Bijna, heb het wel geprobeerd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk past ie in het koptelefoongaatje
-JR
HTC One M8quote:
Kek dingquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bijna, heb het wel geprobeerd.
[..]
HTC One M8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo JCquote:
Hoe maakt u het daar.quote:
Android.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bijna, heb het wel geprobeerd.
[..]
HTC One M8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Topgrap Stijn. Ik lig in ieder geval helemaal dubbel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er een spektrainer dan?
Je moet wel de hint snappen hé.
Top om te horenquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topgrap Stijn. Ik lig in ieder geval helemaal dubbel.
Hard voor weinig nooit chagrijnig.quote:
in de pot?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:06 schreef Heeinz het volgende:
Toen ik net m'n broek liet zakken om te poepen viel hij natuurlijk meteen uit m'n broekzak
voor mijn part een Symbian toestel. Een Nokia 3310 is nog beter. Android is voor paupers.quote:
Ik zal het meenemen bij het uitzoeken van mijn volgende telefoon. Ik moet je wel waarschuwen dat ik jouw mening niet zwaar meetel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
voor mijn part een Symbian toestel. Een Nokia 3310 is nog beter. Android is voor paupers.
Je hebt het wel tegen mn neef he?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zal het meenemen bij het uitzoeken van mijn volgende telefoon. Ik moet je wel waarschuwen dat ik jouw mening niet zwaar meetel.
Teringquote:In de Braziliaanse stad Salvador heeft een staking van de lokale politie gezorgd voor meer moorden.
De politie staakte twee dagen en er werden prompt 39 mensen vermoord in en rondom de stad. Dit is beduidend hoger aantal dan normaal. Daarnaast sloegen een aantal inwoners aan het plunderen en rellen. De staking is inmiddels door de rechter verboden en de politie is weer aan het werk, meldt het ANP.
Het Nederlands elftal speelt op 13 juni tegen Spanje in de Braziliaanse stad Salvador.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tering![]()
Was hier nou laatst iemand die zei dat Brazilie net zo veilig als Amsterdam was?
Ach, als dat alles is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tering![]()
Was hier nou laatst iemand die zei dat Brazilie net zo veilig als Amsterdam was?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:39 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Zie een foto van mijn huis, 8 jaar geleden. Staat letterlijk voor 50% onder water. Goed dat ik dat ook weer weet
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, als dat alles is.
[..]Lekker hoor.
Neequote:Op vrijdag 18 april 2014 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Hard voor weinig nooit chagrijnig.
Ga je naar de Kaupf zondag
Die weer om de twee weken defect is zeker.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:51 schreef Typisch het volgende:
De Efteling gaat een nieuwe achtbaan maken jongens.
Dat zeiden ze er niet bij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die weer om de twee weken defect is zeker.
Ik ook gelukkig nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeiden ze er niet bij.
Ik ben er al jaren niet meer geweest.
Uitbesteed aan de NS dit keer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die weer om de twee weken defect is zeker.
Ik nog eind schooljaar 2010/2011quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeiden ze er niet bij.
Ik ben er al jaren niet meer geweest.
Ik vond het vroeger altijd wel leuk, al denk ik niet dat ik mij er nu nog echt vermaak. Alleen als ik een chick meeneem denk ik.quote:
Lekker zuipen en blowen en dan de schommelboot inquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik nog eind schooljaar 2010/2011. Met de brugklas het jaar 'afsluiten'.
En het gaat 'de Fyra' heten?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uitbesteed aan de NS dit keer.
Dat is toch best leuk dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik nog eind schooljaar 2010/2011. Met de brugklas het jaar 'afsluiten'.
Droomvlucht jonge.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker zuipen en blowen en dan de schommelboot in
Ze hebben mij geschorst op de dag dat we met de klas naar de efteling gingen. hadden hasj en pillen gekocht om er een groot feest van te maken. Kankerlijersquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker zuipen en blowen en dan de schommelboot in
Bij Pathé Schouwburgplein kan dat ook al jaren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij de Duinrell kan je ook illegaal binnenkomen zonder te betalen.
dit is dubbelop
Bij Duinrell moet je gewoon vanaf de camping of van achter het park binnenkomen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij Pathé Schouwburgplein kan dat ook al jaren.
Op maandag middag tussen 12 en 3 oid. Dan kun je zonder kaartje overal langs lopen.
Deze tip is gratis en vrijblijvend.
heeft 'ie je alweer uitgelachen of uitgedaagd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De eend is weer terug![]()
Toch wel gemist.
Op dit moment zit zij rustig haar veren te ordenen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heeft 'ie je alweer uitgelachen of uitgedaagd?
Let je een beetje op je gewicht stinho?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga een doos piccolini's in de oven gooien
Krentenbollen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:03 schreef Typisch het volgende:
Ik ga zo wat halen bij de bakker.
Maar ik weet nog niet wat.
Even douchen en dan ga ik de reis wagen, ik zal later verslag uitbrengen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Let je een beetje op je gewicht stinho?
[..]
Krentenbollen.
Al was het Danny Hoesen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen mn neef he?
En weet hij wie Jezus is? Gaat hij paaseieren verstoppen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:16 schreef Tyron het volgende:
Zo, weer terug van de straatinterviews, wel de burgemeester kunnen filmen en laten interviewen.
Ik was de cameraman (en nu de editor) hé.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En weet hij wie Jezus is? Gaat hij paaseieren verstoppen?
Ik neem aan dat je stukje topjournalistiek antwoord gaat geven op deze prangende vragen.
Wie heeft Jezus vermoord? Ajax supporters krijgen er altijd de schuld vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En weet hij wie Jezus is? Gaat hij paaseieren verstoppen?
Ik neem aan dat je stukje topjournalistiek antwoord gaat geven op deze prangende vragen.
Als dit niet CNN haalt weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was de cameraman (en nu de editor) hé.
Maar hij is gelovig dus hij wist het wel mooi te verwoorden ja.
Is in je woonplaats? Biblebelt dat was te verwchtenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is toch vrij normaal dat je dat weet als burgemeester.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zes van de tien mensen had iig geen idee wat Pasen nou precies was.
Een man gaf zelfs als antwoord: "Lekker lang weekend! Meer weet ik niet hoor - eh wacht, ook nog paaseitjes zoeken whaha!!!"quote:
Dat is niet zo slim aangezien ik een echte autoriteit ben op gebied van telefoons. Maar daar zul je uiteindelijk vanzelf achter komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zal het meenemen bij het uitzoeken van mijn volgende telefoon. Ik moet je wel waarschuwen dat ik jouw mening niet zwaar meetel.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim aangezien ik een echte autoriteit ben op gebied van telefoons. Maar daar zul je uiteindelijk vanzelf achter komen.
Is dat een dreigement of wat? Moet je anders hier komen jongen.quote:
Ik vraag me af waarom je denkt dat ik daar vanzelf wel achter komquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat een dreigement of wat? Moet je anders hier komen jongen.
Hoi Mansjester.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik ontbijt nu met een bord Brinta
Tyron vindt dit leuk
Okequote:
1 was ik na een tijdje wel zat. Veel verschil of gewoon een voortzetting van het al bekende?quote:
Hij wil gewoon weten hoe het nou is om een piemel te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke
Laten we alsjeblieft normaal blijven doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet bij voorkeur hetgeen dat op mijn bord ligt in plaats van het bord zelf.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo Tyron
Ik heb mijn bord bijna op
Goed bezig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo Tyron
Ik heb mijn bord bijna op
Je hoeft je er niet voor te schamen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke
Laten we alsjeblieft normaal blijven doen.
Ontbijten om 14:00quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik ontbijt nu met een bord Brinta
Tyron vindt dit leuk
1 heb ik nooit gespeeldquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
1 was ik na een tijdje wel zat. Veel verschil of gewoon een voortzetting van het al bekende?
Tevens moet je clash of clans spelen
Dven welk level ben jij?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
1 was ik na een tijdje wel zat. Veel verschil of gewoon een voortzetting van het al bekende?
Tevens moet je clash of clans spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |