Oh kut. Ben een beetje slaperig enzo :")quote:
Ik doe 5/3/1 dus strikt genomen mag ik daar nog een maandje op wachtenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekker gozer![]()
volgende sesie flink carbs en zout en gewoon 100 d'r op hangen, bekende spotter er bij en gaan met die banaaan.![]()
dan doe je een oranje en een gelequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik doe 5/3/1 dus strikt genomen mag ik daar nog een maandje op wachten100 is wel een mentale uitdaging. Twee van die dikke blauwe schijven erop
Nee. Wel goed doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan doe je een oranje en een geledat lijkt lichter
Kan ook een kwestie van etiquette zijn. Sommige gyms hebben geen eindeloze voorraad schijven. Als je dan alle 10kilo-schijven opmaakt is het een beetje aso natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:24 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Sowieso het nutteloze altijd.
Iemand heeft een barbbell met 4 schijven van 10 Kg. Dan haalt die 2 schijven van 10 kg er af en doet die er 2 van 20 op. Want grotere schijven hebben een groter ego.
Je kon ook gewoon nog 2 schijven van 10 Kg er bij doen.
Echte mannen gebruiken alleen maar rood. Wie gaat er nou met groen, geel en blauw liften. Dat kan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:24 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Iemand heeft een barbbell met 4 schijven van 10 Kg. Dan haalt die 2 schijven van 10 kg er af en doet die er 2 van 20 op. Want grotere schijven hebben een groter ego.
Dit idd, als er bij ons 3 man tegelijk trainen heeft niemand genoeg, dan is het een beetje schipperen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie van etiquette zijn. Sommige gyms hebben geen eindeloze voorraad schijven. Als je dan alle 10kilo-schijven opmaakt is het een beetje aso natuurlijk.
Mag hopen dat je met die oefeningen gesloopt bentquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Hier gelukkig wel voldoende gewichten. Train altijd 's middags, dus sowieso weinig last van drukte.
Pff, misschien ben ik een mietje maar een full-body met DL, SQ, BP en MP valt me toch erg zwaar. Tussendoor nog armen isoleren en wat shrugs en ik ben behoorlijk gesloopt.
huh?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mag hopen dat je met die oefeningen gesloopt bent#RipCNS
Ik bulk ook niet voor mass lol, maar moet zeggen dat ik sinds Sheiko wel meer mass heb lijkt het.quote:
Het zijn compounds die je zenuwstelsel (CNS) flink belasten. Vandaar dat je door het doen van die oefeningen sneller vermoeid bent dan bijvoorbeeld curls.quote:
Ja, ik begreep je verkeerd. Moet zeggen dat ik dit normaal ook niet vaak doe, maar aangezien ik vorige- en deze week weinig tijd heb om te trainen moet het maar ff zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het zijn compounds die je zenuwstelsel (CNS) flink belasten. Vandaar dat je door het doen van die oefeningen sneller vermoeid bent dan bijvoorbeeld curls.
LIgt er helemaal aan hoeveel schijven je gym heeft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:24 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Er kwam een paar weken terug een Colombiaan naar me toe, omdat ik blijkbaar zijn vlag stond te liften.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken alleen maar rood. Wie gaat er nou met groen, geel en blauw liften. Dat kan echt niet hoor.
Zo moet het. [ afbeelding ]
Het xtc-topic staat in UVT Corquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef Eleiko het volgende:
Na de welke-smaak-whey-heb-jij nu de welke-kleur-schijven-gebruik-jij discussie
Casseine vult wel lekker ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:47 schreef star_gazer het volgende:
Er gaat iets helemaal hormonaal fout hier. Lekker extra veel gegeten vandaag; training day en een lichte bulk ingezet. Sterf nu ineens van de honger; gewoon buikpijn ervan!
Nouja, even een glaasje melk (of 2) wegtanken voor het slapen gaan danmaar. Wellicht ook eens wat casseine uitproberen deze bulk.
Casein voor de bulk? Of gewoon voor iets anders?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:47 schreef star_gazer het volgende:
Wellicht ook eens wat casseine uitproberen deze bulk.
Wat is je complete schema? Sounds interesting.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Tering, de dag na OHP-dag (OHP 3x5, OHP 5x10, Chin Ups, Dips) heb ik alt ijd gigantische spierpijn in m'n buikspieren :![]()
Zelfs schijten doet zeer als ik moet duwen
Bij een squat toch niet. Helemaal niet vanuit een powerrack. Nou we minstens 500+Kg liggen dus dat zal geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie van etiquette zijn. Sommige gyms hebben geen eindeloze voorraad schijven. Als je dan alle 10kilo-schijven opmaakt is het een beetje aso natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |