Bij deze 2 foto's zie je t idd HEEL goed. Vooral die bovenste waar ze hem letterlijk in d'r hand heeft. Zo kan ik t ook zien. In de beelden zo voor de eerste keer valt me date cht niet opquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Nee, één van de hangers waar het steentje aan heeft gezeten is hier simpelweg verborgen door haar haar. Op jouw afbeelding zijn er namelijk maar 6 hangertjes zichtbaar.
Wanneer het feest begint komt Olenna naar haar toe, pakt even haar beiden 'staartjes' vast en doet vervolgens dit:
[ afbeelding ]
In de shot direct erna tel je 7 hangertjes, maar slechts 6 waar nog een steentje aan zit:
[ afbeelding ]
[..]
Net voor bovenstaande shots toch de aflevering erbij gepakt en ook de bruiloft even nagekeken. Zie deze shot er niet tussen zittenIs dus inderdaad zo nep als maar kan
Misschien een foto die gemaakt terwijl ze wel netjes in opstelling stonden voor één van de overview shots. Hij draagt op de foto ook z'n mooie gouden hand niet.
Iedereen zit er wel eens naast.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:08 schreef Evertjan het volgende:
is er met Pasen wel een aflevering van GoT?
Op zich geen rare vraag aangezien er op 25 mei ook geen aflevering is wegens Memorial Day Weekendquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zich geen rare vraag aangezien er op 25 mei ook geen aflevering is wegens Memorial Day Weekend
Maar om Pasen geven ze blijkbaar toch minder, maandag gewoon GoT
Euhm, is Memorial day in de VS niet een zowat heilige dag? Met kerst hebben veel series ook een stop.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij werkt iedereen maandag ook gewoon in de VS, itt Memorial Day Weekend wanneer veel mensen nog vrij zijn en op vakantie zijn. Dat zorgt dan voor een afname van het aantal kijkers en dus wordt GoT dan nooit uitgezonden.
Het heeft vooral met minder kijkers te maken, niet per se of het een heilige dag is oid.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:44 schreef Barbusse het volgende:
Euhm, is Memorial day in de VS niet een zowat heilige dag? Met kerst hebben veel series ook een stop.
Zou kunnen, ik weet het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het heeft vooral met minder kijkers te maken, niet per se of het een heilige dag is oid.
dank jequote:Op zaterdag 19 april 2014 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zich geen rare vraag aangezien er op 25 mei ook geen aflevering is wegens Memorial Day Weekend
Maar om Pasen geven ze blijkbaar toch minder, maandag gewoon GoT
"War is war, but killing a man at a wedding"quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Nee, één van de hangers waar het steentje aan heeft gezeten is hier simpelweg verborgen door haar haar. Op jouw afbeelding zijn er namelijk maar 6 hangertjes zichtbaar.
Wanneer het feest begint komt Olenna naar haar toe, pakt even haar beiden 'staartjes' vast en doet vervolgens dit:
[ afbeelding ]
In de shot direct erna tel je 7 hangertjes, maar slechts 6 waar nog een steentje aan zit:
[ afbeelding ]
[..]
Zelfs dan had Ned Stark meer gegeven om eervol handelen.quote:
Ik vraag het mij af. Ned Stark koos er ook voor om te liegen, in de hoop daarmee de levens van hemzelf en zijn familie te sparen. Voornamelijk zijn familie waarschijnlijk, maar toch.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:51 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Zelfs dan had Ned Stark meer gegeven om eervol handelen.
Ik vind die man zo verschrikkelijk dom nu ik de serie vanaf 1 weer opnieuw aan het kijken ben (nu dan met mijn vriendin).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |