Bergaf met 80 en bergop met 35 met verboden doping is stukken minder knap dan bergaf met 70 en bergop met 32,4 met slechts "toegestane" middelen (net zo goed doping tussen)?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf helemaal leeg fietsen wel, de steeds hogere snelheden voor mij niet nee.
Door training, niet door wedstrijden.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Schei nou toch uit man denk je werkelijk dan een tenniswedstrijd minder intensief is dan een wielerwedstrijd, hoe komen die gasten dan aan die extreem afgetrainde lijven?
Tijdens een wielerkoers heb je ook heel veel constante perioden het is juist de kunst om je krachten te verdelen.
Wie zegt mij dat de ene renner niet met 31 omhoog zou gaan en de ander met 32,4 puur terwijl ze nu met dezelfde snelheid omhoog rijden, puur en alleen omdat nummer 1 een betere arts heeft dan nummer 2?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bergaf met 80 en bergop met 35 met verboden doping is stukken minder knap dan bergaf met 70 en bergop met 32,4 met slechts "toegestane" middelen (net zo goed doping tussen)?
Dat zal met wielrennen niet anders zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:28 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Door training, niet door wedstrijden.
Probeer het zelf eens, zou ik zeggen.quote:
20 jaar brommen? Omdat je een beetje drugs hebt gebruikt?!quote:Op woensdag 16 april 2014 16:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Omdat het na de grootste klap in Duitsland niet meer werd uitgezonden, en je in Frankrijk met gemak 20 jaar kan krijgen als ze je pakken (ook naderhand).
Ik rij niet met 30km/h tegen een berg op, en nu?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens, zou ik zeggen.
Ik ook niet, maar ik trek geen grote scheur open over mensen die die prestatie wel leveren.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:34 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik rij niet met 30km/h tegen een berg op, en nu?
Liefhebbers van wielrennenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Al die mensen die haten op wielrennen. Facking triest.
Handel in doping wordt daar als net zo aangepakt als handel in harddrugs. Dus heroine of EPO, evenveel straf als je het levert aan sporters.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
20 jaar brommen? Omdat je een beetje drugs hebt gebruikt?!
Als iemand dat doet zonder de hele medicijnkast leeg te vreten ben ik de eerste om daarvoor te applaudisseren.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik trek geen grote scheur open over mensen die die prestatie wel leveren.
Bizar. Maar dat zijn de meeste wetten aangaande drugs sowieso alquote:Op woensdag 16 april 2014 17:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Handel in doping wordt daar als net zo aangepakt als handel in harddrugs. Dus heroine of EPO, evenveel straf als je het levert aan sporters.
Waarom slikken ze het dan allemaal?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sowieso is doping geen wondermiddel waardoor je ff een aantal uur in beastmode gaat en fysieke grenzen niet meer bestaan.
Financiële winsten behaalt door het gebruik van drugs worden in Frankrijk gezien als de grootst mogelijke fraude. En daar staat 20 jaar op (ze hebben die straf volgens mij echter nog nooit gegeven aan een wielrenner).quote:Op woensdag 16 april 2014 17:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
20 jaar brommen? Omdat je een beetje drugs hebt gebruikt?!
Sja, waarom drink jij een energiedrankje, waarom eten mensen mueslirepen, waarom doen sporters een gebedje.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom slikken ze het dan allemaal?
Vind ik niet. Als dope nauwelijks effect zou hebben zouden de problemen er niet zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, waarom drink jij een energiedrankje, waarom eten mensen mueslirepen, waarom doen sporters een gebedje.
Allemaal irrelevant, die waaromvragen.
De Tour leunt zwaar op techniek. Met doping kan je je eigen techniek langer volhouden. Dus net iets langer de sprint volhouden, dat laatste bochtje bult op toch nog kunnen trekken in redelijk tempo.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom slikken ze het dan allemaal?
Je kunt de wielersport best mooi vinden zonder je kop in het zand te steken.
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
Vind ik niet. Als dope nauwelijks effect zou hebben zouden de problemen er niet zijn.
Beetje vaag zoals gewoonlijk, maar zo te zien zijn we het eens.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]Exact mijn punt; cognitieve dissonantie. "De wereld klopt niet"
De "waarom"vraag is daarmee onzin.
De woorden "amateuristische paupers" zijn toch echt jouw verzinsel. Je hebt mij niet zien beweren dat deze mensen niet professioneel met hun sport bezig zijn. Het is meer dat de sport zo door doping is verziekt dat je niet meer weet waar je naar zit te kijken. Nu wordt Terpstra op handen gedragen. Over 10 jaar verklaart hij dat hij nooit of te nimmer doping heeft gebruikt, twee jaar blijkt dat hij dat voortdurend deed.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaf de zolderkamer mensen die zich de ziekte in fietsen eventjes wegzetten als een stel amateuristische paupers.x 4562 km.
Nee, als je genoeg talent hebt om het tot de tour te brengen, kun je het ook zonder dope. Alleen haal je dan in de derde week de snelheden niet meer, omdat je lichamelijk op je tandvlees loopt. 1 van de opvallenste dingen die in het wielrennen zijn gebeurd sinds men zo streng is op dope, dat renners niet meer 10 keer kunnen aanvallen, ze hebben kracht voor een aanval of twee, en als die niet goed gaat, is het voorbij voor die dag. Dus hoe menselijker de renners zich gedragen, hoe effectiever de controles waarschijnlijk zijn!. Vorige zondag was Terpstra niet veruit de sterkste, hij had gewoon als laatste een klein beetje kracht over. Dat was vroeger niet genoeg om te winnen, tegenwoordig wel. Dus is het fietsen schoon? Vast niet, maar er is heel wat mest uit de stal gespoeld sinds de invoering van het bloed paspoort, dat is zeker.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:45 schreef TheThirdMark het volgende:
En ja, een hoop renners zouden de Tour niet compleet kunnen fietsen zonder doping. De anderen wel, maar dan langzamer.
Met doping is het allemaal een eitje. Het is de doping, niet de sportmensen, waardeloze lui, "met een bak doping kan ik dat ook".quote:Op woensdag 16 april 2014 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De woorden "amateuristische paupers" zijn toch echt jouw verzinsel. Je hebt mij niet zien beweren dat deze mensen niet professioneel met hun sport bezig zijn. Het is meer dat de sport zo door doping is verziekt dat je niet meer weet waar je naar zit te kijken. Nu wordt Terpstra op handen gedragen. Over 10 jaar verklaart hij dat hij nooit of te nimmer doping heeft gebruikt, twee jaar blijkt dat hij dat voortdurend deed.
http://www.twenteinsite.n(...)bruikten-doping.htmlquote:Op woensdag 16 april 2014 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De woorden "amateuristische paupers" zijn toch echt jouw verzinsel. Je hebt mij niet zien beweren dat deze mensen niet professioneel met hun sport bezig zijn. Het is meer dat de sport zo door doping is verziekt dat je niet meer weet waar je naar zit te kijken. Nu wordt Terpstra op handen gedragen. Over 10 jaar verklaart hij dat hij nooit of te nimmer doping heeft gebruikt, twee jaar blijkt dat hij dat voortdurend deed.
Je leest gewoon totaal niet wat ik schrijf en je ratelt door over een vermeende uitspraak die ik helemaal niet heb gedaan. Ik heb nergens gezegd dat het "een eitje" is of dat ik het ook kan.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met doping is het allemaal een eitje. Het is de doping, niet de sportmensen, waardeloze lui, "met een bak doping kan ik dat ook".
Je mening is duidelijk. En verknipt, zoals gewoonlijk.
Ik word altijd een beetje moe van argumentatie uit de categorie "Omdat het in Saoedi-Arabië erg is, mogen we het niet over Iran hebben". Lees: omdat het in de voetballerij ook gebeurt, mogen we het niet over wielrennen hebben.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.twenteinsite.n(...)bruikten-doping.html
Dit wist je toch wel?
Check. Ik dacht dat je voetbal er bijhaalde, maar dat was niet zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je leest gewoon totaal niet wat ik schrijf en je ratelt door over een vermeende uitspraak die ik helemaal niet heb gedaan. Ik heb nergens gezegd dat het "een eitje" is of dat ik het ook kan.
Dat je mijn mening als "verknipt" betitelt, beschouw ik, gezien je discussiegedrag vandaag, dan ook maar als een compliment...
[..]
Ik word altijd een beetje moe van argumentatie uit de categorie "Omdat het in Saoedi-Arabië erg is, mogen we het niet over Iran hebben". Lees: omdat het in de voetballerij ook gebeurt, mogen we het niet over wielrennen hebben.
Ik heb er niks op tegen dat ook in andere sporten het gebruik van doping grondig wordt onderzocht en blootgelegd. Overigens is de invloed van doping bij een teamsport natuurlijk heel anders dan bij een veel meer individueel ingestelde* prestatiesport als wielrennen.
* Ja, ik weet dat alle wielrenners in teams rijden, maar per saldo moet iedere renner even ver fietsen en dus een identieke prestatie leveren.
Wat betreft dit: Dit is precies alles wat juist opgaat voor voetbal. Voetbal = hysterie = religie.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ook.
De volkshysterie afgelopen weekend toen die Terpstra een race won
DIKKE VETTE HOOFDLETTERS bovenaan pagina 101 van Teletekst
Een breaking news alert (rode balk) op NOS.nl
Waarom? Omdat een individuele Nederlandse sporter een wedstrijd binnen een zeer twijfelachtige sport wint. Het was me geen KLB-topic waard, maar ik wil er - bij deze - best nog even over klagen.
We vonden het ook heel bijzonder dat Lance Armstrong jaren op rij de Tour won. We kwamen superlatieven tekort.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Daarnaast is de overwinning van Terpstra wel degelijk erg bijzonder, voor het eerst in 10 jaar een grote klassieker gewonnen. Volkomen terecht dat daar veel aandacht voor is.
Vonden? Kwamen?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We vonden het ook heel bijzonder dat Lance Armstrong jaren op rij de Tour won. We kwamen superlatieven tekort.
Welk punt wil je maken?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We vonden het ook heel bijzonder dat Lance Armstrong jaren op rij de Tour won. We kwamen superlatieven tekort.
7 jaar achter elkaar 4000 km in 3 weken als allersnelste rijden is niet zo bijzonder meer als je wat pilletjes neemt om je ietsjes sterker te maken.quote:
Vind ik nog steeds. Die man stak met kop en schouders boven de rest van de gebruikers uit. Dat komt dus voort uit iets anders dan doping.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo anders?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb er niks op tegen dat ook in andere sporten het gebruik van doping grondig wordt onderzocht en blootgelegd. Overigens is de invloed van doping bij een teamsport natuurlijk heel anders dan bij een veel meer individueel ingestelde* prestatiesport als wielrennen.
Je kan wel heel hard aan de rechterkant rennen zoals een Dennis Rommedahl bij Ajax vroeger, maar als je dan blind een voorzet naar het strafschopgebied stuurt omdat je anders de achterlijn over loopt met de bal, ja dan win je ook geen Champions League hé.quote:
En dus is de invloed van doping bij wielrennen anders dan bij voetballen?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Je kan wel heel hard aan de rechterkant rennen zoals een Dennis Rommedahl bij Ajax vroeger, maar als je dan blind een voorzet naar het strafschopgebied stuurt omdat je anders de achterlijn over loopt met de bal, ja dan win je ook geen Champions League hé.
De invloed op het lichaam is altijd hetzelfde. Alleen is de vraag of je er in het voetbal even veel aan hebt als in wielrennen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dus is de invloed van doping bij wielrennen anders dan bij voetballen?
Wenger is altijd vrij antidoping geweest naar het schijnt, terwijl ManU daar geen fuck om geeft. Hoor je later Van Persie zeggen dat hij meer spiermassa heeft gekregen zonder specifieke training. Lekker geloofwaardigquote:Op woensdag 16 april 2014 19:54 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
De invloed op het lichaam is altijd hetzelfde. Alleen is de vraag of je er in het voetbal even veel aan hebt als in wielrennen.
Kijk bv. naar een Romelu Lukaku, speelt nu bij Everton maar eigendom naar Chelsea (bijgenaamd "The Beast"). Die was op zijn zestiende al topscorer in de Belgische eerste klasse hé! Denk je dan dat door doping komt?
Ik denk gewoon dat die jongen er de lichaamsbouw voor had en gewoon heel hard getraind heeft. Ik geloof niet dat dat doping is. Maar nu heeft hij een beetje een conflict met Chelsea omdat hij dus eigenlijk als counterspits wil gebruikt worden, en dus zijn snelheid en kracht wil kunnen gebruiken, want technisch schiet hij soms wat te kort.
Ja van wie ongeloofwaardig? Van Persie kan daar dan eigenlijk net zo goed zeggen dat hij dikker is geworden.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wenger is altijd vrij antidoping geweest naar het schijnt, terwijl ManU daar geen fuck om geeft. Hoor je later Van Persie zeggen dat hij meer spiermassa heeft gekregen zonder specifieke training. Lekker geloofwaardig
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181982quote:Op woensdag 16 april 2014 20:26 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ja van wie ongeloofwaardig? Van Persie kan daar dan eigenlijk net zo goed zeggen dat hij dikker is geworden.![]()
"Spiermassa", dat dacht mijn vriendin ooit ook toen we op een zomerse dag in ons strakke t-shirtje op het gras lagen, toen heb heb ik haar verklapt dat het helemaal geen spiermassa was.![]()
Pijnstillers waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat in die vial gewoon een legaal middeltje zat. Iets wat niet verboden is, maar wel zou kunnen helpen dus.
Lance Armstrong heeft geen enkele Tour de France gewonnen. Dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vonden? Kwamen?
Het is een wereldprestatie van formaat.
Dat hij jarenlang doping gebruikte en uit de uitslagen is geschrapt. En hij is niet bepaald de enige die is geschrapt. Tal van vooraanstaande renners zijn ook gepakt. Al met al heeft de sport flink aan geloofwaardigheid ingeboet. Al heb je altijd nog Mart Smeets-adepten die twee vingers in de oren doen en keihard "la la la" roepen.quote:
Als snelste over de finish komen, is winnen, wat jij er in je ziekelijke (rechtsstaat)autisme -met deze opmerking heb je een nieuw niveau bereikt, "gefeliciteerd"quote:Op woensdag 16 april 2014 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
Lance Armstrong heeft geen enkele Tour de France gewonnen. Dat is gewoon een feit.
Armstrong is uit de uitslagen gehaald en officieel niet meer de winnaar. Tuurlijk was hij dopeur, en al dat dopinggezeik doet afbreuk aan de sport, maar wielrennen blijft een geniale sport, waar renners tot het gaatje gaan, nooit aan schwalbes doen en waar heroïek en historie belangrijk zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als snelste over de finish komen, is winnen, wat jij er in je ziekelijke (rechtsstaat)autisme -met deze opmerking heb je een nieuw niveau bereikt, "gefeliciteerd"- ook allemaal van maakt.
Elfletterig, veilig vanaf een aangenaam verwarmd doch met een lage pH in de lucht zolderkamertje: "Prutsrennertje, die ex-kankerpatiënt uit Texas. Waardeloos ventje."
Je bent hoogst vermakelijk, dat moet ik je nageven.
Volgens mij heeft het schrappen van Armstrong uit de uitslagen niet zo bijster veel te maken met de rechtsstaat, maar meer met de regels die binnen de betreffende sport van kracht zijn. Het is merkwaardig dat je nu al in de gordijnen vliegt vanwege opmerkingen die gewoon feitelijk juist zijn. Misschien moet je even kalmeren.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als snelste over de finish komen, is winnen, wat jij er in je ziekelijke (rechtsstaat)autisme -met deze opmerking heb je een nieuw niveau bereikt, "gefeliciteerd"- ook allemaal van maakt.
Elfletterig, veilig vanaf een aangenaam verwarmd doch met een lage pH in de lucht zolderkamertje: "Prutsrennertje, die ex-kankerpatiënt uit Texas. Waardeloos ventje."
Je bent hoogst vermakelijk, dat moet ik je nageven.
Ik vind het ook prachtig en heb groot respect voor die lui. heb alleen niet het geduld zo'n hele Tour te kijken. De Vuelta in gebieden waar ik veel geweest ben vind ik wel mooi, maar de laatste was ook iets van 6 jaar geleden.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Armstrong is uit de uitslagen gehaald en officieel niet meer de winnaar. Tuurlijk was hij dopeur, en al dat dopinggezeik doet afbreuk aan de sport, maar wielrennen blijft een geniale sport, waar renners tot het gaatje gaan, nooit aan schwalbes doen en waar heroïek en historie belangrijk zijn
Nee, ze doen inderdaad niet aan schwalbes. Maar als je zo'n hekel hebt aan schwalbes - een vorm van gemeen spelen / misleiding - snap ik nog minder dat je je schouders ophaalt over het zoveelste dopingschandaal. Zeg dan gewoon: "Ik vind het een geniale sport en dat het zo nu en dan enorm oneerlijk eraan toe gaat, neem ik op de koop toe". Dat zou dan tenminste nog consequent zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Armstrong is uit de uitslagen gehaald en officieel niet meer de winnaar. Tuurlijk was hij dopeur, en al dat dopinggezeik doet afbreuk aan de sport, maar wielrennen blijft een geniale sport, waar renners tot het gaatje gaan, nooit aan schwalbes doen en waar heroïek en historie belangrijk zijn
Je bent weer een beetje aan het doordraven. Je zou een punt hebben met je rare vergelijking wanneer die presentaties een wedstrijdvorm kenden en wanneer duidelijk was dat blowen de prestaties positief beïnvloedt. Tot die tijd slaat je vergelijking als een tang op een varken.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:13 schreef El_Matador het volgende:
Dan zou ik ook geen presentaties mogen voorbereiden onder invloed van een blowtje. Dat is dan ook "doping en oneerlijke concurrentie, moet bestraft worden, klootzak, je kan niets, loser, ik heb een luxe zolderkamer en zeg jou dat, swz...!@!!!!1!1EINZ!!!1".
FOK! is bijzonder, maar dat mensen echt zo denken, en niet trollen, is echt treurig.
Wat is doping? Waarom is die ene grens die in dat jaar gesteld wordt aan hematocrietwaardes, adrenalineniveaus en alle andere chemomedische standaards de juiste?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ze doen inderdaad niet aan schwalbes. Maar als je zo'n hekel hebt aan schwalbes - een vorm van gemeen spelen / misleiding - snap ik nog minder dat je je schouders ophaalt over het zoveelste dopingschandaal. Zeg dan gewoon: "Ik vind het een geniale sport en dat het zo nu en dan enorm oneerlijk eraan toe gaat, neem ik op de koop toe". Dat zou dan tenminste nog consequent zijn.
En dan zal ik verder zwijgen over de klungelige valpartijen; wielrennen lijkt bij vlagen meer op fietsbehendigheid dan dat het gaat om zo hard mogelijk fietsen. Maar goed, ieder z'n pleziertje.
Ik heb helemaal niks met Armstrong en ik vind het werkelijk abject dat hij zijn ziekte heeft gebruikt om allerlei duistere zaken te verbergen en andere mensen te naaien die vervelend deden.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het ook prachtig en heb groot respect voor die lui. heb alleen niet het geduld zo'n hele Tour te kijken. De Vuelta in gebieden waar ik veel geweest ben vind ik wel mooi, maar de laatste was ook iets van 6 jaar geleden.
Armstrong was een baas, hoeveel pilletjes je ook slikt.
Terugkomen van kanker op een van de heftigste plaatsen is an sich een prestatie. Dan nog eens de belangrijkste wielerwedstrijd (en vermoedelijk zwaarste sportevenement ter wereld) 7 keer (!) achter elkaar winnen, dan ben je helemaal een baas.
Dan zou ik ook geen presentaties mogen voorbereiden onder invloed van een blowtje. Dat is dan ook "doping en oneerlijke concurrentie, moet bestraft worden, klootzak, je kan niets, loser, ik heb een luxe zolderkamer en zeg jou dat, swz...!@!!!!1!1EINZ!!!1".
FOK! is bijzonder, maar dat mensen echt zo denken, en niet trollen, is echt treurig.
Ik zeg toch praktisch "Ik vind het een geniale sport en dat het zo nu en dan enorm oneerlijk eraan toe gaat, neem ik op de koop toe". Tuurlijk doet doping afbraak aan de sport, dat ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ze doen inderdaad niet aan schwalbes. Maar als je zo'n hekel hebt aan schwalbes - een vorm van gemeen spelen / misleiding - snap ik nog minder dat je je schouders ophaalt over het zoveelste dopingschandaal. Zeg dan gewoon: "Ik vind het een geniale sport en dat het zo nu en dan enorm oneerlijk eraan toe gaat, neem ik op de koop toe". Dat zou dan tenminste nog consequent zijn.
En dan zal ik verder zwijgen over de klungelige valpartijen; wielrennen lijkt bij vlagen meer op fietsbehendigheid dan dat het gaat om zo hard mogelijk fietsen. Maar goed, ieder z'n pleziertje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |