abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:00:48 #76
192592 SureD1
------------------------------
pi_138915377
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, er is een reden waarom jij die nazi's aanhaalt. Niet geheel ontoevallig werd gedurende de crisis in de Krim de zogenaamde nazi-regering in Kiev gebruikt als argument om afscheiding te rechtvaardigen.
Koos kap jij ook dan?
pi_138915387
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:58 schreef corkydiggles het volgende:
NU.nl |:( http://www.nu.nl/buitenla(...)ten-in-oekraine.html

"Bij gevechten om een militair vliegveldje in het oosten van Oekraïne zijn dinsdag doden gevallen. Dit hebben de Oekraïense autoriteiten in Kiev bevestigd."

Die doen ook echt geen research. Nergens heb ik gelezen dat de Oekraïense autoriteiten dit hebben bevestigd. Alleen op de Pro- rus berichten

"The Ukrainian government says that there were no fatalities. "
Werd een uurtje geleden ook op het RTL Nieuws gezegd.
pi_138915436
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Koos kap jij ook dan?
Ik heb het toch over Oekraine? Ik wil dat nazi-verhaal nu wel eens een keer debunken. Ben het zat dat de pro-Russen die nazi's er telkens bijslepen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138915439
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:59 schreef Jor_Dii het volgende:
In hoeverre is de huidige situatie van de afgelopen 12-24 uur ernstiger dan in de afgelopen weken?
Er is een militaire ingreep aan de gang van oekraine in het oosten, om seperatisten een halt toe te roepen in het bezetten van gebouwen en installaties. De heersende gedachte is dat deze seperatisten een directe band hebben met Rusland. De seperatisten zijn redelijk goed bewapend, en dit conflict kan als springplank dienen voor Rusland.

Dat is in het kort de situatie
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_138915447
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef Infection het volgende:

[..]

Werd een uurtje geleden ook op het RTL Nieuws gezegd.
NOS.nl doet het is een keer goed geen aannames

"Slachtoffers
Het Russische tv-station Russia Today spreekt van vier doden en twee gewonden, westerse persbureaus weten nog niet of er slachtoffers zijn."
pi_138915456
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Haal anders de letterlijke tekst van de resolutie er bij, leugenaar.
Oh dus die denktank dat zijn ook allemaal leugenaars.
quote:
RUSI enjoys an enviable international reputation as the leading authority on UK and international defence and security issues. Its distinguished heritage, reputation, and central Whitehall location give RUSI unrivalled access to senior figures in the MoD and other government departments.
ga dit maar eens lezen als je alles wat ik zeg leugens vindt
http://www.whiteoliphaunt(...)r-regime-change.html

Lachwekkende vertoning dit. Had ik niet verwacht nadat we een half jaar geleden ongeveer nog zo'n goede discussie in zo'n Libië topic hadden
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:02:48 #82
104871 remlof
Europees federalist
pi_138915460
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
Hoho, de Oostenrijkse FPO trad op als waarnemer in de Krim.

Over nazi's gesproken...
PVV gevraagd als waarnemer Krimreferendum :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:02:58 #83
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_138915468
quote:

"Bij gevechten om een militair vliegveldje in het oosten van Oekraïne zijn dinsdag doden gevallen. Dit hebben de Oekraïense autoriteiten in Kiev bevestigd."

Die doen ook echt geen research. Nergens heb ik gelezen dat de Oekraïense autoriteiten dit hebben bevestigd. Alleen op de Pro- rus berichten

Sterker nog:

quote:
Kyiv officials: No casualties among Ukrainian troops in Kramatorsk

The Ukrainian Defense Ministry has said that none of the Ukrainian troops has been injured as a result of a special operation at the airport in Kramatorsk. "There are no deaths or injuries among troops," a source in the Ukrainian Defense Ministry told Interfax. He did not say whether anyone was injured on the opposite side.

https://www.kyivpost.com/(...)amatorsk-343684.html
Geen woord over pro-Russische slachtoffers echter.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_138915479
quote:

Dit werd ook gezegd door 1 van de journalisten bij de NOS:
quote:
'45e Luchtmachtdivisie van Rusland in Sloviansk'
Militairen van de 45e Luchtmachtdivisie van het Russische leger zijn momenteel actief in onder meer Kramatorsk en Sloviansk. Dat heeft minister Vitali Jarema van Defensie vanmiddag meegedeeld. Het gaat om militairen van een basis nabij Moskou. Ze zouden samen met de pro-Russische milities in het gebied allerlei acties uitvoeren. Jarema voegde er aan toe dat zich inmiddels honderden Russische militairen in de drie grensprovincies Loehansk, Donetsk en Charkiv zouden bevinden. Ze zouden daar al enige tijd verblijven.
Enige bron op het moment is KIEV, afwachten, er word nu zoveel gezegd
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:04:02 #85
361691 DeJori
pi_138915517
markknoller twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 19:01:48 Carney says WH "actively looking at our options" on imposing new sanctions against Russia in response to its Ukraine actions. reageer retweet
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_138915584
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:02 schreef Bensel het volgende:

[..]

Er is een militaire ingreep aan de gang van oekraine in het oosten, om seperatisten een halt toe te roepen in het bezetten van gebouwen en installaties. De heersende gedachte is dat deze seperatisten een directe band hebben met Rusland. De seperatisten zijn redelijk goed bewapend, en dit conflict kan als springplank dienen voor Rusland.

Dat is in het kort de situatie
Helder. Dank je :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_138915630
Ik vind dat het westen even voorzichtig moeten zijn met nieuwe sancties aankondigen etc totdat het echt heel duidelijk is dat de seperatisten directe banden hebben met rusland. Zo voorkom je dat je op verkeerde aannames de banden tussen Rusland en het westen verder verslechterd
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_138915647
NU.nl heeft een update gedaan :D |:( |:(
"Bij gevechten om een militair vliegveldje in het oosten van Oekraïne zijn dinsdag doden gevallen. Dit hebben de Oekraïense autoriteiten in Kiev bevestigd naar aanleiding van berichtgeving in plaatselijke media."
pi_138915660
De timing zal niet toevallig zijn: 10 april, institute of world politics; een lezing over de vliegtuigcrash waarbij heel wat leden van de Poolse regering omkwamen. Ingeleid door de man die in een eerdere lezing over Oekraine vertelde dat NAVO face recognition software de snipers als leden van een elite-team uit moskou had geïdentificeerd.
http://www.iwp.edu/news_p(...)ash-four-years-later
heb de lezing niet bekeken, maar kan voorspellen wat de conclusie was...
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:07:54 #90
361691 DeJori
pi_138915676
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:07 schreef corkydiggles het volgende:
NU.nl heeft een update gedaan :D |:( |:(
"Bij gevechten om een militair vliegveldje in het oosten van Oekraïne zijn dinsdag doden gevallen. Dit hebben de Oekraïense autoriteiten in Kiev bevestigd naar aanleiding van berichtgeving in plaatselijke media."
De redacteur zit hier in het topic mee te lezen als nieuwsbron :D
pi_138915756
WH = William Hague?
pi_138915767
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:09 schreef meth1745 het volgende:
WH = William Hague?
White House? :P
pi_138915770
White House
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:09:59 #94
361691 DeJori
pi_138915771
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:09 schreef meth1745 het volgende:
WH = William Hague?
White House
pi_138915794
Doh! |:(
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 19:11:35 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138915840
wilders en de libiers kunnen idd in desbetreffende topics besproken worden vanaf nu

hoop ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138915842
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:04 schreef DeJori het volgende:
markknoller twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 19:01:48 Carney says WH "actively looking at our options" on imposing new sanctions against Russia in response to its Ukraine actions. reageer retweet
Die white house spokesman heeft zo'n onbetrouwbare rotkop dat ik hem er maar af heb gezet :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:13:12 #98
192592 SureD1
------------------------------
pi_138915914
JBC met goede duiding in DWDD nu...
pi_138915918
Mooi, de VARA (via Corstius) levert wat broodnodige anti-Russische informatie.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_138915925
Vanavond de invasie?
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')