Wil gewoon dat jij ook meedoet. ;ss Sorry dat ik om je geef hoor. ;squote:
Ik ben een wild paard, mooi in de wijde vlaktes op afstand te observeren, als je me probeert te temmen ben je me voor altijd kwijt.quote:Op maandag 14 april 2014 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil gewoon dat jij ook meedoet. ;ss Sorry dat ik om je geef hoor. ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat je nek geamputeerd moet worden.quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
Wtf heb gewoon al 2 weken last van de rechterkant van mijn nek ofzo.
Ben nu weer beetje bang gewordenFML
Oh daar heb ik wat over gelezen, is Ebola.quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben een wild paard, mooi in de wijde vlaktes op afstand te observeren, als je me probeert te temmen ben je me voor altijd kwijt.Bedankt kuzhandlyriksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Massage nodig? Ik wil dingen met je doenquote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
Kutje. Dit wilde ik zeggenquote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Massage nodig? Ik wil dingen met je doen [ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Wist je dat veer weer single is?quote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat je nek geamputeerd moet worden.
[..]
Oh daar heb ik wat over gelezen, is Ebola.
dWc can enter my bedroom.quote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was volgens mij van shanghai knights.
[..]
Ik ben een wild paard, mooi in de wijde vlaktes op afstand te observeren, als je me probeert te temmen ben je me voor altijd kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Megaspannend.quote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vet he, heb er zelfs een stuk over geschreven in mijn blog.
Oh weirdquote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, je bent waarschijnlijk gehacked.
Echt enig.quote:
Het is niet de BF die mad isquote:Op maandag 14 april 2014 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maybe je BF die mad is en nu je facebook history gaat lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |