Kan je gewoon vergelijken met Iraanse immigranten. Dragen in dezelfde mate bij aan onze maatschappij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pareltjes komen binnenkort onze cultuur verrijken
Jij kunt aan de koppen van die gasten zien dat ze niet pluis zijn?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pareltjes komen binnenkort onze cultuur verrijken
Gewoon beleid zoals Australie en Canada. Alleen cherry picking doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:09 schreef superniger het volgende:
Gewoon alle aanvragen tot nu toe goedkeuren. En vanaf morgen geen enkele asielaanvraag goedkeuren
Meest kortzichtige en domme reactie die ik ooit van je heb gezien. En dat zegt wat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat is wel heel naief! In Nederland worden trouwens ook mensen vervolgd... Wil je dat niet, houd je dan aan de lokale wetten!
We krijgen asielzoekers uit vrijwel elk land op aarde, je maakt mij niet wijs dat vrijwel elk land op aarde "zomaar" mensen doodmaakt.
Opleidingsniveau is inderdaad niet van belang wanneer het komt op kansrijk en/of -armheid, net zo min als dat het is op het gebied van meedraaien in de maatschappij, al blijft dat een enigszins nietszeggende tern.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat er nooit hoogopgeleide Afrikanen tussenzitten. Maar de verhouding is bij lange na niet hetzelfde. En opleidingsniveau niet van belang? Ik hoop dat je zelf wel inziet dat dat grote onzin is
Zit natuurlijk gegoten in de aard der mens, vooroordelen op basis van uiterlijke kenmerken. Was in vroegere tijden zeker van belang maar dan spreken we over het tijdperk dat men nog in tijdelijke hutjes van klei leefde. Vandaag de dag helaas enkel een storende factor want in tegenstelling tot wat men graag voor waar aanneemt, kan je niet aan iemand zijn uiterlijk of afkomst zien of je een 'goeie' hebt of niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kunt aan de koppen van die gasten zien dat ze niet pluis zijn?
Hoe sociaal ben jij hierin? Met andere woorden: hoeveel procent van jouw inkomen ben jij bereid in te leveren om deze zielige mensen op te vangen/quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Natuurlijk moet Geert ook weer reageren met zijn verzuurdheid want het gaat over buitenlanders en asielzoekers dan kan ie natuurlijk niet wegblijven. Ik snap ook wel dat niet iedereen zomaar kan blijven maar we moeten ook een beetje sociaal en medelevend zijn.
Uit mijn portefeuille.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Koopkracht flink gedaald? Waar haal je dat vandaan?
Prima politiek-correcte mening die je in je schriftje opgeschreven hebt tijdens je lessen aan de UvA, maar wat vind je nu zelf?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit natuurlijk gegoten in de aard der mens, vooroordelen op basis van uiterlijke kenmerken. Was in vroegere tijden zeker van belang maar dan spreken we over het tijdperk dat men nog in tijdelijke hutjes van klei leefde. Vandaag de dag helaas enkel een storende factor want in tegenstelling tot wat men graag voor waar aanneemt, kan je niet aan iemand zijn uiterlijk of afkomst zien of je een 'goeie' hebt of niet.
Sorry, ik ben slechts een simpele fabrieksarbeider. Maar gelukkig nog wel met genoeg verstand om eerdergenoemde te kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Prima politiek-correcte mening die je in je schriftje opgeschreven hebt tijdens je lessen aan de UvA, maar wat vind je nu zelf?
Dan heb je goed naar VARA!-radio geluisterd tijdens het schroeven!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ik ben slechts een simpele fabrieksarbeider. Maar gelukkig nog wel met genoeg verstand om eerdergenoemde te kunnen verzinnen.
Geen radio die het geluid van machines kan overstemmenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan heb je goed naar VARA!-radio geluisterd tijdens het schroeven!
quote:Toen kreeg 40 procent van de asielzoekers hier een verblijfsvergunning, terwijl dat in de rest van de EU maar 27 procent was. In 2013 heeft Nederland maar liefst 58 procent van de asielaanvragen ingewilligd. Volgens IND-directeur Van Lint zijn de Europese cijfers over 2013 nog niet precies bekend, maar volgens hem is daar slechts een lichte stijging te zien. Nederland loopt kortom nog meer uit de pas.
Ergens klopt er hier iets niet.quote:Volgens Van Lint kan zijn organisatie niets aan de grotere instroom doen. „Wij houden ons slechts aan de regels.” Degene die over de regels gaat, staatssecretaris Teeven (Veiligheid en Justitie), zegt er ook niets aan te kunnen doen.
Het ergste is eigenlijk dat iedereen zegt "er niets aan te kunnen doen", maar dat Nederland -toch al dichtbevolkt- ondertussen volstroomt met asielzoekers. Maar ja, er valt niets aan te doen. Het is het noodlot. Het is onvermijdelijk. etc etc. Men wil er niks aan doen, anders deed men wel wat.quote:
Ik zou dat percentage ook liever op 100% zien zodat alleen asielaanvragen worden gedaan door mensen die er recht op hebben maar helaas zullen er altijd mensen om asielvragen die er geen recht op hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:06 schreef LXIV het volgende:
Het ergste is eigenlijk dat iedereen zegt "er niets aan te kunnen doen", maar dat Nederland -toch al dichtbevolkt- ondertussen volstroomt met asielzoekers.
Ja, uiteraard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Volledig afschaffen zou best een toffe optie zijn. Ik stel voor dat we alleen nog Belgische en Duitse vluchtelingen opnemen. Ieder ander die van ver komt (zeg Afrika) is economische gelukszoeker, want veiligheid is dichter bij huis ook te vinden.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:31 schreef LogiteX het volgende:
Word er niet goed van. Vol = vol. Zoveelste reden om PVV te stemmen.
Maar iedereen begrijpt meteen de betekenis van de leus.....quote:Op woensdag 16 april 2014 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Vol = vol is een typisch faalhaas-leus.
Maar zij leven daar in zeer erbarmelijke omstandigheden. Nederland kan ook wel 1 miljoen vluchtelingen in een tentje langs de landsgrens opvangen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:39 schreef Charismatisch het volgende:
"Gul" is ook maar relatief als je naar andere landen kijkt.
Ruim 1 miljoen Syrische vluchtelingen en een half miljoen Palestijnse vluchtelingen in Libanon, terwijl het land vier keer kleiner is dan Nederland qua bevolking en grootte.
Maar helaas niet de loosheid van die leus!quote:Op woensdag 16 april 2014 10:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Maar iedereen begrijpt meteen de betekenis van de leus.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |