haha en uiteindelijk heb ik zelf die one handed versie niet gehaald xD!quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:04 schreef monkeybrain het volgende:
Extender tk75
[ afbeelding ]
Single hand firestarter, bedankt Downstar![]()
[ afbeelding ]
Buckle voor mijn riem, dit zijn echt fijne riemen maar de maten zijn vaak zo kleinMinimaal 1.2m nodig.
[ afbeelding ]
Waterdichte schakelaar van dx. Ik kon hem nergens anders vinden dus tja...
[ afbeelding ]
[..]
Dat ziet er echt goed uit. Beetje spijt van mijn wanscam nu![]()
Even over nadenken, misschien deze ook maar kopen
Inderdaad. Bij die ik heb gelinkt scheelt het zo'n ¤15 - 20 of zo'n 18%. Dat is niet niks.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:35 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zie op Ebay ineens een hoop 1080p ip cams voor $100 en minder.
Heb ik niet zitten opletten of is dat de laatste paar dagen gekomen![]()
quote:Je ziet door de bomen het bos niet meer met ip cams. We hebben eigenlijk een techmoan voor ip cams nodig. Leuk idee voor Shiznuts, heeft toch geld zat
Of een Innovv C1.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
lijkt me eerder zon cheap ass lader, zo aan de vorm te zien
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat moet ik nu weer met IP cams.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of een Innovv C1.Oh noes1!!!1!
[ afbeelding ]
[..]
Wat moet ik nu weer met IP cams.Die interesseren me eigenlijk überhaupt niet.
Maar kom over 2 maanden maar terug bij me als m'n crib beroofd is.![]()
sinds wanneer is een innovv een opladerquote:toch maar geen opladers ...
Kan toch zijn dat 'ie de innovv met een Chinese oplader oplaadde.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
sinds wanneer is een innovv een oplader
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat 'ie de innovv met een Chinese oplader oplaadde.
heisenberggggggggquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef shiznuts het volgende:
Say ma name, say ma name. Noone there's around you, say... HEISENBERG.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:06 schreef RobertNL het volgende:
BB![]()
En voor de volgende die een brief krijgt van een merkenrechten bureau: klik klik
Hush.quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:02 schreef shiznuts het volgende:
Ik haalde 'em toen er bij sold nog '5' stond.
Echt dik 'breaking' dit ook.
http://www.focalprice.com(...)Headphone_Black.htmlquote:Op zaterdag 19 april 2014 07:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er nog een beetje leuke oortjes te krijgen? Euro of 5wil echt iemand laten zien dat het goedkoper kan uit china en free shipping. Koop later wel een keer van die brainwavs.
Ze zijn nu bezig met een serie over saulquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:14 schreef Downstar het volgende:
[..]
Inderdaad
better call saul!
wel vet trouwens dat ze die websites (zoals die donatiesite voor W.W) ook echt hosten
Voor wat bassy muziek is de ES900i wel veel beter imo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)Headphone_Black.html
omgerekend ¤5,51
Ik hoop mee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ BREAKING NEWS $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
This is just in from Banggood.com:
JIAYU G4S 4.7-inch 2GB RAM MT6592 1.7Ghz Octa-core Smartphone
SKU: SKU133493Sold: 14(0 Review) Expected restock on 26th April 2014
Laten we hopen, dat Shiz, Brecht en ikzelf wél ons toestel ontvangen en dit dus voor de aankomende bestellers bij Banggood is
Inderdaad super. Ik ben er ook nog steeds blij mee. Super detail in geluid.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:41 schreef Waffle het volgende:
Xiaomi piston v2
Bedankt voor de tip, wat een bazen oortjes. Jammer dat de knoppen bij mij niet goed werken, maar volgens mij komt dat vooral doordat de fabrikanten niks universeel hebben afgesproken voor de jack.
Hoe kom je aan die informatie? dat je 3 keer je aankoopprijs terug krijgt..quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft er iemand ervaring met AliExpress "Guaranteed Genuine" protection?
Als een verkoper dat gebruikt bij een artikel en het artikel blijkt achteraf alsnog niet origineel, dan kan je blijkbaar 3x je aankoopprijs terugkrijgen?
Dat maakt het kopen van een duur merkhorloge maar met een veel lagere prijs op AliExpress wel erg aantrekkelijk samen met de andere Buyer Protections.
+1quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:44 schreef Iemand91 het volgende:
Kan die Henk niet een permaban krijgen ofzo
Dit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:44 schreef Iemand91 het volgende:
Kan die Henk niet een permaban krijgen ofzo
Ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
omgerekend ¤5,51
Xiaomi's zijn ook leuk, vooral qua geluid. Maar bij mij zitten ze niet zo comfortabel. Hij heeft 'scherpe' randjes die na een tijdje m'n oren irriteren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Inderdaad super. Ik ben er ook nog steeds blij mee. Super detail in geluid.
Knopjes werken bij mij wel, (misschien omdat m'n telefoon ook Chinees is) maar ik vind ze op de tast te priegelig.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
omgerekend ¤5,51
Heb je ook leuke oordopjes die niet in-ear zijn?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Ja.Nog altijd de beste allrounders voor een kleine prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |