Nee maar écht niet, he? Ik begrijp het niet man. Ik heb kinderen lesgegeven op het speciaal onderwijs die meer van het leven begrepen dan deze man, echt.quote:Op maandag 14 april 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heeft geen zin dit, iets in zijn brein processed deze informatie gewoon niet.
Fake instant 1quote:Op maandag 14 april 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
9,50/10
Where is your Modus/krio now?!
inb4 whailord under carriage.quote:Op maandag 14 april 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
9,50/10
Where is your Modus/krio now?!
Nat geworden.quote:Op maandag 14 april 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal veertje flink aanpakken vannacht
Interesseert me niet zeg, holy fuck, maak je eens niet zo druk om mij zeg, je loopt wel constant te zeggen dat je mij weg wilt hebben en hoe sneu ik wel niet ben, maar ondertussen stop je wel die energie in het typen naar zo`n bericht naar mij toe om het nog maar even te benadrukken.quote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe kan je serieus zo'n droevig, eenzaam en treurig leven leiden dat je zelfs stug blijft volhouden om op een internetforum te posten waar niemand, maar dan ook niemand enig greintje respect voor je heeft? Maar dan ook gewoon echt niets? Besef je zelf nou gewoon echt niet hoe bizar belachelijk je jezelf maakt en hoe obvious het is hoe je werkelijk bent, hoeveel falende pogingen je ook doet om ons anders te laten denken?
Wel eerst cf met mij eh.quote:Op maandag 14 april 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal veertje flink aanpakken vannacht
Kom je ook?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Interesseert me niet zeg, holy fuck, maak je eens niet zo druk om mij zeg, je loopt wel constant te zeggen dat je mij weg wilt hebben en hoe sneu ik wel niet ben, maar ondertussen stop je wel die energie in het typen naar zo`n bericht naar mij toe om het nog maar even te benadrukken.
Ik blijf gewoon lekker posten, en wat ik al zei, wat andere mensen van mij vinden interesseert mij geen reet, je mag me, of je mag me niet, en jij mag mij niet, de meeste mogen mij niet, het is maar internet, reageer niet zo overdreven op iemand die je "Droevig, eenzam en treurig" vind.
Ja, ben kkslecht wel, maar ach.quote:
1 woord:quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]! Dude, hoe vaker je zegt dat het je niet interesseert, hoe ongeloofwaardiger je overkomt hoor. Snap nou toch eens dat niet iedereen zo weinig hersencellen heeft als jijzelf, en dus niemand die bullcrap gelooft. De enige die ergens moeite in stopt ben jijzelf met je honderdduizend pleuristopics en zeikfilmpjes en lelijke kutfoto's.
Helemaal niet, Chlo heeft snel edit gedaanquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heb jij aangepast
Veer doe je ook mee met cf
Wanneer waarquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit heb jij aangepast
Veer doe je ook mee met cf
Is gewoon bad romance, mag je best verstoren hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik ben een goede vriend dus ga mortax zijn romance niet verpesten.
Niet sow hatuh op m'n boyquote:Op maandag 14 april 2014 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is gewoon bad romance, mag je best verstoren hoor.
Ssh.quote:Op maandag 14 april 2014 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet, Chlo heeft snel edit gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |