Houten toys kan je zelf nog wel maken...quote:Op donderdag 17 april 2014 20:22 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Haha die had ik bij dx weg, maar hij werkte niet goed en de houtkwaliteit was om vante janken
Nee is er niet, is ook niet echt nuttig want 'wij' kunnen vaak ook geen antwoorden geven als er rare dingen zijn. Ook met jouw vraag nu, bel paypal. Die kunnen jouw per telefoon wel identificeren of de goede richting op sturen hoe je jouw paypal weer kan activeren. En ben je jouw wachtwoord verloren ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef RadioSlut het volgende:
Is er ergens een centraal paypal topic?
Het kon zijn dat iemand hetzelfde had meegemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee is er niet, is ook niet echt nuttig want 'wij' kunnen vaak ook geen antwoorden geven als er rare dingen zijn. Ook met jouw vraag nu, bel paypal. Die kunnen jouw per telefoon wel identificeren of de goede richting op sturen hoe je jouw paypal weer kan activeren. En ben je jouw wachtwoord verloren ofzo?
Anders kan het sowieso geen kwaad om paypal te contacten hoe het komt dat paypal geblokkeerd is.
Je zit wel écht op de website van paypal? Beetje vaag, als ik jou was toch even bellen morgen. Mailen is leuk alleen kan je weinig mee, je moet bellen om je identiteit vast te laten stellen (met het idee dat je email account gehackt kan zijn natuurlijk).quote:Op donderdag 17 april 2014 21:54 schreef RadioSlut het volgende:
Ik kan gewoon inloggen, moet alleen een paar beveiligingsvragen invullen waarvan ik niet weet wat ik erop moet antwoorden... want ik heb die vragen nooit ingesteld, laat staan dat ik een rijbewijs heb
Jep. Ik heb het gechecked. Beveiligde verbinding, en dat stond ook op de naam van Paypal. Ook paypal.com, meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je zit wel écht op de website van paypal? Beetje vaag, als ik jou was toch even bellen morgen. Mailen is leuk alleen kan je weinig mee, je moet bellen om je identiteit vast te laten stellen (met het idee dat je email account gehackt kan zijn natuurlijk).
Kun je ook fakenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jep. Ik heb het gechecked. Beveiligde verbinding, en dat stond ook op de naam van Paypal. Ook paypal.com, meer weet ik ook niet.
Ik ga morgen even een belletje plegen dan.
Dat wist ik dan weer niet. Waar kun je aan zien dat het een legitieme website is?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun je ook faken
Hebben ze genoeg tijd om je hele boel leeg te trekken als je slaapt, vooral morgen bellen![]()
Op de Nederlandse banken hun sites staan wel hints en tips.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet. Waar kun je aan zien dat het een legitieme website is?
Gewoon bellenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:30 schreef RadioSlut het volgende:
Is er ergens een centraal paypal topic?
Ik wil namelijk iets bestellen maar kan mijn paypal account niet in...
Ik moet 2 beveiligingsvragen invullen waarvan ik niet weet dat ik ze ooit heb ingevuld.
1 van de vragen kán ik niet eens invullen; Wat zijn de laatste 4 cijfers van je rijbewijs? Ik heb niet eens een rijbewijs, what the fuck?
Hmmkay.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef N22 het volgende:
[..]
Gewoon bellen![]()
Ik was ook ooit mijn wachtwoord van mijn paypal vergeten en ik kon me het antwoord op de beveiligingsvragen niet meer herinneren. Was binnen 10 minuten geregeld
Ja ik kon me toentertijd ook niet herinneren dat ik ze ooit had ingevuld, want de logische antwoorden werkten niet (was iets met een huisdier en een basisschool). Maar met bellen was het zo geregeld.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hmmkay.Ik vind het alleen raar, want ik heb heul die beveiligingsvragen niet eens in hoeven vullen
Maargoed morgen even een belletje.
Ok.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef N22 het volgende:
[..]
Ja ik kon me toentertijd ook niet herinneren dat ik ze ooit had ingevuld, want de logische antwoorden werkten niet (was iets met een huisdier en een basisschool). Maar met bellen was het zo geregeld.
Ga eens inloggen via www.paypal.comquote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ok.Bij mij zijn er geen logische antwoorden want ik heb geen rijbewijs
_!
Dan kom ik alsnog uit op die pagina met beveiligingsvragen. En nu op mijn geblokkeerde pagina. :pquote:Op donderdag 17 april 2014 23:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ga eens inloggen via www.paypal.com
Daar begint het mee, zolang je via de originele website inlogt zal je niet snel ge-redirect worden naar een fake website.
video killed the radio star.
Dan wordt je niet genept in elk geval.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan kom ik alsnog uit op die pagina met beveiligingsvragen. En nu op mijn geblokkeerde pagina. :p
Dat had ik al uitgeprobeerd.
Raar... ik kon het niet overslaan, en alles wat ik invulde was niet goed. Vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 17 april 2014 23:28 schreef Gunny het volgende:
Waarschijnlijk zul je de melding niet meer krijgen. Ik heb zoiets vorige week gehad, en na de pagina 3x helemaal doorgelezen te hebben, bleek het om toekomstige beveiliging te gaan. Je zou na het invullen een sms krijgen om je telefoonnr te controleren. En als je dan een keer je wachtwoord kwijt zou zijn, kreeg je na het beantwoorden met de door jou ingevulde gegevens op die vragen, van Paypal een sms met je wachtwoord.
Ik heb het overgeslagen en daarna ook niet meer terug gezien.
In meanwhile...quote:Op donderdag 17 april 2014 23:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Laten we dit maar even via dm doen btw
(nee dit is geen verkapte versierpoging)
Morgen even verhaal halen en dan weet je dat ook weer.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Raar... ik kon het niet overslaan, en alles wat ik invulde was niet goed. Vandaar mijn vraag
Bij mij bleef dat ding maar doorgaan met vragen stellen. Toen heb ik de verbinding domweg afgebroken. Daarna kon ik er gewoon weer in. Maar het is soms om een sik van te krijgen bij die lui.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Raar... ik kon het niet overslaan, en alles wat ik invulde was niet goed. Vandaar mijn vraag
http://www.banggood.com/buy/CREE-Q5-300lm.htmlquote:Op donderdag 17 april 2014 23:33 schreef rene90 het volgende:
Guys...mijn maglite zaklampje is naar de tyfus. Wat was ook alweer dat simpele handzame lampje waar een gewone batterij in kan? Is voor in mijn motor dat ik altijd iets bij de hand heb mocht er iets zijn.
Die heb ik een paar dagen geleden ook binnengekregen, goh wat een licht komt er af voor die paar euro.. Ik kan mijn hele achtertuin ermee verlichtenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/buy/CREE-Q5-300lm.html
Tweede zaklamp.
Nog steeds erg tevreden ermee.
Ja bizar, en in kleinere ruimtes kan je het licht bundelen (in- en uittrekken) en is het erg fel.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:54 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Die heb ik een paar dagen geleden ook binnengekregen, goh wat een licht komt er af voor die paar euro.. Ik kan mijn hele achtertuin ermee verlichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |