quote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had met de eckte Telvanni ook een Chinese satellietclub, en de shirtverkoop steeg volgens het spel ook explosief toen ik een Chinees van de Graafschap jatte. Jaartje later heb ik dat weer beëindigd, want het geld had ik niet nodig en de club was kut
Krijg net de jaarlijkse update binnen:quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een satelliet club in China en een basisspeler daar vandaan. Samen met nog een Zuid-Koreaan zijn hun samen verantwoordelijk voor 25% van de shirt verkoop.40% wordt verkocht in het buitenland. En dat als Excelsior zijnde (in 2025 that is).
Tja, ik was al de rijkste club van NL, 11e rijkste club van de wereld, etc etc. Dat vind ik best mooi voor een club die pas sinds 2012 meedoet aan het spel en in 2028 al zo hoog stondquote:
quote:
Daar doe je het voor.quote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik had in m'n vorige game een speler voor 1.5k gehaald. Was na 4 seizoenen 18M waard
quote:
Behalve die vreemde wedstrijden is toch ook het tweede jaar kampioenschap gewoon binnen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gaat niet echt goed geloof ik
[..]
Ik wil ook een zoon
Uitbreidingquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:31 schreef Cara het volgende:
[..]
In het nieuwe seizoen worden het nieuwe trainingscomplex, verbeterd jeugdcomplex en een stadionuitbreiding (59.000) afgerond dus het gaat verder wel de goede kant op.
Het is wel echt een bazennaamquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:34 schreef Sejt het volgende:
[..]
UitbreidingPellè stadion ftw.
1miljoen per maand afbetalen tot 2038![]()
![]()
Geen idee. In FM13 had ik uiteindelijk 65.000 plaatsen in de Kuip. Maar een nieuw stadion lukte niet - uiteindelijk speelde ik tot 2024 ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is wel echt een bazennaam
Ga je mee naar 'De Pel'
Ik had ook graag een nieuw stadion gewild, maar bestuur wilde er niet aan.
Is het zo dat je na een expansie lang niet meer voor een nieuw stadion kan gaan?
Dat scherm nog nooit gezien. Is dat nieuw in Fm14?quote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Sejt het volgende:
[..]
Krijg net de jaarlijkse update binnen:
[ afbeelding ]
Simmonds is Amerikaans. Had ik toch USA moeten kiezen, vrees ik.
Meer dan 50% buitenlandse verkoop trouwens.
Volgens mij wel. Heb het ook nooit eerder gezien in vorige versies.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat scherm nog nooit gezien. Is dat nieuw in Fm14?
Die update krijg ik nooit. Is dat alleen FM14?quote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef Sejt het volgende:
[..]
Krijg net de jaarlijkse update binnen:
[ afbeelding ]
Simmonds is Amerikaans. Had ik toch USA moeten kiezen, vrees ik.
Meer dan 50% buitenlandse verkoop trouwens.
Hij heeft een jeugdcontract. Dus snel een prof contract aanbieden indien mogelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
1e wedstrijd in het nieuwe seizoen, tegen Grunn. 1-1 gelijkspel. Moet nog ff opwarmen
Veel clubs hebben nieuwe spelers gekocht/geleend, en ik doe het nog met m'n huidige team, dezelfde spelers waarmee ik afgelopen 4 jaar kampioen mee ben geworden. Uitgeleende spelers uigezonderd
Nu krijg ik opeens een bod van 1 miljoen van Man Utd. op een jeugdspelertje. Hij is vorig jaar uit mijn jeugdopleiding gekomen en heeft nog niet 1 wedstrijd gespeeld. Hij is nu 250k waard en zijn contract loopt af over 3 jaar. Maar ik kan dat bod niet weigeren of accepteren
Chelsea heeft ook al interesse in hem
Ik wil hem het liefst behouden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yepquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die update krijg ik nooit. Is dat alleen FM14?
Done.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hij heeft een jeugdcontract. Dus snel een prof contract aanbieden indien mogelijk.
[..]
Yep
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Silv het volgende:
Yay, eerste wedstrijd gelijk 2 spelers 3-4 maanden aan de kant.
Zijn kut, dus uitdaging. En hebben een best tof logo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Done.
[..]![]()
Waarom heb je voor Achilles'29 gekozen?
Ik hoop dat het een neefje van deze baas isquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan die beter eerst ergens anders professionele hulp zoeken.
Is dat je moeder?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een neefje van deze baas is
[ afbeelding ]
Nee manquote:
Brucequote:Op woensdag 16 april 2014 00:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een neefje van deze baas is
[ afbeelding ]
Hoe kan je dat nou niet weten?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:37 schreef Niek92 het volgende:
Net een aanvallende middenvelder gekocht, maar had eigenlijk geen idee van wat ie gekost had. Blijkt dat het een nieuw record is voor PSV, 26.5 miljoen..![]()
Hopen dan maar dat hij presteert naar verwachting
Nee bedankt, ik koop FM15 wel. Als ik dan al klaar ben met Cambuurquote:Op donderdag 17 april 2014 08:42 schreef Jorwol het volgende:
Als iemand nog twijfelt om FM 2014 te kopen op Steam, heb een 75% kortingscode, dan betaal je in totaal ¤ 12,50
Ik heb m'n 2e CL wedstrrijd weer gelijkgespeeld, tegen Espanyol. Ik had best kunnen winnen, maar het gaat om dit moment niet echt goed met onsquote:Op donderdag 17 april 2014 20:31 schreef MMUFC het volgende:
Wedstrijd tegen Manchester United heeft een 1-0 nederlaag en 400k opgeleverd.
Met allebei tevreden
Bij mij gaat het in de League Two ook maar matig. Heb na 8 duels 3 zeges. Nog geen een keer meer dan 1 zege op rij..quote:Op donderdag 17 april 2014 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb m'n 2e CL wedstrrijd weer gelijkgespeeld, tegen Espanyol. Ik had best kunnen winnen, maar het gaat om dit moment niet echt goed met ons
Ik zal zo ff kijken, zit nu te spelen tegenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:45 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij gaat het in de League Two ook maar matig. Heb na 8 duels 3 zeges. Nog geen een keer meer dan 1 zege op rij..
Herstel.. pak zojuist zege 4 en daarmee de 2e op rij(in de competitie, de nederlaag tegen Man U voor de Carling Cup zat er tussen).
Bij rust 1-- tegen Oxford, na 52 minuten 4-1 voor. En dat niet meer weggegeven
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:55 schreef MMUFC het volgende:
Tegen Mansfield pak ik zege nummer 3 en stijg ik naar plaats 6.
Nog 36 duels deze plaats vasthouden en ik mag play-offs spelen
Mag in de 2e ronde FA Cup kijken of ik ze nog een keer kan verslaan. In de eerste ronde uit bij Torquay redelijk makkelijk gewonnenquote:
Lekkah.quote:
Ik heb toch het idee dat competities maken in vorige versies een stuk beter ging, als ik jouw verhalen zo lees.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga noodgedwongen weer helemaal opnieuw beginnen met de database
- sommige clubnamen kloppen niet meer;
- ik mag volgens het spel niet uit de JL promoveren (normaal zijn plek 2 t/m 9 ofzo geel, ik sta 6e en mijn achtergrond is zwart);
- blijkbaar zijn er net tegen Willem II 1890 toeschouwers geweest. Ik kan maar 1500 man verstouwen;
- ik wilde zomaar even zien of Alan Marriott nog bij Mansfield keepte. Dat is zo, maar als ik de drie teams doorsnuffel staat z'n naam er niet tussen;
- Kurt Elshot was vorig seizoen nog speler bij me en momenteel trainer, maar ik zie hem niet terug in de staf- en trainingslijst, maar wel de update "Kurt Elshot vindt dat speler X beter is gaan trainen".
Het eerste seizoen was sowieso al fucked omdat ik playoffs moest spelen terwijl ik de Hoofdklasse A gewonnen had, maar nu word het me toch echt te gortig
Ik flikker alle databases eruit en download project_holland opnieuw, waarna ik Telvanni weer kan gaan bouwen.
Zucht.
Ik maak geen competities, alleen clubsquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat competities maken in vorige versies een stuk beter ging, als ik jouw verhalen zo lees.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 02:08 schreef Cara het volgende:
drie afgekeurde buitenspelgoals van Pelle in één wedstrijd.
éééén ik stop er weer even mee
Wel maar 3 tegendoelpunten in 17 competitiewedstrijdenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik schoot 3x op de lat in 1 wedstrijd
Ben 2e geworden in de CLpoule, en ik moet tegen Real Madrid in de 1e knockoutfase. Wel leuk, heb nog nooit tegen ze gespeeld.
Dat lees ik graagquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:26 schreef MMUFC het volgende:
In november ging de Manager van de Maand(alle duels gewonnen), de 1e en 3e plaats bij Talent van de Maand en de nummer 2 bij Speler van de Maand. Daarnaast ook nog de goal van de maand.Sta inmiddels 3e met een voorsprong van 4 punten op de nummer 4. Sta 3 punten achter koploper Mansfield.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:48 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dan lees je vast ook graag dat ik ze met 2-0 uit de FA Cup geknikkerd heb zojuist..
Je ging wat?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:26 schreef MMUFC het volgende:
In november ging de Manager van de Maand(alle duels gewonnen), de 1e en 3e plaats bij Talent van de Maand en de nummer 2 bij Speler van de Maand. Daarnaast ook nog de goal van de maand.Sta inmiddels 3e met een voorsprong van 4 punten op de nummer 4. Sta 3 punten achter koploper Mansfield.
Dus de Manager van de Maand ook? Welke club coach je nu dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:19 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Die gingen allemaal naar mijn Hartlepool, dat bedoelde ik ermee
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus de Manager van de Maand ook? Welke club coach je nu dan?
Ik werd manager van de maand, een aantal spelers wonnen bij speler en talent van de maand en een andere speler scoorde de goal van de maandquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus de Manager van de Maand ook? Welke club coach je nu dan?
Duidelijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik werd manager van de maand, een aantal spelers wonnen bij speler en talent van de maand en een andere speler scoorde de goal van de maand
En ik ben Hartlepool
Ik ben LLM begonnen met Burton. Eerste 3 potten gewonnen. Redelijk moeizaam tot op heden. Gewoon een flat 442 met direct passen en een targetman. Eens kijken of ik binnen een seizoen of 6 in de PL kan komen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:26 schreef MMUFC het volgende:
Speel gewoon iets uit de game zelf.quote:Op zondag 20 april 2014 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf, er zijn 2 JL-clubs naar de Topklasse B gedegradeerd, normaal gaat er eentje naar de A en eentje naar de B
Meestal begint men met z'n favoriete club, maar ik lees hier af en toe dat Southampton een leuke startclub is, dus kijk daar maar eensquote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef YouriNL het volgende:
Heb het spel net aangeschaft, voelde me al heel even een king toen ik een wedstrijd wist te winnen.
Iemand misschien een leuke beginnersclub?
Ik zou gewoon met een City, Real of Bayern beginnen om het spel te leren.quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef YouriNL het volgende:
Heb het spel net aangeschaft, voelde me al heel even een king toen ik een wedstrijd wist te winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I love my mispoken words.
quote:Op maandag 21 april 2014 09:13 schreef Sejt het volgende:
Soms is het een beetje (on)realistisch.
Deze Turk haal ik transfervrij op (4 sterren etc.). Kerel speelt matig de eerste 2 maanden. Daarna krijgt meneer heimwee. Hij een maand in Turkije geweest en 2 (!!) dagen na terug te zijn gekomen in Nederland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Children of the night. What music they make.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef YouriNL het volgende:
Sampdoria of Southampton. Everton kun je ook lekker mee starten. Zet in ieder geval je ervaring op internationale voetballer in het begin. Dat scheelt aanzienlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef YouriNL het volgende:
Ben je al gepromoveerd uit BPL2?quote:Op maandag 21 april 2014 11:10 schreef MMUFC het volgende:
Na Manchester United in de League Cup loot ik in de 4e ronde FA Cup een uitduel tegen Liverpool
Ik heb er ook een, dus als iemand iets leuks terug heeft.quote:Op maandag 21 april 2014 13:02 schreef Scorpie het volgende:
Kan ik iemand nog blij maken met 75% korting op FM2014 via Steam?
Komt wel goedquote:Op maandag 21 april 2014 19:06 schreef YouriNL het volgende:
Ben voor Shakhtar gegaan, eerste cl-duel is tegen Real Madrid... 6-1 verloren, yep.
Niet verkeerd.quote:Op maandag 21 april 2014 18:56 schreef opperkleurder het volgende:
Boëtius, Kieftenbeld en Kishna komen transfervrij mijn Rijnsburgse Boys versterken.
Ik neem wel genoegen met de competitie en beker.quote:Op maandag 21 april 2014 19:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Komt wel goed
En zo niet, dan begin je wel weer overnieuw.
Agossie tochquote:Op maandag 21 april 2014 19:46 schreef YouriNL het volgende:
[..]
Ik neem wel genoegen met de competitie en beker.
In navolging van m'n vorige bericht:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het niet laten.![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 19:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
In navolging van m'n vorige bericht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het niet laten.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Zit in seizoen 1, dus neequote:
Hoe doet Burton het bij jou?quote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zit in seizoen 1, dus nee
Sta momenteel 3e maar Oxford heeft 1 punt en 1 duel minder.
26 duels gespeeld dus nog 20 te gaan.
20e.quote:Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe doet Burton het bij jou?
[ afbeelding ]
Dat bevestigd alleen maar meer dat ik een FM koning ben.quote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
20e.
7 punten boven de streep.
Bekers lagen ze er vrij vlot uit..
FC Porto is ook n aanrader!quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef YouriNL het volgende:
Nietes.quote:
Drizzt, welke Skyrim uitbreiding moet ik nemen?quote:Op maandag 21 april 2014 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die niet hun eigen club maken
Kweenie, ik heb er geen. Heb Skyrim ook al een flinke tijd niet meer gespeeldquote:Op maandag 21 april 2014 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Drizzt, welke Skyrim uitbreiding moet ik nemen?
TM met een ondersteunende rol.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:45 schreef Silv het volgende:
Iemand hier ervaring met die Benteke? Heb hem gekocht, maar die kerel bakt er heulemaal niets van.
Hoe maak je je eigen team aan? Is dat met de editor die je kan kopen in het spel zelf?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BAM!
- Kampioen Topklasse B
- Algeheel Amateurkampioen (versloeg Chabab over 2 wedstrijden met 2-0)
- Kampioen KNVB Amateurbeker (versloeg Chabab met 1-0)
Als je de Steamversie hebt moet je ff je muis op Library zetten en dan Tools aanklikken, dan staat de editor er wel tussenquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hoe maak je je eigen team aan? Is dat met de editor die je kan kopen in het spel zelf?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:52 schreef Akilla het volgende:
ohw dit is wel cool..Lampard is manager van chelsea en gerrard van liverpool
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:52 schreef Akilla het volgende:
ohw dit is wel cool..Lampard is manager van chelsea en gerrard van liverpool
Hier ook, seizoen drie, in maart al afgetekend kampioen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:18 schreef Sejt het volgende:
Het kampioenschap wordt me wel weer makkelijk gemaakt, mede door dit soort dagen:
[ afbeelding ]
Welk jaar zit je? Balanta raakte ik al kwijt aan Juventus na 1 goed seizoen.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier ook, seizoen drie, in maart al afgetekend kampioen.
30 wedstrijden gespeeld, 4 gelijke spelen, geen verlies, 9 tegendoelpunten in totaal. Ajax en PSV beiden al op 5/6 nederlagen.
Heb dan wel het volgende blok:
Costil
BMI - Balanta - Papasthathopoulos - Corchia
J.O. Mikel
3e jaar, dit is jaar 2 dat hij bij Feyenoord aan het beesten is, zonder klagen.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Welk jaar zit je? Balanta raakte ik al kwijt aan Juventus na 1 goed seizoen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Zodra er goede regens zijn voor op de back posities schakel ik deze fm over naar 4-1-2-1-2. Zonder buitenspelers en met aanvallende backs dus. Werkt heel erg goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn 4-1-1-2-2 tactiek werkt alleen Guidetti bakt er niks aan terwijl Rafina achter Pellé in een 4-2-4 het geweldig doet maar dan speel ik steeds gelijk.
Een beetje puzzlen dus wat het beste is al pakt mijn 4-1-1-2-2 goed uit.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:43 schreef Happel het volgende:
Zo een beetje iedereen speelt met Feyenoord hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende stap: Champions League
Al moet ik zeggen, dat de tegenstanders in de EURO Cup van hetzelfde kaliber waren als in de CL. behalve Twente natuurlijk
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:58 schreef Sejt het volgende:
Posting spree.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn team:wtf wat een finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende stap: Champions League
Al moet ik zeggen, dat de tegenstanders in de EURO Cup van hetzelfde kaliber waren als in de CL. behalve Twente natuurlijk![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
De meesten doen het met Puush.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe maak ik ook al weer screenshots ik wil Typisch mijn Feyenoord selectie laten zien.
Periodetitel van Emmen?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welk is deze?
[ afbeelding ]
De nummers 2 t/m 8 en nummer 10 kwalificeren zich voor playoffs, maar ik niet?
Nope, dat zijn Graafschap, Helmond Sport en MVV. 2 t/m 9 horen standaard geel te zijn, toch?quote:
Spursquote:Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef Akilla het volgende:
Eindelijk dat kut tottenham zoek gespeeld, uit nog wel1-5 voor mijn feyenoord!!!
samen met man united mijn angstgegner
Had ik nu dus ook altijd, nu helemaal kapot gespeeld op white heart lane:)quote:Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SpursKlojo's spelen altijd 4-4-1-1 en ik kon en kan er nooit wat tegen doen
Je kunt geloof ik van die open dagen aanvragen. Weet niet precies hoe. Misschien via bestuursverzoeken.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kan je meer toeschouwers krijgen?
Speel met Lincoln city, resultaten zijn redelijk goed en scoor ook best wat
Kom niet structureel boven de 2000
quote:
Whehequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:40 schreef MMUFC het volgende:
Brazilië pakt 2 punten op WK in eigen landIn een poule met Servië, Zuid Afrika en Mexico
0 voor 2 tegen
Ivoorkust is wereld kampioen geworden..
Nee, vind ik echt niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moeilijker dan andere jaren volgens mij
Met welke teams speel je?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:49 schreef Sejt het volgende:
Wat heerlijk dit.
Ik speel in de kwartfinale van de EURO Cup tegen Fenerbache. In de uitwedstrijd blijft het 0-0 en dus heb ik goede papieren voor de return in Rotterdam.
Met mijn vertrouwde 4-2-3-1 tactiek wil ik controlerend spelen op zoek naar de goal(s). Maar na 38 minuten met een 1-1 stand gooit Virgil van Dijk roet in het eten door een onnodige 2e gele kaart te krijgen.
En dus sta ik voor een keuze. Een aanvaller eruit halen voor een verdediger, of iets anders? Ik zal moeten scoren en een tegengoal zou de missie helemaal onmogelijk maken.
Ik gok, en maak deze tactiek on-the-fly:
[ afbeelding ]
De 2 verdedigende middenvelders moesten verdedigend steun leveren tegen de aanval van Fenerbache met o.a. Moussa Sow. Maar door ver naar voren te drukken, zal het veld dusdanig klein zijn, dat dat mogelijk zou moeten zijn.
Uiteindelijk werd de uitslag:Je hebt ook een Romulo in je team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:43 schreef DeHovenier het volgende:
En kampioenen voor de 5e keer op rij
[ afbeelding ]
Braziliaanse linksback, uit nood gekocht omdat ik geen fatsoenlijke wingback meer had uit de jeugd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt ook een Romulo in je team?
Moet wel de nieuwe Messi zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:29 schreef Happel het volgende:
Vraagprijs voor 17-jarige speler
[ afbeelding ]
Zie ik helaas ook te vaak. 'Gevestigde' talenten zijn soms absurd duur. Daarom probeer ik ze altijd al na de Youth Intake te vinden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:29 schreef Happel het volgende:
Vraagprijs voor 17-jarige speler
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zie ik helaas ook te vaak. 'Gevestigde' talenten zijn soms absurd duur. Daarom probeer ik ze altijd al na de Youth Intake te vinden.
Nu ik veruit de rijkste club van Nederland ben met Excelsior en toch wel kampioen wordt, vind ik het ook wel leuk om grote bedragen te betalen aan clubs in Nederland. Een beetje het geld rondpompen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zie ik helaas ook te vaak. 'Gevestigde' talenten zijn soms absurd duur. Daarom probeer ik ze altijd al na de Youth Intake te vinden.
Zou de competitie beter van moeten worden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu ik veruit de rijkste club van Nederland ben met Excelsior en toch wel kampioen wordt, vind ik het ook wel leuk om grote bedragen te betalen aan clubs in Nederland. Een beetje het geld rondpompen.
Jammer alleen dat ze er vaak derde rangs uitgerangeerde buitenlanders voor halen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou de competitie beter van moeten worden.
Al probeer ik alles via mijn jeugdopleiding te doen. Krijg helaas veel te veel troep binnen.
Alleen met PSV.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met welke teams speel je?
Klopt, doe ik ook graag. (heb 300+ miljoen te besteden) Maar het is erg slecht gesteld met de Nederlandse talenten in mijn game. Echt een handvol goede spelers die niet bij mij spelen, maar bv. bij Man City en Arsenal. Die moeten dan ook meteen 30+ kosten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu ik veruit de rijkste club van Nederland ben met Excelsior en toch wel kampioen wordt, vind ik het ook wel leuk om grote bedragen te betalen aan clubs in Nederland. Een beetje het geld rondpompen.
Heeft ook wel wat vind ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook graag. (heb 300+ miljoen te besteden) Maar het is erg slecht gesteld met de Nederlandse talenten in mijn game. Echt een handvol goede spelers die niet bij mij spelen, maar bv. bij Man City en Arsenal. Die moeten dan ook meteen 30+ kosten.
Ik moet het dus vooral doen met het jong kopen en neutraliseren van buitenlanders.
Ik zal altijd met jeugd spelen in FM.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat vind ik.![]()
Ik wil vaak de jeugdrating nog wel eens een beetje omhoog krikken van Nederland, ook als ik er niet zelf in speel. Beetje cheaten misschien, maar ik vind het leuk.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zal altijd met jeugd spelen in FM.Opleiden en voor big bucks verkopen geeft voldoening.
Bijvoorbeeld deze speler:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekocht voor 625k. Debuteerde op 17 jarige leeftijd. Gegroeid tot een geweldig stabiele speler, tot AC Milan langs kwam met een zak geld van 35 miljoen.
En ondertussen zijn vervanger(s) al opgeleid natuurlijk
Ja, is lekker. Grootste transfer die ik gedaan heb is deze:quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zal altijd met jeugd spelen in FM.Opleiden en voor big bucks verkopen geeft voldoening.
Bijvoorbeeld deze speler:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekocht voor 625k. Debuteerde op 17 jarige leeftijd. Gegroeid tot een geweldig stabiele speler, tot AC Milan langs kwam met een zak geld van 35 miljoen.
En ondertussen zijn vervanger(s) al opgeleid natuurlijk
Neutraliserenquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook graag. (heb 300+ miljoen te besteden) Maar het is erg slecht gesteld met de Nederlandse talenten in mijn game. Echt een handvol goede spelers die niet bij mij spelen, maar bv. bij Man City en Arsenal. Die moeten dan ook meteen 30+ kosten.
Ik moet het dus vooral doen met het jong kopen en neutraliseren van buitenlanders.
Dan ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Ehm, 6-7 over twee wedstrijden in het voordeel van Telstar, of zie ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAA GENOT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Eredivisie we're coming
Ik ben Telstar.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ehm, 6-7 over twee wedstrijden in het voordeel van Telstar, of zie ik het verkeerd?
Jij was toch altijd Sparta?quote:
quote:
Jesis, hoe groot is dat stadion wel niet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:37 schreef Sejt het volgende:
[..]![]()
Probeer jij maar eens perfect Nederlands te spreken/schrijven als je 6+ jaar lang elke dag een andere taal spreekt.![]()
Iets anders.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat is de lening voor mn Pellè stadion.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jesis, hoe groot is dat stadion wel niet?
quote:
Na 4 duels sta ik 2etwitter:FBAwayDays twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 12:00:38Hartlepool fans on their final away match.2011: Oompa Lumpas2012: Smurfs2013: Penguins 2014: Thunderbirds http://t.co/BrMiYMV50h reageer retweet
Van je eigen club of andere clubs? Ik schakel "bestuursovernames" altijd uit. Heb er niks aanquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik krijg de hele tijd overname berichten, maar telkens trekken ze de stekker eruit.
Van mijn eigen club, maar nu is die eindelijk overgenomen. 'Investeringen zijn niet aan de orde.' Weinig doorgroeimogelijkheden bij Southampton, heb nog contract tot 2022 en zit nu in 2020/21. Twijfel of ik ga verlengen. Benieuwd hoe snel Southampton naar beneden dondert als ik wegga.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van je eigen club of andere clubs? Ik schakel "bestuursovernames" altijd uit. Heb er niks aan
AH.quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Braziliaanse linksback, uit nood gekocht omdat ik geen fatsoenlijke wingback meer had uit de jeugd.
[ afbeelding ]
Mijn grootste transfer is deze:quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ja, is lekker. Grootste transfer die ik gedaan heb is deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liep uiteindelijk op tot ~80 miljoen met bonussen.
Jaar er na de CL gewonnen, zonder deze wereldspits.
2014quote:
Vraag het in het Steamtopic:quote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heeft iemand hier een 75% korting ding?
begint beetje te kriebelen na 2 jaar
bedanktquote:Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vraag het in het Steamtopic:
GAM / [Het officiële Steam topic #108]: Password: drowssaP
Scorpiequote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heeft iemand hier een 75% korting ding?
begint beetje te kriebelen na 2 jaar
Wanneer PSG of Monaco --> 40 miljoen, anders 35 miljoen. Denk ik?quote:Op zondag 27 april 2014 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
Wat voor bedrag kan ik voor deze baas vragen?
[ afbeelding ]
Ik zou op 25 mikken, maar mijn beste ervaring tot nu toe is een 8M speler voor 12,5M verkopen, dus let niet op mijquote:Op zondag 27 april 2014 22:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wanneer PSG of Monaco --> 40 miljoen, anders 35 miljoen. Denk ik?
Hij staat nog niet op de TL, dat doe ik pas als ie terug is van vakantie.quote:Op zondag 27 april 2014 22:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wanneer PSG of Monaco --> 40 miljoen, anders 35 miljoen. Denk ik?
Niet op de TL zetten, gewoon aanbiedenquote:Op zondag 27 april 2014 23:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij staat nog niet op de TL, dat doe ik pas als ie terug is van vakantie.
Heb net Diego Simeone aangetrokken als coach
http://en.wikipedia.org/wiki/Diego_Simeone
Hij heeft uitstekende stats, en dat voor 8k/maand.
[ afbeelding ]
Maar wat is dit dan
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 28 april 2014 00:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Niet op de TL zetten, gewoon aanbieden
Nice. Ik heb Robbie Savage en Sylvain Distin als coaches. Probeer toch vooral namen aan te trekken als coach en geen onbekende mensen. Is een beetje zoeken, maar maakt het wel leuker.quote:Op zondag 27 april 2014 23:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij staat nog niet op de TL, dat doe ik pas als ie terug is van vakantie.
Heb net Diego Simeone aangetrokken als coach
http://en.wikipedia.org/wiki/Diego_Simeone
Hij heeft uitstekende stats, en dat voor 8k/maand.
[ afbeelding ]
Maar wat is dit dan
[ afbeelding ]
40-45 miljoenquote:Op zondag 27 april 2014 22:24 schreef DeHovenier het volgende:
Wat voor bedrag kan ik voor deze baas vragen?
[ afbeelding ]
quote:
Ik zal het eens proberen.quote:Op maandag 28 april 2014 08:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Werkt bij mij altijd. Als hij op de transferlijst staat wordt hij gelijk minder waard.
Inderdaad. Savage en Distin ken ik niet.quote:Op maandag 28 april 2014 08:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Nice. Ik heb Robbie Savage en Sylvain Distin als coaches. Probeer toch vooral namen aan te trekken als coach en geen onbekende mensen. Is een beetje zoeken, maar maakt het wel leuker.
quote:
Dan moet je die eens weg doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:01 schreef DeHovenier het volgende:
Het is 9-0 geworden, en de eerste keer dat een Cambuurspeler een 10.0 haalde
En ook de eerste keer dat 5 Cambuurspelers minimaal een 9.0 haalden
-edit-
Heb ff gekeken wie de keeper was, blijkt het een 16jarig jochie te zijn die zijn eerste wedstrijd ooit speelde
Moha is 2x zo oud :X
Wie? Moha?quote:
Speler moet je voor hun 30e verkopen imo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wie? Moha?
Dit is zijn laatste seizoen als speler, zijn contract wordt niet verlengd.
Ik heb meestal zelden spelers in mijn selectie die ouder zijn dan 25quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speler moet je voor hun 30e verkopen imo.
Moha en The Saint niet, dat zijn clubheldenquote:Op dinsdag 29 april 2014 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speler moet je voor hun 30e verkopen imo.
Dit zijn mijn ervaren rotten die nog steeds in de basis staanquote:Op dinsdag 29 april 2014 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb meestal zelden spelers in mijn selectie die ouder zijn dan 25
Als je verder wil als club had je die gewoon al lang weg moeten doen, simpel zat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moha en The Saint niet, dat zijn clubhelden
Heb wel een andere icoon op de tl gezet, ik heb niet zoveel met hem. Is een CV en 10 mln waard, en iedereen biedt onder zijn waarde
Ik doe nooit m'n baasjes weg, had in m'n eerste Telvannigame ook gewoon 2 spelers van 30+ staan die al minstens 10 seizoenen bij me speeldenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je verder wil als club had je die gewoon al lang weg moeten doen, simpel zat.
Dat zal in de toekomst wel komen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je verder wil als club had je die gewoon al lang weg moeten doen, simpel zat.
Dan zul je wel een heel goede tactiek in elkaar moeten draaien wil je de CL winnen bijvoorbeeld. Ik vind het ook leuk om spelers te houden, maar als ze na 10 jaar van groot talent naar uitgerangeerde sterspeler zijn gegaan is het gewoon tijd om ze weg te doen imo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe nooit m'n baasjes weg, had in m'n eerste Telvannigame ook gewoon 2 spelers van 30+ staan die al minstens 10 seizoenen bij me speelden
Ik heb Vagner Love ook tot zijn 34ste gehouden. Hij was geliefd en was nog steeds een goede stand-in bij wedstrijden. Is dus best wel een optie om als back-up te houden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zul je wel een heel goede tactiek in elkaar moeten draaien wil je de CL winnen bijvoorbeeld. Ik vind het ook leuk om spelers te houden, maar als ze na 10 jaar van groot talent naar uitgerangeerde sterspeler zijn gegaan is het gewoon tijd om ze weg te doen imo.
Of ik houd ze als reserve/tutor, maar in de basis stel ik dan liever een 20-jarige op.
Ja, als reserve kan het wel nuttig zijn en het is ook wel gewoon leuk om wat van die spelers te houden imo. Maar voor de basis en om geld te verdienen is het niet echt ideaal.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb Vagner Love ook tot zijn 34ste gehouden. Hij was geliefd en was nog steeds een goede stand-in bij wedstrijden. Is dus best wel een optie om als back-up te houden.
Wilde Vorm ook kopen op zijn 36ste, maar die vroeg doodleuk 150k per week. Was me iets te gortig.
Ik verkoop ze altijd omdat ik verdrietig word van rode attribute pijltjes.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, als reserve kan het wel nuttig zijn en het is ook wel gewoon leuk om wat van die spelers te houden imo. Maar voor de basis en om geld te verdienen is het niet echt ideaal.
Zulke dingenquote:
Daar zou ik een AMC van maken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, ik vink even "spelers aan speelbare teams toevoegen" aan:
[ afbeelding ]![]()
Die train ik dus meteen even om tot Spits > complete spits en AMR > vleugelspits.
Da's z'n beste positie idd, maar ik speel niet met een AMCquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Na heel lang weer eens een gamepje gestart. Had zin in geld smijten, dus begonnen met PSG. Eerste wedstrijd tegen het tweede elftal, Zlaten breekt z'n been en is 3 maanden eruit. Kutspel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |