Hebben ze daar negerzoenen?quote:Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:
ik switch wel naar de super geheime whatsapp groep nu.
Wat, zit jij ook in die groep xDD?quote:Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:
ik switch wel naar de super geheime whatsapp groep nu.
XD xdxd xDquote:Op maandag 14 april 2014 21:06 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat, zit jij ook in die groep xDD?
Choco kisses heten die dingen nu.quote:
" Ies rasiest "quote:Op maandag 14 april 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Choco kisses heten die dingen nu.
Jij bent wel racist eh.quote:
Zou geloven, tricky pale-skins.quote:Op maandag 14 april 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was marketingstunt, die ophef toen.
Echt niet, ik eet wekenlijks nasi.quote:
Wow, kan die jongen niks aan doen :Squote:Op maandag 14 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
Tering, kan die bolle zeug niet oppleuren naar andere delen van fok, dan kan ik tenminste zelf weer kiezen of ik die onnozele meuk van hem wil lezen of niet.
Jawelquote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, kan die jongen niks aan doen :S
Uw verzoek is afgewezen, probeer het later opnieuw.quote:Op maandag 14 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
Tering, kan die bolle zeug niet oppleuren naar andere delen van fok, dan kan ik tenminste zelf weer kiezen of ik die onnozele meuk van hem wil lezen of niet.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, kan die jongen niks aan doen :S
Haha, bacon.quote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Chloroform het volgende:
Geen zorgen Veer, hij is zich aan het snijden nu.
Ik hoop echt dat jij jezelf een keer in een perma ban weet te werken. Zelden zo'n min ventje meegemaakt. En dat op internetquote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uw verzoek is afgewezen, probeer het later opnieuw.
Dirty bacon waar zelfs de honden nog op zouden tuffen.quote:
Die komt nooit door die vette pols heen man, mag wel een hakbijl gebruiken voor het gewenste resultaat.quote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Chloroform het volgende:
Geen zorgen Veer, hij is zich aan het snijden nu.
Maar wat heeft het nou voor zin? Je gaat hier toch alleen maar gebashed worden, vind je dat nou echt leuk ofzo?quote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je het niet wilt lezen dan scroll je er maar langs.
Ok, dat jij je zo loopt op te vreten aan "Zo`n min ventje op internet " zegt meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij jezelf een keer in een perma ban weet te werken. Zelden zo'n min ventje meegemaakt. En dat op internetWauw dan ben je wel echt next level fucked up hoor.
Hehequote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die komt nooit door die vette pols heen man, mag wel een hakbijl gebruiken voor het gewenste resultaat.
Nee, maar het interesseert me geen drol Deadprez, weetje.. Hartstikke leuk dat ze zo op mij lopen te bashen, maar zolang niemand ook maar 5 minuten de tijd neemt om met mij te praten neem ik het bashen niet serieus.quote:Op maandag 14 april 2014 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat heeft het nou voor zin? Je gaat hier toch alleen maar gebashed worden, vind je dat nou echt leuk ofzo?
Als jij hier voor jezelf komt, waarom blijf je dan op anderen reageren?quote:Op maandag 14 april 2014 21:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, dat jij je zo loopt op te vreten aan "Zo`n min ventje op internet " zegt meer over jou dan over mij.
Hoe kan je serieus zo'n droevig, eenzaam en treurig leven leiden dat je zelfs stug blijft volhouden om op een internetforum te posten waar niemand, maar dan ook niemand enig greintje respect voor je heeft? Maar dan ook gewoon echt niets? Besef je zelf nou gewoon echt niet hoe bizar belachelijk je jezelf maakt en hoe obvious het is hoe je werkelijk bent, hoeveel falende pogingen je ook doet om ons anders te laten denken?quote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je het niet wilt lezen dan scroll je er maar langs.
Nou, veel plezier dan maar.quote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar het interesseert me geen drol Deadprez, weetje.. Hartstikke leuk dat ze zo op mij lopen te bashen, maar zolang niemand ook maar 5 minuten de tijd neemt om met mij te praten neem ik het bashen niet serieus.
Heeft geen zin dit, iets in zijn brein processed deze informatie gewoon nietquote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe kan je serieus zo'n droevig, eenzaam en treurig leven leiden dat je zelfs stug blijft volhouden om op een internetforum te posten waar niemand, maar dan ook niemand enig greintje respect voor je heeft? Maar dan ook gewoon echt niets? Besef je zelf nou gewoon echt niet hoe bizar belachelijk je jezelf maakt en hoe obvious het is hoe je werkelijk bent, hoeveel falende pogingen je ook doet om ons anders te laten denken?
Ik heb die moeite genomen, werkte niet echt.quote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar het interesseert me geen drol Deadprez, weetje.. Hartstikke leuk dat ze zo op mij lopen te bashen, maar zolang niemand ook maar 5 minuten de tijd neemt om met mij te praten neem ik het bashen niet serieus.
Wij zijn stout.quote:
Beetje gemeen ditquote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die komt nooit door die vette pols heen man, mag wel een hakbijl gebruiken voor het gewenste resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |