Bij Duinrell moet je gewoon vanaf de camping of van achter het park binnenkomen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij Pathé Schouwburgplein kan dat ook al jaren.
Op maandag middag tussen 12 en 3 oid. Dan kun je zonder kaartje overal langs lopen.
Deze tip is gratis en vrijblijvend.
heeft 'ie je alweer uitgelachen of uitgedaagd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De eend is weer terug![]()
Toch wel gemist.
Op dit moment zit zij rustig haar veren te ordenen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heeft 'ie je alweer uitgelachen of uitgedaagd?
Let je een beetje op je gewicht stinho?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga een doos piccolini's in de oven gooien
Krentenbollen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:03 schreef Typisch het volgende:
Ik ga zo wat halen bij de bakker.
Maar ik weet nog niet wat.
Even douchen en dan ga ik de reis wagen, ik zal later verslag uitbrengen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Let je een beetje op je gewicht stinho?
[..]
Krentenbollen.
Al was het Danny Hoesen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen mn neef he?
En weet hij wie Jezus is? Gaat hij paaseieren verstoppen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:16 schreef Tyron het volgende:
Zo, weer terug van de straatinterviews, wel de burgemeester kunnen filmen en laten interviewen.
Ik was de cameraman (en nu de editor) hé.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En weet hij wie Jezus is? Gaat hij paaseieren verstoppen?
Ik neem aan dat je stukje topjournalistiek antwoord gaat geven op deze prangende vragen.
Wie heeft Jezus vermoord? Ajax supporters krijgen er altijd de schuld vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En weet hij wie Jezus is? Gaat hij paaseieren verstoppen?
Ik neem aan dat je stukje topjournalistiek antwoord gaat geven op deze prangende vragen.
Als dit niet CNN haalt weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was de cameraman (en nu de editor) hé.
Maar hij is gelovig dus hij wist het wel mooi te verwoorden ja.
Is in je woonplaats? Biblebelt dat was te verwchtenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is toch vrij normaal dat je dat weet als burgemeester.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zes van de tien mensen had iig geen idee wat Pasen nou precies was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |