Dat ook, leuke mensen en en goede bron van vermaak. En als je info over iets zoekt dan is er altijd wel iemand die er verstand van heeft. Dat is toch prachtig? Echt bijna voor ieder wat wils.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:12 schreef Karina het volgende:
Helemaal mee eens en je ontmoet nog eens leuke mensen ook via dit forumAl dan niet irl.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:12 schreef Karina het volgende:
Helemaal mee eens en je ontmoet nog eens leuke mensen ook via dit forumAl dan niet irl.
Waarom?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:37 schreef arjan1112 het volgende:
appel ga weg , blijf in die hoog edele pol sc ofzo huh
Edele pol watquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:37 schreef arjan1112 het volgende:
appel ga weg , blijf in die hoog edele pol sc ofzo huh
U kent het paradijs niet?quote:
Jij kan KPD niet eens in, kanalenveger.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
Wij zijn edel genoeg overal toegang te krijgen in FOK.
Wij zijn te edel voor KPD.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kan KPD niet eens in, kanalenveger.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
Valt mee, die is 3 A4'tjes groot.
Er lopen genoeg lullen rond van 1.80m.
Gaat om 't idee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:18 schreef Karina het volgende:
Mmm ik ken ook lullen van langer dan 1.80
Jij wil er gewoon zeker van zijn dat het waaghals niet is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een dag.
6 pagina's verder, is er nu al bekend van wie die penis was?
Haha, nou dat maakt me niet uit, ik ben sowieso niet de enige vrouw die zijn penis heeft gezien hequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij wil er gewoon zeker van zijn dat het waaghals niet is.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nou dat maakt me niet uit, ik ben sowieso niet de enige vrouw die zijn penis heeft gezien he
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:24 schreef Specularium het volgende:
Adblock mag hier niet Arjanus, zet eens uit.
En was hij het dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]Lijkt me heel raar als hij het idd was geweest. Ben er wel achter inmiddels, had het ooit doorgestuurd en die pm had ik nog.
Ging niet over jou natuurlijk.quote:
Oh ik dacht dat je daarom diequote:
Was meer van, bleh moet er niet aan denken dat hij het zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daarom diezette, zo geheimzinnig.
Niks bleh aan hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Was meer van, bleh moet er niet aan denken dat hij het zou zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |