quote:Op woensdag 16 april 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou graag een DM in mijn inbox zien
Oh zenden ze het uit op Ard en niet op een betaal zenderquote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
Zo ook maar effe opzetten. Ik heb nu ARD opstaan.
Nee, is Duits Bekervoetbalquote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh zenden ze het uit op Ard en niet op een betaal zender
Nee dat is Bayern wat ik nu op heb.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh zenden ze het uit op Ard en niet op een betaal zender
Op je AB het interactive knopje en dan kiezen voor sport. 11,95quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef --3S-- het volgende:
Weet iemand hoe dat UPC pay per view werkt? Kom er niet achter. Op kanaal 15 kan ik niks selecteren ofzo..
Wat een geluk dat niet alle douchegel er toen uit is gespoten, zodat je jezelf nog lekker kon inzepen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb me gewassen met Barcelona-douche-gel en het ruikt erg lekker
Messi stond er op
6 euro bij Ziggo, maar dat vind ik nog steeds teveel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Op je AB het interactive knopje en dan kiezen voor sport. 11,95kolere
Ik zat even voor iemand iets op te zoeken he?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
Gereekst.
Bedankjes via DM.
Kritiek op Karina dat zij dit niet gedaan heeft en ik dit moet doen terwijl ik de wedstrijd niet eens ga kijken mag in haar Dm.
Hmm, zie niks voor vandaag staanquote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Op je AB het interactive knopje en dan kiezen voor sport. 11,95kolere
Via dat sport1 internetgedoe is het 4 euro.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
6 euro bij Ziggo, maar dat vind ik nog steeds teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |