SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
Vandaag maar een AC -> USB blokje gekocht bij mediamarkt, voor ¤20... Ik ga maar weer eens veel uit China halen om het te compenseren![]()
![]()
Ik speelde afgelopen weekend de Earson-link van BG door naar een andere FOK!er en hij vond de naam ook enigszins 'opmerkelijk'. Niet iets wat je met China-shoppen associeertquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:41 schreef ErkendFokker het volgende:
Waarom moet die site zo'n debiele naam hebben
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik zeg er ook altijd bij 'geen zorgen, het is niet wat het klinkt'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmm.. Ik had een Tenda A6 besteld via Alixpress. Krijg ik net deze reactie:Wat te doen? Als ik de A5 bij hem afneem dan krijg ik $3 korting c.q terug. Is de A6 beter dan de A5 ?quote:Hello friend, china custom returned this parcel back to me
China custom opened the parcel and stopped this parcel because of digital product
A6 router is damaged on the way back to me, damn china custom, I hate them
Currently I don't have more A6 in stock, do you want to change to A5 model and I send the parcel again?![]()
Kan 'ie niet via Swiss/Sweden/Hong Kong/??? Post versturen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Had gekund, maar nu is hij dus stuk en heeft hij geen nieuwe liggenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef shiznuts het volgende:
Kan 'ie niet via Swiss/Sweden/Hong Kong/??? Post versturen?![]()
![]()
Denk dat het verschil niet heel groot is, alleen een andere vorm.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Dat dus. Hij heeft ze niet meer op voorraad. Wel de A5 met 'English Menu' en UE-plug. Zoals al eerder gediscussieerd in een eerdere deeltje van dit topic wil ik deze gebruiken om in een hotel een vaste verbinding te delen. Het voordeel van de A6 was dat die iets flexibeler was qua aansluiting op de stroom. En ik zie net dat de A6 bij Conrad voor ¤15,99 te krijgen is. Daar moet ik toch nog wat bestellen..quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had gekund, maar nu is hij dus stuk en heeft hij geen nieuwe liggen
Ahum: "leverbaar vanaf 04.06.2014"![]()
![]()
Ik moet toch echt eens gaan slapen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had gekund, maar nu is hij dus stuk en heeft hij geen nieuwe liggen
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dit horloge gekocht, vond het er wel leuk uit zien voor die prijs van $7
http://www.aliexpress.com(...)en-s/1772570978.html![]()
Ziet er zeker deftig uit! Jammer dat die klokjes altijd te groot/dik zijn voor mijn polsenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:04 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gaaf horloge, beetje jammer dat mijn ervaring met horloges uit China is dat het bandje na 4 dagen kapot is, als het klokje zelf het al tot die tijd redt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:04 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je even kijken naar wat andere merken, als je van die merkloze horloges koopt heb je dat inderdaad. Ik heb zelf ook een EYKI en die werkt nu al iets van een half jaar zonder problemen, inclusief datum wieltje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gaaf horloge, beetje jammer dat mijn ervaring met horloges uit China is dat het bandje na 4 dagen kapot is, als het klokje zelf het al tot die tijd redt.![]()
De Currens die ik heb (8012 en 8111) zijn prima. Op m'n Shark na, m'n favo's. Maar die je laat zien lijkt eerder in de categorie Military Royale / Infantry te vallen. Uurwerkjes/casings zelf voelen nogal lichtgewicht en weinig voorstellend aan. Maar hey, het doet prima z'n werk en ziet er tof uit.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand overigens wel eens horloges op www.watchiv.com gekocht?
is dit gewoon een "betrouwbare" site?
Is dit een onderdeel van PA?![]()
Zit er dubieus uit, veel horloges zelfde prijs + hun 20% korting banner doet het nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:05 schreef dj_ko het volgende:
Is dit een onderdeel van PA?
Hello, is it me you are looking for!?![]()
8 Sanyo's, 4 voor een accupack, 4 voor mijn accuboor![]()
Waterdichte accupack voor de fietslamp met losse 18650, kan ik a-merk erin stoppen en met een goede lader opladen![]()
![]()
![]()
Applausje voor gearbest,
7 april die multitool voor 10 cent gekocht en vandaag al binnenEn damn, wat is die kwaliteit goed
You can't be late if you don't show up.![]()
Ik heb wat advies van mede chinashoppers nodig. Ik heb laatst (31-3) bij priceangels een order gedaan voor 2 setjes Awei Es800m in totaal ter waarde van ¤9.52. Ik heb helaas compleet andere producten binnen gekregen.
- 3 setjes soort van apple oordopjes
- 3 Apple oplaadkabels (oude aansluiting)
- Een oude aansluiting naar HDMI converter (ook apple)
Nu heb ik een RMA aangemaakt en kreeg als vraag of ik het wilde houden, dan kreeg ik een 3% kortingscoupon (!) of het terug wilde sturen. Ik ben alleen bang dat terugsturen me te veel geld kost. Kan me namelijk voorstellen dat een pakketje richting China al snel wat gaat kosten. Wat zouden jullie in deze situatie doen? Ik heb betaald met paypal en kan eventueel dus daar ook nog een claim neer leggen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Zeg maar dat je het verkeerde hebt ontvangen en dat je als ze geen refund geven een claim gaat openen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:27 schreef Waffle het volgende:
Ik heb wat advies van mede chinashoppers nodig. Ik heb laatst (31-3) bij priceangels een order gedaan voor 2 setjes Awei Es800m in totaal ter waarde van ¤9.52. Ik heb helaas compleet andere producten binnen gekregen.
- 3 setjes soort van apple oordopjes
- 3 Apple oplaadkabels (oude aansluiting)
- Een oude aansluiting naar HDMI converter (ook apple)
Nu heb ik een RMA aangemaakt en kreeg als vraag of ik het wilde houden, dan kreeg ik een 3% kortingscoupon (!) of het terug wilde sturen. Ik ben alleen bang dat terugsturen me te veel geld kost. Kan me namelijk voorstellen dat een pakketje richting China al snel wat gaat kosten. Wat zouden jullie in deze situatie doen? Ik heb betaald met paypal en kan eventueel dus daar ook nog een claim neer leggen.
Het is tenslotte hun fout, en terugsturen kost meer dan de waarde van de producten![]()
Klopt. Is van PriceAngels.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:05 schreef dj_ko het volgende:
Is dit een onderdeel van PA?![]()
Hier ook binnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef l0lownkill het volgende:
Applausje voor gearbest,
7 april die multitool voor 10 cent gekocht en vandaag al binnenEn damn, wat is die kwaliteit goed
Alleen de kwaliteit, mwoah. Nummer 3 op het kaartje is bij mij gewoon nog steeds practisch een hoek/punt, in plaats van een schroevendraaier. Op het kartonnen kaartje met een afbeelding zie je toch echt een afgevlakte punt, bruikbaar voor (platkop)schroeven. Jammer, want die functie zie ik mijzelf nog wel het meest gebruiken.
Het zaagblad zijn gewoon kleine hapjes uit het metaal, op geen enkele manier scherp gemaakt bij mij. Niet dat je die echt gaat gebruiken, maar ja, wederom zie je op de afbeelding dat tanden scherp zijn gemaakt.
Verder is het wel oké, maar goed voor 10 ct, who gives a damn
Vandaag ook binnen gekregen. Ziet er degelijk uit ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef l0lownkill het volgende:
Applausje voor gearbest,
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ja idd het zaagblad is hier ook niet scherp, en het meetgedeelte is erafgeschuurd. Maar ik kan hem in mijn portemonee meenemen dus dat is wel handigquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:56 schreef N22 het volgende:
[..]
Hier ook binnen.
Alleen de kwaliteit, mwoah. Nummer 3 op het kaartje is bij mij gewoon een punt bijna,, in plaats van een schroevendraaier. Op het kartonnen kaartje met een afbeelding zie je toch echt een afgevlakte punt, bruikbaar voor (platkop)schroeven. Jammer, want die functie zie ik mijzelf nog wel gebruiken.
Het zaagblad zijn gewoon kleine hapjes uit het metaal, op geen enkele manier scherp gemaakt bij mij. Niet dat je die echt gaat gebruiken, maar ja, wederom zie je op de afbeelding dat tanden scherp zijn gemaakt.
Verder is het wel oké, maar goed voor 10 ct, who gives a damn
You can't be late if you don't show up.![]()
Meetgedeelte is hier wel intact gelukkig. Dat is wel een goede, gewoon in de portemonnee meenemen. Alleen die moet ik niet vergeten er thuis al uit te halen als ik bijvoorbeeld naar een feest/festival ga, denk dat je nog wel gezeik met de beveiliging kan krijgen op het moment dat ze deze tool vindenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:59 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ja idd het zaagblad is hier ook niet scherp, en het meetgedeelte is erafgeschuurd. Maar ik kan hem in mijn portemonee meenemen dus dat is wel handig
Ik klaag niet, laat dat duidelijk zijn.
Wat is China snel tegenwoordig...Alles is binnen de week binnen hiero. Android toetsenbordje werkt naar behoren en voelt kwaliteitsvol aan!
Edit: Het mini HDMI naar HDMI kabeltje werkt niet. Het stuurt een zwart beeld door naar m'n scherm. Ligt dit aan het kabeltje of aan m'n tablet die toevallig ook Chinees is? --Vraag verplaatst naar Android tablet topic--
[ Bericht 19% gewijzigd door Brecht35 op 15-04-2014 18:41:46 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: