abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:10:24 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139011043
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Nee, één van de hangers waar het steentje aan heeft gezeten is hier simpelweg verborgen door haar haar. Op jouw afbeelding zijn er namelijk maar 6 hangertjes zichtbaar.

Wanneer het feest begint komt Olenna naar haar toe, pakt even haar beiden 'staartjes' vast en doet vervolgens dit:

[ afbeelding ]

In de shot direct erna tel je 7 hangertjes, maar slechts 6 waar nog een steentje aan zit:
[ afbeelding ]

[..]

Net voor bovenstaande shots toch de aflevering erbij gepakt en ook de bruiloft even nagekeken. Zie deze shot er niet tussen zitten :) Is dus inderdaad zo nep als maar kan :Y Misschien een foto die gemaakt terwijl ze wel netjes in opstelling stonden voor één van de overview shots. Hij draagt op de foto ook z'n mooie gouden hand niet. :)
Bij deze 2 foto's zie je t idd HEEL goed. Vooral die bovenste waar ze hem letterlijk in d'r hand heeft. Zo kan ik t ook zien. In de beelden zo voor de eerste keer valt me date cht niet op :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_139011610
Vond de meeste afbeeldingen van het web van dit moment ook vrij wazig, dus ben zelf de aflevering weer ingedoken om de screens te maken :P Ik probeerde nog om ook een screenshot te krijgen van wanneer ze haar hand weghaalt, maar wanneer ik 'm daar stilzette was het beeld wazig, dus daar kon ik niets aan zien.

Maar als het het steentje is vraag ik me alsnog af hoe ze 'm bij Joffrey heeft gekregen. Heb ook het stuk nog een paar keer teruggekeken tussen het moment dat Tyrion cup bearer wordt en 'het moment', maar de cup staat altijd op de tafel van Joffrey en Margaery.

Op het moment dat de taart binnenkomt geeft hij haar de cup, waarna ze 'm aan haar kant van de tafel neerzet, maar de ruimte die tussen de tafel van het echtpaar en Olenna zit is best enorm om zoiets subtiel in dat bekertje te mikken....

[ Bericht 39% gewijzigd door Hitomi op 18-04-2014 14:38:52 ]
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:50:15 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139012167
HATSJOE *mik*

:?

;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_139012439
Wel knap van zo'n bejaard vrouwtje om dan nog zo precies te kunnen gooien :P
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:01:04 #105
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139019934
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_139020340
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Sjiek weer hoor! _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:13:58 #107
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139020350
Zo, is iedereen er na de 1000 beelden en herhalingen en uitvergrotingen inmiddels van overtuigd dat Olenna dan toch echt dat steentje van haar ketting plukt? Mooi. Hebben we dat ook weer gehad, :').
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:19:49 #108
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_139022735
Nieuwe, hele gave en interessante trailer gevonden, blijkt al n week ergens te staan.

Ps. erg slechte beeldkwaliteit, maar niets beters kunnen vinden

http://www.comicbookmovie.com/fansites/nailbiter111/news/?a=97963

(Zoals elke trailer, milde spoilers)
pi_139022958
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Smeich pakt de lapo straks. :')
:')
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:37:09 #110
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_139023407
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:27 schreef Smeich het volgende:

[..]

Iedereen zit er wel eens naast.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_139030227
Toch maar eens seizoen 1 op blu-ray gekocht. Streams en de downloads zijn leuk, maar wil uiteindelijk hele serie toch wel op blu-ray, toch leuker om zo te kijken dan op computerscherm.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_139031359
hele sh*t over kettingen zal allemaal wel, maar dat die irritante joffrey dood is makes my day :P
pi_139037929
is er met Pasen wel een aflevering van GoT?
pi_139037974
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 10:08 schreef Evertjan het volgende:
is er met Pasen wel een aflevering van GoT?
pi_139038081
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Op zich geen rare vraag aangezien er op 25 mei ook geen aflevering is wegens Memorial Day Weekend :P

Maar om Pasen geven ze blijkbaar toch minder, maandag gewoon GoT
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 19 april 2014 @ 10:33:28 #116
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_139038394
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 10:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op zich geen rare vraag aangezien er op 25 mei ook geen aflevering is wegens Memorial Day Weekend :P

Gelukkig :D
(Un)masking for the greater good.
pi_139038528
Volgens mij werkt iedereen maandag ook gewoon in de VS, itt Memorial Day Weekend wanneer veel mensen nog vrij zijn en op vakantie zijn. Dat zorgt dan voor een afname van het aantal kijkers en dus wordt GoT dan nooit uitgezonden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_139038599
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij werkt iedereen maandag ook gewoon in de VS, itt Memorial Day Weekend wanneer veel mensen nog vrij zijn en op vakantie zijn. Dat zorgt dan voor een afname van het aantal kijkers en dus wordt GoT dan nooit uitgezonden.
Euhm, is Memorial day in de VS niet een zowat heilige dag? Met kerst hebben veel series ook een stop.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_139039660
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 10:44 schreef Barbusse het volgende:
Euhm, is Memorial day in de VS niet een zowat heilige dag? Met kerst hebben veel series ook een stop.
Het heeft vooral met minder kijkers te maken, niet per se of het een heilige dag is oid.
pi_139039677
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het heeft vooral met minder kijkers te maken, niet per se of het een heilige dag is oid.
Zou kunnen, ik weet het eigenlijk niet :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_139039793
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 10:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dank je
pi_139042341
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Nee, één van de hangers waar het steentje aan heeft gezeten is hier simpelweg verborgen door haar haar. Op jouw afbeelding zijn er namelijk maar 6 hangertjes zichtbaar.

Wanneer het feest begint komt Olenna naar haar toe, pakt even haar beiden 'staartjes' vast en doet vervolgens dit:

[ afbeelding ]

In de shot direct erna tel je 7 hangertjes, maar slechts 6 waar nog een steentje aan zit:
[ afbeelding ]

[..]

"War is war, but killing a man at a wedding" :D

Lady Olenna de moordenaar, maar Tyrion en waarschijnlijk Sansa die de schuld krijgen.
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:20:21 #123
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139042563
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:51:38 #124
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_139043252
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:20 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dan had Ned Stark meer gegeven om eervol handelen.

Ik vind die man zo verschrikkelijk dom nu ik de serie vanaf 1 weer opnieuw aan het kijken ben (nu dan met mijn vriendin).
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:56:09 #125
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139043346
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:51 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

Zelfs dan had Ned Stark meer gegeven om eervol handelen.

Ik vind die man zo verschrikkelijk dom nu ik de serie vanaf 1 weer opnieuw aan het kijken ben (nu dan met mijn vriendin).
Ik vraag het mij af. Ned Stark koos er ook voor om te liegen, in de hoop daarmee de levens van hemzelf en zijn familie te sparen. Voornamelijk zijn familie waarschijnlijk, maar toch.
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:58:28 #126
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_139043388
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:56 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik vraag het mij af. Ned Stark koos er ook voor om te liegen, in de hoop daarmee de levens van hemzelf en zijn familie te sparen. Voornamelijk zijn familie waarschijnlijk, maar toch.
Ned wist ook dat het nodig was om Aerys snel te laten sterven, zodat er niet veel doden zouden vallen. Hierdoor zijn vele levens gespaard.

Het enige wat ik een naaistreek vond, was dat Tywin met zijn leger de halve stad uitmoorde nadat hij zich voordeed als een loyale koning trouw aan Aerys.
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:00:52 #127
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139043434
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:58 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

Ned wist ook dat het nodig was om Aerys snel te laten sterven, zodat er niet veel doden zouden vallen. Hierdoor zijn vele levens gespaard.

Het enige wat ik een naaistreek vond, was dat Tywin met zijn leger de halve stad uitmoorde nadat hij zich voordeed als een loyale koning trouw aan Aerys.
Maar het punt van het plaatje is dat Ned waarschijnlijk niet wist dat Aerys alles in de fik wilde zetten. :D

Maar het verkrachten en vermoorden van bijna de hele familie vond je geen naaistreek? :)
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:03:38 #128
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_139043476
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:00 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Maar het punt van het plaatje is dat Ned waarschijnlijk niet wist dat Aerys alles in de fik wilde zetten. :D

Maar het verkrachten en vermoorden van bijna de hele familie vond je geen naaistreek? :)
Ik denk dat Ned wel wist dat Aerys gek was en daarom opgeruimd moest worden, of hij nou alles in de fik wilde zetten of niet. Ned wist dat er enorme consequenties rusten op een jarenlange oorlog om Kings Landing.

Verkrachten was niet nodig, vermoorden wel. De personen in de serie moeten koelbloedig zijn. Zoals Cersei in season 1 al tegen Ned zei: "In the game of thrones, you either win or you die."
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:11:54 #129
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139043657
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:03 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

Ik denk dat Ned wel wist dat Aerys gek was en daarom opgeruimd moest worden, of hij nou alles in de fik wilde zetten of niet. Ned wist dat er enorme consequenties rusten op een jarenlange oorlog om Kings Landing.

Verkrachten was niet nodig, vermoorden wel. De personen in de serie moeten koelbloedig zijn. Zoals Cersei in season 1 al tegen Ned zei: "In the game of thrones, you either win or you die."
Of mensen wisten dat hij gek was is niet aan te twijfelen. Dit wordt al vrij snel als feit gebracht in de serie. Het neersteken van Aerys heeft echter niet voorkomen dat er een jarenlange oorlog om King's Landing zou komen. Ik kan je wel uitleggen waarom, maar dan is het handiger als ik eerst weet waarom je uberhaupt denkt dat het blijven leven van Aerys ervoor had gezorgd dat de oorlog (slag) om King's Landing jaren had geduurd. De legers van zijn vijanden waren al binnen de stadsmuren. Zijn zoon, waar de meesten eigenlijk voor vochten, was dood. De enige schade die hij in mijn ogen nog kon aanrichten, was het aan (laten) steken van de wildfire depots.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ugjerke op 19-04-2014 17:42:33 ]
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:21:13 #130
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_139043861
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:11 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Of mensen wist dat hij gek was is niet aan te twijfelen. Dit wordt al vrij snel als feit gebracht in de serie. Het neersteken van Aerys heeft echter niet voorkomen dat er een jarenlange oorlog om King's Landing zou komen. Ik kan je wel uitleggen waarom, maar dan is het handiger als ik eerst weet waarom je uberhaupt denkt dat het blijven leven van Aerys ervoor had gezorgd dat de oorlog (slag) om King's Landing jaren had geduurd. De legers van zijn vijanden waren al binnen de stadsmuren. Zijn zoon, waar de meesten eigenlijk voor vochten, was dood. De enige schade die hij in mijn ogen nog kon aanrichten, was het aan (laten) steken van de wildfire depots.
Ik heb de achtergrondinformatie, die bij de blue-rays zat, gezien. Als het leger van de vijanden, dat van Tywin, er niet was geweest, dan had Jaime Aerys niet neergestoken. Dan had Tywin dus afzijdig gestaan en had Ned met zijn leger de stad belegerd, die hij zo goed als niet binnen zou komen. Alleen als hij Kings Landing had uitgehongerd, zoals de Tyrells met het kasteel van Stannis deden.

Dat er alsnog een oorlog om Kings Landing is ontstaan, is natuurlijk een feit. Maar, die oorlog was lang niet zo lang en bloedig als die was geweest met Aerys nog steeds op de troon.

Aerys was ontzettend bang en heeft meerdere keren Tywin gesmeekt om te komen helpen. Toen Tywin bij de poorten kwam, deed Aerys meteen die poorten open. Daarna kwam de moordpartij die het leger van Tywin uitvoerde en daarna pas stak Jaime Aerys dood. Aerys was eerst niet van plan om de stad plat te branden, maar kwam pas op dat plan toen Tywin de stad binnen viel. Dat valt uit de The Complete History & Lore collection of Animated Shorts te halen die bij de blue-rays zit.
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:33:52 #131
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139044089
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

Ik heb de achtergrondinformatie, die bij de blue-rays zat, gezien. Als het leger van de vijanden, dat van Tywin, er niet was geweest, dan had Jaime Aerys niet neergestoken. Dan had Tywin dus afzijdig gestaan en had Ned met zijn leger de stad belegerd, die hij zo goed als niet binnen zou komen. Alleen als hij Kings Landing had uitgehongerd, zoals de Tyrells met het kasteel van Stannis deden.

Dat er alsnog een oorlog om Kings Landing is ontstaan, is natuurlijk een feit. Maar, die oorlog was lang niet zo lang en bloedig als die was geweest met Aerys nog steeds op de troon.

Aerys was ontzettend bang en heeft meerdere keren Tywin gesmeekt om te komen helpen. Toen Tywin bij de poorten kwam, deed Aerys meteen die poorten open. Daarna kwam de moordpartij die het leger van Tywin uitvoerde en daarna pas stak Jaime Aerys dood. Aerys was eerst niet van plan om de stad plat te branden, maar kwam pas op dat plan toen Tywin de stad binnen viel. Dat valt uit de The Complete History & Lore collection of Animated Shorts te halen die bij de blue-rays zit.
Het gaat even om het neersteken van Aerys door Jaime. Niet om wat Tywin deed. Dan wordt het alweer een hele andere discussie.

quote:

[..]

Je zegt dat Ned ook wist dat het nodig was om Aerys snel te laten sterven, zodat er niet veel doden zouden vallen. Maar mijns inziens wisten alleen mensen die van zijn Wildfire-plot op de hoogte waren dat. Aerys had geen magische gaven, hij was geen fantastische vechter, hij had geen draken en hij had nauwelijks overtuigde loyale volgelingen. Op het moment dat Jaime hem neerstak, had het in de ogen van de meeste mensen vrij weinig verschil uitgemaakt of Aerys neergestoken werd of niet. Het enige verschil dat hij nog kon maken, was de stad in brand zetten, maar dat wist bijna niemand.
pi_139045152
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef Ugjerke het volgende:
Je zegt dat Ned ook wist dat het nodig was om Aerys snel te laten sterven, zodat er niet veel doden zouden vallen. Maar mijns inziens wisten alleen mensen die van zijn Wildfire-plot op de hoogte waren dat. Aerys had geen magische gaven, hij was geen fantastische vechter, hij had geen draken en hij had nauwelijks overtuigde loyale volgelingen. Op het moment dat Jaime hem neerstak, had het in de ogen van de meeste mensen vrij weinig verschil uitgemaakt of Aerys neergestoken werd of niet. Het enige verschil dat hij nog kon maken, was de stad in brand zetten, maar dat wist bijna niemand.
Dat idd.
  zaterdag 19 april 2014 @ 16:54:26 #133
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_139045569
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Het gaat even om het neersteken van Aerys door Jaime. Niet om wat Tywin deed. Dan wordt het alweer een hele andere discussie.

[..]

Juist wat Tywin deed was belangrijk voor de plot van het verhaal. Zonder de daden van Tywin had Jaime echt niet gedaan wat gedaan moest worden.
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:07:25 #134
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139045847
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:54 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

Juist wat Tywin deed was belangrijk voor de plot van het verhaal. Zonder de daden van Tywin had Jaime echt niet gedaan wat gedaan moest worden.
En zonder de daden van Rhaegar en Robert ook niet, maar dat is niet het punt. Was het vanuit het perspectief van Ned iets wat gedaan moest worden, door Jaime?
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:09:39 #135
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_139045913
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:07 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

En zonder de daden van Rhaegar en Robert ook niet, maar dat is niet het punt. Was het vanuit het perspectief van Ned iets wat gedaan moest worden, door Jaime?
Nee, dat is het punt. Ned is te eervol om Jaime eer te geven van het afmaken van een gevaarlijke gek, welke reden dan ook.
pi_139046157
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:07 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ned wist wel dat die gestoord was want hij had zowel zijn vader Rickard als broer Brandon verloren aan de mad king. (Wat achtergrond info uit boeken, geen spoiler!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:43:37 #137
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139046719
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:19 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ned wist wel dat die gestoord was want hij had zowel zijn vader Rickard als broer Brandon verloren aan de mad king. (Wat achtergrond info uit boeken, geen spoiler!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...

quote:

[..]

Of mensen wisten dat hij gek was is niet aan te twijfelen. Dit wordt al vrij snel als feit gebracht in de serie. Het neersteken van Aerys heeft echter niet voorkomen dat er een jarenlange oorlog om King's Landing zou komen. Ik kan je wel uitleggen waarom, maar dan is het handiger als ik eerst weet waarom je uberhaupt denkt dat het blijven leven van Aerys ervoor had gezorgd dat de oorlog (slag) om King's Landing jaren had geduurd. De legers van zijn vijanden waren al binnen de stadsmuren. Zijn zoon, waar de meesten eigenlijk voor vochten, was dood. De enige schade die hij in mijn ogen nog kon aanrichten, was het aan (laten) steken van de wildfire depots.
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:47:48 #138
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139046833
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:09 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

Nee, dat is het punt. Ned is te eervol om Jaime eer te geven van het afmaken van een gevaarlijke gek, welke reden dan ook.
Ik quote dit net ook al van je, voor de tweede keer. Jammer dat je niet reageerde op wat daaronder stond. Daar ging het mij om namelijk. Als je een andere discussie wil voeren, prima, maar ga ze niet door elkaar heen voeren.

quote:

[..]

zaterdag 19 april 2014 @ 23:00:30 #139
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_139057731

(spoilers t/m S4E2)

Vast al 10x voorbij gekomen.. ik vind hem funny :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_139059700
quote:

[..]

Het neersteken van Aerys heeft echter niet voorkomen dat er een jarenlange oorlog om King's Landing zou komen.
Leg uit.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_139061213
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 23:00 schreef Tazmaniac het volgende:

(spoilers t/m S4E2)

prachtig! _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 20 april 2014 @ 02:22:50 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_139063090
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 23:00 schreef Tazmaniac het volgende:

(spoilers t/m S4E2)

Godverdomme _O- _O- _O-
Oh.
  zondag 20 april 2014 @ 03:03:52 #143
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139063532
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 23:55 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Leg uit.
Omdat er op het moment van neersteken sowieso geen jarenlange oorlog om King's Landing meer zou zijn. Toen was de stad al ondergelopen.
pi_139064324
Mooie website met filmlokaties + fragmenten uit de serie waarin die lokatie voorkomt: http://iso.500px.com/game-of-thrones-filming-locations/
  zondag 20 april 2014 @ 10:08:11 #145
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_139065951
Vanavond, ondanks Pasen, gewoon een aflevering?
Dit, dus.
  Moderator zondag 20 april 2014 @ 10:17:17 #146
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_139066134
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 10:08 schreef Buitendam het volgende:
Vanavond, ondanks Pasen, gewoon een aflevering?
Jahoor, HBO programmeert altijd gewoon door, wat voor dag het ook is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_139066317
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 10:17 schreef Mike het volgende:

[..]

Jahoor, HBO programmeert altijd gewoon door, wat voor dag het ook is.
Behalve dan Memorial Day :P
  zondag 20 april 2014 @ 12:47:31 #149
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139069528
Ik ben even vergeten of ze in KL al op de hoogte zijn van de witte wandelaars, kan iemand me verlichting brengen?
pi_139069581
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 12:47 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben even vergeten of ze in KL al op de hoogte zijn van de witte wandelaars, kan iemand me verlichting brengen?
Het bericht kwam een keer aan bij the small council. Maar Tyrion was de enige die het enigzins serieus nam, omdat hij verhalen van commander Mormont had gehoord bij the Wall. De rest geloofde het verhaal niet.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')