schreef Brinxter het volgende:
[..]
Mwoah, dat komt op gelegenheid neer, en ik moet eerlijk zijn, die creëer ik niet, aangezien ik er een schurfthekel aan heb om in mn eentje uit te gaan.
Hahaha denk dat het misschien het type dames is waar je op valt?quote:
34, iedereen om me heen zit al tot over hun oren in de kids.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Vrienden familie waar je mee op stap kan ? hoe oud ben je ?
Het is puur hoe je over komt denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:32 schreef Brinxter het volgende:
[..]
34, iedereen om me heen zit al tot over hun oren in de kids.
En begin aub niet over speed daten oid, dat heb ik nu een keer of 4 gedaan (wauw wat een leuke vrouwen overigens) maar is nog niets uit gekomen (niet eens een reactie).
Verder als dat weleens op auditie geweest voor tv shows ed. maar nooit verder dan auditie gekomen.
Ergens vermoed ik dat de combinatie van bot eerlijk en bijdehand niet zo'n geslaagde combinatie is
Dat, kijk, laten we het erop houden dat ik 0 ervaring heb met daten.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Het is puur hoe je over komt denk ik.
Toen ik net vrijgezel was was ik nogal bezig met iemand nieuws zoeken wat uitloopte op een ramp.
toen heb ik tegen mijzelf gezegt dat ik het rustig aan ga doen en lekker ga stappen en gezellig met vrienden weg! nu ben ik een maand later en komt de aandacht vanzelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |