Dat is niet zo slim aangezien ik een echte autoriteit ben op gebied van telefoons. Maar daar zul je uiteindelijk vanzelf achter komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zal het meenemen bij het uitzoeken van mijn volgende telefoon. Ik moet je wel waarschuwen dat ik jouw mening niet zwaar meetel.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim aangezien ik een echte autoriteit ben op gebied van telefoons. Maar daar zul je uiteindelijk vanzelf achter komen.
Is dat een dreigement of wat? Moet je anders hier komen jongen.quote:
Ik vraag me af waarom je denkt dat ik daar vanzelf wel achter komquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat een dreigement of wat? Moet je anders hier komen jongen.
Hoi Mansjester.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik ontbijt nu met een bord Brinta
Tyron vindt dit leuk
Okequote:
1 was ik na een tijdje wel zat. Veel verschil of gewoon een voortzetting van het al bekende?quote:
Hij wil gewoon weten hoe het nou is om een piemel te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke
Laten we alsjeblieft normaal blijven doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet bij voorkeur hetgeen dat op mijn bord ligt in plaats van het bord zelf.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo Tyron
Ik heb mijn bord bijna op
Goed bezig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo Tyron
Ik heb mijn bord bijna op
Je hoeft je er niet voor te schamen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke
Laten we alsjeblieft normaal blijven doen.
Ontbijten om 14:00quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik ontbijt nu met een bord Brinta
Tyron vindt dit leuk
1 heb ik nooit gespeeldquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
1 was ik na een tijdje wel zat. Veel verschil of gewoon een voortzetting van het al bekende?
Tevens moet je clash of clans spelen
Dven welk level ben jij?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
1 was ik na een tijdje wel zat. Veel verschil of gewoon een voortzetting van het al bekende?
Tevens moet je clash of clans spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |