Context, mensen!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:38 schreef Karina het volgende:
Gaat een beeeetje krap worden hoor. Eentje erbij kan nog wel maar daar houdt het wel mee op.
Noooooo.quote:
That's what she said.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef sp3c het volgende:
ow dat wist ik zelfs al!!!!
kom er maar in donald!
Context, mensen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
ik kan er niet tegen als het te groot is en je dat randje ziet
Nee ik durf niet meer manquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef sp3c het volgende:
potverdikkeme wat een lol ineens hier
zeg nog eens wat cnor
Wat ging ik uitleggen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kaartje
Hoorde dat je het ff goed ging uitleggen
goed topic wordt datquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga die quotes van Corrie gewoon verzamelen en dan tzt een bundeltopic aanmaken.
Ik ben sowieso niet zo goed in uitleggenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ik dus niet
Wat een ruk-tv-avond zeg
en nee ik kijk niet naar 710 of 711
Gewoon schakelen naar Tan.quote:
GASTEN VAN VANAVONDquote:
Tan kan ik niet streamen, dan moet ik voor de tv gaan zitten...quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon schakelen naar Tan.
Die gaat toch wel winnen als de luier van Paul daar nog te lang blijft hangen op de redactie.
Zeker omdat ie zwart is?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
Meh P&W lijkt me niet zo. Ik ga wel naar Tan denk ik.
Ik had Smirnoff icequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:32 schreef sp3c het volgende:
ik drink bier omdat ik stiekem gewoon een pvv stemmende onderbuiktokkie ben
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik nog even wild ga doen met 1 wijn pak.
Heeel af en toe koop ik dat. Best wel lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kaartje is stiekem een breezersletje.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:21 schreef Latert het volgende:
Boris van der Ham
Schreef een boek over z’n ervaringen als acteur én politicus: ’De koning kun je niet spelen’ blablabla
Serieus? En dan zeg je dat cocktails te zoet zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeel af en toe koop ik dat. Best wel lekker
Deze is niet zo heel zoet. Zeker niet als het goed koud is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus? En dan zeg je dat cocktails te zoet zijn
Is hij niet bi? Eerst had hij heel lang een vriendin, toen hij nog in de 2e kamer zat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet dat hij Team Voortent is?
Nee toch wel homo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is hij niet bi? Eerst had hij heel lang een vriendin, toen hij nog in de 2e kamer zat.
Okee nou maakt niet uit.quote:
Zo die kanjerneus erin.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:04 schreef OProg het volgende:
Zlatan zou jij gewoon in bed willen Corrie.
quote:
Nee daar begin ik niet meer aanquote:
Nouuuu ik zou hem er niet uitschoppen dat klopt. Kan er nog wel een paar bedenken trouwens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:04 schreef OProg het volgende:
Zlatan zou jij gewoon in bed willen Corrie.
Haha jij draagt een pyamaquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:05 schreef sp3c het volgende:
sowieso wordt er wel iets gesuggereerd als de pyjamabroek naar beneden gaat hoor, daarom hangt die van mij altijd op mijn enkels
En alle andere vrouwen op wie je fapt willen wel met jou naar bed?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dan wil hij niet in je greppel.
Ik ga me ook niet aftrekken op Ellen.
Natuurlijk, maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En alle andere vrouwen op wie je fapt willen wel met jou naar bed?
Waar gaat het dan om?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar daar gaat het niet om.
Dat was ook een goed verhaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze zat zeer geboeid naar die piloot te kijken.
Boris? Die van Idolsquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja hallo, jij fapt op Boris, ik niet.
Ik kan dat programma niet eens zien online.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja hallo, jij fapt op Boris, ik niet.
Nee dat is Bo Saris.quote:
quote:Top 100 van dinsdag 15 april 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 320 Karina
002. 258 ToT
003. 223 Fera
Wervingsactie voor Team High Tech Crime.. Een challenge waarbij je een misdrijf moet oplossen, de beste hebben een pluspunt op hun CV bij sollicitatie.quote:
Haha wat cool. En jij doet daar aan mee?quote:Op woensdag 16 april 2014 07:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wervingsactie voor Team High Tech Crime.. Een challenge waarbij je een misdrijf moet oplossen, de beste hebben een pluspunt op hun CV bij sollicitatie.
10 mensen zitten al in level 5 van de 7 levels.
Niet echt helemaal.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha wat cool. En jij doet daar aan mee?
Ah dat klinkt echt viesquote:Op woensdag 16 april 2014 09:04 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga zalm pannenkoeken maken met spinazie en nootmuskaat.
LOLquote:Op woensdag 16 april 2014 09:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kwam dit gifje van Tem tegen op de FP
[ afbeelding ]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met een mobieltje.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kwam dit gifje van Tem tegen op de FP
[ afbeelding ]
Geniaalquote:
met weerbaar maken ook niet blijkbaarquote:Op woensdag 16 april 2014 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met een mobieltje.
Dat moet wel super lollig zijn dan.quote:Mensen in het publiek hebben tijdens de opnames van de nieuwe RTL 4-show Alles Mag Op Vrijdag met Gerard Joling, Gordon en Jandino Asporaat in hun ondergoed geürineerd.
De opnames zijn nu een week bezig. Ik heb al gehoord dat mensen in het publiek letterlijk in hun broek geplast hebben van het lachen, dat het zó komisch is.”
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Zegt ook wel iets over het (bejaarde) publiek waarschijnlijk.
Kies je land!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cool idee, alleen dan wel met de vlag van het juiste land aub.
[ link | afbeelding ]
Kan ik er mooi 1 voor m'n verjaardag vragen!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kies je land!
[ afbeelding ]
Ze zijn er nog niet helaas, pas in mei.
Doe ik ook, ben in mei jarigquote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan ik er mooi 1 voor m'n verjaardag vragen!
No problem....zal ook eerst netjes m'n benen scheren.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook, ben in mei jarig![]()
Wel een foto posten dan he? Jou in dat jurkje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
No problem....zal ook eerst netjes m'n benen scheren.
Stier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en benen scheren moet ik ook natuurlijk als ik die jurk aan doe.
Je ballen ook, Corrie.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Stier.
Oh en benen scheren moet ik ook natuurlijk als ik die jurk aan doe.
Ik heb alleen virtuele ballen Tem, die hoeven niet geschoren te worden.quote:
Gescheerd?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen virtuele ballen Tem, die hoeven niet gescheerd te worden.
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik liep net langs deze winkel:
[ afbeelding ]
Je hebt gewoon zitten zoeken, gek. Dat is hartstikke oud.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam deze nog tegen voor het boek van Yoki.
[..]
Knutseldingetjes voor kinderen, zoiets.quote:
Knutselen met kinderen? Hmm.. misschien iets voor iemand anders danquote:Op woensdag 16 april 2014 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt gewoon zitten zoeken, gek. Dat is hartstikke oud.
[..]
Knutseldingetjes voor kinderen, zoiets.
Nee zo fout was het niet hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Knutselen met kinderen? Hmm.. misschien iets voor iemand anders dan
Ze kunnen gewoon niet op tegen Tannekequote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef Specularium het volgende:
Paul 'luier' Witteman.
Rip aan de nabestaanden.
Het waren ruim 1200 fantastische flopshows.
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef Specularium het volgende:
Paul 'luier' Witteman.
Rip aan de nabestaanden.
Het waren ruim 1200 fantastische flopshows.
Denk het niet, zal wel Eva worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:52 schreef Tem het volgende:
Jeroen gaat het gewoon lekker alleen doen. En terecht.
Weet ik niet, die zit wel lekker op zondag en Jeroen wil niet dat zijn pupil hem zal overstijgen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk het niet, zal wel Eva worden.
Ze drinkt bier dus dat is al ruk.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind Eva nou niet zo. Maar misschien samen met Pauw wel. Beetje geflirt aan tafel.
Daarom, kan ie lekker de baas blijven spelen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Weet ik niet, die zit wel lekker op zondag en Jeroen wil niet dat zijn pupil hem zal overstijgen.
Lekker een ruftende kut daarna.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is dan het enige plusje, ik drink ook weleens bier.
Vervelend is dat he, vrouwen met zelfvertrouwen?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Eva Jinek? Ik vind haar ook niet leuk, zo streng en uit de hoogte altijd.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vervelend is dat he, vrouwen met zelfvertrouwen?
Leuk voor je buren, Cor.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
jaja hebben we het wel eens over gehad en mijn antwoord: toch niemand die dat ruikt.
En dat zei je toen ookquote:
Zit je zeker ook vaak alleen?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Drink het trouwens niet zo vaak thuis, meestal in de kroeg of op een terras.
quote:
En weer niet reageren he. Maak dan niet van die loze opmerkingen.quote:
Is dat zo? Is ook een goede garp natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat zei je toen ook![]()
Drink het trouwens niet zo vaak thuis, meestal in de kroeg of op een terras.
Leg de grap eens uit Tem, ik zie hem namelijk nietquote:Op woensdag 16 april 2014 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dat zo? Is ook een goede garp natuurlijk.
Je kunt ook jouw vrouw mijn vrouw kijken. Films kijk ik niet op tv behalve laatst Steven Segal maar die heb ik niet eens afgekeken zo slecht was die.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
Moet ik nou echt Spiderman 3 gaan kijken met 37 reclames?
Nog altijd beter dan DWDD met z'n kut rubrieken.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
Moet ik nou echt Spiderman 3 gaan kijken met 37 reclames?
Zegt een Utopia mod.quote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zegt een Utopia mod.
__________________________________________________________________________________!!
Peun en Yoki kijken of keken het ook wel eens.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:39 schreef sp3c het volgende:
dat kun je makkelijk zeggen want niemand heeft enig idee of je gelijk hebt hier
Yoki met zijn razende baguettje en Penage met zijn lans.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peun en Yoki kijken of keken het ook wel eens.
Live voetbal op de ARD.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
Gezapt want die vrouwenwissel is niks aan. Spiderman is wel leuk, heb hem wel al gezien.
Ik wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki met zijn razende baguettje en Penage met zijn lans.
Dat is een goeie afspiegeling ja.
Half 10 is er Copa del Rey maar ja dan moet ik een stream kijken dat is niks. Zap wel even naar ARD dan. Ik zit Spiderman te kijken en weet alles nog precies.quote:
Dank je, fijn dat je het leuk vindtquote:Op woensdag 16 april 2014 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou echt ontzettend leuk voor je.
Nou ja en die dusquote:Op woensdag 16 april 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeet 1. FC Kaiserslautern niet!
Eens. Jammer dat er nog weinig te beleven is. Gisteren was het een groot spektakel in de andere halve finale.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja en die dusDuitse commentaar is altijd wel tof sowieso, wie er ook spelen.
Oh dat heb ik niet gezien. En ik zie nu helemaal niks meer, iets met mijn UPC kastjequote:Op woensdag 16 april 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat er nog weinig te beleven is. Gisteren was het een groot spektakel in de andere halve finale.
Dat is lullig voor je, want er valt net een doelpunt.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gezien. En ik zie nu helemaal niks meer, iets met mijn UPC kastje
Die hoorde ik en zie ik nu in de HHquote:Op woensdag 16 april 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is lullig voor je, want er valt net een doelpunt.
Ik vrees voor minimaal 10 reacties in de trend van...."afstandsbediening in je hol"quote:Op woensdag 16 april 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hoorde ik en zie ik nu in de HHIk ging op mijn afstandsbediening zitten en toen ging mijn tv op analoog en dan is alles opeens in de war.
Die miste ik dus wel, zat even iets anders te doenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wieder ein Tor!
Links unten in die Ecke.
Ik kijk nog steeds elke dag, alleen niet naar de streams.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peun en Yoki kijken of keken het ook wel eens.
Wat heb je gedaan vandaag?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef YokiKater het volgende:
Pfff, wat een dag, wat een dag.. ik ben gaar.
Teh internetz in de gaten gehouden.. die challenge weet je wel.quote:
twitter:PolitieTHTC twitterde op woensdag 16-04-2014 om 14:42:24Kennismaken met ons werk? Speel de http://t.co/JfmxFksjGO: dit kan digitaal én tactisch. Solliciteer voor 5 mei hier: http://t.co/Ajk0ucxwQw reageer retweet
Het gewicht van Sjek kan zorgen dat hij dwars door het podium heen stort.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is Sjek vanavond live?
Kan er nog iets fout gaan op de set qua ongelukken?
VSO?quote:
Nouja ze hebben die grote kraan, misschien kan die kantelen als Sjek eraan hangt.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Het gewicht van Sjek kan zorgen dat hij dwars door het podium heen stort.
Sjek wil wel in leven blijven om komende weken AFC te zien.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja ze hebben die grote kraan, misschien kan die kantelen als Sjek eraan hangt.
Vroege Sop Ochtend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moeten in mei tegen JVC Cuijck, dat wil hij wel zien sowieso.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Sjek wil wel in leven blijven om komende weken AFC te zien.
Owja.quote:
Ohjee, en nu?quote:Op donderdag 17 april 2014 00:13 schreef Latert het volgende:
Ik wil naar mijn UI manager.
"error #30
Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. ()"
Gezellig is dat, op een tijdstip dat je al niemand wilt zien heb je ineens allemaal jengelende kinderen.quote:
Morgen in DWDD hierover.quote:
En ouders! En collega's! Ik wil niet eens wakker zijn op dat tijdstip.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gezellig is dat, op een tijdstip dat je al niemand wilt zien heb je ineens allemaal jengelende kinderen.
quote:
quote:'DWDD boycot Halina Reijn'
Matthijs van Nieuwkerk is helemaal klaar met Halina Reijn. Tenminste, dat beweert het doorgaans goed ingevoerde Privé.
Voorheen was de blatende actrice vaak te zien als tafeldame in het programma De Wereld Draait Door, maar het lijkt erop dat ze daar niet meer welkom is. Reden? Ze hielp onlangs vakkundig een 'interview' met Tommy Wieringa om zeep tijdens DWDD.
De schrijver zat aan tafel en Van Nieuwkerk zat hem op de bekende manier in zijn kont te kruipen. Terwijl de presentator aan het soppen was, zat Reijn er als een volslagen debiel doorheen te schreeuwen. In het artikel in Privé wordt zelfs gesuggereerd dat ze compleet kachel was.
Van Nieuwkerk was zichtbaar geïrriteerd door het divageren van de actrice en zat de uitzending vervolgens uit met een gezicht als een oorwurm. Sindsdien wordt de actrice niet meer gevraagd op te komen draven.
Toen had ie aids in zijn oog ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Giel Beelen met een zonnebril op de achtergrond
quote:Vanaf eind april vaste tafeldames bij DWDD
Vanaf de derde week van april zal het populaire VARA-programma De Wereld Draait Door gebruik gaan maken van twee vaste tafeldames, zo verklaart eindredactrice Dieuwke Wynia. “We merken dat de behoefte aan vastigheid sterk aanwezig is bij een groot deel van de kijkers”. Volgens Wynia is er gekozen voor Claudia de Breij omdat zij als voormalig presentatrice van het programma als geen ander weet wat het succes van het programma is. “Daarnaast willen we toch wel nog steeds variatie en zodoende zal er afgewisseld worden met Sylvana Simons. De chemie met presentator Matthijs van Nieuwkerk is erg aanwezig en daarnaast kan zij als geen ander schakelen tussen de verschillende thema’s die we in het programma behandelen”. Wynia roemt Simons daarnaast ook om haar grote maatschappelijke betrokkenheid waarin ze het benoemen van beladen thema’s als de slavernij niet schuwt. Wel laat de eindredactrice weten een uitzondering te maken voor Jan Mulder. “Jan is door de jaren heen een belangrijke pijler van het programma geweest”. Mulder zal dan ook nog geregeld op de maandag als tafelheer aanschuiven om zijn visie en ergernissen over te brengen.
Ik gek genoeg ook op die datum.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, dat las ik ook op 1 april.
Dat is die dude uit Criminal Minds.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:26 schreef Karina het volgende:
Geen speedo maar ook heul niet verkeerd![]()
[ afbeelding ]
Woeehhh.quote:
Nee, het moet over mannen gaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:01 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij begint het tijd te worden voor een nieuw deel dat niet over mannen gaat.
Dat wet t shirt effect heeft wel watquote:Op donderdag 17 april 2014 01:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Samen kwijlen dan maar.
Linda de Mol flikt het weer.
Njet, women not allowed.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat wet t shirt effect heeft wel wat
Is ook een leuke foto van van Kate Upton maar die mag ik hier vast niet posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |