Is het wel waard hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:37 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Gewoon via janlul.com kijken naar de sierd. Werkt altijd. Ga toch geen 4eur betalen
Die sport1 stream is ook niet alles. Valt regelmatig uit, loopt minuten achter, haperend beeld en geluid, etc.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is het wel waard hoor.
janlul gaat kloten, let maar op
Waar kijk jij?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die sport1 stream is ook niet alles. Valt regelmatig uit, loopt minuten achter, haperend beeld en geluid, etc.
Het begint toch pas om 21:30?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die sport1 stream is ook niet alles. Valt regelmatig uit, loopt minuten achter, haperend beeld en geluid, etc.
Of Wesley op SPort1..quote:Op woensdag 16 april 2014 20:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel alvast uurtje naar Robben kijken
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat ik deze wedstrijd met ELSIERD kan bewonderen
Ratatatatata
Gefeliciteerd.quote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wist je dat hij dit gratis doet?
Nee, hij is namelijk financieel onafhankelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
Waarom dan?Heeft hij geen geld nodig ofzo?
DM ? of mag dat ook niet?quote:
Ah, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, hij is namelijk financieel onafhankelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |