SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
Vandaag maar een AC -> USB blokje gekocht bij mediamarkt, voor ¤20... Ik ga maar weer eens veel uit China halen om het te compenseren![]()
![]()
Ik speelde afgelopen weekend de Earson-link van BG door naar een andere FOK!er en hij vond de naam ook enigszins 'opmerkelijk'. Niet iets wat je met China-shoppen associeertquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:41 schreef ErkendFokker het volgende:
Waarom moet die site zo'n debiele naam hebben
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik zeg er ook altijd bij 'geen zorgen, het is niet wat het klinkt'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmm.. Ik had een Tenda A6 besteld via Alixpress. Krijg ik net deze reactie:Wat te doen? Als ik de A5 bij hem afneem dan krijg ik $3 korting c.q terug. Is de A6 beter dan de A5 ?quote:Hello friend, china custom returned this parcel back to me
China custom opened the parcel and stopped this parcel because of digital product
A6 router is damaged on the way back to me, damn china custom, I hate them
Currently I don't have more A6 in stock, do you want to change to A5 model and I send the parcel again?![]()
Kan 'ie niet via Swiss/Sweden/Hong Kong/??? Post versturen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Had gekund, maar nu is hij dus stuk en heeft hij geen nieuwe liggenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef shiznuts het volgende:
Kan 'ie niet via Swiss/Sweden/Hong Kong/??? Post versturen?![]()
![]()
Denk dat het verschil niet heel groot is, alleen een andere vorm.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Dat dus. Hij heeft ze niet meer op voorraad. Wel de A5 met 'English Menu' en UE-plug. Zoals al eerder gediscussieerd in een eerdere deeltje van dit topic wil ik deze gebruiken om in een hotel een vaste verbinding te delen. Het voordeel van de A6 was dat die iets flexibeler was qua aansluiting op de stroom. En ik zie net dat de A6 bij Conrad voor ¤15,99 te krijgen is. Daar moet ik toch nog wat bestellen..quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had gekund, maar nu is hij dus stuk en heeft hij geen nieuwe liggen
Ahum: "leverbaar vanaf 04.06.2014"![]()
![]()
Ik moet toch echt eens gaan slapen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had gekund, maar nu is hij dus stuk en heeft hij geen nieuwe liggen
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dit horloge gekocht, vond het er wel leuk uit zien voor die prijs van $7
http://www.aliexpress.com(...)en-s/1772570978.html![]()
Ziet er zeker deftig uit! Jammer dat die klokjes altijd te groot/dik zijn voor mijn polsenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:04 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gaaf horloge, beetje jammer dat mijn ervaring met horloges uit China is dat het bandje na 4 dagen kapot is, als het klokje zelf het al tot die tijd redt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:04 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je even kijken naar wat andere merken, als je van die merkloze horloges koopt heb je dat inderdaad. Ik heb zelf ook een EYKI en die werkt nu al iets van een half jaar zonder problemen, inclusief datum wieltje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gaaf horloge, beetje jammer dat mijn ervaring met horloges uit China is dat het bandje na 4 dagen kapot is, als het klokje zelf het al tot die tijd redt.![]()
De Currens die ik heb (8012 en 8111) zijn prima. Op m'n Shark na, m'n favo's. Maar die je laat zien lijkt eerder in de categorie Military Royale / Infantry te vallen. Uurwerkjes/casings zelf voelen nogal lichtgewicht en weinig voorstellend aan. Maar hey, het doet prima z'n werk en ziet er tof uit.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand overigens wel eens horloges op www.watchiv.com gekocht?
is dit gewoon een "betrouwbare" site?
Is dit een onderdeel van PA?![]()
Zit er dubieus uit, veel horloges zelfde prijs + hun 20% korting banner doet het nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:05 schreef dj_ko het volgende:
Is dit een onderdeel van PA?
Hello, is it me you are looking for!?![]()
8 Sanyo's, 4 voor een accupack, 4 voor mijn accuboor![]()
Waterdichte accupack voor de fietslamp met losse 18650, kan ik a-merk erin stoppen en met een goede lader opladen![]()
![]()
![]()
Applausje voor gearbest,
7 april die multitool voor 10 cent gekocht en vandaag al binnenEn damn, wat is die kwaliteit goed
You can't be late if you don't show up.![]()
Ik heb wat advies van mede chinashoppers nodig. Ik heb laatst (31-3) bij priceangels een order gedaan voor 2 setjes Awei Es800m in totaal ter waarde van ¤9.52. Ik heb helaas compleet andere producten binnen gekregen.
- 3 setjes soort van apple oordopjes
- 3 Apple oplaadkabels (oude aansluiting)
- Een oude aansluiting naar HDMI converter (ook apple)
Nu heb ik een RMA aangemaakt en kreeg als vraag of ik het wilde houden, dan kreeg ik een 3% kortingscoupon (!) of het terug wilde sturen. Ik ben alleen bang dat terugsturen me te veel geld kost. Kan me namelijk voorstellen dat een pakketje richting China al snel wat gaat kosten. Wat zouden jullie in deze situatie doen? Ik heb betaald met paypal en kan eventueel dus daar ook nog een claim neer leggen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Zeg maar dat je het verkeerde hebt ontvangen en dat je als ze geen refund geven een claim gaat openen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:27 schreef Waffle het volgende:
Ik heb wat advies van mede chinashoppers nodig. Ik heb laatst (31-3) bij priceangels een order gedaan voor 2 setjes Awei Es800m in totaal ter waarde van ¤9.52. Ik heb helaas compleet andere producten binnen gekregen.
- 3 setjes soort van apple oordopjes
- 3 Apple oplaadkabels (oude aansluiting)
- Een oude aansluiting naar HDMI converter (ook apple)
Nu heb ik een RMA aangemaakt en kreeg als vraag of ik het wilde houden, dan kreeg ik een 3% kortingscoupon (!) of het terug wilde sturen. Ik ben alleen bang dat terugsturen me te veel geld kost. Kan me namelijk voorstellen dat een pakketje richting China al snel wat gaat kosten. Wat zouden jullie in deze situatie doen? Ik heb betaald met paypal en kan eventueel dus daar ook nog een claim neer leggen.
Het is tenslotte hun fout, en terugsturen kost meer dan de waarde van de producten![]()
Klopt. Is van PriceAngels.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:05 schreef dj_ko het volgende:
Is dit een onderdeel van PA?![]()
Hier ook binnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef l0lownkill het volgende:
Applausje voor gearbest,
7 april die multitool voor 10 cent gekocht en vandaag al binnenEn damn, wat is die kwaliteit goed
Alleen de kwaliteit, mwoah. Nummer 3 op het kaartje is bij mij gewoon nog steeds practisch een hoek/punt, in plaats van een schroevendraaier. Op het kartonnen kaartje met een afbeelding zie je toch echt een afgevlakte punt, bruikbaar voor (platkop)schroeven. Jammer, want die functie zie ik mijzelf nog wel het meest gebruiken.
Het zaagblad zijn gewoon kleine hapjes uit het metaal, op geen enkele manier scherp gemaakt bij mij. Niet dat je die echt gaat gebruiken, maar ja, wederom zie je op de afbeelding dat tanden scherp zijn gemaakt.
Verder is het wel oké, maar goed voor 10 ct, who gives a damn
Vandaag ook binnen gekregen. Ziet er degelijk uit ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef l0lownkill het volgende:
Applausje voor gearbest,
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ja idd het zaagblad is hier ook niet scherp, en het meetgedeelte is erafgeschuurd. Maar ik kan hem in mijn portemonee meenemen dus dat is wel handigquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:56 schreef N22 het volgende:
[..]
Hier ook binnen.
Alleen de kwaliteit, mwoah. Nummer 3 op het kaartje is bij mij gewoon een punt bijna,, in plaats van een schroevendraaier. Op het kartonnen kaartje met een afbeelding zie je toch echt een afgevlakte punt, bruikbaar voor (platkop)schroeven. Jammer, want die functie zie ik mijzelf nog wel gebruiken.
Het zaagblad zijn gewoon kleine hapjes uit het metaal, op geen enkele manier scherp gemaakt bij mij. Niet dat je die echt gaat gebruiken, maar ja, wederom zie je op de afbeelding dat tanden scherp zijn gemaakt.
Verder is het wel oké, maar goed voor 10 ct, who gives a damn
Meetgedeelte is hier wel intact gelukkig. Dat is wel een goede, gewoon in de portemonnee meenemen. Alleen die moet ik niet vergeten er thuis al uit te halen als ik bijvoorbeeld naar een feest/festival ga, denk dat je nog wel gezeik met de beveiliging kan krijgen op het moment dat ze deze tool vindenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ja idd het zaagblad is hier ook niet scherp, en het meetgedeelte is erafgeschuurd. Maar ik kan hem in mijn portemonee meenemen dus dat is wel handig
Ik klaag niet, laat dat duidelijk zijn.
Wat is China snel tegenwoordig...Alles is binnen de week binnen hiero. Android toetsenbordje werkt naar behoren en voelt kwaliteitsvol aan!
Edit: Het mini HDMI naar HDMI kabeltje werkt niet. Het stuurt een zwart beeld door naar m'n scherm. Ligt dit aan het kabeltje of aan m'n tablet die toevallig ook Chinees is? --Vraag verplaatst naar Android tablet topic--
[ Bericht 19% gewijzigd door Brecht35 op 15-04-2014 18:41:46 ]![]()
Welk toetsenbordje heb je als ik vragen mag? ben ook op zoek naar een leuk toetsenbord.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:50 schreef Brecht35 het volgende:
Ik klaag niet, laat dat duidelijk zijn.
Wat is China snel tegenwoordig...Alles is binnen de week binnen hiero. Android toetsenbordje werkt naar behoren en voelt kwaliteitsvol aan!
Edit: Het mini HDMI naar HDMI kabeltje werkt niet. Het stuurt een zwart beeld door naar m'n scherm. Ligt dit aan het kabeltje of aan m'n tablet die toevallig ook Chinees is? --Vraag verplaatst naar Android tablet topic--![]()
Damn, zoveel leuke dingen op Taobao. Kan me ook niet snel genoeg gaan, haat het wachten voor het bij CSSBuy is.
En dat terwijl ik een ervaren China-shopper ben.![]()
![]()
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Welk toetsenbordje heb je als ik vragen mag? ben ook op zoek naar een leuk toetsenbord.
In QWERTY is het goedkoper te krijgen.
PS: Dit typt natuurlijk niet zo lekker als een normaal toetsenbord hé.![]()
![]()
Laat ik nou net een qwerty toetsebord hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:22 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
PS: Dit typt natuurlijk niet zo lekker als een normaal toetsenbord hé.
Ik snap dat het niet zo lekker typt als een een gewone, maar het gaat sneller dan het on-screen toetsenbord van m'n tablet.![]()
Ik wil een Chinese smartphone voor mijn moeder kopen. Ik kom alleen maar dual sims tegen. Ik wil één simkaart gebruiken. Gaat dit werken?![]()
Ik ben aan het kijken voor zo'n power bank wifi routertje om wifi op een camping te kunnen delen met onze telefoons en tablets en deze ook nog eens makkelijk bij te kunnen laden.
Ik meen dat meneer Shiz eens een aanradertje had. Vooralsnog vind ik zoiets als dit:
Wellicht heeft iemand een beter idee?
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Azerty moet je niet gebruiken, leer je jezelf alleen maar slechte gewoonte aan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:22 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
PS: Dit typt natuurlijk niet zo lekker als een normaal toetsenbord hé.![]()
Qua KB heb ik:Powerbanks kan ik Yoobao aanbevelen, zijn erg populair. Heb zelf de YB628 met hotspotfunctie. Je hebt ook zonder hotspotfunctie de YB647, YB637 en YB627. Geloof dat je ook wel TP-Link spul hebt ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lofree MT-200 Keyboard/touchpad - Kweenie, hij is aan het laden.
Ziet er wel très chique uit. Zo licht als een veertje, verraste me wel dat het zo weinig woog.
- Ah, wel handig van me om de nanoUSB-dongle in de verpakking verstopt te laten.Dit is trouwens getypt op de MT-200, werkt best aardig en (luide) haptic feedback.
Netwerkinstellingen kun je overigens wél wijzigen via IP console.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:44 schreef shiznuts het volgende:
Yoobao YB628 updateje:
'k Heb 'em nu meteen mee naar Stuttgart genomen, waar het hotel geen wireless heeft, maar je alleen van de receptie een ethernetkabeltje kunt krijgen voor de gratis LAN. Maar ik wil natuurlijk niet aan een bureau zitten, maar op m'n bed liggen.Ik had alleen nog niet gekeken naar hoe dat zou moeten werken... dus ik denk, ik sluit hem met USB aan op m'n laptop, dan krijg ik vast een plug-n-play config-wizard. Maar niks... Dus ik kijk eens bij m'n wireless netwerken, verrek, wel een Yoobao-netwerk online. Ff inloggen dan. Hum, password. Geen idee, die heb ik niet kunnen vastleggen. Ik dus iets scherps zoeken om het kastje te resetten. Gebeurt niks. Wireless heeft nog altijd een password nodig. Dus toen keek ik eens op de onderkant van de powerbank/hotspot modem, staat daar het password vermeld. Ik inloggen,
heb ik gewoon wireless internet. Yeheas. Winning.
Ganz praktisch! Hoewel ik liever had dat ik het netwerkprotocol en wachtwoord zelf kon instellen en alles. Toch wel blij met m'n gadgetkeuze.
Na Klar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef Dennisweb het volgende:
Ik wil een Chinese smartphone voor mijn moeder kopen. Ik kom alleen maar dual sims tegen. Ik wil één simkaart gebruiken. Gaat dit werken?Overigens... Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Wat voor onzin is dat? In het ene land gebruikt men QWERTY, in het andere AZERTY. AZERTY is normaal in België, meer zelfs, het is er de standaard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Azerty moet je niet gebruiken, leer je jezelf alleen maar slechte gewoonte aan.
Een school zal altijd volstaan met AZERTY toetsenborden hier.
Dus neen, het is geen "slechte gewoonte".Ja, het gaat natuurlijk veel sneller dan een touchscreen hé.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Laat ik nou net een qwerty toetsebord hebben.
Ik snap dat het niet zo lekker typt als een een gewone, maar het gaat sneller dan het on-screen toetsenbord van m'n tablet.Ik heb het gekocht om notities te maken bij lezingen in de toekomst.
PS: Ik moet bij dat toetsenbordje steeds de koppeling ongedaan maken als ik terug wil verbinden nadat ik het toetsenbordje heb uitgeschakeld.Dat komt omdat als het apparaat gekoppeld is er niet om een verbindingspincode gevraagd wordt. Dus als je opnieuw verbinding wilt maken nadat je het toetsenbordje hebt uitgeschakeld => koppeling ongedaan maken en opnieuw verbinden.
[ Bericht 12% gewijzigd door Brecht35 op 15-04-2014 21:43:53 ]![]()
Shiz, die Lofree MT-200 hè, kan je dat ook als muis gebruiken ofzo? Ik lees wel iets over 'touchpad' alleen waar ik het voor wil gebruiken is dat wanneer ik de laptop aan mijn tv koppel, ik gewoon vanaf de bank die laptop kan bedienen, dus ook een beetje fatsoenlijk die muis.quote:![]()
Jup, het is dus een multitouchpad. Klik op de keyboard/touchpad-switch en een ogenblik later gebruik je de keyboard i.p.v. de touchpad, of vice versa dus.Best handig. Al zijn de toetsen dus touchscreen en is misschien ff wennen dat je niet echt iets indrukt. Verder ook geen achtergrond verlichting op de toetsen. Maar ik vind het wel grappig werken.
Mwah het zal niet worden gebruikt om hele verhalen te vertellen, eerder om gewoon te gebruiken voor tijdens een film kijken, of wat browsen / whatever. Dan ga ik er ook even één bestellen ergens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:55 schreef shiznuts het volgende:
Jup, het is dus een multitouchpad. Klik op de keyboard/touchpad-switch en een ogenblik later gebruik je de keyboard i.p.v. de touchpad, of vice versa dus.Best handig. Al zijn de toetsen dus touchscreen en is misschien ff wennen dat je niet echt iets indrukt. Verder ook geen achtergrond verlichting op de toetsen. Maar ik vind het wel grappig werken.
![]()
Ja, daar is het prima voor hoor.Maar blind typen is dus tricky.
Had er daarna ook eentje besteld voor m'n ouders hun SmartTV.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Pandawill paaseieren meppen tijd!
2x $25 en 1x $20 coupon gewonnen ermee
Nu eens kijken wat de restricities erop zijn.
order >/= $259![]()
Dat gaan we dus niet doen pandawill.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
AZERTY = Frans, voor het Nederlands is het minder geschikt maar Vlaanderen heeft het als standaard vanwege het Franstalige landsdeel, hoewel bijvoorbeeld UGent tegenwoordig ook QWERTY gebruikt. Ik heb ze beiden geleerd en QWERTY is aanzienlijk fijner voor de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:29 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wat voor onzin is dat? In het ene land gebruikt men QWERTY, in het andere AZERTY. AZERTY is normaal in België, meer zelfs, het is er de standaard.
Dus neen, het is geen "slechte gewoonte".![]()
Geheimtipp von Shiz, de Amazon weekdeal: • http://www.amazon.de/gp/product/B003P7X38Q/
• http://www.logitech.com/nl-nl/product/7108 ; lasermuis met superscroll & lange accuduur.
- Oeh! En PiPO heeft nu ook een een miracast-stickie, de X5.
http://www.pipo.cn/En/index.php?m=Product&a=show1&type=2&id=320 Besteld!
[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 16-04-2014 07:02:46 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat is toch helemaal niet budget, 30 euries voor een muis?quote:Op woensdag 16 april 2014 06:55 schreef shiznuts het volgende:
Geheimtipp von Shiz, de Amazon weekdeal: • http://www.amazon.de/gp/product/B003P7X38Q/
• http://www.logitech.com/nl-nl/product/7108 ; lasermuis met superscroll & lange accuduur.
http://www.pipo.cn/En/index.php?m=Product&a=show1&type=2&id=320 Besteld!
* dud0r Heeft totaal geen verstand van muizen en heeft een simpele trustthuis liggen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
M'n muis gebruik ik elke dag. Dan mag het wel hele goede kwaliteit en featurerijk zijn.
En deze hoef je echt een jaar of wat niet op te laden. En zonder superscroll zou ik geen muis meer willen.
Hooguit dat ik er een zou willen voor op werk. Thuis zit ik denk ik 1 keer in de maand achter m'n pc. Verder gebruik ik m'n telefoon om te internetten. (Of m'n tablet als ik die eindelijk eens geunbricked hebquote:Op woensdag 16 april 2014 07:30 schreef shiznuts het volgende:
M'n muis gebruik ik elke dag. Dan mag het wel hele goede kwaliteit en featurerijk zijn.
En deze hoef je echt een jaar of wat niet op te laden. En zonder superscroll zou ik geen muis meer willen.)
Nadeel van op werk zo'n muis hebben is de kans dat die na een week gejat is.
Keiharde porno!![]()
Belg zijn is idd een slechte gewoonte.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Azerty moet je niet gebruiken, leer je jezelf alleen maar slechte gewoonte aan.
Ik kwam er een paar jaar geleden overigens achter dat de Franse azerty anders is dan de Vlaamse azerty. De leestekens zitten wat anders.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 06:55 schreef shiznuts het volgende:
• http://www.logitech.com/nl-nl/product/7108 ; lasermuis met superscroll & lange accuduur.Denk er sterk over om hem te bestellen. Al hoe mooi de Füller X100 ook is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hadden ze al een poosje op de Engelse site staan dacht ikquote:- Oeh! En PiPO heeft nu ook een een miracast-stickie, de X5.
http://www.pipo.cn/En/index.php?m=Product&a=show1&type=2&id=320 Besteld!. Maar waarom die
? Die miracast sticks zijn toch allemaal het zelfde
?
quote:Op woensdag 16 april 2014 08:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]Denk er sterk over om hem te bestellen. Al hoe mooi de Füller X100 ook is.
Omdat het Shiz is denk ik. Zoveel mogelijk bestellen en proberen. Omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die hadden ze al een poosje op de Engelse site staan dacht ik. Maar waarom die
? Die miracast sticks zijn toch allemaal het zelfde
?
Keiharde porno!![]()
Truth. Tee-hee. (^^,)quote:Op woensdag 16 april 2014 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat het Shiz is denk ik. Zoveel mogelijk bestellen en proberen. Omdat het kan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
China is als een hoer, je kan haar liefkozen en neuken zo veel je wil aan het eind van de rit ben je toch genaaid.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:29 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wat voor onzin is dat? In het ene land gebruikt men QWERTY, in het andere AZERTY. AZERTY is normaal in België, meer zelfs, het is er de standaard.
Dus neen, het is geen "slechte gewoonte".
QWERTY is de standaard-toetsenbordindeling in verreweg de meeste landen waar het Latijnse schrift wordt gebruikt. AZERTY is een afwijking, als je een keer een echt toetenboard gaan gebruiken zal je jezelf te kort hebben gedaan door AZWERTY aan te leren.
Het is gewoon een beetje raar...maar acht dat was Urbanus ook.![]()
Qwerty en azerty zijn toetsenbord indelingen in de tijd dat typemachines nog bestonden en ze de toetsen zo geplaatst hebben om te voorkomen dat er te snel getypt zou worden zodat de slagpennen niet zouden verstrikt raken.
How dumb is that nowadays??![]()
2x iTailor shirt (1x onzin en 1x serieuze blouse)
Echt topkwalieit!
2x 30meter paracord touw![]()
1x dons slaapzak (600g vulling = tot -10)
Link - destijds gekocht met korting 80 EUR - erg goede kwaliteit.
Vergelijkbaar qua stats met dit.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:13 schreef Yiha het volgende:
China is als een hoer, je kan haar liefkozen en neuken zo veel je wil aan het eind van de rit ben je toch genaaid._!
![]()
Goede poesquote:Op woensdag 16 april 2014 09:26 schreef Zith het volgende:
Echt topkwalieit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar qua stats met dit.![]()
![]()
![]()
http://www.aliexpress.com(...)g-bag/742242194.htmlquote:Op woensdag 16 april 2014 09:26 schreef Zith het volgende:
Echt topkwalieit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2x 30meter paracord touw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar qua stats met dit.
tot -16 voor ¤50![]()
![]()
-Katoenvullingquote:Op woensdag 16 april 2014 09:31 schreef Yiha het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)g-bag/742242194.html
tot -16 voor ¤50
-1600g
-geloof hun claim van -16 niet als ik naar vergelijkbare producten in NL kijkI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Oeh dat iTailor shirt ziet er wel verdomd goed uit. Ik moet er toch ook maar eens 1 gaan bestellen daar.
Dan heb ik eindelijk weer eens een passend overhemdNee ik ben niet dik
Keiharde porno!![]()
Beiden zien er goed uit, leuke vuilniszakkenlook die slaapzakquote:
Hoe lang duurt dat nu bij Itailor voordat ze verzenden/je het binnen hebt?
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:47 schreef Zith het volgende:
[..]
-Katoenvulling
-1600g
-geloof hun claim van -16 niet als ik naar vergelijkbare producten in NL kijk!!!quote:Product Details The brand SEAROCK (Haiyan)
Product size 220 * 80 * 50CM
The outer material imports of high-grade 100% the ripstop polyester plaid fabric, water repellent softening treatment comfort.
Upscale 240T pongee lining 100% + fleece (enhanced thermal performance of a sleeping bag), can not afford the ball, no smell, more Comfort!
Fill 175G * 2/M2 upscale seven holes cotton / double cotton sandwich warm and strengthen (Cotton distinguish the difference between: feel softer more delicate cotton, expansive.) Filled with high-end seven holes cotton, the warmth, softness, and more Well, more comfort! (We guarantee 100% seven holes cotton padding, and a lot of sleeping bags in order to sell cheap, ordinary hollow cotton as a high-end seven empty cotton to sell, many buyers are not aware on low price a lot of warmth and comfort line also a lot worse and we are committed to 100% good products to our friends, and allows you to buy more at ease, more at ease!)
Temperature scale -16-6 +5 degrees
Packaging novel double-header style 210D oxford compressed bag! Solid and strong, high aesthetics, a symbol of high-end!
Gross weight of 1600 g
Wind wall configuration / compression bags, zipper on both sides of zipper protection with design, use more smoothly!
Compression volume diameter 25cm * Length 40cm
Style mummy-type design, thermal effects, exquisite workmanship, lighter and more durable, more upscale appearance.
The mummy design characteristics, thermal effects, exquisite workmanship, lighter and more durable.
Around the design of the zipper, you can fight the the synthetic double couple sleeping bags.
Beautifully packaged bag, easy to carry, whilst maintaining a good sleeping bag clean.
Cost-effective, is the ideal partner for your outdoor sports Oh!![]()
BangGood heeft weer een leuke oplossing: stuur het pakket terug dan geven we je 25usd terug. Maar het verzenden is al 100 usd![]()
![]()
100$? Hoe wil je het verzendenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:58 schreef davedavy het volgende:
BangGood heeft weer een leuke oplossing: stuur het pakket terug dan geven we je 25usd terug. Maar het verzenden is al 100 usd
Ken je het programma Airfoil? Dé perfecte opvulling voor deze stickjes, alle muziek draadloos streamen vanaf je pc naar je Miracast stick, dus inclusief Spotify, alle geluiden uit Chrome/IE/.., iTunes, ...quote:![]()
![]()
Klopt. Ik meen dat er al geëxperimenteerd is met logischere indelingen, maar het is lastig de oude standaard te vervangen, denk ik. Ook zit er wel verschil in de meest gebruikte letters per land natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:26 schreef Yiha het volgende:
Qwerty en azerty zijn toetsenbord indelingen in de tijd dat typemachines nog bestonden en ze de toetsen zo geplaatst hebben om te voorkomen dat er te snel getypt zou worden zodat de slagpennen niet zouden verstrikt raken.
How dumb is that nowadays??
Leuk vind ik ook dat er een Nederlandse layout bestaat die eigenlijk niemand gebruikt. Bijna alles hier is US-international.Lees dit eens voor je andere mensen gek noemt. Moet je eens kijken hoeveel qwertz bv. binnen europa gebruikt wordt en check ook hoeveel verschillen in leestekenpositioneringen er zijn tussen de landen.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:20 schreef ZetaOS het volgende:
QWERTY is de standaard-toetsenbordindeling in verreweg de meeste landen waar het Latijnse schrift wordt gebruikt. AZERTY is een afwijking, als je een keer een echt toetenboard gaan gebruiken zal je jezelf te kort hebben gedaan door AZWERTY aan te leren.
En om wat/wie niet de meerderheid is meteen een afwijking te noemen gaat me wat ver.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dromer op 16-04-2014 11:03:37 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Oh ik had me verkekenquote:Het is 24,30¤. Daarnaast had ik BG niet begrepen: als ik het pakketje weiger word het voor niks terug gezonden.
![]()
Paar GoPro montageshizzle van AliExpress vrij rap binnengekregen.
Nog geen WLToys en mis nog een shirt. Vandaag zo'n film slate gekocht. Was zowat meteen verstuurd.
![]()
Vandaag binnen gekregen, leuk voor tablets en telefoons. Micro SD kaartje er in je hebt een mooie USB on the go stick.
Kosten? Schrik niet
Wilde ik die chat doen van banggood... ben ik gewoon weer te laat
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Is er een chat?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wilde ik die chat doen van banggood... ben ik gewoon weer te laat![]()
Er is actie van mijn kant nodig... maar wat moet ik precies doen als ik nog niets heb?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Vanmiddag eindelijke CDI auto uitlezer binnen.
Blijkt dat er maar een paar kabeltjes zijn geleverd, het hele apparaat is foetsie.
Oh moest trouwens 29,61 euro douane kosten betalen.![]()
Zeggen dat je niets hebt ontvangen?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:03 schreef Zith het volgende:
Er is actie van mijn kant nodig... maar wat moet ik precies doen als ik nog niets heb?
[ afbeelding ]
(als het 'volgnummer' tenminste niet aangeeft dat het item gearriveerd is)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Maar kan nergens klikken om iets te zeggen, lijkt het..quote:Op woensdag 16 april 2014 15:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zeggen dat je niets hebt ontvangen?
(als het 'volgnummer' tenminste niet aangeeft dat het item gearriveerd is)I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Heb ik ook een keer gehad en na een tijdje werd het aangepast dat zij weer wat gingen doen. Je kan paypal even bellen, just to be sure. Wat is er te zien bij die track en trace code trouwens voor status?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar kan nergens klikken om iets te zeggen, lijkt het..![]()
Gebeld en geholpen, ze gaan nu bewijs van verzending aanvragen..quote:Op woensdag 16 april 2014 16:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad en na een tijdje werd het aangepast dat zij weer wat gingen doen. Je kan paypal even bellen, just to be sure. Wat is er te zien bij die track en trace code trouwens voor status?
Ligt na 2 maanden nog in Shanghai volgens de track'n'trace.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Bewijs van verzending is toch die track&trace...?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Gebeld en geholpen, ze gaan nu bewijs van verzending aanvragen..
Ligt na 2 maanden nog in Shanghai volgens de track'n'trace.![]()
Maar ze kunnen natuurlijk elk willekeurig T&T-nummer invoeren.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bewijs van verzending is toch die track&trace...?![]()
![]()
Ja live chat ;-)quote:YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
weet iemand hoe het precies zit met inklaringskosten e.d. bij namaak producten?
ik heb namelijk een zonnebril gevonden op aliexpress
(http://www.aliexpress.com(...)afas/1716990441.html)
en die lijkt dus precies op een echte die 150 euro kost.
riskeer ik hiermee een boete vanwege namaak of maakt dat niks uit en kan ik hem gewoon bestellen?
nvm heb de spoilers even gelezen en heb mijn antwoord![]()
namaak meuk is illegaal en ja je riskeert een boete + het wordt ingenomen. Het mag hier ook niet worden besproken op Fok!quote:Op woensdag 16 april 2014 18:54 schreef rboy14 het volgende:
riskeer ik hiermee een boete vanwege namaak of maakt dat niks uit en kan ik hem gewoon bestellen?![]()
ik las het netquote:Op woensdag 16 april 2014 18:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
namaak meuk is illegaal en ja je riskeert een boete + het wordt ingenomen. Het mag hier ook niet worden besproken op Fok!![]()
![]()
Moet je ook gewoon niet willen.
Of je vind merken belangrijk en bent berijd meer te betalen of je koopt gewoon lekker H&M kleding.
Namaak kleding vind ik sowieso een beetje kansloos.
Vaak zijn al die maak producten ook nog een van belabberde kwaliteit.Gegroet!![]()
Zolang er geen merkjes van het echte merk opstaan mag het gewoon. Net zoals je overal RayBan knock-offs kunt kopen voor een paar euro.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:54 schreef rboy14 het volgende:
riskeer ik hiermee een boete vanwege namaak of maakt dat niks uit en kan ik hem gewoon bestellen?
nvm heb de spoilers even gelezen en heb mijn antwoord![]()
Bereden*quote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef Zspirit het volgende:
Moet je ook gewoon niet willen.
Of je vind merken belangrijk en bent berijd meer te betalen of je koopt gewoon lekker H&M kleding.
Namaak kleding vind ik sowieso een beetje kansloos.
Vaak zijn al die maak producten ook nog een van belabberde kwaliteit.
Imho, sommige "namaak" dingen zijn wel prima hoor (Action accessoires, gebaseerd op Riviera Maison, bijvoorbeeld)![]()
Willens en wetens namaak bestellen is natuurlijk wat anders, komt vaak genoeg voor dat je namaak krijgt terwijl je het niet kan weten (verhullende productfoto's op de site etc)
Laatst ontving ik van DX goedkope oortje waar opeens Sony op bleek te staan. De foto's waren steeds net zo genomen dat je het logo niet zag.
Zo heb ik ook van DX uit mijn eerste chinashop-jaar een zakmes binnen gekregen waar 'Böker' op bleek te staan. Ook een goedkope koptelefoon bleek AKG-namaak te zijn. Er zat zelfs een nagemaakte echtheids-verklaring bij. (Die koptelefoon doet het overigens 4 jaar later nog steeds prima).
Maar door schade en schande leert men
Die periode stonden er overigens ook veel namaakproducten open en bloot op DX, zoals de namaak Beatz by Dr Dre die en masse verkocht werden. Iemand uit mijn examenjaar heeft toentertijd 1000 euro op die Beatz verdiend, door er twintig in één keer te kopen en ze hier door te verkopen. Geloof dat ze op DX ¤80,- waren toen. Als de douane toen zijn werk nou wel goed had gedaan
Edit: Hoera, de buurvrouw stond voor de deur met mijn laatste pakketje waar ik op wachtteBanggood-pakketje, tegelijkertijd besteld met mijn Earson, die vorige week al binnen was. Diverse visspullen, paracord en 2 sinaasappel-schillers. Nu even pauze met bestellen
[ Bericht 15% gewijzigd door N22 op 16-04-2014 20:42:37 ]Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
m.banggood.com/Wholesale-2-x-Orange-Opener-Peeler-Slicer-Cutter-Plastic-Lemon-Citrus-Fruit-Skin-Remover-p-43207.html
Ben mobiel op het moment, hoop dat de link correct werkt.
Net even geprobeerd en het werkt oprecht perfect!Kost totaal geen kracht en snijdt door de schil als een warm mes door de boter
Link voor je gefixed.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:57 schreef N22 het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)Remover-p-43207.html
Ben mobiel op het moment, hoop dat de link correct werkt.
Net even geprobeerd en het werkt oprecht perfect!Kost totaal geen kracht en snijdt door de schil als een warm mes door de boter
Besteld btw als cadeautje.
Edit:
http://www.banggood.com/deals.html heeft nu als deal:
Wanscam AJ-C0WA-C0D8 Wireless Outdooor IP IR-CUT Zoom Security Camera
[ Bericht 3% gewijzigd door ManageTheAnger op 16-04-2014 21:46:37 ]YouTube
Never said it was.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef monkeybrain het volgende:
Ja super deal, niet eens 720p voor 91 euro
Iemand was toch opzoek naar een cam?
Daarom, sharing is caring ;-)YouTube
Hoeveel is de muis dan incl. Verzending? Miss wil ik dan gebruik maken van de shizcc optiequote:Op woensdag 16 april 2014 06:55 schreef shiznuts het volgende:
http://www.pipo.cn/En/index.php?m=Product&a=show1&type=2&id=320 Besteld!![]()
![]()
Gesamtbetrag: EUR 29,49.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoeveel is de muis dan incl. Verzending? Miss wil ik dan gebruik maken van de shizcc optie
Yuuuuup.quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Is besteld.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan zou ik graag gebruik maken van de shizcc optieYou know what to do.
Shiz-o-bank: Swag included
Speciaal voor jou: KLB / Massaal geproduceerde "decoratie"quote:Op woensdag 16 april 2014 19:39 schreef wihehin het volgende:
[..]
Bereden*
Imho, sommige "namaak" dingen zijn wel prima hoor (Action accessoires, gebaseerd op Riviera Maison, bijvoorbeeld)
Don't let my username fool you...![]()
Gloeiende gloeiende...
Weer te laat voor die chat....Had eerder op moeten staan.
Man wat is dat toch irritant zeg.
Heb nu maar een mailtje gestuurd... ben het zat om naast de pot te pissen door dat tijdsverschil de hele tijd
YouTube
chat met wiequote:Op donderdag 17 april 2014 11:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gloeiende gloeiende...
Weer te laat voor die chat....Had eerder op moeten staan.
Man wat is dat toch irritant zeg.
Heb nu maar een mailtje gestuurd... ben het zat om naast de pot te pissen door dat tijdsverschil de hele tijd?
![]()
Ok eindelijk een refund geregeld, Chinezen snappen niets -_- Alleen heb ik betaald met 3V die volgende maand verloopt, dus heb ik die refund dan al of...?![]()
Banggood.quote:
Wil weten wat de release date van die Doogee dg550 is.
Volgens sommige websits zou hij al beschikbaar moeten zijn.
Tevens ook benieuwd naar de release date van de Jiayu G4SYouTube
ah oke, want Lightake en Tmart zijn bij mij nog gewoon op de chat aanwezigquote:Op donderdag 17 april 2014 11:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Banggood.
Tevens ook benieuwd naar de release date van de Jiayu G4S..
![]()
g4s is al te vinden op Ali express op voorraad.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Banggood.
Tevens ook benieuwd naar de release date van de Jiayu G4S![]()
DHL is echt heul snel. 14 april is het pakketje vanuit Kuala Lumpur op de bus gedaan en vandaag wordt het bezorgd! 2 jaar geleden zat ik 4 weken te wachten op die shit.![]()
![]()
4 weken zal dan wel niet met DHL zijn geweest héquote:Op donderdag 17 april 2014 11:23 schreef hoink581 het volgende:
DHL is echt heul snel. 14 april is het pakketje vanuit Kuala Lumpur op de bus gedaan en vandaag wordt het bezorgd! 2 jaar geleden zat ik 4 weken te wachten op die shit.
beetje appels met peren vergelijken zo haha!
Mijn snelste DHL verzending vanuit china ging zaterdag nacht op de post en werd maandagochtend om 10 uur ofzo geleverd![]()
![]()
Dilemma: batterij voor Nexus 4 besteld via eBay. De 1e die we kregen was niet goed (niet opladen). Seller aangesproken en een 2e gekregen. Ook niet goed. Toen maar bij een winkel in NL een batterij gekocht en die werkt 100%. Seller gemaild en gevraagd om mijn geld terug te storten wegens kapotte/niet goed werkende batterijen. Nu verloopt mijn PayPal claimtermijn op de 20e. Zal ik toch gewoon een claim openen voordat die termijn verloopt ?![]()
Was met TNT volgens mij.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
4 weken zal dan wel niet met DHL zijn geweest hé
beetje appels met peren vergelijken zo haha!
Mijn snelste DHL verzending vanuit china ging zaterdag nacht op de post en werd maandagochtend om 10 uur ofzo geleverdMaar ik heb er niet extra voor hoeven te betalen!
![]()
Als jij je geld nog niet hebt terug gekregen voor die datum, gewoon een claim starten..quote:Op donderdag 17 april 2014 11:31 schreef JiePieWie het volgende:
Dilemma: batterij voor Nexus 4 besteld via eBay. De 1e die we kregen was niet goed (niet opladen). Seller aangesproken en een 2e gekregen. Ook niet goed. Toen maar bij een winkel in NL een batterij gekocht en die werkt 100%. Seller gemaild en gevraagd om mijn geld terug te storten wegens kapotte/niet goed werkende batterijen. Nu verloopt mijn PayPal claimtermijn op de 20e. Zal ik toch gewoon een claim openen voordat die termijn verloopt ?
dan heb je nog 20 dagen ofzo om er een geschil van de maken ofzo.. (of was het nou net anders om geschil > claim?) maar goed dan heb jezelf dus wel ingedekt
![]()
![]()
Zie alleen maar presales.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
g4s is al te vinden op Ali express op voorraad.YouTube
Maar die heeft geen diamantjes!quote:Op donderdag 17 april 2014 12:12 schreef Painore het volgende:
[..]
2e hit op jiayu g4s mop
http://www.aliexpress.com(...)0mAh/1064263532.html
Ik heb 'm bij 1 besteld waar pre-sale nog bij staat en die gaf aan dat het binnen een week verstuurd zou worden.
Aangezien ik steeds meer winkels zie die stock hebben ga ik er vanuit dat dat ook wel zo zou zijn.
Waar die al in stock is, is die wel duurder dan waar ik 'm besteld heb. Ik was $210 kwijt en free shipping.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Vertrouw het niet ;-)quote:Op donderdag 17 april 2014 12:12 schreef Painore het volgende:
[..]
2e hit op jiayu g4s mop
http://www.aliexpress.com(...)0mAh/1064263532.html
Ik wacht het nog even af tot mensen hem ook écht ontvangen hebben.YouTube
quote:
300 transacties met een score van boven de 98% lijkt me wel betrouwbaar. En je kunt chatten met Wendy.
Dan ben je vier weken verder(of ze moeten met dhl verzonden hebben)quote:Op donderdag 17 april 2014 12:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vertrouw het niet ;-)
Ik wacht het nog even af tot mensen hem ook écht ontvangen hebben.Al die verkopers op aliexpress zijn vrouwen volgens mij. Mijn contactpersoon heeft Lilyquote:Op donderdag 17 april 2014 12:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
300 transacties met een score van boven de 98% lijkt me wel betrouwbaar. En je kunt chatten met Wendy.
Keiharde porno!![]()
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
Gaat het hier nou om een fake versie van de earson speaker?
Omdat er niet duidelijk over earson word gesproken enkel op de foto's?
Is hij nog ergens goedkoper te halen?![]()
Is als het goed is gewoon de earson. Hij schijnt als meerdere merken uitgebracht te zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:43 schreef Thymen. het volgende:
Is hij nog ergens goedkoper te halen?
Goedkoper kan je hem volgens mij niet vinden.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Staat gewoon earson om deze speaker..quote:Op donderdag 17 april 2014 13:43 schreef Thymen. het volgende:
Earson is inderdaad 1 van de merken die deze speaker heeft rebrand..
hieronder nog wel een paar die de speaker hebben uitgebracht.. allen met een andere prijs
waarvan WAE hercules natuurlijk helemaal gek is gewordenquote:![]()
Hier heb ik hem vandaan, staat gewoon 'Earson' op de voorspeaker hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:43 schreef Thymen. het volgende:
Weet iemand of er ook zoiets is, alleen dan met een katrol functie?
Dus automatisch oprollend
http://www.banggood.com/W(...)agement-p-59030.html![]()
Dat lijkt mij best handig, heb even gezicht maar niks gevonden.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef yorkick het volgende:
Weet iemand of er ook zoiets is, alleen dan met een katrol functie?
Dus automatisch oprollend
http://www.banggood.com/W(...)agement-p-59030.html
(Misschien iets voor Shiz voor als de muur te vol zit?)You can't be late if you don't show up.![]()
Nee joh. Dan gaan we gewoon ergens anders verder.
Ik bedoel, dan kun je nog het 'beaded curtain doorway'-concept gebruiken...
Maar dan gewoon je oortjes laten bungelen.
FYI: alles zit tegenwoordig in dubbelzijdige koffertjes met multi-opbergvakjes.
Het is vooral handig voor niet on-the-road apperatuur.
Ik heb mijn koptelefoon vaak op achter mijn pc of op de bank, dat ding heeft een kabel van 3 meter ofzo, dus zou handig zijn als daar een soort katrolletje tussen zou kunnen. Maar ik ben ook al een tijdje aan het zoeken zonder resultaat. Alleen van die handmatige kinderachtige meuk.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:40 schreef l0lownkill het volgende:
heb even gezicht maar niks gevonden.![]()
![]()
Misschien is dit iets?http://www.digitalinnovat(...)der/#tab-descriptionYou can't be late if you don't show up.![]()
En dat voor slechts 10 dollarquote:Op donderdag 17 april 2014 16:12 schreef l0lownkill het volgende:
Misschien is dit iets?http://www.digitalinnovat(...)der/#tab-description![]()
![]()
Earson besteld,
Ben trouwens met dat multitool pasje naar XO live geweest, kon de beveiliging daar ook niet bepaald waarderen. Na duidelijk te hebben gemaakt dat ik hem simpelweg vergeten was uit mn portomonee te halen mocht ik verder, uiteraard zonder multitool![]()
@Shiz: Archer!![]()
![]()
Das pech, 10 cent weg!quote:Op donderdag 17 april 2014 18:04 schreef Thymen. het volgende:
Earson besteld,
Ben trouwens met dat multitool pasje naar XO live geweest, kon de beveiliging daar ook niet bepaald waarderen. Na duidelijk te hebben gemaakt dat ik hem simpelweg vergeten was uit mn portomonee te halen mocht ik verder, uiteraard zonder multitool![]()
@Shiz: Archer!
Zit nu nig te twijfelen of ik een earson of de brainwavz koop. Vind het namelijk uiterst irritant dat mensen dan over mijn muzieksmaak zeiken, maarja voor in bad ist dan weer wel handig
Dan laat je hen gewoon zelf verbinden? Ik zet hem vaak gewoon in de groep, is er altijd wel iemand met leuke smaak.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Das pech, 10 cent weg!
Zit nu nig te twijfelen of ik een earson of de brainwavz koop. Vind het namelijk uiterst irritant dat mensen dan over mijn muzieksmaak zeiken, maarja voor in bad ist dan weer wel handig![]()
![]()
Ja, mooi ding, die ER-151.quote:
En Archer!Laatst wat eten, dus ik denk, wil wel ik wel ff wat bij kijken, wat heb ik nog niet gezien? Ging ik maar ff een aflevering van Archer proberen.
Hooked since. Nu al bij S05.
Huh. Earson óf Brainwavz?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Das pech, 10 cent weg!
Zit nu nig te twijfelen of ik een earson of de brainwavz koop. Vind het namelijk uiterst irritant dat mensen dan over mijn muzieksmaak zeiken, maarja voor in bad ist dan weer wel handigHeeft Brainwavz nu ook bluetooth speakers, of wat is de bedoeling?
Gewoon allebei halen. Goeie oortjes en een fijne speaker.
Tja daar heeft mijn portemonnee geen zin inquote:Op donderdag 17 april 2014 18:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, mooi ding, die ER-151.
En Archer!Laatst wat eten, dus ik denk, wil wel ik wel ff wat bij kijken, wat heb ik nog niet gezien? Ging ik maar ff een aflevering van Archer proberen.
Hooked since. Nu al bij S05.
[..]
Huh. Earson óf Brainwavz?Heeft Brainwavz nu ook bluetooth speakers, of wat is de bedoeling?
Gewoon allebei halen. Goeie oortjes en een fijne speaker.(Kan beide pas aant eind van de maand
)You can't be late if you don't show up.![]()
De Earson doet het misschien wat minder in de trein.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:36 schreef shiznuts het volgende:
Huh. Earson óf Brainwavz? Heeft Brainwavz nu ook bluetooth speakers, of wat is de bedoeling?
Gewoon allebei halen. Goeie oortjes en een fijne speaker.
Overigens wel geinig dat een 'ears on' niet op je hoofd past.
Turn your ears on, to get your groove on and listen to the excellent ER-151.
Ja wel joh, gewoon vol volume, Nickelson glimjasje aan, boos om je heen kijken en iedereen die er wat van zegt een grote bek gevenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
De Earson doet het misschien wat minder in de trein.![]()
Iemand ervaring met een draadloze headphone voor de TV?
Gewoon een goedkope van 10~15 euro, maar wie weet is er iets dat daarin uitblinkt?
Of dit: http://www.ebay.com/itm/I(...)&hash=item4d12110e36
[ Bericht 43% gewijzigd door Kuhly op 17-04-2014 19:40:11 ]Ajax Amsterdam![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:32 schreef N22 het volgende:
[..]
Ja wel joh, gewoon vol volume, Nickelson glimjasje aan, boos om je heen kijken en iedereen die er wat van zegt een grote bek geven
Fixedquote:Op donderdag 17 april 2014 19:32 schreef N22 het volgende:
[..]
Ja wel joh, gewoon vol volume, Nickelson vuilniszak glimjasje aan, boos om je heen kijken en iedereen die er wat van zegt een grote bek geven![]()
Dat buurjochie van mij ook... loopt de hele tijd met zijn mobiel in de hand of borstzak op max volume door de straat heen zijn hond uit te laten...
Heb hem al oordoppen aangeboden... was meneer niet nodig..YouTube
Nou ja, signaal overdragen en dan je eigen headphones/in-ears inpluggen is wel een aardige methode.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:34 schreef Kuhly het volgende:
Iemand ervaring met een draadloze headphone voor de TV?
Gewoon een goedkope van 10~15 euro, maar wie weet is er iets dat daarin uitblinkt?
Of dit: http://www.ebay.com/itm/I(...)&hash=item4d12110e36
Verder zijn de draadloze oplossing uit China niet echt om enthousiast van te worden ben ik bang.
Kun je beter wat bij de Mediamarkt/Saturn halen voor een beetje meer denk ik.Ff zo'n pijltjesbuis maken...quote:Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Fixed
Dat buurjochie van mij ook... loopt de hele tijd met zijn mobiel in de hand of borstzak op max volume door de straat heen zijn hond uit te laten...
Heb hem al oordoppen aangeboden... was meneer niet nodig..
Oh, die mooie ouwe tijd.
Volledig off-topic maar:quote:Op donderdag 17 april 2014 19:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, signaal overdragen en dan je eigen headphones/in-ears inpluggen is wel een aardige methode.
Verder zijn de draadloze oplossing uit China niet echt om enthousiast van te worden ben ik bang.
Kun je beter wat bij de Mediamarkt/Saturn halen voor een beetje meer denk ik.
[..]
Ff zo'n pijltjesbuis maken...
[ afbeelding ]
Oh, die mooie ouwe tijd.
Ik kom uit de tijd van proppenschieters met eikels enzo...
2 versies:
Ooit eens de voorkant uit elkaar laten barsten omdat het door de wrijving zo heet werd... rook en al
Stampertje maken door op de grond te spugen en dat ding erop te stampen etc...
Good times
YouTube
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volledig off-topic maar:
Ik kom uit de tijd van proppenschieters met eikels enzo...
2 versies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit eens de voorkant uit elkaar laten barsten omdat het door de wrijving zo heet werd... rook en al
Stampertje maken door op de grond te spugen en dat ding erop te stampen etc...
Good times![]()
Ik heb het idee dat ik veel heb gemist in mijn jeugd als ik dit zo zie. Wij hadden alleen de eerder genoemde pijltjes-geweren en erwtenschieters
Say whut. Ben je zo oud dat je m'n vader had kunnen zijn ofzo?Had je geen PVC?
Om het enigszins on-topic te maken dan...
http://www.aurabuy.com/22(...)and-shootingtoy.html
Kan natuurlijk ook.
Ja met PVC uiteraard maar kon er geen goede foto van vinden en heb ze thuis ook niet meer liggenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:12 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Kan natuurlijk ook....
Ja dat zijn best de leukere dingen... vind dat leuker dan die CHINESE troep met van die schuimpijlen enzo.
Gewoon keiharde net gerijpte eikels of besjes met een zelfgemaakte katapult met postelastieken enzo..
YouTube
Haha die had ik bij dx weg, maar hij werkte niet goed en de houtkwaliteit was om vante jankenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:12 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Kan natuurlijk ook.
Houten toys kan je zelf nog wel maken...quote:Op donderdag 17 april 2014 20:22 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Haha die had ik bij dx weg, maar hij werkte niet goed en de houtkwaliteit was om vante janken
Heb nog ergens jachtgeweren hangen... vroeger mitrailleurs gemaakt enzo
(wij deden altijd oorlogje bij zo'n speeltuintje en brug.... zelfgemaakte of van die plastic gekochte kermistroep... en rotjes als granaten)
Zijn er hier mensen met kids die wel eens speelgoed enzo uit china halen?
Alles hier in de winkels is made in china natuurlijk, maar ik vertrouw ergens die chemische rotzooi die erin zit niet enzo (uit China).YouTube
Is er ergens een centraal paypal topic?
Ik wil namelijk iets bestellen maar kan mijn paypal account niet in...
Ik moet 2 beveiligingsvragen invullen waarvan ik niet weet dat ik ze ooit heb ingevuld.
1 van de vragen kán ik niet eens invullen; Wat zijn de laatste 4 cijfers van je rijbewijs? Ik heb niet eens een rijbewijs, what the fuck?Kaleidoscopiklimax![]()
Nee is er niet, is ook niet echt nuttig want 'wij' kunnen vaak ook geen antwoorden geven als er rare dingen zijn. Ook met jouw vraag nu, bel paypal. Die kunnen jouw per telefoon wel identificeren of de goede richting op sturen hoe je jouw paypal weer kan activeren. En ben je jouw wachtwoord verloren ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef RadioSlut het volgende:
Anders kan het sowieso geen kwaad om paypal te contacten hoe het komt dat paypal geblokkeerd is.![]()
Het kon zijn dat iemand hetzelfde had meegemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee is er niet, is ook niet echt nuttig want 'wij' kunnen vaak ook geen antwoorden geven als er rare dingen zijn. Ook met jouw vraag nu, bel paypal. Die kunnen jouw per telefoon wel identificeren of de goede richting op sturen hoe je jouw paypal weer kan activeren. En ben je jouw wachtwoord verloren ofzo?
Anders kan het sowieso geen kwaad om paypal te contacten hoe het komt dat paypal geblokkeerd is.
Ik kan gewoon inloggen, moet alleen een paar beveiligingsvragen invullen waarvan ik niet weet wat ik erop moet antwoorden... want ik heb die vragen nooit ingesteld, laat staan dat ik een rijbewijs heb
Heb al een mailtje gestuurd.Mijn account is na een paar keer proberen keihard geblokkeerd.
Kaleidoscopiklimax![]()
Je zit wel écht op de website van paypal? Beetje vaag, als ik jou was toch even bellen morgen. Mailen is leuk alleen kan je weinig mee, je moet bellen om je identiteit vast te laten stellen (met het idee dat je email account gehackt kan zijn natuurlijk).quote:Op donderdag 17 april 2014 21:54 schreef RadioSlut het volgende:
Ik kan gewoon inloggen, moet alleen een paar beveiligingsvragen invullen waarvan ik niet weet wat ik erop moet antwoorden... want ik heb die vragen nooit ingesteld, laat staan dat ik een rijbewijs heb![]()
Jep. Ik heb het gechecked. Beveiligde verbinding, en dat stond ook op de naam van Paypal. Ook paypal.com, meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je zit wel écht op de website van paypal? Beetje vaag, als ik jou was toch even bellen morgen. Mailen is leuk alleen kan je weinig mee, je moet bellen om je identiteit vast te laten stellen (met het idee dat je email account gehackt kan zijn natuurlijk).
Ik ga morgen even een belletje plegen dan.
Kaleidoscopiklimax![]()
Kun je ook fakenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jep. Ik heb het gechecked. Beveiligde verbinding, en dat stond ook op de naam van Paypal. Ook paypal.com, meer weet ik ook niet.
Ik ga morgen even een belletje plegen dan.
Hebben ze genoeg tijd om je hele boel leeg te trekken als je slaapt, vooral morgen bellen![]()
![]()
Dat wist ik dan weer niet. Waar kun je aan zien dat het een legitieme website is?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun je ook faken
Hebben ze genoeg tijd om je hele boel leeg te trekken als je slaapt, vooral morgen bellen
Kaleidoscopiklimax![]()
Op de Nederlandse banken hun sites staan wel hints en tips.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet. Waar kun je aan zien dat het een legitieme website is?YouTube
Gewoon bellenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef RadioSlut het volgende:
Ik moet 2 beveiligingsvragen invullen waarvan ik niet weet dat ik ze ooit heb ingevuld.
1 van de vragen kán ik niet eens invullen; Wat zijn de laatste 4 cijfers van je rijbewijs? Ik heb niet eens een rijbewijs, what the fuck?![]()
Ik was ook ooit mijn wachtwoord van mijn paypal vergeten en ik kon me het antwoord op de beveiligingsvragen niet meer herinneren. Was binnen 10 minuten geregeld
Hmmkay.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef N22 het volgende:
[..]
Gewoon bellen![]()
Ik was ook ooit mijn wachtwoord van mijn paypal vergeten en ik kon me het antwoord op de beveiligingsvragen niet meer herinneren. Was binnen 10 minuten geregeldIk vind het alleen raar, want ik heb heul die beveiligingsvragen niet eens in hoeven vullen
Maargoed morgen even een belletje.
Kaleidoscopiklimax![]()
Ja ik kon me toentertijd ook niet herinneren dat ik ze ooit had ingevuld, want de logische antwoorden werkten niet (was iets met een huisdier en een basisschool). Maar met bellen was het zo geregeld.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hmmkay.Ik vind het alleen raar, want ik heb heul die beveiligingsvragen niet eens in hoeven vullen
Maargoed morgen even een belletje.
Ok.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef N22 het volgende:
[..]
Ja ik kon me toentertijd ook niet herinneren dat ik ze ooit had ingevuld, want de logische antwoorden werkten niet (was iets met een huisdier en een basisschool). Maar met bellen was het zo geregeld.Bij mij zijn er geen logische antwoorden want ik heb geen rijbewijs
_!
Kaleidoscopiklimax![]()
Ga eens inloggen via www.paypal.comquote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ok.Bij mij zijn er geen logische antwoorden want ik heb geen rijbewijs
_!
Daar begint het mee, zolang je via de originele website inlogt zal je niet snel ge-redirect worden naar een fake website.
video killed the radio star.YouTube
Dan kom ik alsnog uit op die pagina met beveiligingsvragen. En nu op mijn geblokkeerde pagina. :pquote:Op donderdag 17 april 2014 23:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ga eens inloggen via www.paypal.com
Daar begint het mee, zolang je via de originele website inlogt zal je niet snel ge-redirect worden naar een fake website.
video killed the radio star.
Dat had ik al uitgeprobeerd.Kaleidoscopiklimax![]()
Dan wordt je niet genept in elk geval.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan kom ik alsnog uit op die pagina met beveiligingsvragen. En nu op mijn geblokkeerde pagina. :p
Dat had ik al uitgeprobeerd.
Als je gelijk vanaf de homepage op "wachtwoord vergeten" drukt?
Laten we dit maar even via dm doen btw
(nee dit is geen verkapte versierpoging)
YouTube
Waarschijnlijk zul je de melding niet meer krijgen. Ik heb zoiets vorige week gehad, en na de pagina 3x helemaal doorgelezen te hebben, bleek het om toekomstige beveiliging te gaan. Je zou na het invullen een sms krijgen om je telefoonnr te controleren. En als je dan een keer je wachtwoord kwijt zou zijn, kreeg je na het beantwoorden met de door jou ingevulde gegevens op die vragen, van Paypal een sms met je wachtwoord.
Ik heb het overgeslagen en daarna ook niet meer terug gezien.![]()
Raar... ik kon het niet overslaan, en alles wat ik invulde was niet goed. Vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef Gunny het volgende:
Waarschijnlijk zul je de melding niet meer krijgen. Ik heb zoiets vorige week gehad, en na de pagina 3x helemaal doorgelezen te hebben, bleek het om toekomstige beveiliging te gaan. Je zou na het invullen een sms krijgen om je telefoonnr te controleren. En als je dan een keer je wachtwoord kwijt zou zijn, kreeg je na het beantwoorden met de door jou ingevulde gegevens op die vragen, van Paypal een sms met je wachtwoord.
Ik heb het overgeslagen en daarna ook niet meer terug gezien.
Kaleidoscopiklimax![]()
In meanwhile...quote:Op donderdag 17 april 2014 23:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Laten we dit maar even via dm doen btw
(nee dit is geen verkapte versierpoging)
"Sup girl?"Morgen even verhaal halen en dan weet je dat ook weer.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Raar... ik kon het niet overslaan, en alles wat ik invulde was niet goed. Vandaar mijn vraag
Guys...mijn maglite zaklampje is naar de tyfus. Wat was ook alweer dat simpele handzame lampje waar een gewone batterij in kan? Is voor in mijn motor dat ik altijd iets bij de hand heb mocht er iets zijn.![]()
Bij mij bleef dat ding maar doorgaan met vragen stellen. Toen heb ik de verbinding domweg afgebroken. Daarna kon ik er gewoon weer in. Maar het is soms om een sik van te krijgen bij die lui.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Raar... ik kon het niet overslaan, en alles wat ik invulde was niet goed. Vandaar mijn vraag![]()
http://www.banggood.com/buy/CREE-Q5-300lm.htmlquote:Op donderdag 17 april 2014 23:33 schreef rene90 het volgende:
Guys...mijn maglite zaklampje is naar de tyfus. Wat was ook alweer dat simpele handzame lampje waar een gewone batterij in kan? Is voor in mijn motor dat ik altijd iets bij de hand heb mocht er iets zijn.
Tweede zaklamp.
Nog steeds erg tevreden ermee.YouTube
Die heb ik een paar dagen geleden ook binnengekregen, goh wat een licht komt er af voor die paar euro.. Ik kan mijn hele achtertuin ermee verlichtenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/buy/CREE-Q5-300lm.html
Tweede zaklamp.
Nog steeds erg tevreden ermee.You can't be late if you don't show up.![]()
Ja bizar, en in kleinere ruimtes kan je het licht bundelen (in- en uittrekken) en is het erg fel.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:54 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Die heb ik een paar dagen geleden ook binnengekregen, goh wat een licht komt er af voor die paar euro.. Ik kan mijn hele achtertuin ermee verlichtenYouTube
Hallo,
ik sta op het punt om de Jiayu G4S te kopen op Banggood. Ik betaal niet graag verzendingskosten, dus er zijn 2 opties:
- Air Mail Register gratis 7-20 werkdagen verzendingstijd
- Netherland direct mail 0.31 eurocent 7-10 vernzendingstijd
Verhoogt dat Nederlandgedoe de pakkans bij de douane? Voor 31 cent is 10 dagen snellere verzending mooi meegenomen, lijkt me.
Ik woon in België overigens.![]()
Banggood is sowieso wel snel met leveren (is mijn ervaring).quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:13 schreef Brecht35 het volgende:
Hallo,
ik sta op het punt om de Jiayu G4S te kopen op Banggood. Ik betaal niet graag verzendingskosten, dus er zijn 2 opties:
- Air Mail Register gratis 7-20 werkdagen verzendingstijd
- Netherland direct mail 0.31 eurocent 7-10 vernzendingstijd
Verhoogt dat Nederlandgedoe de pakkans bij de douane? Voor 31 cent is 10 dagen snellere verzending mooi meegenomen, lijkt me.
Ik woon in België overigens.
Staat trouwens nog steeds op "coming soon"YouTube
Mijn G4s is verzonden
Keiharde porno!![]()
Welke shipping?quote:
Op BIC heb je trouwens weer 'easter egg's. Ik heb nu al een 7% coupon op alles, geldig tot 6-6 dus die kan ik mooi gebruiken voor de FNF mini 4![]()
![]()
Singaporequote:Op vrijdag 18 april 2014 07:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Welke shipping?
Op BIC heb je trouwens weer 'easter egg's. Ik heb nu al een 7% coupon op alles, geldig tot 6-6 dus die kan ik mooi gebruiken voor de FNF mini 4
Ach ja minder kans op douanekosten. Dan wacht ik maar iets langer.
Keiharde porno!![]()
Ik zit op m'n foon. Volgens mij gaat in de mobiele site van banggood de volgorde iets anders soms. Dus welke is het -precies-? Heeft iemand de link op productniveau?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/buy/CREE-Q5-300lm.html
Tweede zaklamp.
Nog steeds erg tevreden ermee.
Thanks alvast!![]()
Tweede is hier http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.htmlquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:34 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ik zit op m'n foon. Volgens mij gaat in de mobiele site van banggood de volgorde iets anders soms. Dus welke is het -precies-? Heeft iemand de link op productniveau?
Thanks alvast!![]()
Aargh, volgens mij moet ik stoppen met het lezen van dit topic. Ik krijg sinds een week elke dag pakjes binnen, en ik ben er nog lang niet. En nu ook nog die zaklamp.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:36 schreef remcosw het volgende:
[..]
Tweede is hier http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html![]()
![]()
Thanks! En besteld! :-)quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:36 schreef remcosw het volgende:
[..]
Tweede is hier http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html![]()
Dat is ook mijn ervaring, maar maakt dat Nederlands gedoe de pakkans groter? 31 cent voor -10 dagen is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Banggood is sowieso wel snel met leveren (is mijn ervaring).
Staat trouwens nog steeds op "coming soon"
PS:
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-922811.html
Usually dispatched in 6-9 business days staat er?![]()
Omg, 200 dollar voor een octacore telefoon.. Must.. Resist...quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:35 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring, maar maakt dat Nederlands gedoe de pakkans groter? 31 cent voor -10 dagen is mooi meegenomen.
PS:
Usually dispatched in 6-9 business days staat er?
Ot; dat betekent dat hij dan wordt verzondenYou can't be late if you don't show up.![]()
Dat weet ik wel, maar hij zegt dat het op "coming soon" staat en dat corrigeer ik dus even.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:48 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Omg, 200 dollar voor een octacore telefoon.. Must.. Resist...
Ot; dat betekent dat hij dan wordt verzonden
Niemand die het verschil kent tussen gewone levering en Netherland mail?![]()
Waarschijnlijk met "Netherlands Direct Mail" wordt het ook gewoon met China / Sweden post gestuurd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:35 schreef Brecht35 het volgende:
Dat is ook mijn ervaring, maar maakt dat Nederlands gedoe de pakkans groter? 31 cent voor -10 dagen is mooi meegenomen.![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met "Netherlands Direct Mail" wordt het ook gewoon met China / Sweden post gestuurd.![]()
![]()
Koop gewoon een keer wat en ervaar het! Ik zie je gezicht hier en in het jiayu/smartphone/tablet topic maar met veelal vragen voordat je iets koopt. Maak de stap in het China shoppen en bestel gewoon dat lampjequote:![]()
![]()
Haha, ik heb geen lampje nodig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Koop gewoon een keer wat en ervaar het! Ik zie je gezicht hier en in het jiayu/smartphone/tablet topic maar met veelal vragen voordat je iets koopt. Maak de stap in het China shoppen en bestel gewoon dat lampjeIk informeer me het liefst uitgebreid over de producten die ik aankoop zodat de eventuele teleurstelling des te kleiner is.
Tevens heb ik al eens de sprong gewaagd met de Pipo U6 te kopen vooraleer er een deftige review over beschikbaar is, iets wat ik nu eigenlijk weer ga doen met de G4S(ook nog geen deftige review beschikbaar).
Edit: Hij is besteld!
[ Bericht 4% gewijzigd door Brecht35 op 18-04-2014 11:36:19 ]![]()
Die status is dan overnacht veranderd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:35 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring, maar maakt dat Nederlands gedoe de pakkans groter? 31 cent voor -10 dagen is mooi meegenomen.
PS:
Er stond namelijk nog coming soon gisterYouTube
Leuk toch? Elke dag een cadeautje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:38 schreef Gunny het volgende:
[..]
Aargh, volgens mij moet ik stoppen met het lezen van dit topic. Ik krijg sinds een week elke dag pakjes binnen, en ik ben er nog lang niet. En nu ook nog die zaklamp.
Hmm ik ben er denk ik wel uit.. ik koop zeer wss een SJ4000
mobius mag dan wel wat goedkoper in aanschaf zijn, maar wordt ook met minder accesoires geleverd
en een waterproof case bij de mobius kost al 30$ los!
Mobius + Waterproofcase = +- 70$ + 30$ = +-100$
SJ400(+waterproofcase en andere mounts) = +-100$
voor de prijs maakt het dus weinig uit..
Ik heb daarnaast vorige week contact gezocht met tmart.com om actioncams in de shop toe te voegen. En ik kreeg vandaag bevestiging dat ze de SJ4000 in hun shop gaan aanbieden voor een goedkopere prijs dan bij Banggood..
das altijd wel mooi aan de gasten van Tmart, als je wat wil wat niet in de shop staat
helpen ze je vaak wel verder en proberen ze het nog voor een goedkopere prijs te leveren ook..
Daarnaast hoop ik nog op een leuk dealtje ofzo voor ons als fokkers eruit te kunnen halen
net zoals bij die XM-L T6 zaklamp toen. Dus mocht je nog een actioncam (met name SJ4000) willen, even wachten tot volgende week ofzo!
![]()
Let me know, dan doe ik met je mee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:08 schreef Downstar het volgende:
mobius mag dan wel wat goedkoper in aanschaf zijn, maar wordt ook met minder accesoires geleverd
en een waterproof case bij de mobius kost al 30$ los!
Mobius + Waterproofcase = +- 70$ + 30$ = +-100$
SJ400(+waterproofcase en andere mounts) = +-100$
voor de prijs maakt het dus weinig uit..
Ik heb daarnaast vorige week contact gezocht met tmart.com om actioncams in de shop toe te voegen. En ik kreeg vandaag bevestiging dat ze de SJ4000 in hun shop gaan aanbieden voor een goedkopere prijs dan bij Banggood..
das altijd wel mooi aan de gasten van Tmart, als je wat wil wat niet in de shop staat
helpen ze je vaak wel verder en proberen ze het nog voor een goedkopere prijs te leveren ook..
Daarnaast hoop ik nog op een leuk dealtje ofzo voor ons als fokkers eruit te kunnen halen
net zoals bij die XM-L T6 zaklamp toen. Dus mocht je nog een actioncam (met name SJ4000) willen, even wachten tot volgende week ofzo!
YouTube
Verdomme, net iets goedkoper dan waar ik 'm besteld heb.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:35 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
PS:
Scheelt toch weer een euro.
Keiharde porno!![]()
Sterker nog.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verdomme, net iets goedkoper dan waar ik 'm besteld heb.
Scheelt toch weer een euro.quote:Discount Coupons:b185f7: US$-10.45 (zie OP)
Total: US$198.54Nee hoor, dat stond alleen bij de 1GB versie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die status is dan overnacht veranderd.
Er stond namelijk nog coming soon gister
Hoewel, misschien rond deze tijd gisteren dat het wel zo was ja.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nou ben ik heul erg boos natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sterker nog.
[..]
[..]
Nee hoor, dat stond alleen bij de 1GB versie.
Hoewel, misschien rond deze tijd gisteren dat het wel zo was ja.![]()
![]()
Keiharde porno!![]()
Pluk een roos, zet 'em op je hoed, dan ben je morgen weer zoet.
Hoe kan het ook anders![]()
Maar hebben jullie in euro's of in dollars betaald? Ik meen te herinneren dat de dollar / euro koers bij banggood beter is als die van paypal.![]()
Zover ik nu met ze heb gesproken komt hij wss ergens volgende week in de shop..quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Let me know, dan doe ik met je mee.
Waarschijnlijk wel alleen de zilver kleur, maargoed ik hoef toch niet zon lelijk geel ding ofzo!
Ze zouden onder de prijs van banggood gaan zitten(vraag me alleen af of dit dan de saleprijs is of de normaal prijs!) en ik hoop dus nog op een iets goedkopere prijs voor FOK ofzo..
al ben ik al blij als hij nog weer wat goedkoper is dan bij banggood!
Mocht ik meer info hebben post ik het hier wel![]()
![]()
USD.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:56 schreef tharonny het volgende:
Maar hebben jullie in euro's of in dollars betaald? Ik meen te herinneren dat de dollar / euro koers bij banggood beter is als die van paypal.quote:Von Betrag ¤148,01 EUR
Zu Betrag $198,54 USDThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
* dud0r Plukt roos, prikt zich aan doornsquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Pluk een roos, zet 'em op je hoed, dan ben je morgen weer zoet.![]()
![]()
Ach de mijne is al wel onderweg, dat scheelt en ik maak weer een aliexpress seller blij door het daar te kopen.
Keiharde porno!![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r Plukt roos, prikt zich aan doorns![]()
![]()
Ach de mijne is al wel onderweg, dat scheelt en ik maak weer een aliexpress seller blij door het daar te kopen.
![]()
Elk voordeel hep zuh nadeel. Maar da's logisch.
als t een maand blijft werken dan bof jequote:Haha, ik heb geen lampje nodig.Ik informeer me het liefst uitgebreid over de producten die ik aankoop zodat de eventuele teleurstelling des te kleiner is.
als t een half jaar blijft werken dan heb je echt geluk
als t een jaar blijft werken: koop een staatslot!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Heb je hem al gekocht? Ik zou maar eerst de techmoan update lezen voordat je hem koopt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:08 schreef Downstar het volgende:
Geen goed nieuws![]()
![]()
In euro's hier.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:56 schreef tharonny het volgende:
Maar hebben jullie in euro's of in dollars betaald? Ik meen te herinneren dat de dollar / euro koers bij banggood beter is als die van paypal.
$208.99
¤155.94![]()
Tof!quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:08 schreef Downstar het volgende:
![]()
Al zal ik niet van de partij zijn...Welke update?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:47 schreef monkeybrain het volgende:
Heb je hem al gekocht? Ik zou maar eerst de techmoan update lezen voordat je hem koopt.
Geen goed nieuws
Enige wat ik kan vinden is de mounts die nog blijven bewegen, ook al heb je ze strak aangeschroefd.
Maar met wat opschuren was dat verholpen? Of is er wat nieuws?
Moeten hier ook nog maar wat gaan opzoeken om zo'n ding in een auto op te hangen. Beeld zat gigantisch op en neer te schokken op de manier zoals die nu vast zat (aan draadeind van roll cage).![]()
En wat k*t is dat ook; m'n broer krijgt nu best vaak pakketjes (veelal niet uit China) maar elke keer zit ik weer te hopen dat het voor mij is (hoewel ik nog maar 2 pakketjes onderweg heb).
Elke keer weer de teleurstelling![]()
![]()
Heb zelf zo'n dashcam (kruidvat maar ook Banggood)quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tof!![]()
Al zal ik niet van de partij zijn...
[..]
Welke update?
Enige wat ik kan vinden is de mounts die nog blijven bewegen, ook al heb je ze strak aangeschroefd.
Maar met wat opschuren was dat verholpen? Of is er wat nieuws?
Moeten hier ook nog maar wat gaan opzoeken om zo'n ding in een auto op te hangen. Beeld zat gigantisch op en neer te schokken op de manier zoals die nu vast zat (aan draadeind van roll cage).![]()
En wat k*t is dat ook; m'n broer krijgt nu best vaak pakketjes (veelal niet uit China) maar elke keer zit ik weer te hopen dat het voor mij is (hoewel ik nog maar 2 pakketjes onderweg heb).
Elke keer weer de teleurstelling
Werkt perfect.YouTube
Heeft iemand ervaring met arduino uit china? Ben misschien van plan een starter kitje te halen.You can't be late if you don't show up.![]()
Ik heb een nano en een shield van fasttech, werkt perfect. Ook die van banggood zijn goedquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:16 schreef l0lownkill het volgende:
Heeft iemand ervaring met arduino uit china? Ben misschien van plan een starter kitje te halen.![]()
Ok, ik den dat ik een UNO starterkitje koop. Heb gister even rondgesurft en lijkt me best wel interessant.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:20 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik heb een nano en een shield van fasttech, werkt perfect. Ook die van banggood zijn goedYou can't be late if you don't show up.![]()
Het is geen dashcam voor in een auto die op de openbare weg komt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb zelf zo'n dashcam (kruidvat maar ook Banggood)
Werkt perfect.![]()
![]()
Uhhhh welke update?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je hem al gekocht? Ik zou maar eerst de techmoan update lezen voordat je hem koopt.
Geen goed nieuws
ik weet alleen die mounts niet helemaal stevig vast draaiden, maar dat is gewoon verholpen door het iets op te schuren inderdaad.. kleine moeite![]()
![]()
Hahaha!quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:17 schreef mickeyD het volgende:
[..]
als t een maand blijft werken dan bof je
als t een half jaar blijft werken dan heb je echt geluk
als t een jaar blijft werken: koop een staatslot!Ik hoop toch minstens een jaar te halen uit m'n Chinese producten zoals m'n tablet en de smartphone die eraan komt. Anders is het best wel zonde van het geld.
![]()
Talking about actioncam accessoires...
Handige enclosure zodat je niet de waterproofcasing gebruiken hoeft. Heeft GoPro zelf nu ook sinds kort. Maar ik heb 'em gewoon van AliExpress gehaald. Twee gelijk, voor allebei de GoPro Hero 3 Black. Ook een GoPro-mount naar 1/4" plate en een direct naar 1/4" mount zoals links onder de enclosure al zit. Kun je 'em met non-GoPro accessoires/tripods gebruiken.
[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 18-04-2014 15:48:40 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik haal zelf ook al mn arduino rotzooi van ebay. Begonnen met een starter kit. Ik zou het je absoluut aanraden. Je kan het ook bij conrad oid bestellen, maar daar betaal je veel meer en ik zou niet weten of je verschil tussen een officiele of een chineese arduino kan merken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:22 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ok, ik den dat ik een UNO starterkitje koop. Heb gister even rondgesurft en lijkt me best wel interessant.![]()
Nice, ik weet niet of het een tijdelijke korting is, maar de cctv-camera die ik wel vaker heb genoemd is een stuk goedkoper geworden.
De camera kost zonder POE nog maar ¤74.11 (was pas nog net geen ¤90) en mét POE ¤81.35 (was net geen ¤100).
Dat zijn wel serieus leuke bedragen. Ter vergelijking; de Tenvis 720P IPROBOT3 bij BIC kost $85.99 / ¤61.50 dus maar een tientje minder dan de non-POE versie.
Je mist weliswaar de PTZ, maar je krijgt er wel 1080p voor terug, of zelfs 2048×1536 of 2592×1920.
Weliswaar ten koste van lagere framerates (respectievelijk 15 en 10fps) maar voor bewaking is dat niet héél erg belangrijk. PTZ eigenlijk ook niet; want je bent meestal toch niet aan het kijken als er ongewenst bezoek komt.
Tevens veranderd aspect ratio dus dat moet je zelf ook even vergelijken.
Oh, en keuze uit verschillende lenzen.
Nu ik zo met de Raspberry zit te tweaken i.c.m. de Camera Board (die uit zichzelf voorlopig nog geen bewegingsdetectie i.c.m. 1080p stream kan verzorgen) wordt dat toch wel héél erg aantrekkelijk.
![]()
Met ingebouwde POE ook alleen maar netwerkkabel nodig op locatie (hoewel dat met POE-injector) ook voor andere camera's makkelijk is te regelen).
Naatje is alleen dat onze netwerk al verzadigd is met apparaten (en we dus eigenlijk router/switch e.d. moeten upgraden).
Plus dat kabel niet bij de voordeur is te krijgen zonder dit vol in het zicht te hebben.
Site is overigens ook flink vernieuwd/verbeterd.![]()
![]()
Beetje aan het plagenquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Uhhhh welke update?
ik weet alleen die mounts niet helemaal stevig vast draaiden, maar dat is gewoon verholpen door het iets op te schuren inderdaad.. kleine moeite![]()
![]()
Extender tk75
Single hand firestarter, bedankt Downstar![]()
Buckle voor mijn riem, dit zijn echt fijne riemen maar de maten zijn vaak zo kleinMinimaal 1.2m nodig.
Waterdichte schakelaar van dx. Ik kon hem nergens anders vinden dus tja...Dat ziet er echt goed uit. Beetje spijt van mijn wanscam nuquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:21 schreef Iemand91 het volgende:
Nice, ik weet niet of het een tijdelijke korting is, maar de cctv-camera die ik wel vaker heb genoemd is een stuk goedkoper geworden.
De camera kost zonder POE nog maar ¤74.11 (was pas nog net geen ¤90) en mét POE ¤81.35 (was net geen ¤100).![]()
Even over nadenken, misschien deze ook maar kopen![]()
![]()
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar heeft er iemand ervaring met een raspberry pi via China?![]()
Jiayu G4S 2GB ook besteld.
Ben benieuwd!YouTube
Die dingen zijn hier al goedkoop genoeg..:P Het risico niet waard dus ivm garantie.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:07 schreef Mubassie het volgende:
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar heeft er iemand ervaring met een raspberry pi via China?![]()
Probleempje is inmiddels opgelost, die gast aan de telefoon zei dat het vaker voorkwam dat Paypal beveiligingsvragen instelde waarvan niet eens bekend was dat ze waren ingevuld. Wtfquote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef RadioSlut het volgende:
1 van de vragen kán ik niet eens invullen; Wat zijn de laatste 4 cijfers van je rijbewijs? Ik heb niet eens een rijbewijs, what the fuck?
Kaleidoscopiklimax![]()
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:04 schreef monkeybrain het volgende:
Dat ziet er echt goed uit. Beetje spijt van mijn wanscam nu
Note: ik heb zelf geen first-hand ervaring met IP-camera's (op mijn getweak met de Raspberry na), wél met de theorie.quote:Even over nadenken, misschien deze ook maar kopen
De webshop is wel betrouwbaar. In de RC-kringen vooral bekend vanwege hun Sony camera's voor FPV.
Misschien eens aan bijvoorbeeld RobertNL vragen; hij heeft sowieso ervaring met IP camera's en ik gok dat hij het (deels) niet met mij eens gaat zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 18-04-2014 18:15:13 ]![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef henk3412 het volgende:
iemand ervaring met rc autos op benzine via taobao?-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Ik zie op Ebay ineens een hoop 1080p ip cams voor $100 en minder.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
[..]
Note: ik heb zelf geen first-hand ervaring met IP-camera's (op mijn getweak met de Raspberry na), wél met de theorie.
De webshop is wel betrouwbaar. In de RC-kringen vooral bekend vanwege hun Sony camera's voor FPV.
Misschien eens aan bijvoorbeeld RobertNL vragen; hij heeft sowieso ervaring met IP camera's en ik gok dat hij het (deels) niet met mij eens gaat zijn.
Heb ik niet zitten opletten of is dat de laatste paar dagen gekomen![]()
Je ziet door de bomen het bos niet meer met ip cams. We hebben eigenlijk een techmoan voor ip cams nodig. Leuk idee voor Shiznuts, heeft toch geld zat![]()
![]()
quote:quote:YouTube
Toch maar geen opladers meer uit China gebruiken
Begon te roken, was gloeiend heet en meurde als de pestOok gesmolten zag ik achteraf. Maar goed dat ik dit optijd zag. (zat namelijk in een stopcontact langs een gordijn)
Eigenlijk een beetje luiheid: ipv Europese stekkers te wisselen heb ik gewoon aan elk kabeltje een (Soms Chinese) stekker![]()
![]()
Wat is het? Een powerbank of wah?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Henk, ben je weer bezig jongen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:16 schreef l0lownkill het volgende:
Ik zit wat te browsen, kom ik dit tegen
KlikkerdeklikklikYouTube
haha en uiteindelijk heb ik zelf die one handed versie niet gehaald xD!quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:04 schreef monkeybrain het volgende:
Extender tk75
[ afbeelding ]
Single hand firestarter, bedankt Downstar![]()
[ afbeelding ]
Buckle voor mijn riem, dit zijn echt fijne riemen maar de maten zijn vaak zo kleinMinimaal 1.2m nodig.
[ afbeelding ]
Waterdichte schakelaar van dx. Ik kon hem nergens anders vinden dus tja...
[ afbeelding ]
[..]
Dat ziet er echt goed uit. Beetje spijt van mijn wanscam nu![]()
Even over nadenken, misschien deze ook maar kopen
maar gewoon zon goedkopere maar dikke versie dan dat ik al had..
echter is hij nooit geleverd en heb ik maandag ofzo maar een geschil geopend..
kreeg wel gelijk optie om resend te doen of geld terug.. ik denk dat ik maar geld terug doe en toch maar die one hand versie neem![]()
![]()
Inderdaad. Bij die ik heb gelinkt scheelt het zo'n ¤15 - 20 of zo'n 18%. Dat is niet niks.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:35 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zie op Ebay ineens een hoop 1080p ip cams voor $100 en minder.
Heb ik niet zitten opletten of is dat de laatste paar dagen gekomen
quote:Je ziet door de bomen het bos niet meer met ip cams. We hebben eigenlijk een techmoan voor ip cams nodig. Leuk idee voor Shiznuts, heeft toch geld zat![]()
![]()
Shiz, we wachten je reviews af!![]()
Ik moet komende tijd hier wat aan netwerk doen (betere router, kabels trekken) dus misschien kan ik ook nog wel een kabel ergens trekken; dan komt er hier ook een.![]()
![]()
Of een Innovv C1.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
lijkt me eerder zon cheap ass lader, zo aan de vorm te zien
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Oh noes1!!!1!
Wat moet ik nu weer met IP cams.quote:Die interesseren me eigenlijk überhaupt niet.
Maar kom over 2 maanden maar terug bij me als m'n crib beroofd is.![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of een Innovv C1.Oh noes1!!!1!
[ afbeelding ]
[..]
Wat moet ik nu weer met IP cams.Die interesseren me eigenlijk überhaupt niet.
Maar kom over 2 maanden maar terug bij me als m'n crib beroofd is.
sinds wanneer is een innovv een opladerquote:toch maar geen opladers ...![]()
![]()
Kan toch zijn dat 'ie de innovv met een Chinese oplader oplaadde.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
sinds wanneer is een innovv een oplader
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat 'ie de innovv met een Chinese oplader oplaadde.![]()
![]()
Say ma name, say ma name. Noone there's around you, say... HEISENBERG.
heisenberggggggggquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef shiznuts het volgende:
Say ma name, say ma name. Noone there's around you, say... HEISENBERG.![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:06 schreef RobertNL het volgende:
BB![]()
En voor de volgende die een brief krijgt van een merkenrechten bureau: klik klik
better call saul!
wel vet trouwens dat ze die websites (zoals die donatiesite voor W.W) ook echt hosten![]()
![]()
Xiaomi piston v2
Bedankt voor de tip, wat een bazen oortjes. Jammer dat de knoppen bij mij niet goed werken, maar volgens mij komt dat vooral doordat de fabrikanten niks universeel hebben afgesproken voor de jack.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ BREAKING NEWS $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
This is just in from Banggood.com:
JIAYU G4S 4.7-inch 2GB RAM MT6592 1.7Ghz Octa-core Smartphone
SKU: SKU133493Sold: 14(0 Review) Expected restock on 26th April 2014
Laten we hopen, dat Shiz, Brecht en ikzelf wél ons toestel ontvangen en dit dus voor de aankomende bestellers bij Banggood is
YouTube
Ik haalde 'em toen er bij sold nog '5' stond.
Echt dik 'breaking' dit ook.
Hush.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:02 schreef shiznuts het volgende:
Ik haalde 'em toen er bij sold nog '5' stond.
Echt dik 'breaking' dit ook.YouTube
Even een aparte post...
Net van de chat af met Banggood...
Mijn geduld is weer aardig op de proef gesteld maar ik heb mijn antwoorden.
Antwoord op de vraag wanneer de Doogee DG550 gereleased wordt, hebben ze niet.
De Jiayu G4S 2GB was op voorraad en nu dus niet meer in stock (man wat duurde dat lang om dat uit te leggen zeg... dat ik wilde weten of de eerste 14 mensen dus buiten die "expected to restock on 26th april 2014" vielen etc)
Als het goed is, krijgen wij Fok!kers dus gewoon wél onze exemplaren zoals gepland omdat hij wel in stock was namelijk.
"yes we no longer have in stock"
Nee dat bedoel ik niet...
"item is in stock maybe 26th april"
Nee, dat bedoel ik niet....
YouTube
Zijn er nog een beetje leuke oortjes te krijgen? Euro of 5wil echt iemand laten zien dat het goedkoper kan uit china en free shipping. Koop later wel een keer van die brainwavs.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
http://www.focalprice.com(...)Headphone_Black.htmlquote:Op zaterdag 19 april 2014 07:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er nog een beetje leuke oortjes te krijgen? Euro of 5wil echt iemand laten zien dat het goedkoper kan uit china en free shipping. Koop later wel een keer van die brainwavs.
omgerekend ¤5,51![]()
Ze zijn nu bezig met een serie over saulquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:14 schreef Downstar het volgende:
[..]
Inderdaad
better call saul!
wel vet trouwens dat ze die websites (zoals die donatiesite voor W.W) ook echt hosten
Voor wat bassy muziek is de ES900i wel veel beter imo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)Headphone_Black.html
omgerekend ¤5,51Ik hoop mee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ BREAKING NEWS $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
This is just in from Banggood.com:
JIAYU G4S 4.7-inch 2GB RAM MT6592 1.7Ghz Octa-core Smartphone
SKU: SKU133493Sold: 14(0 Review) Expected restock on 26th April 2014
Laten we hopen, dat Shiz, Brecht en ikzelf wél ons toestel ontvangen en dit dus voor de aankomende bestellers bij Banggood is![]()
![]()
Inderdaad super. Ik ben er ook nog steeds blij mee. Super detail in geluid.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:41 schreef Waffle het volgende:
Xiaomi piston v2
Bedankt voor de tip, wat een bazen oortjes. Jammer dat de knoppen bij mij niet goed werken, maar volgens mij komt dat vooral doordat de fabrikanten niks universeel hebben afgesproken voor de jack.
Knopjes werken bij mij wel, (misschien omdat m'n telefoon ook Chinees is) maar ik vind ze op de tast te priegelig.
Heeft er iemand ervaring met AliExpress "Guaranteed Genuine" protection?
Als een verkoper dat gebruikt bij een artikel en het artikel blijkt achteraf alsnog niet origineel, dan kan je blijkbaar 3x je aankoopprijs terugkrijgen?
Dat maakt het kopen van een duur merkhorloge maar met een veel lagere prijs op AliExpress wel erg aantrekkelijk samen met de andere Buyer Protections.![]()
Hoe kom je aan die informatie? dat je 3 keer je aankoopprijs terug krijgt..quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft er iemand ervaring met AliExpress "Guaranteed Genuine" protection?
Als een verkoper dat gebruikt bij een artikel en het artikel blijkt achteraf alsnog niet origineel, dan kan je blijkbaar 3x je aankoopprijs terugkrijgen?
Dat maakt het kopen van een duur merkhorloge maar met een veel lagere prijs op AliExpress wel erg aantrekkelijk samen met de andere Buyer Protections.
lijkt me sterk dat aliexpress daarvoor garant wil gaan staan..
gewoon aankoop bedrag terug lijkt me dan niet meer dan logisch![]()
![]()
Over oordopjes gesproken, ik ben op zoek naar oordopjes met knoppen eraan voor muziek doorspoelen enzo. En nou gaat het mij vooral om dat het oordopjes zijn en geen in ears.
Degene voor wie ze zijn vindt in ears niet chill. Anders had ik namelijk wel een geschikt setje al gehad. (Brainwavz R1 met mic)
Keiharde porno!![]()
Edit: spam
[ Bericht 98% gewijzigd door rene90 op 19-04-2014 14:06:28 ]-Real power isn't given, it must be taken-![]()
+1quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:44 schreef Iemand91 het volgende:
Kan die Henk niet een permaban krijgen ofzo![]()
Dit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:44 schreef Iemand91 het volgende:
Kan die Henk niet een permaban krijgen ofzoJa.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
omgerekend ¤5,51Nog altijd de beste allrounders voor een kleine prijs.
Xiaomi's zijn ook leuk, vooral qua geluid. Maar bij mij zitten ze niet zo comfortabel. Hij heeft 'scherpe' randjes die na een tijdje m'n oren irriteren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Inderdaad super. Ik ben er ook nog steeds blij mee. Super detail in geluid.
Knopjes werken bij mij wel, (misschien omdat m'n telefoon ook Chinees is) maar ik vind ze op de tast te priegelig.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
omgerekend ¤5,51Heb je ook leuke oordopjes die niet in-ear zijn?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Ja.Nog altijd de beste allrounders voor een kleine prijs.
Zelf heb ik een hekel aan die in-ear doppen.Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Wat ies deesche?
Ik had ook een hekel aan IEMs, kwam door die verrekte kudte Creatives die voor geen meter zaten, klonken en snel kapot gingen. Toen was er eens een actie van Brainwavz. Alpha voor 5 USD. Nam je er meer ging er p/stuk 1 USD vanaf. Haalde ik er eens twee voor 8 USD.En vanaf dat moment was ik toch weer hooked on IEMs.
Alleen van Phrodi geloof ik normale oordopjes. Verder niet echt. Zou je ff op head-fi moeten kijken anders, of gewoon de shiz van normale oordopjes worden en alles kopen en uitproberen. Begin eens met de Awei ES-10 /-380 ofzo?
Hmmm, Minitake heeft ook de ES-800M; goedkoper dan FocalPrice. http://www.minitake.com/a(...)s-for-pc-p-3745.html
[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 19-04-2014 14:56:27 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
die es800 is dat wat? Ben cx300-II van sennheiser gewend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:50 schreef shiznuts het volgende:
Wat ies deesche?
Ik had ook een hekel aan IEMs, kwam door die verrekte kudte Creatives die voor geen meter zaten, klonken en snel kapot gingen. Toen was er eens een actie van Brainwavz. Alpha voor 5 USD. Nam je er meer ging er p/stuk 1 USD vanaf. Haalde ik er eens twee voor 8 USD.En vanaf dat moment was ik toch weer hooked on IEMs.
Alleen van Phrodi geloof ik normale oordopjes. Verder niet echt. Zou je ff op head-fi moeten kijken anders, of gewoon de shiz van normale oordopjes worden en alles kopen en uitproberen. Begin eens met de Awei ES-10 /-380 ofzo?
Hmmm, Minitake heeft ook de ES-800M; goedkoper dan FocalPrice. http://www.minitake.com/a(...)s-for-pc-p-3745.htmlhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die es800 is dat wat? Ben cx300-II van sennheiser gewend.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb net m'n bestelde Sennheiser CX300-II Gold afgehaald.Mensen waren benieuwd hoe 'ie vergeleek met Chinese oordopjes als inmiddels beroemde Awei ES800M.
Qua afwerking oogt de Awei ES800M eigenlijk heel wat. Toen ik net de Senns kreeg, was ik toch een beetje teleurgesteld, hoewel de 3.5mm-plug zelf er zeer zeer degelijk uitziet. Ik zie en voel eigenlijk geen verschil tussen het koord hiervan en übergoedkope Creatives. Ook dat het geen Y- maar een J-koord is, waarvan links het korte einde, kan niet echt mijn voorkeur dragen. Ik heb de gouden besteld omdat de witte er crap uitzagen en ik het contrast van zwart met het chromen randje zo cheapo vond ogen. Nu is goud ook best cheasy, maar het mixt well together en ben je vast hipster mee, want zwart is mainstream natuurlijk.Verder zijn er aardig wat klachten geweest over de kwaliteit van de Awei's. Kabelbreuk waardoor een oortje het niet deed, 'huisjes' die uiteenvielen en gelijmd moesten worden... zelf nog niks akeligs gemerkt.
Dan natuurlijk: soundquality!
Eerste indruk, de Sennheisers zijn toffe dopjes.Heel helder, brede range, goede soundstage, prima bassimpact... kortom: ik begrijp de fanbase.
Het zijn mooie allrounders voor 39,99 eur.
Ik heb ze beide eigenlijk geen noemenswaardige burn-in gegeven, maar m'n eerste indruk is toch dat ik de ES800M fijner vind eigenlijk. De Senns zijn me net wat te helder, te analytisch, het is allemaal net te precies zodat het wat saai klinkt in vergelijking met de ES800M. Die is toch wat voller, ronder en warmer en zet daarmee een erg fijne ambiance neer. 't Is net alsof de Awei wat meer 'soul' heeft. Uiteraard is smaak persoonlijk en ben je juist meer van het wat koudere precieze. Maar zelf vind ik het warme ronde van de ES800M wel wat.
So far: de CX300-II en ES800M liggen imho geen werelden uit elkaar. De Awei heeft bij een enkeling laten afweten in bouwkwaliteit, maar vergeet niet dat ze dan ook voor maar net iets meer dan 5 dollar verkrijgbaar zijn! De Awei heeft een mooi rond, vol en warm karakter. De Senns zijn wat helderder en preciezer. Ik ben persoonlijk continu op zoek naar datgeen dat mij het beste bevalt. Dat kun je niet eenvoudig vertalen naar specificaties of een prijs. Dat moet je zelf ondervinden. Daarom heb ik ook ruim 30+ in-ears en sluiten momenteel de Xears Xtreme Pro XT3's het meest bij mijn smaak aan (hoewel ik ook o.a. Brainwavz B2 heb die retailen voor 159,- usd).
Zit je op een budget en wil je gewoon eens iets proberen? Probeer gerust de ES800M eens. In het ergste geval sluit het toch niet helemaal aan bij jouw audio-idealen en ben je een dollar of wat armer. Ik denk echter eerder dat je aangenaam verrast zult zijn door wat ze eigenlijk te bieden hebben voor die prijs.
Sidenote: getest heb ik ze individueel en met splitter, zodat ik snel kon wisselen en ook links Awei, rechts Senns en omgedraaid kon proberenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.aliexpress.com(...)er_guaranteed.html#5quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie? dat je 3 keer je aankoopprijs terug krijgt..
lijkt me sterk dat aliexpress daarvoor garant wil gaan staan..
gewoon aankoop bedrag terug lijkt me dan niet meer dan logisch
"Watch/Perfume is counterfeit. - AliExpress will fully refund the amount paid by the buyer. The seller will compensate up to two times the amount of the order placed."
Verkoper moet hiervoor wel goedgekeurd zijn en het zelf bij zijn advertentie activeren enzo, maar ik twijfelde al om een merkhorloge te kopen daar (grijze markt ofzo) dus hiermee wel goede buyer protection.![]()
Wel nice iddquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)er_guaranteed.html#5
"Watch/Perfume is counterfeit. - AliExpress will fully refund the amount paid by the buyer. The seller will compensate up to two times the amount of the order placed."
Verkoper moet hiervoor wel goedgekeurd zijn en het zelf bij zijn advertentie activeren enzo, maar ik twijfelde al om een merkhorloge te kopen daar (grijze markt ofzo) dus hiermee wel goede buyer protection...
maar die extra betalingen moeten dus worden voldaan door de verkoper..![]()
+2quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:44 schreef Iemand91 het volgende:
Kan die Henk niet een permaban krijgen ofzo![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:44 schreef Iemand91 het volgende:
Kan die Henk niet een permaban krijgen ofzoquote:quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Xiaomi's zijn ook leuk, vooral qua geluid. Maar bij mij zitten ze niet zo comfortabel. Hij heeft 'scherpe' randjes die na een tijdje m'n oren irriteren.Ik support de mede Fok!kers.quote:
In elk geval een ban uit dit topic.YouTube
Zou tijd worden dat er iets aan die flap gedaan wordt, maar zal wel niet gebeuren."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Eensch.quote:Op zondag 20 april 2014 01:15 schreef rene90 het volgende:
Nou laten we het weer even over het Chinese shoppen hebben
Banggood staat nog steeds niet op shipped... Shiz heeft eerder besteld dus dat is logisch, maar Brecht na mij en dat is niet logisch
Misschien niet moeten vragen om een cover in de paypal message
YouTube
Pfffff, dus ongeveer een maand geleden een jurk op maat besteld via aliexpress, en nu kreeg ik eindelijk een shipping notification, dus ik een berichtje sturen, bleek dat de jurk nog niet klaar was. Ik heb dus nog 55 van de 60 dagen voor buyer protection, de jurk is nog niet klaar en al helemaaaaaal niet geshipt, lekker dit. De post doet er ook vaak wel n tijdje over, en ze konden de shippingdate niet verder extenden dan een maand![]()
Tl;dr hoop dat ie op tijd komt voor waarvoor ik de jurk besteld heb. En anders: ALL THE REFUND!!1!1Koekje d'r bij?![]()
Je hebt toch op ali express zo'n tellertje van 'als het niet binnen .... dagen geshipt is krijg je je geld terug'? Heb ik wel bij een order.quote:Op zondag 20 april 2014 08:26 schreef eleganza het volgende:
Pfffff, dus ongeveer een maand geleden een jurk op maat besteld via aliexpress, en nu kreeg ik eindelijk een shipping notification, dus ik een berichtje sturen, bleek dat de jurk nog niet klaar was. Ik heb dus nog 55 van de 60 dagen voor buyer protection, de jurk is nog niet klaar en al helemaaaaaal niet geshipt, lekker dit. De post doet er ook vaak wel n tijdje over, en ze konden de shippingdate niet verder extenden dan een maand![]()
Tl;dr hoop dat ie op tijd komt voor waarvoor ik de jurk besteld heb. En anders: ALL THE REFUND!!1!1![]()
Klopt. Maar die staat er alleen als de seller het product aangeeft als niet geshipped. Wat ik zo uit het verhaal begrijp heeft de seller' m op shipped gezet terwijl het nog niet verstuurd is omdat die teller bijna afliep.quote:Op zondag 20 april 2014 08:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt toch op ali express zo'n tellertje van 'als het niet binnen .... dagen geshipt is krijg je je geld terug'? Heb ik wel bij een order.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
ik ben, zeker voor die prijs, ook zeer tevreden over de dopjes: zowel in geluidskwaliteit als in bouwkwaliteit..quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
meeste nederlandse dopjes van rond die prijs houden het hier ~3 maanden uit..
deze houden het vooralsnog >6maanden uit zonder tekenen van schade te gaan vertonen![]()
Nederlandse oordopje van die prijs zijn niet eens om aan te horen (meestal)quote:Op zondag 20 april 2014 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben, zeker voor die prijs, ook zeer tevreden over de dopjes: zowel in geluidskwaliteit als in bouwkwaliteit..
meeste nederlandse dopjes van rond die prijs houden het hier ~3 maanden uit..
deze houden het vooralsnog >6maanden uit zonder tekenen van schade te gaan vertonenYou can't be late if you don't show up.![]()
Ja, ik dacht al dat ik na jou gekocht had..quote:Op zondag 20 april 2014 01:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eensch.
Banggood staat nog steeds niet op shipped... Shiz heeft eerder besteld dus dat is logisch, maar Brecht na mij en dat is niet logisch
Misschien niet moeten vragen om een cover in de paypal message![]()
![]()
Ja en het aparte is nog, een bestelling van mij van een paar dagen geleden is ook nog steeds niet shipped.quote:Op zondag 20 april 2014 12:42 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat ik na jou gekocht had..
Wacht het nog even af, en dan zal ik die lui wel even een email sturen.
Opzich stond er natuurlijk ook bij dat het item in 6-9 dagen verzonden werd dus een beetje geduld moet ik wel hebben.
Toch apart dat het niet op volgorde gaat.... blijf een hollander uiteraard.YouTube
Is inderdaad niet eerlijk dat de mijne verzonden is en de jouwe niet, zou eerder omgekeerd moeten zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 12:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja en het aparte is nog, een bestelling van mij van een paar dagen geleden is ook nog steeds niet shipped.
Opzich stond er natuurlijk ook bij dat het item in 6-9 dagen verzonden werd dus een beetje geduld moet ik wel hebben.
Toch apart dat het niet op volgorde gaat.... blijf een hollander uiteraard.![]()
Kan inderdaad zijn dat orders met note erbij niet meteen richting de orderpickers gaat, maar eerst langs customer service en dan pas procesed wordt. Als je daarna pas op de lijst beland is dat natuurlijk spijtig.
niet verschillende manieren van betalen ofzo?quote:Op zondag 20 april 2014 12:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja en het aparte is nog, een bestelling van mij van een paar dagen geleden is ook nog steeds niet shipped.
Toch apart dat het niet op volgorde gaat.... blijf een hollander uiteraard.![]()
Zelf heb ik paypal gebruikt.quote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
niet verschillende manieren van betalen ofzo?YouTube
Same, dus instant betaling lijkt me. Bij mij was het rechtstreeks van het Paypalsaldo.quote:Met note? Bedoel je een extra opmerking ofzo? Zie niet in waarom je dat hier zou doen, het was sowieso een zwarte.quote:Op zondag 20 april 2014 18:03 schreef shiznuts het volgende:
Kan inderdaad zijn dat orders met note erbij niet meteen richting de orderpickers gaat, maar eerst langs customer service en dan pas procesed wordt. Als je daarna pas op de lijst beland is dat natuurlijk spijtig.![]()
Omdat ik een sukkel ben.........quote:Op maandag 21 april 2014 00:51 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Same, dus instant betaling lijkt me. Bij mij was het rechtstreeks van het Paypalsaldo.
[..]
Met note? Bedoel je een extra opmerking ofzo? Zie niet in waarom je dat hier zou doen, het was sowieso een zwarte.
Had er neergezet: "Please send a cover for this phone with this purchase ;-) "Was te proberen toch?
YouTube
Hahaha!quote:Op maandag 21 april 2014 00:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Omdat ik een sukkel ben.........
Had er neergezet: "Please send a cover for this phone with this purchase ;-) "Was te proberen toch?
![]()
Denk je dat dat werkt ja?quote:Op maandag 21 april 2014 00:52 schreef monkeybrain het volgende:
Mensen zochten dit... 89 cent Action.
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Kan me haast niet voorstellen.Gegroet!![]()
In het wild groeien die dingen ook gewoon uit zaadjes hoorquote:Op maandag 21 april 2014 11:17 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Denk je dat dat werkt ja?
Kan me haast niet voorstellen.![]()
Even goed opzoeken hoe je zo'n ding moet opkweken dan zal het moeten lukken.![]()
Dan kun je inderdaad beter een stuk karton in je oren stoppen xDquote:Op zondag 20 april 2014 11:10 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Nederlandse oordopje van die prijs zijn niet eens om aan te horen (meestal)![]()
Dacht dat jebij de tuincentra's die dingen ook goedkoop kon kopenquote:Op maandag 21 april 2014 11:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
In het wild groeien die dingen ook gewoon uit zaadjes hoor![]()
Even goed opzoeken hoe je zo'n ding moet opkweken dan zal het moeten lukken.
en die dan al redelijk waren gegroeid..
lijkt mij meer succes te hebben dan deze zaadjes zelf te planten![]()
![]()
Je kan beter vers zaad hebben, dan heb je sowieso veel meer kans op kiemen.
Vleesetende planten zijn een hobby van me, zon kweeksetje geef ik weinig kans.![]()
een hobbyquote:Op maandag 21 april 2014 12:00 schreef Miniem het volgende:
Je kan beter vers zaad hebben, dan heb je sowieso veel meer kans op kiemen.
Vleesetende planten zijn een hobby van me, zon kweeksetje geef ik weinig kans.?
heb je er al een paar ofzo staan?
fotootje?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: