Grapje.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat even voor iemand iets op te zoeken he?
HE'S BACKquote:Op woensdag 16 april 2014 21:20 schreef inZanity het volgende:
Henkie heeft een hoop Clasico's gemist zo te horen
Livestream dan zoeken zekerquote:
Ah, ze hebben jou ook weer uit je dwangbuis gelaten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:20 schreef inZanity het volgende:
Henkie heeft een hoop Clasico's gemist zo te horen
Dat komt gewoon erbij op je maandelijkse UPC rekening...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef --3S-- het volgende:
Weet iemand hoe dat UPC pay per view werkt? Kom er niet achter. Op kanaal 15 kan ik niks selecteren ofzo..
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, ze hebben jou ook weer uit je dwangbuis gelaten.
Die zag ik ook en daaronder deze.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef --3S-- het volgende:
Toch maar de Sport1 stream voor ¤4,- dan. Via UPC zie ik alleen WIllem II - FC Emmen voor 18 april
Check kanaal 200 nu voor live sport-uitzendingenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt gewoon erbij op je maandelijkse UPC rekening...
Nee vreemd dat is idd weg, daar kreeg je alle wedstrijden en kon je selecteren
Toen Ramos een doorgebroken speler neerhaalde?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Real Madrid revanche neemt voor de vorige Clasico. Die schandelijke manier waarop Real madrid met tien man kwam te staan![]()
![]()
Staat er alleen niet tussen... Maar voor Spaanse Sport is er ook een APP voor verschillende platformen ... RTVE (.es)quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Check kanaal 200 nu voor live sport-uitzendingen
Stijn, houd jij deze even klaar voor na de wedstrijd?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eitje voor Real dit trouwens. Heb m'n telraam al klaargezet.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo spelen ze niet in het stadion van Real?
Een telraampke zal niet nodig zijn, Real wint nooit met gemak en zeker niet zonder Ronaldo.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn, houd jij deze even klaar voor na de wedstrijd?
Omdat jij een Belg bent.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
dat zijn ze aan het verbouwenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, daarom toch maar via sport1.nlquote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
lagt janlul 1 bij jullie ook als de tyfus?
Ja, kutzooi.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon een minuut of twee pauzeren en rustig de wedstrijd kijkenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nog een om bij te houden voor de hoeveelste keer jij nu gebanned wordt na een Classico.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef inZanity het volgende:
Twee telramen trouwens.
Eén voor de vele goals van Real. En één voor de vele schwalbes van Barcelona die daar logischerwijs op zullen volgen.
Sinds ie op een tattoonaald gevallen is.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:30 schreef gniffie het volgende:
Sinds wanneer heeft Neymar een naam in zijn nek staan
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En nog een om bij te houden voor de hoeveelste keer jij nu gebanned wordt na een Classico.
Estadio de Mestalla (Valencia)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |