quote:Op maandag 14 april 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC Zwolle zou zomaar eens kunnen winnen.
Ajacied422 is het hiermee eens.quote:Op maandag 14 april 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC Zwolle zou zomaar eens kunnen winnen.
Nee, voetballende ploeg dus 1-5 voor Ajax.quote:Op maandag 14 april 2014 08:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[Stijn] Ajax gaat eraf met 5-0 [/Stijn]
Dat is wel echt een van de meest trieste Feyenoord-dingen die ik heb gehoord. En dat zijn er nogal wat.quote:Op maandag 14 april 2014 08:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoop dat pec wint, aan de andere kant is het ook wel leuk om weer eens te mogen spelen voor de Willem van Hanegem-schaal.
Ja, want dat doet Ajax al 4 seizoenen lang, enorm veel scoren, vooral tegen "de kleintjes".quote:
Sorry hoor, maar dit vind ik een beetje arrogant.quote:Op maandag 14 april 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want dat doet Ajax al 4 seizoenen lang, enorm veel scoren, vooral tegen "de kleintjes".
Ik denk 15-0 voor Ajax, minstens
Ik ben nog mild, Ajax scoort echt zo makkelijk, zo kinderlijk eenvoudig, kijk naar de monsterscores van de afgelopen 4 jaar man,quote:Op maandag 14 april 2014 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik een beetje arrogant.
Typisch weer.
Nou dan heb jij een ander Ajax gezien dan ik dit seizoen.quote:Op maandag 14 april 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nog mild, Ajax scoort echt zo makkelijk, zo kinderlijk eenvoudig, kijk naar de monsterscores van de afgelopen 4 jaar man,
Echt, als het geen dubbele cijfers wordt vind ik het geen eens waard om die beker mee te nemen.
Toch lastig he, sarcasme herkennen?quote:Op maandag 14 april 2014 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan heb jij een ander Ajax gezien dan ik dit seizoen.![]()
Haha je trapte er in.quote:Op maandag 14 april 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch lastig he, sarcasme herkennen?.
Jij bent degene die het niet herkent.quote:Op maandag 14 april 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch lastig he, sarcasme herkennen?.
Jij zult er wel verstand van hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Echt, als het geen dubbele cijfers wordt vind ik het geen eens waard om die beker mee te nemen.
Ik mag niet hopen dat pec wint?quote:Op maandag 14 april 2014 08:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel echt een van de meest trieste Feyenoord-dingen die ik heb gehoord. En dat zijn er nogal wat.
Nee hij heeft het erover dat je Johan Cruijf vervangt door een nobuddy zoals Willen van Hanegem, die moet bedelen (wat een clubicoon ben je danquote:Op maandag 14 april 2014 09:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat pec wint?
en dat terwijl Johan Cruijff de beste voetballer is die feijenoord ooit heeft gehadquote:Op maandag 14 april 2014 09:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee hij heeft het erover dat je Johan Cruijf vervangt door een nobuddy zoals Willen van Hanegem, die moet bedelen (wat een clubicoon ben je dan![]()
![]()
) voor een baantje bij Feyenoord.
Dat hoopte Feyenoord ook tot twee keer toe in het seizoen 2010/2011.quote:Op maandag 14 april 2014 10:39 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk weet Zwolle het onder de 10 te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hoopte Feyenoord ook tot twee keer toe in het seizoen 2010/2011.Bedankt, dat wist ik namelijk nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Om de zoveel tijd schijnen sommige mensen het te vergeten, maar ik herinner ze er graag aanquote:Op maandag 14 april 2014 16:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bedankt, dat wist ik namelijk nog niet.
Die quote ik evenquote:Op maandag 14 april 2014 10:11 schreef Devv het volgende:
Mensen die denken dat PEC Zwolle kans maakt om te winnen.
quote:Op maandag 14 april 2014 10:16 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat terwijl Johan Cruijff de beste voetballer is die feijenoord ooit heeft gehad
Ik denk niet dat hij speeltquote:Op maandag 14 april 2014 17:13 schreef JenHermes het volgende:
4 - 0 voor PEC met drie eigen doelpunten van Denswil
Dat denk ik wel. Veltman geschorst.quote:
Derksen napratenquote:Op maandag 14 april 2014 09:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee hij heeft het erover dat je Johan Cruijf vervangt door een nobuddy zoals Willen van Hanegem, die moet bedelen (wat een clubicoon ben je dan![]()
![]()
) voor een baantje bij Feyenoord.
Pure waarheid.quote:
Van der Hoorn mag wel spelen tegen NEC, als we al kampioen zijn. Desnoods Hoorn en Denswil beide centraal achterin, Riedewald er naastquote:Op woensdag 16 april 2014 10:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als hij niet speelt, speelt Van der Hoorn. Die kan er anders ook wat van in eigen doel.
kaartjes voor een neutraal vak werden zelfs gratis uitgedeeldquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef DaveDave09 het volgende:
Aanwezig, In een neutraal vak voor de helft voor wat ik zou moeten betalen als ik via ajax kaartjes kocht
Wedstrijd leeft ook helemaal nog niet volgens mij.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
kaartjes voor een neutraal vak werden zelfs gratis uitgedeeld
Vind je het gek, van die verplichte buscombi's.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wedstrijd leeft ook helemaal nog niet volgens mij.
Valt voor die van Ajax wel wat van te zeggen, maar bedoel verder in de media, mensen in de omgeving enzovoorts. Is ook jammer dat het de eredivisie onderbreekt. Doe het lekker aan het einde van het seizoen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek, van die verplichte buscombi's.
En dat pec pretty much hun prijs al heeft in europees voetbalquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Valt voor die van Ajax wel wat van te zeggen, maar bedoel verder in de media, mensen in de omgeving enzovoorts. Is ook jammer dat het de eredivisie onderbreekt. Doe het lekker aan het einde van het seizoen.
ditquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Alsof de beker nog serieus te nemen is na die debiele dubbele finale tussen Ajax en feyenoord
Jah want fyenoord had gewoon gewonnen van pec als altijd?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Alsof de beker nog serieus te nemen is na die debiele dubbele finale tussen Ajax en feyenoord
Die kans acht ik behoorlijk groot ja. Gedurende het seizoen kan ik als seizoenskaarthouder van Feyenoord met alle eerlijkheid zeggen dat PEC tesamen met ADO (en in mindere mate PSV) de slechtste ploeg is die ik in De Kuip aan het werk heb gezien.quote:Op zondag 20 april 2014 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah want fyenoord had gewoon gewonnen van pec als altijd?
Ajax - Feyenoord 2-0quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
de uitwedstrijden durfde je niet te bezoeken zekerquote:Op zondag 20 april 2014 03:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die kans acht ik behoorlijk groot ja. Gedurende het seizoen kan ik als seizoenskaarthouder van Feyenoord met alle eerlijkheid zeggen dat PEC tesamen met ADO (en in mindere mate PSV) de slechtste ploeg is die ik in De Kuip aan het werk heb gezien.
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:51 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik heb er zin in. Zondag de beker pakken, week er op de schaal en tegen NEC vieren dat we alle nationale prijzen dit seizoen hebben gewonnen.
ik support Ajax hoorquote:Op zondag 20 april 2014 05:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord 2-0
Feyenoord - Ajax 1-4
Het zit nog altijd diep hè
Moet deze denken, lang geleden alweer :quote:Op maandag 14 april 2014 08:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoop dat pec wint, aan de andere kant is het ook wel leuk om weer eens te mogen spelen voor de Willem van Hanegem-schaal.
whatsup adamesquote:Op zondag 20 april 2014 11:37 schreef Adames het volgende:
Zwolle zal wel wat gedrevener zijn. Wordt nog een leuke wedstrijd
Gefeliciteerd met Lambiek.twitter:Jmvanhalst twitterde op zondag 20-04-2014 om 13:19:38Bedankt voor alle lieve felicitaties! Met dit topweertje mag ik verjaardag met 50.000 man vieren...☀️😎 #45 reageer retweet
quote:Op zondag 20 april 2014 10:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik support Ajax hoor
Maar die hele finale was toch een aanfluiting man
2 wedstrijden
Ballenmeisjes die het veld op rennen![]()
![]()
Een scheidsrechter die een afscheidswissel krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Suarez![]()
![]()
![]()
Vertonghen.![]()
![]()
Bekerfinale is altijd in de kuip.quote:Op zondag 20 april 2014 16:05 schreef Geerd het volgende:
Waarom word er in de Kuip gespeeld? En niet in de Arena? In Zwolle kan me voorstellen dat daar minder volk in kan?
Ajax in de Kuip dat is toch vloeken in de kerk??
Heeft de keeper een helm op?quote:Op zondag 20 april 2014 16:05 schreef Geerd het volgende:
Waarom word er in de Kuip gespeeld? En niet in de Arena? In Zwolle kan me voorstellen dat daar minder volk in kan?
Ajax in de Kuip dat is toch vloeken in de kerk??
Ik heb er geen verstand van, en dit viel me gewoon op als leek verwacht je dan dat er in de Arena word gespeeld is dat zo gek?quote:Op zondag 20 april 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft de keeper een helm op?
Tellen uitdoelpunten bij deze wedstrijd dubbel?
Het zou ook logischer zijn: In een fatsoenlijk stadion.quote:Op zondag 20 april 2014 16:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, en dit viel me gewoon op als leek verwacht je dan dat er in de Arena word gespeeld is dat zo gek?
Je zal zien dat als Ajax vandaag wint, de supercup wél in één wedstrijd gespeeld gaat worden. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 16:16 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je zal zien dat als Ajax vandaag wint, de supercup wél in één wedstrijd gespeeld gaat worden. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.
Overigens wel een interessant vraagstuk. De burgemeesters lijken toch nog altijd niet erg happig op het toelaten van uitsupporters.quote:Op zondag 20 april 2014 16:16 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je zal zien dat als Ajax vandaag wint, de supercup wél in één wedstrijd gespeeld gaat worden. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.
Dan kunnen ze hem beter elke keer aan Ajax geven zonder te spelenquote:Op zondag 20 april 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon voor eeuwig zoals in Spanje over twee duels de super cup
Triplequote:Op zondag 20 april 2014 16:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hink op 2 gedachten. Als PEC Zwolle vanavond voor een stunt zorgt zou bij mij en anderen dat veel hilariteit bezorgen, en ik gun Ajax de dubbel ook niet bepaald.
Aan de andere kant lonkt een Feyenoord - Ajax als Supercup in augustus als Ajax gewoon wint vanavond.
Waarbij je ook weer kunt opmerken dat de wedstrijden tegen Ajax de laatste 10 jaar ook niet vaak succesvol waren voor Feyenoord, dus wat heeft zo'n supercup (waar ik verder 0,0 waarde aan hecht) verder voor zin?
Ik ben er nog niet uit.
Niet voordelig voor Feyenoord met hun 2 Cl voorronde wedstrijdenquote:Op zondag 20 april 2014 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Afwachten dus. Als uitsupporters nog steeds niet worden toegelaten moet die pot ook over twee wedstrijden gespeeld worden. Dat precedent is er nu eenmaal.
Nee, AZ heeft voor dit seizoen de beker toch al?quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 16:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee, AZ heeft voor dit seizoen de beker toch al?
Crap, haal ik de Cruijf schaal en de beker weer door elkaar. Heeft Ajax de Cuijf schaal van dit seizoen al? Geen zin om op te zoeken.quote:
Ja.quote:Op zondag 20 april 2014 16:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Crap, haal ik de Cruijf schaal en de beker weer door elkaar. Heeft Ajax de Cuijf schaal van dit seizoen al? Geen zin om op te zoeken.
Ja, al is de echte triple CL, Beker en Kampioen maar goed dat gaat nooit meer gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 16:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Crap, haal ik de Cruijf schaal en de beker weer door elkaar. Heeft Ajax de Cuijf schaal van dit seizoen al? Geen zin om op te zoeken.
Hm. Dan weet ik niet wat ik liever heb vandaag.quote:Op zondag 20 april 2014 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja, al is de echte triple CL, Beker en Kampioen maar goed dat gaat nooit meer gebeuren natuurlijk.
Wat een stoere jongensquote:
Voordelig of niet vind ik 't punt niet op dit moment. De KNVB heeft nu eenmaal die doos van Pandora geopend en kan die niet weer zomaar dichtmaken. Het is treurig maar dat had men eerder moeten inzien.quote:Op zondag 20 april 2014 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet voordelig voor Feyenoord met hun 2 Cl voorronde wedstrijden
Ik vind hem ijzersterk is weer eens wat andersquote:Op zondag 20 april 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel eens beter lopende teksten gescandeerd.
Ultra's uit Zwolle. Altijd een beetje treurig. De Mick Jagger van Limburg. De Michael Schumacher van Zutphen. De Beatles van Zaandam. Cribs en bloods uit Dokkum.quote:
Geen reden om vd Hoorn op te stellenquote:Trainer Frank de Boer van Ajax heeft Niklas Moisander opgenomen in zijn selectie voor de finale van de beker zondag tegen PEC Zwolle. De Fin stond een aantal weken aan de kant met een knieblessure, maar is weer fit.
In vergelijking met de afgelopen competitiewedstrijd tegen ADO zijn Daley Blind, Ricardo van Rhijn en Mike van der Hoorn teruggekeerd. Van Rhijn en Blind waren geschorst voor het duel met de Hagenaars. Hun terugkeer gaat ten koste van Jairo Riedewald en Kenny Tete. Joël Veltman is er niet bij zondag in Rotterdam vanwege een schorsing. Zijn plek wordt ingenomen door Van der Hoorn.
Voor de geblesseerde Siem de Jong komt de finale van de beker nog te vroeg.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)or-bekerfinale.dhtml
twitter:
Moisander is perfect tweebenigquote:Op zondag 20 april 2014 16:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Twee linksbenige centrale verdedigers bij Ajax, ben benieuwd of de opbouw daardoor minder soepel zal lopen.
Frank wil het ook een beetje spannond houdenquote:
Countervoetbal met Fernandez?quote:Op zondag 20 april 2014 16:50 schreef Gramulanion het volgende:
PEC: Boer; Van Polen, Van der Werff, Van Hintum, Drost; Klich, Broerse, Mokotjo; Fernandez, Thomas, Saymak.
Kan ze geen ongelijk gevenquote:Op zondag 20 april 2014 16:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Countervoetbal met Fernandez?
piep piepquote:Op zondag 20 april 2014 16:16 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar was meer een vraag wat ze gaan doen met die opstelling... Vechtvoetbal met Broerse op het middenveld ofzo.quote:
Op Siggy na een prima opstelling, gezien de mogelijkhedenquote:
Combikaartenquote:Op zondag 20 april 2014 17:21 schreef exile79 het volgende:
17.000 uit Zwolle, 11.000 uit Amsterdam?? Hoe kan dat nou weer?
Ajax kreeg sowieso maar 12,000 kaarten volgens mijquote:Op zondag 20 april 2014 17:21 schreef exile79 het volgende:
17.000 uit Zwolle, 11.000 uit Amsterdam?? Hoe kan dat nou weer?
Nou, dat was dan ook ruim genoeg kennelijk.quote:Op zondag 20 april 2014 17:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ajax kreeg maar 12,000 kaarten volgens mij
Ajax in 1995.quote:Op zondag 20 april 2014 17:36 schreef exile79 het volgende:
Jansma zei net trouwens dat de 'triple' nog nooit eerder is gehaald in Nederland.
EN nog een deel neutrale supporters, waarbij een groot deel waarschijnlijk voor ajax is.quote:Op zondag 20 april 2014 17:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ajax kreeg sowieso maar 12,000 kaarten volgens mij
11.000quote:Op zondag 20 april 2014 17:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ajax kreeg sowieso maar 12,000 kaarten volgens mij
Ik weet het.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 17:38 schreef exile79 het volgende:
Gadverdamme, bloed zweet en tranen in de Kuip. Blegh!
knjbquote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Allemaal joden in je stadion man
Volgende week je plaats desinfecteren toch whahaha XD XD
Goh.quote:Op zondag 20 april 2014 17:41 schreef exile79 het volgende:
[..]
In 95 won Feyenoord de beker volgens wiki
Gelukkig zitten er op mijn plek PEC-supporters, dat scheelt toch weer.quote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn vak vandaag voor neutraal publiek. Dat vermindert de kans.quote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kunnen geen beeldschermen betalenquote:Op zondag 20 april 2014 17:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Nou nou hebben ze moderne scoreborden in de kuip?
Nee, we zijn nog steeds aan het sparen voor een nieuw stadion. Komt over een jaartje of vijftig wel denk ik.quote:
Hilarisch he.quote:
Ik snap uberhaupt niet veel van voetbal, maar die triple had Ajax dan toch ook niet in 95?quote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hilarisch he.
Ze snappen niet dat ik JCS, ECI en Competitie bedoel.
Zo te zien... OBIKUUUUUquote:Op zondag 20 april 2014 17:42 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Zo te zien troffen Feyenoord en Ajax elkaar in de kwartfinale van de KNVB-beker.
Jawel?quote:Op zondag 20 april 2014 17:45 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet veel van voetbal, maar die triple had Ajax dan toch ook niet in 95?
Ajax in 1971/72quote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hilarisch he.
Ze snappen niet dat ik JCS, ECI en Competitie bedoel.
Nederlandse Supercupquote:
NL Supercup, Champions League en Landskampioenquote:Op zondag 20 april 2014 17:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zonder beker? Welke triple bedoel je dan
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nederlandse Supercup
Kampioenschap
CL
Niet de nationale beker....
Ja JCS kwam toch pas in 1993?quote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rot op met die JCS.
Triple is landskampioen, nationale beker, champions league.
1971-1972quote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rot op met die JCS.
PSV 88quote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rot op met die JCS.
Ja, maar dan is dit ook geen triple. Wat precies mijn punt was.quote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rot op met die JCS.
nederlandse triplequote:Op zondag 20 april 2014 17:50 schreef exile79 het volgende:
Nou, hoe dan ook, het is kennelijk nog nooit gebeurd dat een club in Nederland kampioen wordt, de beker pakt én de jc schaal wint. Hoe je dat ook noemt.
Dan zijn ze bij Ajax hele knappe jongens als ze winnen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:50 schreef exile79 het volgende:
Nou, hoe dan ook, het is kennelijk nog nooit gebeurd dat een club in Nederland kampioen wordt, de beker pakt én de jc schaal wint. Hoe je dat ook noemt.
Als Watergod die pingel erin had geschoten wel.quote:
Toen was ie voor Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was hij ook voor Zwolle toen ze nog in de Gouden Gids Divisie speelden?
4 met Super cup , Europese Supercup, landskampioen en wereldkampioen in 95/96quote:Op zondag 20 april 2014 17:52 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Oke, zo'n triple is nog niet voorgekomen. Wel CL, KNVB beker en landskampioen.
Oh ja, was ook zo. Stonden ze royaal voor tijdens de penaltyreeks, verloren ze alsnog.quote:
In 96 won psv de beker, of bedoel je ook psv?quote:Op zondag 20 april 2014 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 met Super cup , Europese Supercup, landskampioen en wereldkampioen in 95/96
Boschkergod werd uiteindelijk de held.quote:Op zondag 20 april 2014 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Watergod die pingel erin had geschoten wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |