Hebben ze daar negerzoenen?quote:Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:
ik switch wel naar de super geheime whatsapp groep nu.
Wat, zit jij ook in die groep xDD?quote:Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:
ik switch wel naar de super geheime whatsapp groep nu.
XD xdxd xDquote:Op maandag 14 april 2014 21:06 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat, zit jij ook in die groep xDD?
Choco kisses heten die dingen nu.quote:
" Ies rasiest "quote:Op maandag 14 april 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Choco kisses heten die dingen nu.
Jij bent wel racist eh.quote:
Zou geloven, tricky pale-skins.quote:Op maandag 14 april 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was marketingstunt, die ophef toen.
Echt niet, ik eet wekenlijks nasi.quote:
Wow, kan die jongen niks aan doen :Squote:Op maandag 14 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
Tering, kan die bolle zeug niet oppleuren naar andere delen van fok, dan kan ik tenminste zelf weer kiezen of ik die onnozele meuk van hem wil lezen of niet.
Jawelquote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, kan die jongen niks aan doen :S
Uw verzoek is afgewezen, probeer het later opnieuw.quote:Op maandag 14 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
Tering, kan die bolle zeug niet oppleuren naar andere delen van fok, dan kan ik tenminste zelf weer kiezen of ik die onnozele meuk van hem wil lezen of niet.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, kan die jongen niks aan doen :S
Haha, bacon.quote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Chloroform het volgende:
Geen zorgen Veer, hij is zich aan het snijden nu.
Ik hoop echt dat jij jezelf een keer in een perma ban weet te werken. Zelden zo'n min ventje meegemaakt. En dat op internetquote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uw verzoek is afgewezen, probeer het later opnieuw.
Dirty bacon waar zelfs de honden nog op zouden tuffen.quote:
Die komt nooit door die vette pols heen man, mag wel een hakbijl gebruiken voor het gewenste resultaat.quote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Chloroform het volgende:
Geen zorgen Veer, hij is zich aan het snijden nu.
Maar wat heeft het nou voor zin? Je gaat hier toch alleen maar gebashed worden, vind je dat nou echt leuk ofzo?quote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je het niet wilt lezen dan scroll je er maar langs.
Ok, dat jij je zo loopt op te vreten aan "Zo`n min ventje op internet " zegt meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij jezelf een keer in een perma ban weet te werken. Zelden zo'n min ventje meegemaakt. En dat op internetWauw dan ben je wel echt next level fucked up hoor.
Hehequote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die komt nooit door die vette pols heen man, mag wel een hakbijl gebruiken voor het gewenste resultaat.
Nee, maar het interesseert me geen drol Deadprez, weetje.. Hartstikke leuk dat ze zo op mij lopen te bashen, maar zolang niemand ook maar 5 minuten de tijd neemt om met mij te praten neem ik het bashen niet serieus.quote:Op maandag 14 april 2014 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat heeft het nou voor zin? Je gaat hier toch alleen maar gebashed worden, vind je dat nou echt leuk ofzo?
Als jij hier voor jezelf komt, waarom blijf je dan op anderen reageren?quote:Op maandag 14 april 2014 21:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, dat jij je zo loopt op te vreten aan "Zo`n min ventje op internet " zegt meer over jou dan over mij.
Hoe kan je serieus zo'n droevig, eenzaam en treurig leven leiden dat je zelfs stug blijft volhouden om op een internetforum te posten waar niemand, maar dan ook niemand enig greintje respect voor je heeft? Maar dan ook gewoon echt niets? Besef je zelf nou gewoon echt niet hoe bizar belachelijk je jezelf maakt en hoe obvious het is hoe je werkelijk bent, hoeveel falende pogingen je ook doet om ons anders te laten denken?quote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je het niet wilt lezen dan scroll je er maar langs.
Nou, veel plezier dan maar.quote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar het interesseert me geen drol Deadprez, weetje.. Hartstikke leuk dat ze zo op mij lopen te bashen, maar zolang niemand ook maar 5 minuten de tijd neemt om met mij te praten neem ik het bashen niet serieus.
Heeft geen zin dit, iets in zijn brein processed deze informatie gewoon nietquote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe kan je serieus zo'n droevig, eenzaam en treurig leven leiden dat je zelfs stug blijft volhouden om op een internetforum te posten waar niemand, maar dan ook niemand enig greintje respect voor je heeft? Maar dan ook gewoon echt niets? Besef je zelf nou gewoon echt niet hoe bizar belachelijk je jezelf maakt en hoe obvious het is hoe je werkelijk bent, hoeveel falende pogingen je ook doet om ons anders te laten denken?
Ik heb die moeite genomen, werkte niet echt.quote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar het interesseert me geen drol Deadprez, weetje.. Hartstikke leuk dat ze zo op mij lopen te bashen, maar zolang niemand ook maar 5 minuten de tijd neemt om met mij te praten neem ik het bashen niet serieus.
Wij zijn stout.quote:
Beetje gemeen ditquote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die komt nooit door die vette pols heen man, mag wel een hakbijl gebruiken voor het gewenste resultaat.
Nee maar écht niet, he? Ik begrijp het niet man. Ik heb kinderen lesgegeven op het speciaal onderwijs die meer van het leven begrepen dan deze man, echt.quote:Op maandag 14 april 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heeft geen zin dit, iets in zijn brein processed deze informatie gewoon niet.
Fake instant 1quote:Op maandag 14 april 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
9,50/10
Where is your Modus/krio now?!
inb4 whailord under carriage.quote:Op maandag 14 april 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
9,50/10
Where is your Modus/krio now?!
Nat geworden.quote:Op maandag 14 april 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal veertje flink aanpakken vannacht
Interesseert me niet zeg, holy fuck, maak je eens niet zo druk om mij zeg, je loopt wel constant te zeggen dat je mij weg wilt hebben en hoe sneu ik wel niet ben, maar ondertussen stop je wel die energie in het typen naar zo`n bericht naar mij toe om het nog maar even te benadrukken.quote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe kan je serieus zo'n droevig, eenzaam en treurig leven leiden dat je zelfs stug blijft volhouden om op een internetforum te posten waar niemand, maar dan ook niemand enig greintje respect voor je heeft? Maar dan ook gewoon echt niets? Besef je zelf nou gewoon echt niet hoe bizar belachelijk je jezelf maakt en hoe obvious het is hoe je werkelijk bent, hoeveel falende pogingen je ook doet om ons anders te laten denken?
Wel eerst cf met mij eh.quote:Op maandag 14 april 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal veertje flink aanpakken vannacht
Kom je ook?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Interesseert me niet zeg, holy fuck, maak je eens niet zo druk om mij zeg, je loopt wel constant te zeggen dat je mij weg wilt hebben en hoe sneu ik wel niet ben, maar ondertussen stop je wel die energie in het typen naar zo`n bericht naar mij toe om het nog maar even te benadrukken.
Ik blijf gewoon lekker posten, en wat ik al zei, wat andere mensen van mij vinden interesseert mij geen reet, je mag me, of je mag me niet, en jij mag mij niet, de meeste mogen mij niet, het is maar internet, reageer niet zo overdreven op iemand die je "Droevig, eenzam en treurig" vind.
Ja, ben kkslecht wel, maar ach.quote:
1 woord:quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]! Dude, hoe vaker je zegt dat het je niet interesseert, hoe ongeloofwaardiger je overkomt hoor. Snap nou toch eens dat niet iedereen zo weinig hersencellen heeft als jijzelf, en dus niemand die bullcrap gelooft. De enige die ergens moeite in stopt ben jijzelf met je honderdduizend pleuristopics en zeikfilmpjes en lelijke kutfoto's.
Helemaal niet, Chlo heeft snel edit gedaanquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heb jij aangepast
Veer doe je ook mee met cf
Wanneer waarquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heb jij aangepast
Veer doe je ook mee met cf
Is gewoon bad romance, mag je best verstoren hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik ben een goede vriend dus ga mortax zijn romance niet verpesten.
Niet sow hatuh op m'n boyquote:Op maandag 14 april 2014 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is gewoon bad romance, mag je best verstoren hoor.
Ssh.quote:Op maandag 14 april 2014 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet, Chlo heeft snel edit gedaan
Wil gewoon dat jij ook meedoet. ;ss Sorry dat ik om je geef hoor. ;squote:
Ik ben een wild paard, mooi in de wijde vlaktes op afstand te observeren, als je me probeert te temmen ben je me voor altijd kwijt.quote:Op maandag 14 april 2014 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil gewoon dat jij ook meedoet. ;ss Sorry dat ik om je geef hoor. ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat je nek geamputeerd moet worden.quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
Wtf heb gewoon al 2 weken last van de rechterkant van mijn nek ofzo.
Ben nu weer beetje bang gewordenFML
Oh daar heb ik wat over gelezen, is Ebola.quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben een wild paard, mooi in de wijde vlaktes op afstand te observeren, als je me probeert te temmen ben je me voor altijd kwijt.Bedankt kuzhandlyriksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Massage nodig? Ik wil dingen met je doenquote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
Kutje. Dit wilde ik zeggenquote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Massage nodig? Ik wil dingen met je doen [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Wist je dat veer weer single is?quote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat je nek geamputeerd moet worden.
[..]
Oh daar heb ik wat over gelezen, is Ebola.
dWc can enter my bedroom.quote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was volgens mij van shanghai knights.
[..]
Ik ben een wild paard, mooi in de wijde vlaktes op afstand te observeren, als je me probeert te temmen ben je me voor altijd kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Megaspannend.quote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vet he, heb er zelfs een stuk over geschreven in mijn blog.
Oh weirdquote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, je bent waarschijnlijk gehacked.
Echt enig.quote:
Het is niet de BF die mad isquote:Op maandag 14 april 2014 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maybe je BF die mad is en nu je facebook history gaat lezen.
Typisch.quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is niet de BF die mad is[ afbeelding ]
Hard gewordenquote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
Heb meneer vrijdag nog uit eten genomen, zaterdag gezopen en gefeest en zondag een lange blowjob en rij beurt geschonken, dus dat ik nu pissed ben heeft hij verdomme helemaal aan zichzelf te danken.
Waarom kunnen vrouwen niet gewoon hun bek opentrekken en in 10 seconden in een volledig kloppende volzin uitleggen wat er precies mankeert?quote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
Ben soms ook mad, waarom kunnen mannen geen gedachten lezen?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit flik je me niet hè. Ik negeer je vanaf nu.quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom kunnen vrouwen niet gewoon hun bek opentrekken en in 10 seconden in een volledig kloppende volzin uitleggen wat er precies mankeert?
Hehequote:
En ook dát heb ik gedaan. Echt 0,0% to blame this time.quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom kunnen vrouwen niet gewoon hun bek opentrekken en in 10 seconden in een volledig kloppende volzin uitleggen wat er precies mankeert?
Hardop, weet niet eens waaromquote:Op maandag 14 april 2014 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit flik je me niet hè. Ik negeer je vanaf nu.
Hahaha.quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maak dit jezelf maar wijsquote:Op maandag 14 april 2014 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehe
[..]
En ook dát heb ik gedaan. Echt 0,0% to blame this time.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef VeerEli het volgende:
Ja Chai, fantastisch hoor al die gifjes.
Je ging sowieso al curvenquote:
okquote:Op maandag 14 april 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
MRW The dentist said I had to get braces to fix my underbite...
[ afbeelding ]![]()
okquote:
Don't cry for me Argentina.quote:
Niemand wil. ;squote:
Hij wil eerst VI kijken. :squote:
Jaaaaaaaa wat is dit nou wat vertel je me nu!!! Nou echt niet!, nou dat bedoel ik dus. ZO WISPELTURIG! ZO WISPELTURIG JONGEquote:
Doe normalquote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa wat is dit nou wat vertel je me nu!!! Nou echt niet!, nou dat bedoel ik dus. ZO WISPELTURIG! ZO WISPELTURIG JONGE
Kan het ook zelf vragen aan die jongen he :$quote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
Ben soms ook mad, waarom kunnen mannen geen gedachten lezen?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vragen?quote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan het ook zelf vragen aan die jongen he :$
"Zak in elkaar joh kk gek"quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa wat is dit nou wat vertel je me nu!!! Nou echt niet!, nou dat bedoel ik dus. ZO WISPELTURIG! ZO WISPELTURIG JONGE
Oké.quote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom we gaan La vita è bella kijken en als 'ie afgelopen is kan jij cf.
Film kijken in bed is zo veel beter dan op de bank.quote:
Zag hem net hier nog posten: US: Hoe zie je er nu uit?quote:
:$quote:
Ja.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef Gridlok het volgende:
wtfwist niet eens dat het een smiley was op fok.
Wie ben jij? Heb je hier nog al zien posten.quote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zag hem net hier nog posten: US: Hoe zie je er nu uit?
2 dingen zelfsquote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leer je nog eens wat zo op je brakke maandag avond, ja tohhg
Je moet mij ook gewoon laten rijden. ;squote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry babe, ben daar gebanned wegens roekeloos rijden :s
Boeit mah nieht.quote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
2 dingen zelfs
Ik wil nooit meer verliefd worden
wow, much erotica.quote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet mij ook gewoon laten rijden. ;s
Hahahaha kk.quote:
Is Mortax een soort van mentor voor jou?quote:
Jellyquote:Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Mortax een soort van mentor voor jou?
Mortax is als de van der Vaart voor mijn Daniël de Ridder.
Ze is hier hehehehehquote:
Chloro is een beetje mijn grote zusquote:Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, meer als een irritant klein broertje.quote:Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat wel. :$quote:
Jij vindt Bojan ook lekkerquote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, meer als een irritant klein broertje.
Daniël de Ridder is tegenwoordig wel lekker.
Ze staat een boterham te smeren voor mequote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wat je ermee moet doen?
Nee, ik vind Bojan cute.quote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij vindt Bojan ook lekker
[..]
Ze staat een boterham te smeren voor me
Dan heb je duidelijk de verkeerde.quote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze staat een boterham te smeren voor me
Ow kut, verkeerd voorbeeld dan.quote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, meer als een irritant klein broertje.
Daniël de Ridder is tegenwoordig wel lekker.
De R&P SC is al zaad sinds Yvonne er toen wat samen heeft gevoegd. Kom er nu zelden meer maar ik zie dat er wat random mensen posten.quote:Op maandag 14 april 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
Maar kaneel wat is gaande in jouw sc dan?
Ja, jij ook.quote:
Klopt.quote:
Hoezo weer?quote:Op maandag 14 april 2014 23:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, je bent in ieder geval weer verzuurd, dat is een begin.
WOW HET IS ZOSKCHINOEMANquote:
Alle sensatie is al geweest.quote:Op maandag 14 april 2014 23:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Jongens wat is er gaande, ik wil sensatie.
Zo ben ik het leukst.quote:Op maandag 14 april 2014 23:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, je bent in ieder geval weer verzuurd, dat is een begin.
wat dan swaquote:
ja jeetje ben gewoon enthousiastquote:
Braddie was hier, iedereen mad en toen gingen we cf spelen.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja jeetje ben gewoon enthousiast
cf?quote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Braddie was hier, iedereen mad en toen gingen we cf spelen.
cumming femalesquote:
alsof fokkers vrouwen kunnen laten kulaarrrrkomenquote:
Wat is dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabels en Mythesquote:Op maandag 14 april 2014 23:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
alsof fokkers vrouwen kunnen laten kulaarrrrkomen
Maori meisje zei van niet.quote:Op maandag 14 april 2014 23:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
alsof fokkers vrouwen kunnen laten kulaarrrrkomen
quote:Op maandag 14 april 2014 23:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij staat echt al lang droog eh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ahw, rip. Vanavond gewoon weer masten op foto's van Veer.quote:
Soon available.quote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, rip. Vanavond gewoon weer masten op foto's van Veer.
Merk het.quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja woei al een hele week, niet te houden dit
Binnenkort komt die real doll van haar op de markt dus dan komt alles goedquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, rip. Vanavond gewoon weer masten op foto's van Veer.
Modus heeft die allang man.quote:Op maandag 14 april 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Binnenkort komt die real doll van haar op de markt dus dan komt alles goed
Je weet toch, alles voor m'n broeder. :$quote:Op maandag 14 april 2014 23:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fijn wel dat je geïnteresseerd bent in mijn sexleven.
sekslevenquote:Op maandag 14 april 2014 23:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fijn wel dat je geïnteresseerd bent in mijn sexleven.
Vreemd.quote:Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet toch, alles voor m'n broeder. :$
gewoon 2 xx-en aan het eind voor extra stoerheidquote:Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik spice graag mijn woorden op met een X
Hoezo? Dacht dat we matties waren, die delen dat toch. ;squote:
Ja ok, maar het gebruik van het woord " broeder " terwijl je zelf een broer hebt vond ik vreemd.quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Dacht dat we matties waren, die delen dat toch. ;s
Ik ken een gast die xXx in z'n nek heeft staan, super hardcore, echt spectaculair. ( tattoo )quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon 2 xx-en aan het eind voor extra stoerheid
Goede cumbek.quote:Op maandag 14 april 2014 23:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja ok, maar het gebruik van het woord " broeder " terwijl je zelf een broer hebt vond ik vreemd.
Oké.quote:Op maandag 14 april 2014 23:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja ok, maar het gebruik van het woord " broeder " terwijl je zelf een broer hebt vond ik vreemd.
En hij heeft er geen spijt van?quote:Op maandag 14 april 2014 23:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ken een gast die xXx in z'n nek heeft staan, super hardcore, echt spectaculair. ( tattoo )
Zolang ik maar 60% van de opbrengsten krijg.quote:Op maandag 14 april 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Binnenkort komt die real doll van haar op de markt dus dan komt alles goed
Oh no he didn't.quote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gevraagd, heb jij er spijt van?
Dit zouden we best kunnen uitwerken trouwens. Mits 50/50quote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zolang ik maar 60% van de opbrengsten krijg.
Heb ik waar spijt van?quote:Op maandag 14 april 2014 23:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gevraagd, heb jij er spijt van?
Nee, alleen bij jou.quote:Op maandag 14 april 2014 23:52 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme ff serieus. Doet FB nou nog steeds fucked up bij iedereen?
quote:
quote:Een lief ietwat naïef meisje.
Ja dat is dus precies mijn punt hequote:
Nouja, ik heb er soms wel spijt van dat ik op dit forum post. Maar het is ook wel een beetje m'n eigen schuld omdat ik steeds terug blijf komen.quote:
Nee, X-rated.quote:
Ja dan wel hoor, haha.quote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, als Frank_Drebin het zegt, dan is het waar. Is een uitspraak van hem over mij.
Ouwe snoeperd is die Frank ookquote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, als Frank_Drebin het zegt, dan is het waar. Is een uitspraak van hem over mij.
Hartstikke leuk.quote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een beetje steken onderwater aan het geven is, betreffende mijn geslachtsidentiteit.quote:
Wat kinderachtigquote:Op maandag 14 april 2014 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een beetje steken onderwater aan het geven is, betreffende mijn geslachtsidentiteit.
maar heb je nou nog een lul of wat?quote:Op maandag 14 april 2014 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een beetje steken onderwater aan het geven is, betreffende mijn geslachtsidentiteit.
Ach ja, het is FOK! he. En ik had ook gewoon m'n mond moeten houden erover. Iedereen lekker in de waan laten dat ik altijd al borsten gehad heb. Is voor hun beter, maar ook voor mij.quote:
luv it manquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:00 schreef Chloroform het volgende:
Ze weten deze SC wel elke keer te vinden.
Ik verstop hem altijd centraal. Misschien toch KPD overwegenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:00 schreef Chloroform het volgende:
Ze weten deze SC wel elke keer te vinden.
Misschien wel ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verstop hem altijd centraal. Misschien toch KPD overwegen
BEANTWOORD MIJN FOKKING VRAAG DANquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja maar het is zo gezellig hier. En ik probeer me echt te gedragen, heus!
Jij wil snowie niet kwijt.quote:
Sorry, maar ik voel me daar nogal ongemakkelijk bij. Dus nee, ik ga daar geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
BEANTWOORD MIJN FOKKING VRAAG DAN
Ahw.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben haar al kwijt, maar mag het er niet meer over hebben
lelelelelelelelelequote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry, maar ik voel me daar nogal ongemakkelijk bij. Dus nee, ik ga daar geen antwoord op geven.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben haar al kwijt, maar mag het er niet meer over hebben
Waar zei ik dat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu niet de vermoorde onschuld spelen. Mocht niet van jou
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met cf een keertje geloof ik.. maar hieruit maak ik op dat het wel mag![]()
moet je ff vingeren. Werkt altijdquote:
Al 18 keer gedaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
moet je ff vingeren. Werkt altijd
is het dan nog wel lekker?quote:
Nee.quote:
fist je anus dan gwn. Beetje variatie tokquote:
Nee, heb Chinees gegeten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
fist je anus dan gwn. Beetje variatie tok
Denk het wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
PS: ruysdaelkade hoer knipoogde naar me. Dat betekent dat ze met me wilt trouwens en vervolgens met me mee vertrekt naar Curaçao, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |