Oh zit het in je anti-virus software. Ik heb een andere, geen idee hoe Avast werkt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef arjan1112 het volgende:
is gewoon google chrome met avast anti virus erbij ofzo
Als jij het niet weet dan weet niemand hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:31 schreef YokiKater het volgende:
Replace user. Ik zou het ook even niet weten.
Ik heb gewoon geen zin om uit te zoeken hoe avast werkt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jij het niet weet dan weet niemand het
Ik zat al wat te googelen maar kwam er niet echt uit hoe de adblocker werkt, kon er niet zoveel over vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om uit te zoeken hoe avast werkt.
Volgens mij valt dit technisch wel onder feedback.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar goed. Terug naar FB denk ik? Anders wordt baas Specularium weer boos.
Geef Adriaan dan wat feedback joh! Zoek het uit of zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij valt dit technisch wel onder feedback.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef Adriaan dan wat feedback joh! Zoek het uit of zo.
Dus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Specularium het volgende:
Nou, ik snap er geen anus van.
Kan iemand Adriaan even helpen?
Je bent een goedzakquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Dus.
Ik heb het achter gevraagd, hij hoort het vanzelf wel.
Werkt het nu?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:51 schreef arjan1112 het volgende:
die avast is ineens verdwenen was invoegtoepassingen verwijderd ofzo, die van avast ook blijkbaar
best moeilijk dat chrome
had eerst altijd internet explorer
Ik zie het nu toevallig: Elfletterig klaagt bijzonder vaak dat hem woorden in de mond gelegd worden (echt niet alleen door mij), maar vaak is het gewoon een logische samenvatting van hetgeen hij beweert.quote:Op maandag 14 april 2014 13:47 schreef yvonne het volgende:
Done, ik begin het aardig zat te worden dat anderen ( vul maar in wie allemaal) je woorden in de mond leggen.
Even voor de goede orde: ik zoek hem niet op. Zijn reacties vallen mij door de inhoud op. Het is echt onzinnig om te denken dat ik draadjes zit te scannen om te zien of Elfletterig toevallig ergens heeft gepost.quote:Op maandag 14 april 2014 12:10 schreef Specularium het volgende:
DS4 zoekt Elflettering veel te vaak op, ook als ie niet in het topic zit.
Nou leg je hem woorden in de mond!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef arjan1112 het volgende:
Hij is gewoon een regeltjes neuker die elfletterig. De wet moet tot het 72ste deciel achter de komma toegepast worden volgens hem.
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef arjan1112 het volgende:
Hij is gewoon een regeltjes neuker die elfletterig. De wet moet tot het 72ste deciel achter de komma toegepast worden volgens hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |