Bergaf met 80 en bergop met 35 met verboden doping is stukken minder knap dan bergaf met 70 en bergop met 32,4 met slechts "toegestane" middelen (net zo goed doping tussen)?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf helemaal leeg fietsen wel, de steeds hogere snelheden voor mij niet nee.
Door training, niet door wedstrijden.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Schei nou toch uit man denk je werkelijk dan een tenniswedstrijd minder intensief is dan een wielerwedstrijd, hoe komen die gasten dan aan die extreem afgetrainde lijven?
Tijdens een wielerkoers heb je ook heel veel constante perioden het is juist de kunst om je krachten te verdelen.
Wie zegt mij dat de ene renner niet met 31 omhoog zou gaan en de ander met 32,4 puur terwijl ze nu met dezelfde snelheid omhoog rijden, puur en alleen omdat nummer 1 een betere arts heeft dan nummer 2?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bergaf met 80 en bergop met 35 met verboden doping is stukken minder knap dan bergaf met 70 en bergop met 32,4 met slechts "toegestane" middelen (net zo goed doping tussen)?
Dat zal met wielrennen niet anders zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:28 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Door training, niet door wedstrijden.
Probeer het zelf eens, zou ik zeggen.quote:
20 jaar brommen? Omdat je een beetje drugs hebt gebruikt?!quote:Op woensdag 16 april 2014 16:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Omdat het na de grootste klap in Duitsland niet meer werd uitgezonden, en je in Frankrijk met gemak 20 jaar kan krijgen als ze je pakken (ook naderhand).
Ik rij niet met 30km/h tegen een berg op, en nu?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens, zou ik zeggen.
Ik ook niet, maar ik trek geen grote scheur open over mensen die die prestatie wel leveren.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:34 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik rij niet met 30km/h tegen een berg op, en nu?
Liefhebbers van wielrennenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Al die mensen die haten op wielrennen. Facking triest.
Handel in doping wordt daar als net zo aangepakt als handel in harddrugs. Dus heroine of EPO, evenveel straf als je het levert aan sporters.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
20 jaar brommen? Omdat je een beetje drugs hebt gebruikt?!
Als iemand dat doet zonder de hele medicijnkast leeg te vreten ben ik de eerste om daarvoor te applaudisseren.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik trek geen grote scheur open over mensen die die prestatie wel leveren.
Bizar. Maar dat zijn de meeste wetten aangaande drugs sowieso alquote:Op woensdag 16 april 2014 17:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Handel in doping wordt daar als net zo aangepakt als handel in harddrugs. Dus heroine of EPO, evenveel straf als je het levert aan sporters.
Waarom slikken ze het dan allemaal?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sowieso is doping geen wondermiddel waardoor je ff een aantal uur in beastmode gaat en fysieke grenzen niet meer bestaan.
Financiële winsten behaalt door het gebruik van drugs worden in Frankrijk gezien als de grootst mogelijke fraude. En daar staat 20 jaar op (ze hebben die straf volgens mij echter nog nooit gegeven aan een wielrenner).quote:Op woensdag 16 april 2014 17:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
20 jaar brommen? Omdat je een beetje drugs hebt gebruikt?!
Sja, waarom drink jij een energiedrankje, waarom eten mensen mueslirepen, waarom doen sporters een gebedje.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom slikken ze het dan allemaal?
Vind ik niet. Als dope nauwelijks effect zou hebben zouden de problemen er niet zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, waarom drink jij een energiedrankje, waarom eten mensen mueslirepen, waarom doen sporters een gebedje.
Allemaal irrelevant, die waaromvragen.
De Tour leunt zwaar op techniek. Met doping kan je je eigen techniek langer volhouden. Dus net iets langer de sprint volhouden, dat laatste bochtje bult op toch nog kunnen trekken in redelijk tempo.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom slikken ze het dan allemaal?
Je kunt de wielersport best mooi vinden zonder je kop in het zand te steken.
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
Vind ik niet. Als dope nauwelijks effect zou hebben zouden de problemen er niet zijn.
Beetje vaag zoals gewoonlijk, maar zo te zien zijn we het eens.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]Exact mijn punt; cognitieve dissonantie. "De wereld klopt niet"
De "waarom"vraag is daarmee onzin.
De woorden "amateuristische paupers" zijn toch echt jouw verzinsel. Je hebt mij niet zien beweren dat deze mensen niet professioneel met hun sport bezig zijn. Het is meer dat de sport zo door doping is verziekt dat je niet meer weet waar je naar zit te kijken. Nu wordt Terpstra op handen gedragen. Over 10 jaar verklaart hij dat hij nooit of te nimmer doping heeft gebruikt, twee jaar blijkt dat hij dat voortdurend deed.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaf de zolderkamer mensen die zich de ziekte in fietsen eventjes wegzetten als een stel amateuristische paupers.x 4562 km.
Nee, als je genoeg talent hebt om het tot de tour te brengen, kun je het ook zonder dope. Alleen haal je dan in de derde week de snelheden niet meer, omdat je lichamelijk op je tandvlees loopt. 1 van de opvallenste dingen die in het wielrennen zijn gebeurd sinds men zo streng is op dope, dat renners niet meer 10 keer kunnen aanvallen, ze hebben kracht voor een aanval of twee, en als die niet goed gaat, is het voorbij voor die dag. Dus hoe menselijker de renners zich gedragen, hoe effectiever de controles waarschijnlijk zijn!. Vorige zondag was Terpstra niet veruit de sterkste, hij had gewoon als laatste een klein beetje kracht over. Dat was vroeger niet genoeg om te winnen, tegenwoordig wel. Dus is het fietsen schoon? Vast niet, maar er is heel wat mest uit de stal gespoeld sinds de invoering van het bloed paspoort, dat is zeker.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:45 schreef TheThirdMark het volgende:
En ja, een hoop renners zouden de Tour niet compleet kunnen fietsen zonder doping. De anderen wel, maar dan langzamer.
Met doping is het allemaal een eitje. Het is de doping, niet de sportmensen, waardeloze lui, "met een bak doping kan ik dat ook".quote:Op woensdag 16 april 2014 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De woorden "amateuristische paupers" zijn toch echt jouw verzinsel. Je hebt mij niet zien beweren dat deze mensen niet professioneel met hun sport bezig zijn. Het is meer dat de sport zo door doping is verziekt dat je niet meer weet waar je naar zit te kijken. Nu wordt Terpstra op handen gedragen. Over 10 jaar verklaart hij dat hij nooit of te nimmer doping heeft gebruikt, twee jaar blijkt dat hij dat voortdurend deed.
http://www.twenteinsite.n(...)bruikten-doping.htmlquote:Op woensdag 16 april 2014 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De woorden "amateuristische paupers" zijn toch echt jouw verzinsel. Je hebt mij niet zien beweren dat deze mensen niet professioneel met hun sport bezig zijn. Het is meer dat de sport zo door doping is verziekt dat je niet meer weet waar je naar zit te kijken. Nu wordt Terpstra op handen gedragen. Over 10 jaar verklaart hij dat hij nooit of te nimmer doping heeft gebruikt, twee jaar blijkt dat hij dat voortdurend deed.
Je leest gewoon totaal niet wat ik schrijf en je ratelt door over een vermeende uitspraak die ik helemaal niet heb gedaan. Ik heb nergens gezegd dat het "een eitje" is of dat ik het ook kan.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met doping is het allemaal een eitje. Het is de doping, niet de sportmensen, waardeloze lui, "met een bak doping kan ik dat ook".
Je mening is duidelijk. En verknipt, zoals gewoonlijk.
Ik word altijd een beetje moe van argumentatie uit de categorie "Omdat het in Saoedi-Arabië erg is, mogen we het niet over Iran hebben". Lees: omdat het in de voetballerij ook gebeurt, mogen we het niet over wielrennen hebben.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.twenteinsite.n(...)bruikten-doping.html
Dit wist je toch wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |